Als deze wedstirjd niet gratis is voor seizoenskaart houders dan weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zal wel vol zitten in het Philips stadion en het Gelredome
tegen feyenoord paar weken terug zat het niet eens volquote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het is maar wat je leuk noemt.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:44 schreef Rickazio het volgende:
FC Groningen - ADO
RKC - Zwolle
enige leuke wedstrijden?
normaal is bekerwedstrijd voor een vriendenprijsje: 5 tot 10 euquote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik was voor de wedstrijd FC Lienden - Heracles zelfs 15 euro kwijt
Tja wat wil je met die brassersquote:Op donderdag 27 september 2012 23:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maar hij is in ieder geval een goed aanspeelpuntquote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Nou tegen Xerxes mag Pelle er toch wel 5+ inrammen lijkt me
Probeer eerst maar eens 1.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
zou je verwachten jaquote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
Die krijgt dan zijn verdiende rust!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:45 schreef Fok-it het volgende:
waar baseer je dat op, kort geleden daar nog gewonnenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, tegen Ado gaat Groningen niet door namelijk.
Groningen heeft dit seizoen BIJ Ado al gewonnen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, tegen Ado gaat Groningen niet door namelijk.
Daaromquote:Op donderdag 27 september 2012 23:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die kunnen Emmen makkelijk hebben.
ONS tegen Ajax, Sneek Wit-Zwart tegen AZ.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja 2x Sneek he. Welke was nou bij welke?
Dankquote:Op donderdag 27 september 2012 23:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mod?
FC Twente - FC Den Bosch
Vitesse - Staphorst
SWZ Sneek - AZ
Xerxes - Feyenoord
ONS Sneek - Ajax
Heerenveen - Hollandia
PSV - EHC
RKC - PEC Zwolle
ADO'20 - FC Eindhoven
Cambuur - Telstar
De Graafschap - Go Ahead Eagles
FC Dordrecht - Scheveningen
FC Groningen - ADO
Rijnsburgse Boys - FC Emmen
Heracles - Sparta
NAC - HBS
Liever gewoon H'veen of... Staphorstquote:Op donderdag 27 september 2012 23:50 schreef Paxcon het volgende:
Groningen - De Graafschap zou ook wel leuk zijn geweest
staat er hequote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
HUH? Wat, wie loopt de OP nou weer aan te passen, ik was net bezig.
Had je sneller moeten zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Dagoduck het volgende:
HUH? Wat, wie loopt de OP nou weer aan te passen, ik was net bezig.
Scheveningen kan ook nog welquote:Op donderdag 27 september 2012 23:51 schreef Tjacka het volgende:
ADO'20 en Rijnsburgse boys hebben nog goede kans op de volgende ronde van de amateurs.
Ja snap ik, had net deze erin gezet:quote:Op donderdag 27 september 2012 23:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
staat er he
[ Bericht 18% gewijzigd door GGMM op 27-09-2012 23:50 ]
Ik had het er al in gezet.quote:
het is 'wijzigt'.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja snap ik, had net deze erin gezet:
[ afbeelding ]
Wijzigd ie het naar die tekst..
nog mooier:quote:Op donderdag 27 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is 'wijzigt'.
Verder is tekst mooier dan dat plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
nog mooier:Wat, in spoiler? Nee joh. Zoveel is het nou ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zal mij een reet roesten of het wijzigt isquote:Op donderdag 27 september 2012 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
het is 'wijzigt'.
Verder is tekst mooier dan dat plaatje
Ok.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zal mij een reet roesten of het wijzigt isBen al 20 uur wakker, dus ben dr niet meer geheel bij..
En deze moet nog in de OP:
[ afbeelding ]
Volledige clubnamen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat, in spoiler? Nee joh. Zoveel is het nou ook weer niet.
Ja is goed man. Bedankt het lieve mod.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo, ook aangepast.
Zijn we er zo?
Graag gedaan, en jij bedankt voor het noteren van de teams, ik ben je erg dankbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja is goed man. Bedankt het lieve mod.
Het is HVV Hollandia.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zo, ook aangepast.
Zijn we er zo?
Naja bij zoiets kan ik me het nog wel voorstellen omdat het om zo'n veld toch wel druk wordt, maar in een groot stadion krijg je stadions anders toch nooit vol. Wel vrij veel geld trouwens.. Een Eredivisiewedstrijd in de Euroborg kun je los voor 21 euro kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Maar hij is in ieder geval een goed aanspeelpunt
Tsja, ik was toch wakker dus ik dacht laat ik die lieve GGMM even helpen met de OP veranderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan, en jij bedankt voor het noteren van de teams, ik ben je erg dankbaar.
Graag gedaan.quote:
Kan je die afbeelding met speeldata in RIMG tags zetten?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan, en jij bedankt voor het noteren van de teams, ik ben je erg dankbaar.
ok.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je die afbeelding met speeldata in RIMG tags zetten?
ok.quote:
Sinds wanneer speelt Heracles in Rotterdam?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:30 schreef Vaatwastablet het volgende:
Een Rotterdamse derby in de bekerOok nog eens een derby die niet vaak voorkomt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Heracles in Rotterdam?
Sinds wanneer moet Feyenoord tegen Heracles aankomende ronde?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt Heracles in Rotterdam?
fc den boschquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het interesseert me echt geen reet, maar DBO?
Je bedoelt GAE, flikker op met je Bossche Bollenquote:
Vergeleken met competitie is het al druk jaquote:
Volgens mij zijn daar protesten gaande, dat sfeervakje is ook leeg.quote:
Ach jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij zijn daar protesten gaande, dat sfeervakje is ook leeg.
Weet dat hij vroeger veel wedstrijden deed, prettige commentator. Hoor je niet vaak meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Geen ideekan er ook niks over vinden
Wel een stem die je al jaren bij 100en wedstrijden hebt gehoord, maar ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet dat hij vroeger veel wedstrijden deed, prettige commentator. Hoor je niet vaak meer.
Ja, godverdomme. Die ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, jullie kennen Eddy Poelmann toch wel?
Oh ja tuulkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:20 schreef Saekerhett het volgende:
Met de spoorlijn er tussen daarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
0-2, zal wel lekker rellen worden daar na afloop.
De Graafschap is al een tijd lang echt waardeloos, ze zijn er al aan gewend. Wel een lekker goaltje trouwens.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:22 schreef Caland het volgende:
0-2, zal wel lekker rellen worden daar na afloop.
Volgens mij hebben die supporters daar best wel een conflict met het bestuur. Vandaar.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
De Graafschap is al een tijd lang echt waardeloos, ze zijn er al aan gewend. Wel een lekker goaltje trouwens.
Als ik naar die spandoeken kijk klopt dat welquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die supporters daar best wel een conflict met het bestuur. Vandaar.
Druppel enzo.
quote:
Ok.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:40 schreef -Willempie- het volgende:
De Graafschap![]()
Ik heb laatst nog gevoetbald tegen Henk Bloemers (hij voetbalt bij Zelhem). Na afloop hebben wij hem uitbundig gefeliciteerd omdat ie eindelijk een keer gewonnen had dit seizoen.![]()
![]()
Hij kan trouwens voor zijn leeftijd nog heel behoorlijk ballen.
quote:
futbol24 > liveuitslagenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die zijn het snelste, je kunt wedstrijden selecteren waarvan je de stand wilt weten en je hoort gejuich als er een doelpunt valt.
Die ken ik niet, wat is er beter aan?quote:
ADO 20 tegen Eindhovenquote:
Ah, oke.quote:
En ze deden vorig seizoen het nog best aardigquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:13 schreef JanCees het volgende:
4-012 minuten gespeeld. Eindhoven is toch een betaald voetbal organisatie?
quote:
Vriendin van mij zet het net op facebook dat het echt 5-0 is en haar vriend ondertussen al 2x gescoord heeft, en hij is niet eens een aanvaller volgens mijquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op Twitter zie ik iig al berichten over 3-0
bij Unibet is de wedstrijd er uitgehaald opeens hahaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:17 schreef DennisDeBengel het volgende:
Dit moet toch wel matchfixing zijn
Benny Kleine ken ik dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:19 schreef MRN89 het volgende:
3' Benny Kleine 1 - 0
4' Frank Zinhagel 2 - 0
6' Mark de Loor 3 - 0
11' Benny Kleine 4 - 0
13' Frank Zinhagel 5 - 0
Wie kent ze niet ?
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik word een beetje moe van dat geblaat om matchfixing na elke verrassende uitslag.
ADO 20 komt toch uit Heemskerk?quote:
Jaquote:
Is dat een echt dorp? West Knollendam?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Vriendin van mij is met hem al paar jaar
Hij komt uit West Knollendam
Zondagavond zie ik ze wel eens bij Noord Holland sport langskomen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Vriendin van mij is met hem al paar jaar
Hij komt uit West Knollendam
Jaquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is dat een echt dorp? West Knollendam?
Is een metropool. Aangezien je ook een Oost, Zuid en noord hebt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:21 schreef E.H. het volgende:
[..]
Is dat een echt dorp? West Knollendam?
Molletjesveer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
EN dan heb je nog Oost Knollendam ook
Industriegebied jongenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef E.H. het volgende:
[..]
Molletjesveer.
http://goo.gl/maps/jcpYB
Hoe komen ze er op.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Industriegebied jongen
Alleen is de helft nu failliet
Id&T heeft daar ook jaren gezeten
Ik kan me voorstellen dat de supporters van De Graafschap in opstand komen.quote:
Staat mij ook iets van bij ja!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:33 schreef troje het volgende:
Had Eindhoven een paar seizoenen geleden niet ook een of andere bizarre uitslag?
Dat kan al snel, vaak vind ik bekervoetbal wel leuk om te zien.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik hoop dat GRO - ADO wat leuker is
Goed.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:38 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand hoe het bij Cambuur - Telstar gaat?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Groningen verliest, want Maaskant![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:48 schreef Caland het volgende:
Jezus man, die Zeefuik wordt gewoon met de week vetter.
Je moeder ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:06 schreef Toto69 het volgende:
Reading - Arsenal 2-0 trouwens ff tussendoor, arsenal stinkt.
Nee hoor, Arsenal heeft geen matchfixing nodig om te falen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:08 schreef Zorro het volgende:
3-0 nu, hebben die naar FC Eindhoven gekeken of wat?
quote:
5 keer scoren tegen een profclub in de eerste 13 minuten?quote:
Echt niet normaalquote:
Daar kan het nogquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kijk even Wormatia Worms tegen Köln, Köln is hard bezig mijn weddenschap voor vandaag te verneuken.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor, Arsenal heeft geen matchfixing nodig om te falen.
Ik zag m toevallig erin vliegen toen ik net ff keek, binnenkant paalquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Ben je even weg, is er weer eentje bijgekomen
Dat zal dan wel verlengen wordenquote:
De Graafschap uitgeschakeld, ik ben benieuwd wanneer de superboeren echt beginnen te rellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:52 schreef MarkoAlmelo het volgende:
GAE, ADO'20 en FC Dordrecht zijn iig door
Ik ben overgeschakeld naar Barcelonaquote:
Spannendquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Worden dus penals bij zowel Rijnsburgse boys tegen Emmen en Cambuur - Telstar.
Jij kende iemand bij Rijnsburgse boys?quote:
Collega speelt daarquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij kende iemand bij Rijnsburgse boys?
Ze hebben het in ieder geval goed gedaan.quote:
Zeker, maar zou wel heel leuk zijn als ze weer doorgingen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze hebben het in ieder geval goed gedaan.
De druk is dan ook onmenselijk hoog.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ze willen niet scoren bij Rijnsburg - Emmen
Zozo, ze kunnen toch nog iets presteren onder druk, ik ben trots op ze.quote:
Welke site heb jij?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Rijnsburgse Boys
0-0 (p.3-4) FC Emmen
Nog bezig
Ik heb hem nu ook.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.futbol24.com/Live/?__igp=1&LiveDate=&o=0&o=102
5-5 nu
Ze zijn door, gefeliciteerdquote:
Aha, dus daar was het je om te doenquote:
Nah liever een saucijzenbroodje eigenlijkquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aha, dus daar was het je om te doen
Welterustenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mooi, tijd om te slapen
Morgen om 5 uur de wekker weer
Als je zegt dat je het tot het einde hebt gevolgd, dan krijg je dat ook vast wel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah liever een saucijzenbroodje eigenlijk
Vast wel, als hij al komt werken morgenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je zegt dat je het tot het einde hebt gevolgd, dan krijg je dat ook vast wel.
Hij zal eerst nog wel moeten drinken nu, morgen is hij vast niet vroeg.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel, als hij al komt werken morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |