abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 september 2012 @ 15:07:54 #101
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117353832
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:06 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik kan me er wel degelijk wat bij voorstellen.
Ik ook wel, maar het kan ook zomaar 1-5 worden, wisselvalligheid is troef tot nu toe bij de topclubs, Twente uitgezonderd
pi_117354047
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:07 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik ook wel, maar het kan ook zomaar 1-5 worden, wisselvalligheid is troef tot nu toe bij de topclubs, Twente uitgezonderd
Vooral 1-5, want in de competitie nog een wedstrijd de nul houden is uitgesloten.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_117354233
Ik mis nog een het ware PSV-gevoel in dit topic.... Zo van "WIJ ZIJN PSV, WIJ ZIJN DE BESTE".
pi_117354266
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:19 schreef Kampi1213 het volgende:
Ik mis nog een het ware PSV-gevoel in dit topic.... Zo van "WIJ ZIJN PSV, WIJ ZIJN DE BESTE".
En een '1' op de stropdas?
pi_117354305
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:20 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En een '1' op de stropdas?
_O-
pi_117354423
Oh ja en na elke wedstrijd: WAT WAS DEPAY GOED HE!! _O_

Uiteraard daarna de terugkerende discussie of hij nou de allerbeste is of dat hij juist altijd tegenvalt _O-
pi_117354547
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:24 schreef Kampi1213 het volgende:
Oh ja en na elke wedstrijd: WAT WAS DEPAY GOED HE!! _O_

Uiteraard daarna de terugkerende discussie of hij nou de allerbeste is of dat hij juist altijd tegenvalt _O-
Jij doet me aan iemand denken, ik weet alleen niet zo goed wie...
BFF met GGMM
pi_117355028
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 15:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Jij doet me aan iemand denken, ik weet alleen niet zo goed wie...
Ik begin ook een vaag vermoeden te krijgen...
pi_117359305
Ik ben nog lange na niet overtuigd van Depay, kan in mijn ogen best een Amrabatje worden. En zijn gedrag staat me al helemaal niet aan.

Ben benieuwd wat die Van Ooijen nog gaat brengen trouwens. Hoeft natuurlijk niet per se een topper te worden, maar zou toch leuk zijn als hij gewoon een basisspeler word. Gewoon beetje wat Siem de Jong bij Ajax is...

Hopelijk blijft Strootman trouwens de lijn van de afgelopen weken doorzetten. Is in mijn ogen de belangrijkste speler van PSV (ja, belangrijker dan Bommel). Het zou helemaal mooi zijn wanneer hij nog een seizoen blijft en dan voor 22 miljoen de stap naar een goede club maakt.
pi_117359956
Strootman heeft idd een prima oog voor de vrijstaande man, en strooit gemakkelijk met een goede pass.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_117360218
Ben benieuwd wat die Van Ooijen nog gaat brengen trouwens. Hoeft natuurlijk niet per se een topper te worden, maar zou toch leuk zijn als hij gewoon een basisspeler word. Gewoon beetje wat Siem de Jong bij Ajax is...

Zou fantastisch zijn. Al hij dan ook nog een beetje clubhart heeft kan hij zo 10 jaar bij PSV spelen :)
Zulke spelers mist PSV op dit moment eigenlijk nog, van die jongens die niet top gaan worden en het enorm naar hun zin lijken te hebben bij de club en dus nog jaren hier willen voetballen. Dat houdt wat vastigheid in de ploeg. Misschien voldoet Mertens wel aan die norm, maar de rest wordt of te goed of heeft het niveau niet. Ik heb ook hoop dat we nog een verdediger uit de jeugd opleiden die dat niveau gaat halen.
pi_117360539
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 september 2012 09:56 schreef knep het volgende:
Ik ben deze kneuzenploeg eigenlijk alweer helemaal beu :').
De vorige seizoenen was dat telkens pas ruim na de winterstop :').
Bij mij duurde het tot de nederlaag tegen RKC, toen werd gewoon al weer zeer pijnlijk duidelijk dat er werkelijk geen réét veranderd is...

Ik ben toen voor het eerst in heel lange tijd echt, echt, écht pissig geweest vanwege voetbal, nu zit ik al weer in de berustingsfase en vind ik dit soort wedstrijden meer hilarisch dan dat ik er kwaad over kan worden.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 28 september 2012 @ 18:22:03 #113
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_117361529
Ik verwacht een relatief makkelijke overwinning komende zondag. Denk dat ze de 0 weten te houden. Dus een 0-2 of 0-3 overwinning.
pi_117361629
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:48 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

Zou fantastisch zijn. Al hij dan ook nog een beetje clubhart heeft kan hij zo 10 jaar bij PSV spelen :)
Zulke spelers mist PSV op dit moment eigenlijk nog, van die jongens die niet top gaan worden en het enorm naar hun zin lijken te hebben bij de club en dus nog jaren hier willen voetballen. Dat houdt wat vastigheid in de ploeg. Misschien voldoet Mertens wel aan die norm, maar de rest wordt of te goed of heeft het niveau niet. Ik heb ook hoop dat we nog een verdediger uit de jeugd opleiden die dat niveau gaat halen.
Plus dat het vaak ook gasten zijn die, omdat ze voor hun eigen club spelen, net wat meer kunnen brengen dan ze elders zouden doen.

Toch verwacht ik van Ooijen wel meer. Erg lekker schot, goede pass, behoorlijk overzicht. Een beetje een type Vogel, maar dan minder onzichtbaar.
  vrijdag 28 september 2012 @ 18:52:42 #115
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_117362670
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:22 schreef tja77 het volgende:
Ik verwacht een relatief makkelijke overwinning komende zondag. Denk dat ze de 0 weten te houden. Dus een 0-2 of 0-3 overwinning.
Als ik ze al moeite zie hebben met amateurs... hmm
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_117362887
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 17:24 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik ben nog lange na niet overtuigd van Depay, kan in mijn ogen best een Amrabatje worden. En zijn gedrag staat me al helemaal niet aan.

Hopelijk blijft Strootman trouwens de lijn van de afgelopen weken doorzetten. Is in mijn ogen de belangrijkste speler van PSV (ja, belangrijker dan Bommel). Het zou helemaal mooi zijn wanneer hij nog een seizoen blijft en dan voor 22 miljoen de stap naar een goede club maakt.
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd van Depay, tijdens zijn invalbeurten liet hij keer op keer zien dat hij gebruik kon maken van de vermoeidheid van de tegenstanders. Wedstrijden waarbij hij mag starten zijn tot dusver nog niet echt indrukwekkend...
pi_117363798
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:22 schreef tja77 het volgende:
Ik verwacht dat het erg lang spannend blijft...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 28 september 2012 @ 21:01:25 #118
342627 tja77
pi_117368243
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2012 18:52 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Als ik ze al moeite zie hebben met amateurs... hmm
Verschil in motivatie (knvb beker en competitiewedstrijd) en een andere opstelling. Tevens is dit PSV grillig, en wisselt het een (redelijk) goede wedstrijd af, met een ontzettend slechte. Na Feijenoord (positieve wedstrijd) en Achilles (negatieve wedstrijd) zal het wel weer een positieve wedstrijd worden.

En noem mij eens 1 ploeg wereldwijd die nog nooit problemen heeft gehad tegen een amateurploeg. Want werkelijk waar IEDERE ploeg (dus ook europese toppers) hebben wel eens moeite gehad tegen een amateurploeg of een 4e of 5e divisionist.
pi_117371576

Foto door Driesje.
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:03:44 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117371634
Zelfs tijdens het gamen trekt die Strootman een rotbek. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:05:29 #121
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_117371715
Mario Kart #swag #letsdoittogether
pi_117371747
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:03 schreef Caland het volgende:
Zelfs tijdens het gamen trekt die Strootman een rotbek. _O-
de Strootman bingo kaart al gezien?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:07:28 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117371821
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

de Strootman bingo kaart al gezien?
Show me.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117371822
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:05 schreef Lemming22 het volgende:
Mario Kart #swag #letsdoittogether
:D
  vrijdag 28 september 2012 @ 22:11:33 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_117372010
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_117372048
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
_O-
ik had na een wedstrijd al bingo :@
pi_117372106
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

ik had na een wedstrijd al bingo :@
Lijkt mij sterk, 6 verschillende shirts in 1 wedstrijd.
pi_117372152
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Lijkt mij sterk, 5 verschillende shirts in 1 wedstrijd.
scherp, maar t ging om zijn gezichtsuitdrukkingen.
Maar dan bingo halen is kinderspel.
pi_117382770
quote:
Advocaat: ik moet het met deze spelers doen, zelf er in gaan staan geen goed idee

Advocaat laat in De Telegraaf doorschemeren dat de ontwikkeling van het elftal hem tegenvalt. "Van spelers die op PSV-niveau spelen, had ik toch wel mogen verwachten dat het wat gemakkelijker zou gaan? En dan druk ik me voorzichtigjes uit. Maar wat kan ik nog meer doen? Moet ik er zelf in gaan staan? Dat lijkt me geen goed idee. Ik moet het met deze spelers doen. We hopen dat ze zich verbeteren. Dat geldt overigens niet alleen voor de achterhoede."
PSV Netwerk
Met zijn spelersgroep heeft Advocaat over het uitsyndroom van PSV gesproken. "Alleen door wedstrijden te winnen, kun je dat doorbreken. Ik vraag geen gekke dingen in uitwedstrijden. Het enige dat ik vraag is een overwinning. Dat is niet zoveel. Je moet als speler jezelf zijn, zowel uit als thuis. Als je dat bent, breng je altijd die kwaliteiten waarom je bij PSV speelt. Het lijkt mij niet zo moeilijk, maar het schijnt bij sommigen toch anders te liggen. Toch zullen de spelers daar een antwoord op moeten vinden. Anders ben je geen kampioenskandidaat."
Kotsen op de eigen spelers _O_
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_117384705
Mooi interview in de VI met Zoet. Ik ben er wel van overtuigd dat die jongen het gaat maken. De moeite die hij erin steekt om tegenstanders te analyseren bijvoorbeeld, geweldig!

Voorbeeldje: hij kwam erachter dat Jan Vertonghen bij het indribbelen nooit voor een steekpass kiest, maar voor een afstandsschot.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zaterdag 29 september 2012 @ 12:38:07 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_117385067
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:24 schreef DuTank het volgende:
Mooi interview in de VI met Zoet. Ik ben er wel van overtuigd dat die jongen het gaat maken. De moeite die hij erin steekt om tegenstanders te analyseren bijvoorbeeld, geweldig!

Voorbeeldje: hij kwam erachter dat Jan Vertonghen bij het indribbelen nooit voor een steekpass kiest, maar voor een afstandsschot.
Wat een analyse zeg, het gaat erom dat hij dat schot stopt, waarom keept hij nog niet bij PSV?
pi_117386592
Voor PSV te hopen dat Ajax vanavond wint van de tukkers.
Land of the free. Home of the brave.
pi_117386767
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 13:29 schreef Scarface88 het volgende:
Of gelijk.
  zaterdag 29 september 2012 @ 15:38:45 #134
342627 tja77
pi_117390673
quote:
Weet ik niet, ik zou er niet rouwig om zijn als de landskampioen van de laatste 2 jaar, op een nog grotere achterstand wordt gezet. PSV mag nog 2 keer tegen Twente, en nu al hopen op goede resultaten van je concurenten vind ik gewoonweg zielig. Ga gewoon uit van je eigen kracht.
Ik denk overgens dat Ajax gewoon wint. Waarom? Want Ajax in de ArenA verliest zelden van Twente.
pi_117390758
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat een analyse zeg, het gaat erom dat hij dat schot stopt, waarom keept hij nog niet bij PSV?
Altijd maar weer kankeren he. Het hele probleem bij PSV is dat er geen inzet wordt getoond en dat juist zo Zoet wél serieus bezig is met zijn carrière en er echt iets van wilt maken. Dat verdiepen in tegenstanders hoort daarbij. En op die manier vergroot hij de kans dat hij zo'n bal ook pakt. Zo pakte hij een 1-op-1 duel met Erikssen een paar weken terug, omdat hij langer bleef staan. Hij had namelijk dat soort situaties geanalyseerd en zag dat die neuzen bijna altijd stiften.

Die verwende vol getattoeerde gastjes met vreemde kapsels doen niks meer voor hun werk, behalve een beetje trainen en dat wedstrijdje van 1,5 uur. Daarbuiten zitten ze met hun Beats koptelefoontje in hun eigen wereldje een beetje te twitteren en te lamballen.

Nee, Zoet doet er alles aan om zichzelf beter te maken en dat getuigt van klasse. Volgend jaar komt ie terug bij PSV en ik ben er van overtuigd dat hij een basisplaats kan afdwingen.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_117391152
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 september 2012 22:11 schreef Caland het volgende:
_O-
Man, wat zou deze jongen Strootman graag bij Feyenoord zien.
pi_117391997
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

PSV heeft aandelen in de lampenproductie.
Je kunt daar ook al niet meer fatsoenlijk parkeren. Maar licht zat.

PSV gaat het nog lastig krijgen met VVV. Als ze tegen amateurs al twee keer moeten vissen.
pi_117392054
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:23 schreef HowardBeale het volgende:

[..]

Je kunt daar ook al niet meer fatsoenlijk parkeren. Maar licht zat.

PSV gaat het nog lastig krijgen met VVV. Als ze tegen amateurs al twee keer moeten vissen.
en ook een uitwedstrijd.
pi_117392140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:15 schreef HowardBeale het volgende:
PSV interesseert me niks. Wat moeten mensen daarmee?
Wanneer gaat die UFO eens opstijgen en nooit meer terug komen?
  FOK!Fotograaf zaterdag 29 september 2012 @ 16:59:10 #140
842 Zorro
Z
pi_117393217
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:27 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Wanneer gaat die UFO eens opstijgen en nooit meer terug komen?
Heeft ajax iig niks over te zeggen. Is van de gemeente he :+
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:04:28 #141
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_117395377
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:55 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Man, wat zou deze jongen Strootman graag bij Feyenoord zien.
Hun hebben wel superwijffie vormer.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 29 september 2012 @ 18:34:22 #142
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_117396390
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef Tarado het volgende:

[..]

Goed analyse. Lindegaard had zijn huiswerk niet gedaan. Daardoor scoorde Vertonghen zojuist de 0-1 voor de spurs.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_117396552
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 16:59 schreef Zorro het volgende:

[..]

Heeft ajax iig niks over te zeggen. Is van de gemeente he :+
Oja gehuurd stadion en niet van hun zelf. :D
pi_117398161
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:41 schreef DuTank het volgende:

[..]

Altijd maar weer kankeren he. Het hele probleem bij PSV is dat er geen inzet wordt getoond en dat juist zo Zoet wél serieus bezig is met zijn carrière en er echt iets van wilt maken. Dat verdiepen in tegenstanders hoort daarbij. En op die manier vergroot hij de kans dat hij zo'n bal ook pakt. Zo pakte hij een 1-op-1 duel met Erikssen een paar weken terug, omdat hij langer bleef staan. Hij had namelijk dat soort situaties geanalyseerd en zag dat die neuzen bijna altijd stiften.

Dat is eigenlijk gedrag dat je van elke professional mag verwachten. Mijn verbazing was (lang geleden alweer want dit is echt niet iets van tegenwoordig) dan ook groot toen ik erachter kwam dat dat de uitzonderingen zijn :') . Weet niet meer over welke speler het ging maar hij werd in één of ander sportprogramma geprezen omdat hij dus thuis videobanden keek van zijn tegenstanders om ze te analyseren.

Ik dacht dus echt dat bijna iedereen dat deed als een soort van huiswerk, niet alleen omdat ze prof zijn en er dik voor betaald krijgen maar ook omdat je gewoon de beste wil zijn en je als prof tijd genoeg hebt voor dat soort dingen en het ontzettend weinig moeite is eigenlijk.

Oh mijn god, wat was ik naïef...... :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 10:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Kotsen op de eigen spelers _O_
Hij zegt gewoon de waarheid zonder grof te worden.
pi_117398207
quote:
Ik zie ons sowieso geen kampioen worden dus van mij mogen de tukkers best winnen :)
pi_117398378
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 september 2012 15:41 schreef DuTank het volgende:

[..]

Die verwende vol getattoeerde gastjes met vreemde kapsels doen niks meer voor hun werk, behalve een beetje trainen en dat wedstrijdje van 1,5 uur. Daarbuiten zitten ze met hun Beats koptelefoontje in hun eigen wereldje een beetje te twitteren en te lamballen.

Nee, Zoet doet er alles aan om zichzelf beter te maken en dat getuigt van klasse. Volgend jaar komt ie terug bij PSV en ik ben er van overtuigd dat hij een basisplaats kan afdwingen.
Dit dus. Wat PSV nodig heeft zijn gasten die niet na de wedstrijd op een rijtje gaan zitten playstationen met hun custom-made koptelefoon op de kop, maar gasten die na de wedstrijd een voetbalwedstrijd van de aanstaande tegenstander opzetten om te kijken hoe ze de ballen uit hun broek moeten werken om de eerstvolgende tegenstander vol te pakken.

Als je profvoetballer bent, dan moet je daar mee bezig zijn. Zoet heeft dat begrepen, maar ik denk dat het bij PSV tijdens de training alleen maar gaat over wie er na de training het eerste potje Fifa tegen wie mag spelen.
pi_117398493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:30 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dit dus. Wat PSV nodig heeft zijn gasten die niet na de wedstrijd op een rijtje gaan zitten playstationen met hun custom-made koptelefoon op de kop, maar gasten die na de wedstrijd een voetbalwedstrijd van de aanstaande tegenstander opzetten om te kijken hoe ze de ballen uit hun broek moeten werken om de eerstvolgende tegenstander vol te pakken.

Als je profvoetballer bent, dan moet je daar mee bezig zijn. Zoet heeft dat begrepen, maar ik denk dat het bij PSV tijdens de training alleen maar gaat over wie er na de training het eerste potje Fifa tegen wie mag spelen.
Die koptelefoon dragen ze voor de sponsor, misschien moeten ze daar ook maar even mee praten dan.
pi_117398700
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:33 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Die koptelefoon dragen ze voor de sponsor, misschien moeten ze daar ook maar even mee praten dan.
Dat doen ze dan maar thuis of in de bus.
pi_117398732
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:38 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dat doen ze dan maar thuis of in de bus.
Thuis dragen ze 'm niet.
Dan zitten ze bij Memphis fifa te spelen denk ik
pi_117398830
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2012 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Thuis dragen ze 'm niet.
Dan zitten ze bij Memphis fifa te spelen denk ik
Wat dus precies het probleem is. Op het veld hebben ze ook de uitstraling of ze aan het Fifa-en zijn. Misschien moeten ze dat wat minder doen en wat vaker met elkaar praten over hoe ze de volgende tegenstander gaan pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')