Vooral Depay zelf.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:41 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Wat dus precies het probleem is. Op het veld hebben ze ook de uitstraling of ze aan het Fifa-en zijn. Misschien moeten ze dat wat minder doen en wat vaker met elkaar praten over hoe ze de volgende tegenstander gaan pakken.
Tja. Hij moet laten zien dat hij zo goed is als hij zelf denkt. Wat heb ik me eindeloos geėrgerd aan hem tegen Achilles. Met zijn verongelijkte kop.quote:
Hij probeert alles maar op trucjes te doen.quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Hij moet laten zien dat hij zo goed is als hij zelf denkt. Wat heb ik me eindeloos geėrgerd aan hem tegen Achilles. Met zijn verongelijkte kop.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien heeft Depay zichzelf op 99 gezet bij alle eigenschappen.
Dat heb je ondertussen wel duidelijk gemaakt ja..quote:Op zaterdag 29 september 2012 19:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja. Hij moet laten zien dat hij zo goed is als hij zelf denkt. Wat heb ik me eindeloos geėrgerd aan hem tegen Achilles. Met zijn verongelijkte kop.
Had ik al aangegeven dat ik gek word van de houding van Depay?quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat heb je ondertussen wel duidelijk gemaakt ja..
Nee.quote:Op zondag 30 september 2012 09:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Had ik al aangegeven dat ik gek word van de houding van Depay?
Wie is Depay?quote:Op zondag 30 september 2012 09:39 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Had ik al aangegeven dat ik gek word van de houding van Depay?
Nog niet bijna.quote:
Hij bedoelt denk ik dezelfde arrogantie als labyrat.quote:Op zondag 30 september 2012 11:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]![]()
Depay heeft gewoon bijgetekend.
Ik vind juist dat hij overzicht heeft, maar waarom denk jij dat hij dat niet heeft?quote:
omdat hij altijd zelf eerst de actie maakt. Als je overzicht heb dan weet je welke momenten je af moet spelen en welke momenten je wel de actie aan moet gaan.quote:Op zondag 30 september 2012 13:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind juist dat hij overzicht heeft, maar waarom denk jij dat hij dat niet heeft?
Ja maar de wedstrijden waar hij echt voor zichzelf koos waren wedstrijden waar hij zich wilde bewijzen (Zeta en Achilles (al moet je deze wedstrijd niet te zwaar meewegen)).quote:Op zondag 30 september 2012 13:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
omdat hij altijd zelf eerst de actie maakt. Als je overzicht heb dan weet je welke momenten je af moet spelen en welke momenten je wel de actie aan moet gaan.
Hij gedraagt zich in het veld alsof hij messi en c.ronaldo in 1 is. Daarom vind ik hem arrogant.Ik benoem wat ik zie.quote:Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef mrstylo het volgende:
Iedereen die denkt Depay te kennen om hem arrogant te noemen.
Jij haalt zelfvertrouwen en arrogantie door elkaar.quote:Op zondag 30 september 2012 13:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich in het veld alsof hij messi en c.ronaldo in 1 is. Daarom vind ik hem arrogant.Ik benoem wat ik zie.
Hoe hij buiten het veld is intresseert me niet. Daar "ken" ik hem niet.
Oh jij kent hem persoonlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 12:59 schreef mrstylo het volgende:
Iedereen die denkt Depay te kennen om hem arrogant te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |