En Frank Spencer?quote:
beanbag?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
maar hij is goed, met zijn sakje
Nu pas.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Merlijn het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zmqfiT7Uwx4&feature=youtu.be/youtube]
valt net mijn feestboek binnen....
Jij hebt geen feestboekquote:
die is super, ik ken hem al een tijdje, maar altijd als ik dat nummer hoor...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Merlijn het volgende:
valt net mijn feestboek binnen....
feestboek loopt achter.quote:
Ik ook, dus dat trekt zichzelf wel weer recht.quote:
ik krijg er honger van :/quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
een heleboel dus :p hoppaaaa thuis! zou ik nog een soepje maken of eet k morgenochtend pas weer. hmmmm
ik ga dat soepje maar maken. Anders vreet ik straks nog een zak lays Pickles leegquote:
Shhht. Ik heb hier chocola liggen.... nog netjes in de verpakking....quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica kreeg gisteren een doosje celebrations..![]()
bijna op
heb ook nog zo'n pakje met kleine reepjes liggen.. heb ik 1 pakje van open, maar een klein stukje van gegetenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhht. Ik heb hier chocola liggen.... nog netjes in de verpakking....
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken.... Nog 1 TB aan data te gaan![]()
Tot morgen!
volgende keer....quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken.... Nog 1 TB aan data te gaan![]()
Tot morgen!
Vind dat je er lang mee doet, complimenten!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica kreeg gisteren een doosje celebrations..![]()
bijna op
heb bijna hele dag geslapen... dat is dan niet zo gek, dat ie nog niet op isquote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind dat je er lang mee doet, complimenten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |