quote:Op donderdag 27 september 2012 19:52 schreef espri het volgende:
Belle,wat een leuk mens ben jij!!
leuke foto,s en gaaf jurkje heb je aan
Daar gaat mijn garpje.quote:
Ik zou je niet herkend hebben. Mja, ik heb dan ook maar een foto gezien en dat was met Merlijn en zijn kotertje in een schilderij lijst. En ook nog foto's door Merlijn gemaakt bedenk ik me net.quote:
Ja allebei hele andere settings, op deze foto's ben ik niet relaxt en ontspannen haha op die foto van ons 3en wel en die foto's die Merlijn gemaakt heeft zijn 'puur natuur' zonder make-up enzoquote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik zou je niet herkend hebben. Mja, ik heb dan ook maar een foto gezien en dat was met Merlijn en zijn kotertje in een schilderij lijst. En ook nog foto's door Merlijn gemaakt bedenk ik me net.
Hmm, nee valt mee, oogschaduw, mascara, lipgloss en beetje rouge, maar normaal heb ik geen make-up opquote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef dolfina-chica het volgende:
zoveel make up heb je toch niet op, met deze foto's?
Ja daar waren we ene beetje aan het kloten, is een pasje in de Engelse wals, waarbij je in 3 tellen moet overhellen naar de andere kant, maar we vielen omquote:Op donderdag 27 september 2012 19:55 schreef espri het volgende:
die onderste foto is echt heel leuk, daar sta je toch wel ontspannen op
ja, ok, dan is het best wel wat...quote:Op donderdag 27 september 2012 19:56 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Hmm, nee valt mee, oogschaduw, mascara, lipgloss en beetje rouge, maar normaal heb ik geen make-up op
Ik draag nooit makeup en om me niet bloot te voelen doe ik en kleding aanquote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef espri het volgende:
en ik zie ook niet veel make-up hoor.
ik draag dagelijks make-up anders voel ik me half bloot haha
Misschien moet je ook iets aandoen naast je make-up.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:57 schreef espri het volgende:
en ik zie ook niet veel make-up hoor.
ik draag dagelijks make-up anders voel ik me half bloot haha
wow!!!quote:
echt heel mooi!!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:00 schreef belle1608 het volgende:
[..]
die is uit 2009modellenshoot
quote:
Nee, dat noemen ze kindertjes zoet houden met het spelletje: zoek de verschillen!?quote:
Wordt inderdaad tijd om je sokken weer eens bij elkaar te zoeken.quote:
dat gaat vast nog wel een keer lukkenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef Inlognaam het volgende:
En nu een Belle in een echte Belle-jurk
ik mag dat, ben geloof ik de oudste hier hahha maar ben gelukkig nog niet verzuurd hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 20:07 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Altijd maar die klagende ouderen
![]()
Ik zeg nietsquote:Op donderdag 27 september 2012 20:10 schreef espri het volgende:
[..]
ik mag dat, ben geloof ik de oudste hier hahha maar ben gelukkig nog niet verzuurd hoor
Ik vind het nog steeds grappig dat ik een beeld krijg van iemand van het forum. En als je ze in het echt ontmoet dan klopt er geen zak van.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:06 schreef espri het volgende:
leuk om een gezicht achter een naam te zien
Ik ben inderdaad niet zo lief als ik me hier voordoequote:Op donderdag 27 september 2012 20:14 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds grappig dat ik een beeld krijg van iemand van het forum. En als je ze in het echt ontmoet dan klopt er geen zak van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef Merlijn het volgende:
Die andere foto's zijn allemaal leuk en aardig, maar dit is toch echt mijn Belle:Die komt meer overeen met wat ik ook dacht. Zag net namelijk foto's van een donkerblonde/brunette maar had een zwartharige Belle in gedachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook hoi !
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
merlijn, jij hebt een hele leuke belle
en ze wil een prinsessenjurk.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Belle je hebt een hele leuke Merlijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:17 schreef espri het volgende:
Shhht, je verklapt de verrassing!quote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en ze wil een prinsessenjurk.
Wanneer ga je dr vragen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Absoluutquote:Op donderdag 27 september 2012 20:19 schreef Rucky het volgende:
Belle je hebt een hele leuke Merlijn.
Ik heb al een klein kipje rondlopenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:22 schreef Inlognaam het volgende:
Ik vind het wel weer mooi geweest.
Maar voor het trouwen, eerst wat kipjes voor Merlijn en Belle. Mochten die niet bevallen..tja, dan zit er misschien niets anders op.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is het nou kipje of draakje?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb al een klein kipje rondlopen
Vandaag was ze vergeetachtig, dus was ze een kip...quote:Op donderdag 27 september 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Wat is het nauw kipje of draakje?
heb je kipje/draakje om de week ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Vandaag was ze vergeetachtig, dus was ze een kip...
Alleen donderdag en om het weekend.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je kipje/draakje om de week ofzo?
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Alleen donderdag en om het weekend.
Meestal wel, ik haal dan van school.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:46 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]lijkt me rot..
wel elke donderdag?
dus jullie wonen wel dichtbij elkaar?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:50 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Meestal wel, ik haal dan van school.
15 minuten met de auto, maar er is een omgangsregeling afgesproken en het is heel erg een mammakindje.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:52 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dus jullie wonen wel dichtbij elkaar?
waarom zie haar dan zo weinig?
(als ik te persoonlijk word, gaan we het over de regen hebben hoor)
ff kort door de bocht..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:53 schreef Merlijn het volgende:
[..]
15 minuten met de auto, maar er is een omgangsregeling afgesproken en het is heel erg een mammakindje.
hangt van de situatie af..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
Mijn dochter vindt het wel prima dat ze d'r pa niet ziet, vind ik best erg.....
Je kunt niet verwachten dat iemand een scheiding verwerkt op 3 maanden....quote:Op donderdag 27 september 2012 20:58 schreef vannelle het volgende:
Mijn dochter vindt het wel prima dat ze d'r pa niet ziet, vind ik best erg.....
Mijn deur staat altijd open. Als ze oud genoeg is, krijgt ze een sleutel en kan ze altijd binnenstappen. En als ze belt, sta ik ook binnen een uur voor de deur.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff kort door de bocht..
dat blijft ze ook, op deze manier..
als kind zijnde baalde ik enorm dat ik mijn pa niet vaak zag.. en ik was echt een mama's kindje..
Lijkt me ook k*t.. maar papa mag wel voor de volle mep betalen waarschijnlijk aan alimentatie. Maar dr zien, verzorgen, opvoeden. 1-2 dagen in de week?quote:Op donderdag 27 september 2012 20:55 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ff kort door de bocht..
dat blijft ze ook, op deze manier..
als kind zijnde baalde ik enorm dat ik mijn pa niet vaak zag.. en ik was echt een mama's kindje..
Ik ga even verder niet op de situatie in. Ze leest ongetwijfeld mee.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook k*t.. maar papa mag wel voor de volle mep betalen waarschijnlijk aan alimentatie. Maar dr zien, verzorgen, opvoeden. 1-2 dagen in de week?
ik snap je..quote:Op donderdag 27 september 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[..]
Mijn deur staat altijd open. Als ze oud genoeg is, krijgt ze een sleutel en kan ze altijd binnenstappen. En als ze belt, sta ik ook binnen een uur voor de deur.
Dat was ook net persoonlijk bedoeld, maar meer algemeen eigenlijk. Vind het een soort van misbruik van macht van vrouwen. En incompetentie van rechters ed. die zulke voorstellen kennelijk heel normaal vindenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga even verder niet op de situatie in. Ze leest ongetwijfeld mee.
mijn ma heeft 1 keer gezegd dat mijn broers niet naar mijn vader mochten..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Lijkt me ook k*t.. maar papa mag wel voor de volle mep betalen waarschijnlijk aan alimentatie. Maar dr zien, verzorgen, opvoeden. 1-2 dagen in de week?
Soms lees je die verhalen weleens over die egoitistisch teringwijven die dat ook echt streng naleven ook. Kind wil wel naar papa, maar kind MAG niet naar papa.
Samen kinderen, samen opvoedenIn beginsel dan.. kan natuurlijk altijd wel dat een en ander niet mogelijk is helaas, maar toch.
Dit.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:04 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat was ook net persoonlijk bedoeld, maar meer algemeen eigenlijk. Vind het een soort van misbruik van macht van vrouwen. En incompetentie van rechters ed. die zulke voorstellen kennelijk heel normaal vinden![]()
![]()
![]()
]
Maar is natuurlijk heel makkelijk om te zeggen allemaal. Maar als papa fulltime werkt en mama niet, ja... dan is het natuurlijk redelijk voor de hand liggend dat mams de zorg op zich neemt omdat pa overdag werkt.
Mocht mij dat overkomen zoiets, dan ga ik dus lekker minder werken en me 100% ervoor inzetten dat ik mn kotertje kan zien opgroeien. En als kotertje dan wat langer bij mama wil blijven, dan is dat prima. Maar als kotertje naar papa wilt, moet dat ook probleemloos kunnen. MJa, makkelijk lullen.
ook hangt dit van de situatie af..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:12 schreef Ehhe het volgende:
Nou, soms kan het ook andersom zo zijn. Ik had heel graag geen contact meer met mijn vader gehad op veel jongere leeftijd.. Klinkt heel hard misschien, maar vooral heel verdrietig eigenlijk. Dat je het als vader zo bont hebt gemaakt dat je kind je niet meer wil zien lijkt mij heel veel pijn doen.
Snap ik. Maar als kind had ik daar geen keuze in en is bijv. mijn hart helemaal aan gruzelementen getrapt. Dus liever had ik dat iemand anders dan die keus had gemaakt voor mij, om me te beschermen.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ook hangt dit van de situatie af..
is het je eigen keuze? of wordt er op je ingepraat?
snap je wat ik bedoel?
???quote:Op donderdag 27 september 2012 21:10 schreef dolfina-chica het volgende:
inlog, dit is irritant!!!
je post aanpassen terwijl die al onder een quote gehaald is!
dat is begrijpelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Snap ik. Maar als kind had ik daar geen keuze in en is bijv. mijn hart helemaal aan gruzelementen getrapt. Dus liever had ik dat iemand anders dan die keus had gemaakt voor mij, om me te beschermen.
En daarbij hoop ik voor mezelf dat het ook ooit eens minder pijn doet, of minder 'rauw' is.
weet ik, maar tis wel irritantquote:Op donderdag 27 september 2012 21:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
???
Zal misschien reeds gepost hebben, en denken even wat aanvullen maar dan heb ik geen weet van dat ie al gequote is.. Updates staan aan..uit..dan weer opeens aan.
Is in ieder geval niet bewust mocht je dat denken.
Dat is ook zeker waar, kwaadspreken is ook weer iets van een hele andere orde.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is begrijpelijk.
en als iemand de keuze maakt, is anders wat als dat 1 van de ouders kwaadspreekt over de ander..
(zie ik ook genoeg om me heen)
en dat je dus dat gaat geloven..
kijk mijn pa is geen makkelijke.. absoluut niet..
is een dominante, kleinerende, denigrerende, arrogante man..
maar ik weet wel, dat als ie dichterbij had gewoond, dat we elkaar beter kenden..
Ik denk dat jij je papa aan je paard had gevoerd. Is toch een zak hooi ?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is begrijpelijk.
en als iemand de keuze maakt, is anders wat als dat 1 van de ouders kwaadspreekt over de ander..
(zie ik ook genoeg om me heen)
en dat je dus dat gaat geloven..
kijk mijn pa is geen makkelijke.. absoluut niet..
is een dominante, kleinerende, denigrerende, arrogante man..
maar ik weet wel, dat als ie dichterbij had gewoond, dat we elkaar beter kenden..
dat mijn ouders uit elkaar gingen, stond ik achter.. mijn moeder bloeide op.. werd weer mens..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar, kwaadspreken is ook weer iets van een hele andere orde.
Het is voor mij al zo lang ik me kan herinneren een wens geweest dat m'n ouders uit elkaar zouden gaan.. Ook niet helemaal normaal volgens mij voor 'n kind.
Wel jammer voor jou dat je pa zo ver weg woont, nu heb je eigenlijk geen kans om een band op te bouwen met hem.
ook..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:22 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je papa aan je paard had gevoerd. Is toch een zak hooi ?
morgen zouden mijn ouders 40 jaar getrouwd zijn..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Inlognaam het volgende:
En wederom realiseer ik me dat ik 'gelukkig' met een paps en een mams opgegroeid ben zonder spanningen.
In mijn geval anders, dochter is bijna 18 en kiest zelf.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:00 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Soms lees je die verhalen weleens over die egoitistisch teringwijven die dat ook echt streng naleven ook. Kind wil wel naar papa, maar kind MAG niet naar papa.
Samen kinderen, samen opvoedenIn beginsel dan.. kan natuurlijk altijd wel dat een en ander niet mogelijk is helaas, maar toch.
tip... laat haar af en toe weten dat je aan haar denkt..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
In mijn geval anders, dochter is bijna 18 en kiest zelf.
Maar ik respecteer haar keuze en ga niet dwingen, werkt alleen maar averechts. Kwestie van tijd als het goed is.....
Oh, doe ik ook wel. Sporadisch via whatsapp contact en ze weet dat ik haar mis.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
tip... laat haar af en toe weten dat je aan haar denkt..
smsje.. mailtje..
dan dwing je niet, maar laat je wel zien dat je wel aan haar denkt..
anders heb je een kans dat ze gaat denken: "hij mist me niet, dus zal wel"
Ik ookquote:Op donderdag 27 september 2012 21:28 schreef Inlognaam het volgende:
En wederom realiseer ik me dat ik gelukkig met een paps en een mams opgegroeid ben zonder spanningen.
ik weet hoe ik denk..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:33 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, doe ik ook wel. Sporadisch via whatsapp contact en ze weet dat ik haar mis.
Komt wel goed als ik het maar de tijd geef.
Lief dat je meedenkt.
Maar die dochter is dan ook oud en wijs genoeg om tegen dr ma in te gaan. Een kind van 6, 10, of welke andere jonge leeftijd, die kan niet zomaar zeggen: Dag mama, ik ga een paar dagen naar papa toe. Ben er overmorgen weerquote:Op donderdag 27 september 2012 21:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
In mijn geval anders, dochter is bijna 18 en kiest zelf.
Maar ik respecteer haar keuze en ga niet dwingen, werkt alleen maar averechts. Kwestie van tijd als het goed is.....
heel eerlijk gezegd is dat ook niet een organisatie waarbij je betrokken wilt zijn..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:35 schreef Inlognaam het volgende:
Ik zit net te bedenken dat ik eigenlijk al heel lang niet van "Fathers voor justice' heb gehoord.
klopt..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef Ehhe het volgende:
Gek eigenlijk hoe het je beinvloedt als volwassen mens dat je je niet gewenst voelt door 1 van je ouders. Of hoe je het je laat beinvloeden... Kweenie.
Bij mij ook. Maar ik wil dat helemaal niet.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:41 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt..
werkt heel ver en heel lang door...
hier werkt het nog steeds door...
ik in sommige opzichten ook niet..quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Bij mij ook. Maar ik wil dat helemaal niet.
Ik wil dat verdriet niet. Die boosheid en allergie voor neppe mensen vind ik lang zo erg niet, maar dat verdrietquote:Op donderdag 27 september 2012 21:44 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik in sommige opzichten ook niet..
het werkt hier soms in zijn voordeel door..
ik heb een allergie voor liegende, dominerende, kleinerende en denigrerende mensen..
(vind ik op zich nog niet zo erg)
jammer genoeg werken andere dingen ook door...
het verdriet houdt mij alertquote:Op donderdag 27 september 2012 21:45 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik wil dat verdriet niet. Die boosheid en allergie voor neppe mensen vind ik lang zo erg niet, maar dat verdriet
Jammer dat er geen knopje voor is om 't uit te zetten...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:43 schreef espri het volgende:
helaas, dat herken ik, en zelfs op veel latere leeftijd![]()
en nu hoeft het ook niet meer van mij
dat is zeker jammer, vooral nu ook, je staat weer voor een belangrijke fase in je leven en toch had ik dat met mn ma willen delen maarja....quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Jammer dat er geen knopje voor is om 't uit te zetten...
Ja, logisch...quote:Op donderdag 27 september 2012 21:50 schreef espri het volgende:
[..]
dat is zeker jammer, vooral nu ook, je staat weer voor een belangrijke fase in je leven en toch had ik dat met mn ma willen delen maarja....
Of we gaan op een vrolijker noot verder....quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef espri het volgende:
volgens mij kan ik beter vroeg naar bed gaan
Goed plan.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Of we gaan op een vrolijker noot verder....
dat is te zien.. je kan gelijk niet meer normaal een post makenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Rucky het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[/quo* Rucky kruipt met een toetsebord onder de dekens.te]
Geen sorry, toch? Ik heb je edit nog gelezen, vreselijk voor jequote:
Noooo, ik wil 't niet wetenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Rucky het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Merlijn het volgende:
[..]
[/quo* Rucky kruipt met een toetsebord onder de dekens.te]
Lekker schor, me like!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Inlognaam het volgende:
Genoegen redenen gezien hier dat condooms naast SOA's ook een andere preventieve functie hebben
Te hard gezongen onder de douche?quote:
Scheelt een hoop afvegenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:00 schreef Inlognaam het volgende:
Genoegen redenen gezien hier dat condooms naast SOA's ook een andere preventieve functie hebben
je hoeft de hoop niet af te vegen, je moet het kontje afvegenquote:
* nu beeldscherm moet afdrogenvegen *quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hoeft de hoop niet af te vegen, je moet het kontje afvegen
is wat anders dan afvegenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* nu beeldscherm moet afdrogen *
quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat is te zien.. je kan gelijk niet meer normaal een post maken
Ik raak er langzaamaan aan gewend....quote:Op donderdag 27 september 2012 22:05 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]![]()
je moet ook nooit een slok drinken nemen als je een post gaat lezen van mij..
je weet maar nooit wat er in staat
Kak, ik ben verkeerd voorgelicht.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:02 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je hoeft de hoop niet af te vegen, je moet het kontje afvegen
nu pas???quote:Op donderdag 27 september 2012 22:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik raak er langzaamaan aan gewend....
inderdaad...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kak, ik ben verkeerd voorgelicht.![]()
* vannelle kan gaan besparen op wc-papier
Je hebt een steile leercurvequote:
ik kom eens de bocht om scheuren met een stomme opmerking bedoel je?quote:
Lekker door de bochten scheuren.... Met zout en peper voor de flauwe...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef dolfina-chica het volgende:
dat is de reden waarom er kranten in de auto liggen
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
ik kom eens de bocht om scheuren met een stomme opmerking bedoel je?
nog niet allemaal..quote:
Ik hou wel van wat goede humor op zijn tijdquote:Op donderdag 27 september 2012 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nog niet allemaal..
want merlijn proest nog steeds zijn scherm onder
Ik denk iedereen. Maar wat ik onder goed versta hoef jij nog niet leuk te vindenquote:
Nee kloptquote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk iedereen. Maar wat ik onder goed versta hoef jij nog niet leuk te vinden
klopt als een bus...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik denk iedereen. Maar wat ik onder goed versta hoef jij nog niet leuk te vinden
Vroeger vond ik dat leuk. Nu vraag ik me af hoe ik dat ooit leuk heb kunnnen vinden?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
klopt als een bus...
mr bean = voor mij een![]()
maar hij is goed, met zijn sakje
En Frank Spencer?quote:
beanbag?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:13 schreef dolfina-chica het volgende:
maar hij is goed, met zijn sakje
Nu pas.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Merlijn het volgende:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zmqfiT7Uwx4&feature=youtu.be/youtube]
valt net mijn feestboek binnen....
Jij hebt geen feestboekquote:
die is super, ik ken hem al een tijdje, maar altijd als ik dat nummer hoor...quote:Op donderdag 27 september 2012 22:18 schreef Merlijn het volgende:
valt net mijn feestboek binnen....
feestboek loopt achter.quote:
Ik ook, dus dat trekt zichzelf wel weer recht.quote:
ik krijg er honger van :/quote:Op donderdag 27 september 2012 22:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
een heleboel dus :p hoppaaaa thuis! zou ik nog een soepje maken of eet k morgenochtend pas weer. hmmmm
ik ga dat soepje maar maken. Anders vreet ik straks nog een zak lays Pickles leegquote:
Shhht. Ik heb hier chocola liggen.... nog netjes in de verpakking....quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica kreeg gisteren een doosje celebrations..![]()
bijna op
heb ook nog zo'n pakje met kleine reepjes liggen.. heb ik 1 pakje van open, maar een klein stukje van gegetenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Shhht. Ik heb hier chocola liggen.... nog netjes in de verpakking....
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken.... Nog 1 TB aan data te gaan![]()
Tot morgen!
volgende keer....quote:Op donderdag 27 september 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken.... Nog 1 TB aan data te gaan![]()
Tot morgen!
Vind dat je er lang mee doet, complimenten!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:03 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica kreeg gisteren een doosje celebrations..![]()
bijna op
heb bijna hele dag geslapen... dat is dan niet zo gek, dat ie nog niet op isquote:Op donderdag 27 september 2012 23:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind dat je er lang mee doet, complimenten!
Als ik aan zoiets begin stop ik niet meer, veel te lekker dat spul.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:25 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb bijna hele dag geslapen... dat is dan niet zo gek, dat ie nog niet op is
gisteren met z'n 2en van zitten kauwen..
vanavond alleen een paar gehad..
quote:Op donderdag 27 september 2012 23:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Als ik aan zoiets begin stop ik niet meer, veel te lekker dat spul.
Was gezellig gister?
ongetwijfeldquote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef vannelle het volgende:
Fijn om te horen.![]()
Dus er komt een herhaling begrijp ik.
was niet de eerste keer, neequote:Op donderdag 27 september 2012 23:34 schreef vannelle het volgende:
Kenden jullie elkaar al of was dit een first?
Niet antwoorden als dit te persoonlijk is.
Het gaat om de toekomst dus veel geluk samen!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:35 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
was niet de eerste keer, nee
ow?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:39 schreef Pulver het volgende:
Één dag niet online en ik mis alle roddels, dat blijkt wel weer
chinese tomatensoep!quote:
niet teveelquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef dolfina-chica het volgende:
toch eens morgen lekkere boodschappen halen
nee, dat laat mijn portometnix niet toequote:
Ik ben wat dat betreft een ongelofelijke burgerlul.quote:
maar ik eet geen kip :pquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:21 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik ben wat dat betreft een ongelofelijke burgerlul.
Mij kan je alleen maar blij maken met kippensoep.
Andere soepjes lust ik wel, maar waarom een andere soep eten als er kippensoep bestaat!
Oh, je bent een vegetarieranist....was ik ff vergetenquote:
En nog een... en nog een... en realiseert zich dan opeens dat het op is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:08 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica neemt nog lekker chocolaatje
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:42 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
En nog een... en nog een... en realiseert zich dan opeens dat het op is.
Ik blijf ook dooreten aan chocola. Eet zo een reep van 200 gram weg
Meer specifiek: Conimex kroepoekquote:
Maar dan wel van die grote plakken. Niet zo'n zakje met dat kinderprietprut.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meer specifiek: Conimex kroepoek
Denk ik tenminste want van de Knorr ken ik geen kroepoek. Die kroepoek is idd best te eten.
Mijn ouwelui zijn al een stuk of 15 keer in Indonesië geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
Die grote plakken krijg je van de Chinees. Dat kinderprietprut haal je in de supermarkt.
Lekker om nasi mee op te scheppen en dan op te eten.
Ik krijg er nu alweer trek in. Maar eens bij paps en mams langsgaan. Mams maakt de laatste tijd met enige regelmaat nasi en die is lekkerder dan van de Chinees.
Ik heb nu trek in Babi Pangang trouwens. Door jou Pulvermaar ik zou hier in Delft niet weten van welke Chinees ie even lekker is als degene waar we altijd komen in Rotterdam. Tussen de diverse Chinezen zit nogal een verschil. Vooral in de saus.
Even inhaken hierop.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:47 schreef Inlognaam het volgende:
Tussen de diverse Chinezen zit nogal een verschil. Vooral in de saus.
mag ook van conimex.. bali smaakquote:Op vrijdag 28 september 2012 01:39 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Meer specifiek: Conimex kroepoek
Denk ik tenminste want van de Knorr ken ik geen kroepoek. Die kroepoek is idd best te eten.
Je weet niet hoe Bali smaakt...quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:08 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
mag ook van conimex.. bali smaak
le-zenquote:Op vrijdag 28 september 2012 02:16 schreef Pulver het volgende:
[..]
Je weet niet hoe Bali smaakt...
Ik wel!
(smaakt naar oesters...)
Ze haalt niet voor niets Bali kroepoek he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:20 schreef Pulver het volgende:
be-grij-pend le-zen.
Ik had het over de lieve jonge deernes op Bali.
Smaak oesters
Ik wil in een restaurant gewoon me saus niet op me vreten hebben, maar ernaast.quote:Op vrijdag 28 september 2012 02:52 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ze haalt niet voor niets Bali kroepoek he?
Wat die sauzen betreft; sommigen hebben gewoon saus uit blik heb ik het idee. Prima, maar dan wel lekkere saus graag en das vaak niet het geval. Althans, niet als ik het vergelijk met de saus die 'onze' Chinees heeft bij de Pangang en echt een gembersmaak in zich heeft.
Gember is goor, maar de saus met daarin de gembersmaak van de Chinees is wel heel erg lekker!
Afhaalchineesquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:10 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik wil in een restaurant gewoon me saus niet op me vreten hebben, maar ernaast.
Als ze het erop gooien hebben ze iets te verbloemen.
Kan hun saus nog zo lekker zijn, als 'klant' wil ik de hoeveelheid bepalen.
Moet ik echt ff streetvieuwenquote:Op vrijdag 28 september 2012 03:14 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
AfhaalchineesDus daar krijg je het apart mee. Al ligt de pangang natuurlijk wel al in reepjes gesneden in de saus. Als je een restaurant eet kan ik me voorstellen dat je je saus los wilt hebben, zodat je inderdaad zelf kan bepalen hoeveel je wilt hebben. En waarop.
Welke toko bedoel je in Den Haag die lekker eten moet hebben?
Nóg welquote:Op vrijdag 28 september 2012 06:37 schreef Rucky het volgende:
Ik heb ook een goede Chinees om de hoek zitten.
Ik weet waar Rucky heen gaat en kan nu al zeggen dat ie een stuk of tig goede eettenten er voor terug krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:12 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik weet waar Rucky heen gaat en kan nu al zeggen dat ie een stuk of tig goede eettenten er voor terug krijgt.
En twee haltes met de tram en hij zit in het 'chinatown' van den haag.
Zelfs de straatnaambordjes zijn in het chinees daar, vind ik nog steeds leuk.
[ afbeelding ]
Ik vind die buurt prachtig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:26 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ga ik daar de volgende keer uit eten.
Als ie er nog zit, ben al heel lang niet meer in die buurt geweest.quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:43 schreef Rucky het volgende:
Dus na de Chinees een Iers biertje gaan halen.
Van de honger hoef je daar niet om te komen nee, da's een ding wat zeker is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:00 schreef Rucky het volgende:
En anders zitten er genoeg eettentjes in de buurt.
Goed vooruitzicht toch? Ziet er idd leuk uit met die naambordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 07:26 schreef Rucky het volgende:
[..]Dan ga ik daar de volgende keer uit eten.
Dat is NIET bij je in de buurt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht toch? Ziet er idd leuk uit met die naamborden
Dan ga ik weer met mijn vrindinnetje en dan mag jij ook mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:07 schreef Papabear het volgende:
[..]
Goed vooruitzicht toch? Ziet er idd leuk uit met die naamborden
Welk dinnetje is nu weer aan de beurt om door de grote Rucky uitgewoond te worden?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:17 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan ga ik weer met mijn vrindinnetje en dan mag jij ook mee.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:27 schreef Pulver het volgende:
[..]
Welk dinnetje is nu weer aan de beurt om door de grote Rucky uitgewoond te worden?
Whah!!!!!! Kan geen container meer zien!quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:04 schreef Pulver het volgende:
Zit met een liedje in me hoofd.
En omdat ik zo lief ben zorg ik ervoor dat ie bij jullie ook in je kop komt...
allemaal meezingen!!!!
* vannelle wijst naar Pulverquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:19 schreef espri het volgende:
even kijken wie hier zo vals aan het gillen is![]()
quote:
en daar kom je nu mee?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:27 schreef Rucky het volgende:
[..]![]()
Afgelopen weekend was er nog een docu van Queen op tv.
dat vind ik top van je maar ik haal heel veel van spotnet afquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:32 schreef Rucky het volgende:
Het was dat iemand het in een forum zei anders had ik het ook niet geweten. Maar je mag wel een dvd van me lenen.
Sommige dingen wil ik origineel hebben.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef espri het volgende:
[..]
dat vind ik top van je maar ik haal heel veel van spotnet af
Shop zequote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef espri het volgende:
ik ga afsluiten en onderweg naar Leiden, hopelijk slaag ik vandaag.
fijne dag allemaal
* Pulver gaat espri pesten:quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:29 schreef espri het volgende:
[..]
en daar kom je nu mee?
wat heb ik nou aan jou?
ECHT???????///quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:38 schreef Pulver het volgende:
[..]
* Pulver gaat espri pesten:
Ik heb Freddie nog levend gezien met Queen in de Groenoordhallen.
Jawohl!!!
gaat niet meer, was toen in 1982.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:39 schreef espri het volgende:
[..]
ECHT???????///
had ik ook heeeeeel graag gewild
dat hoop ik ook, vertel het later en nu echt wegquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:39 schreef Ehhe het volgende:
Have fun espri! Hoop ook voor je dat je een leuke outfit kan vinden
ik dacht dat jij ook een ouwe muts was....heb ik me zo vergist?quote:
Jepquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:43 schreef Pulver het volgende:
[..]
ik dacht dat jij ook een ouwe muts was....heb ik me zo vergist?
toen was ik 1quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:40 schreef Pulver het volgende:
[..]
gaat niet meer, was toen in 1982.
Was echt nog een pikkie toen.
Wees blij dat je niet - negen maanden was, dan had ik meer uit te leggenquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:48 schreef Pulver het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet - negen maanden was, dan had ik meer uit te leggen
Ah, je bent 9 maanden na het feestje met de kerstballen en de piek geboren?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik verdenk mijn ouders ervan een iets te gezellige kerst te hebben gevierd
Neuh dat dan weer niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:50 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ah, je bent 9 maanden na het feestje met de kerstballen en de piek geboren?
Hahhaahhahahaaaa
haha met een natte vacht stellen katten ook verrekte weinig voor hehquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
toen was ik 1
Mogguh!
[ afbeelding ]
Toen zat ik de Falklandoorlog te volgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
toen was ik 1
Mogguh!
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben het op de camping te gezellig gehad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]Ik verdenk mijn ouders ervan een iets te gezellige kerst te hebben gevierd
Ik ook niet, maar weet bijna zeker dat het 8 maanden voor mijn geboorte is geweest... :xquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil niet weten waar en wanneer mijn ouders gesekst hebben
Ze hebben het echt een keer gedaan.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Ehhe het volgende:
Ik wil niet weten waar en wanneer mijn ouders gesekst hebben
Mama iig wel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze hebben het echt een keer gedaan.
Wat? Wel 3 keer!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:07 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ze hebben het echt een keer gedaan.
Ach, zolang je het beeld van facial cumshots nog niet voor je ziet, valt het allemaal toch wel mee?quote:
Trutquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:15 schreef maffemuts het volgende:
[..]
sorry, had t echt even nodig om te lachen
Tegenwoordig welquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
Jullie zijn vrouwtjes, jullie kunnen niet trouwen
Lekker scharen en schuren.... (als we toch bezig zijn)quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:19 schreef Pulver het volgende:
Jullie zijn vrouwtjes, jullie kunnen niet trouwen
Dikke lul, drie cola!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel
Welkom in 2012
lekker binnenkomen is ditquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Lekker scharen en schuren.... (als we toch bezig zijn)
Jij had vampier moeten wordenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dikke lul, drie cola!
Ik ben van 1968 en in MIJN tijd mocht dat niet.
En daar hou ik me heel erg aan vast, aan die goede oude tijd.
fixedquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Pulver het volgende:
Waarom hebben de topics heeft dit topic tegenwoordig geen beginnummer meer?
omdat ik niets wistquote:
Dit topic heeft toch een volgnr. #227 of bedoel je wat anders?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |