Oh wacht, dat kan nog bestquote:Op donderdag 27 september 2012 19:02 schreef STING het volgende:
Tot op het bot onzeker, geen ervaring met meiden?
Right
Ik heb alleen het begin gezien ik ga nu verder kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb het gemist maar geen handige tips bij voor ons mannen in nood?
Op die ene gast met die sik na, maar daar zit het probleem dan ook niet denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wattt, die jongens zijn best knap hoor
Heb het wel eens meegemaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 19:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik denk ook dat 'zomaar' op iemand aflopen in de middag in een kroeg ook niet echt normaal is, vooral als er een groep vriendinnen zit te kletsen op een terras, kom jij ineens met je dope linesNee.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:02 schreef xFriendx het volgende:
Nog maar paar minuten gezien, maar het is volgens mij ook weer niet normaal om een café binnen te stappen, drankje te bestellen en bijna linea recta door te lopen naar een groep dames.
Als daar Flippiee, Sammers en Evie en zo zitten okay, maar nu vond ik het een beetje overtrokken.
Die sik komt volgens mij nauwelijk buiten, die ex-christen ziet er gemiddeld uit en die met die hipsterbril is best hotquote:Op donderdag 27 september 2012 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen het begin gezien ik ga nu verder kijken.
[..]
Op die ene gast met die sik na, maar daar zit het probleem dan ook niet denk ik.
Wat heb je toen gedaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik alleen door een 35+er in de gaybar, meh
Hoe kom je dan ook in een gaybar terecht?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik alleen door een 35+er in de gaybar, meh
Meestal lopend of met de auto.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ook in een gaybar terecht?
Gewoon gechilled met hem en zijn bier aangenomenquote:
Kom er regelmatigquote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kom je dan ook in een gaybar terecht?
Goede analyse.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die sik komt volgens mij nauwelijk buiten, die ex-christen ziet er gemiddeld uit en die met die hipsterbril is best hot
Zo leer je nog eens watquote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Meestal lopend of met de auto.
quote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon gechilled met hem en zijn bier aangenomen
Hij?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef Evie het volgende:
[..]
O echt he?!Hij zou gewoon op ons afstappen
Okquote:Op donderdag 27 september 2012 19:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kom er regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |