Bang? Waarvoor?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Lui en bang ja.
[..]
Koel, dat is vlak bij het station. Dat is niet zo ver bij mij vandaan.
[..]
Kijk met deze man kan ik praten.
[..]
Ik moet tegen die tijd maar bekijken hoe ik dat in hemelsnaam ooit ga verbergen.
Zal ik dan nep aanbieden de locatie van mijn foto's prijs te geven in ruil voor jouw foto als antwoord op jouw nep-dreigement?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat was een nep-dreigement. Dan is de bedoeling dat je nep-sorry zegt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zal ik dan nep aanbieden de locatie van mijn foto's prijs te geven in ruil voor jouw foto als antwoord op jouw nep-dreigement?
Het is een nogal onlogische redenatie vind ik zelf, maar emoties heb je niet in de hand he.quote:
Sounds good.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan gaan we chillen na stage toch
begrijpelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bang dat hij ze tot hun strot aan openscheurd.
Is goed hoor.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een nogal onlogische redenatie vind ik zelf, maar emoties heb je niet in de hand he.
Ik stuur wel even een DM anders wordt de sfeer in het topic zo serieus.
Ìk ga natuurlijk bij nieuwe revu stagelopen, chillen met hollederquote:
Kinky.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
bang dat hij ze tot hun strot aan openscheurd.
Maar de resten delen daar doet hij niet aan, de hufter.quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar de resten delen daar doet hij niet aan, de hufter.
Nog een perfecte mond, en nog een goede flard tiet over, maar daar moet je dan opeens weer respect voor hebben.
Bij deze dan mijn neppe antwoord op jouw nep-dreigement:quote:Op donderdag 27 september 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]Dat lijkt me het perfecte antwoord.
Nog steeds dezelfde, Interactief Vormgeven in Amsterdam.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ìk ga natuurlijk bij nieuwe revu stagelopen, chillen met holleder
Wat doe jij tegenwoordig voor opleiding:
quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij deze dan mijn neppe antwoord op jouw mep-dreigement:
Locatie in ruil voor foto's.
Foto is trouwens helemaal niet charmant geloof ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij deze dan mijn neppe antwoord op jouw nep-dreigement:
Locatie in ruil voor foto's.
Cool man wat ga je wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde, Interactief Vormgeven in Amsterdam.
Te hard? Alsof het Heloef was?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn 'vriend' die me extreem hard heeft genaait en daarna maanden niks van zich liet horen smst nu
"Hey alles goed, zin om volgende week wat te drinken?"
hoe ga je reageren?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn 'vriend' die me extreem hard heeft genaait en daarna maanden niks van zich liet horen smst nu
"Hey alles goed, zin om volgende week wat te drinken?"
Ik hoop ooit een dag mijn geld te verdienen als radiomaker of als journalist. Als dat allemaal niet lukt ga ik door met de opleiding waar ik nu mee bezig ben. Het is een beetje een back-up plan voor als de rest niet lukt.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Cool man wat ga je worden
"Waar wil je het over hebben dan" heb ik teruggestuurtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |