Eens. Zit nu al met m'n slofjes aan op de bankquote:
Beide zijn niet betrouwbaar. Met frontale systemen is dat wel mogelijk, maar met een situatie als deze zeer zeker niet. Het is veelal convectieve neerslag, dat kan ineens sterk activeren, of juist ineens oplossen. Dus een tijdstip aangeven van hoelang het door blijft regenen is niet te geven.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:22 schreef Desiler het volgende:
Wat mij opvalt is dat de sites Weeronline en Buienradar altijd een andere radar aangeven. Volgens Weeronline is het rond 3 uur droog in Delft en volgens Buienradar blijft het tot ongv 5 uur doorregenen..
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:09 schreef minthy het volgende:
Harde donderslag hier, auto trilde het uit
Nee mien jong, onweer! Vuurwerk trek ik nog welquote:
quote:KNMI waarschuwt voor onweer
(Novum) - In het noorden van het land kan het donderdagmiddag flink gaan onweren. Daarvoor waarschuwt het KNMI. Voor de noordelijke provincies is code geel afgekondigd.
Noord-Holland, Flevoland, Groningen, Friesland en Drenthe worden met code geel door het weerinstituut gewaarschuwd voor gevaarlijk weer. Donderdagmiddag trekken zware regenbuien vanuit het westen naar het oosten van het land.
In de Randstad kan wel dertig tot veertig millimeter regen vallen, meldt Weeronline. Doordat de buien in snelheid toenemen, is de verwachting dat de regenval in het oosten minder overvloedig zal zijn.
Wat, weeralarm?! Enig idee hoe laat ongeveer?quote:
nee joh, geen weeralarm!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat, weeralarm?! Enig idee hoe laat ongeveer?
Ah, fijn naar Zwolle straksquote:
waar zie jij het woord alarm?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef Djeez het volgende:
[..]
Wat, weeralarm?! Enig idee hoe laat ongeveer?
wel bizarre lucht hier... mooi donker... met van die lage plukken onderaan de wolk... tornado!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:26 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ah, fijn naar Zwolle straks
Edit: en op de site van KNMI is het gewoon mooi groen overal
Hier niet, ben in Twenterand nuquote:Op donderdag 27 september 2012 15:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wel bizarre lucht hier... mooi donker... met van die lage plukken onderaan de wolk... tornado!!!
Maar wel een mooi plaatjequote:Op donderdag 27 september 2012 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
boven Enschede
Hier helaas geen onweer
Zit zo'n 30km ten noord-oosten van Zwolle, het trekt inderdaad gitzwart dicht hierquote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Net flink wat regen in Zwolle maar geen onweer. Nu is het droog. Wel redelijk donker richting het Oosten. Vanuit zuid komt zo te zien niet wat.
En winter![]()
![]()
![]()
![]()
Lente... hebben we gehadquote:Op donderdag 27 september 2012 13:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Clue zit hem denk ik in het feit dat er niets bij staat waar de winter coming is
Zag er wel dreigend uit hierquote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef Klonk het volgende:
Sta in Meijel te wachten op mijn volgende rit en er komt een duchtig onweer aanzetten vanuit het westen.
waren een paar flinke klappen en daarna was het daar voorbij iddquote:Op donderdag 27 september 2012 17:00 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Lente... hebben we gehad
zomer.... hebben we gehad
Herfst... is net begonnen
En na de herfst komt......... idd de winter
Dus de TT klopt toch
[..]
Zag er wel dreigend uit hier
maar dan heb je het ook gehad
mooie dode pixelquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Onweer bij maanlicht, beat that![]()
[ afbeelding ]
heerlijk toch, kan ik tenminste normaal fietsen zonder 4000calorieën verbrandt te hebbenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:02 schreef knep het volgende:
Vorig jaar zat ik nu in Elzas en was het daar 27 graden.
Die vrieskou nu.
Schijnbaar kun je afvallen door kou te lijden. Je lichaam moet dan namelijk harder stoken om de temperatuur op 37°C te houden, dus verbrandt het meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:49 schreef marcel-o het volgende:
Uhm volges mij verbrandt je meer bij kou
Even het origineel bekeken, het is een ster, want anders zou het op alle foto's exact op dezelfde plek zijn en dat is het nietquote:
Wat voor objectief heb je daarvoor gebruikt?quote:
dat is ook wat k zegquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:55 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Schijnbaar kun je afvallen door kou te lijden. Je lichaam moet dan namelijk harder stoken om de temperatuur op 37°C te houden, dus verbrandt het meer.
k heb n Canon powershot SX220hsquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Wat voor objectief heb je daarvoor gebruikt?
Ik heb het zojuist even geprobeerd aangezien de maan nu lekker fel is en krijg het helaas niet beter dan dit:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |