Niet voor beveiliging iig. Hooguit steunverleningquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Was toch echt een van de defensie week overzichten. Zal morgen wel even zoeken
Goh, word er ook een wakkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
Verhip, zit ik al tijden tegen sp3c over defensie aan te praten, zie nu pas dat hij ook modje van NWS is
Je weet, kwartjes vallen bij mij vaak traag. Meestal wordt ik door Frutsel naar NWS getrokkenquote:
wat denk je dat de me doet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Kenju het volgende:
Defensie is bedoeld om ons te beschermen tegen de vijanden van de staat. Het volk is onderdeel van de staat, niet de vijand. De politie is hierop ingesteld.
Wanneer je het leger erin brengt, vegen die alles schoon, of mensen nu wel of niet zich misdragen hebben. Je moet daar niet gaan lopen vechten met mensen, maar ze controleren.
De Nederlandse krijgsmacht heeft drie hoofdtaken:quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:07 schreef Kenju het volgende:
Defensie is bedoeld om ons te beschermen tegen de vijanden van de staat. Het volk is onderdeel van de staat, niet de vijand. De politie is hierop ingesteld.
Wanneer je het leger erin brengt, vegen die alles schoon, of mensen nu wel of niet zich misdragen hebben. Je moet daar niet gaan lopen vechten met mensen, maar ze controleren.
ik ben de eindbaas van nwsquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je weet, kwartjes vallen bij mij vaak traag. Meestal wordt ik door Frutsel naar NWS getrokken
Weet ik ook wel. Maar die zijn toch anders ingesteld lijkt me. Het leger vecht tegen een vijand en schakelt deze uit, de ME onderdrukt een rellende groep.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat denk je dat de me doet?
die vragen je echt niet om je ID kaart voor je een klap krijgtt
Ondersteuning, dat is iets anders dan dat zij het even aanpakken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:09 schreef MaryMouse het volgende:
• Ondersteuning van civiele autoriteiten bij rechtshandhaving, rampenbestrijding en humanitaire hulp, zowel nationaal als internationaal.
dat is al sinds van Heutz niet meer zo zwart/witquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar die zijn toch anders ingesteld lijkt me. Het leger vecht tegen een vijand en schakelt deze uit, de ME onderdrukt een rellende groep.
Ah, dank je nu is de hiërarchie mij duidelijk. Ik ben 'opgeleid' in posten door Fruts in (toen DE), WKN,quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben de eindbaas van nws
Frutsels is mijn hulpje
de politie ook nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:16 schreef ondeugend het volgende:
Het punt is; als jullie niet geroepen worden dan komen jullie niet.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:14 schreef Kenju het volgende:
[..]
Weet ik ook wel. Maar die zijn toch anders ingesteld lijkt me. Het leger vecht tegen een vijand en schakelt deze uit, de ME onderdrukt een rellende groep.
[..]
Ondersteuning, dat is iets anders dan dat zij het even aanpakken.
30 man extra was meer dan genoeg geweest om dat.dorp leeg te knuppelen. Laten we nou niet doen alsof die relschoppers georganiseerd verzet boden, het was gewoon een trosje losgeslagen zatlappen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat is wat, 30 man?
+ 15 man?
waar je 200 man extra nodig hebt?
nah ik kan de politie bellen als men door mijn tuin loopt te banjeren maar het leger bellen is een ander verhaal.quote:
2000+?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:20 schreef Nobu het volgende:
[..]
30 man extra was meer dan genoeg geweest om dat.dorp leeg te knuppelen. Laten we nou niet doen alsof die relschoppers georganiseerd verzet boden, het was gewoon een trosje losgeslagen zatlappen.
je belt de meldkamerquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nah ik kan de politie bellen als men door mijn tuin loopt te banjeren maar het leger bellen is een ander verhaal.
Dat bedoel ik dus, het leger is meerdere stappen verder.. ook voor de burgervader.
Jullie zijn gewoon minder bereikbaar!
Bellen kan je ook altijd met defensie hoor. Of ze wat er mee doen is een ander verhaalquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
nah ik kan de politie bellen als men door mijn tuin loopt te banjeren maar het leger bellen is een ander verhaal.
Dat bedoel ik dus, het leger is meerdere stappen verder.. ook voor de burgervader.
Jullie zijn gewoon minder bereikbaar!
Echt wel als ze in mijn tuin lopen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
je belt de meldkamer
als die een Marechaussee langssturen merk jij het verschil niet
Samen met de politie die al aanwezig was? Dertig man me in smalle straten is behoorlijk effectief. Je geeft de voorste een paar goeie knallen en de paniek doet de rest.quote:
das waarquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt wel als ze in mijn tuin lopen!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:23 schreef sp3c het volgende:
maar waarom niet gewoon wat infanteristen achter een agent aan laten lopen?
doen ze in Frankrijk ook als de situatie daarom vraagt
die krijgen dan een geweer zonder kogels en een slotje waarvan alleen de agent de sleutel heeft, als die dan denkt 'shit, deze shit is matige shit mang!' dan opent hij de slotjes zodat de wapens geladen kunnen worden en daarna gaat het helemaal los ... gebeurt nooit iets
dat kun je hier bij de ME ook toepassen al is het wat lastiger om zo'n wapenstok op slot te doen maar misschien kan de agent waar nodig de stokken uitdelen aan de militairen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |