SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic Chick
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 27-09-2012 11:06:13 ]
download opera.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:05 schreef drumstickNL het volgende:
Kun je afbeeldingen uit zetten op FOK!?(text only)
aww....quote:Op donderdag 27 september 2012 10:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
JONGENS DIT IS EEN ECHT VROUWELIJK WEZEN
LUISTER NAAR MIJ EN HAAL DIE SPINNEN WEG
ALARMSTUFE EINZ, ICH WIEDERHOLE: ALARMSTUFE EINZ
Eindhoven.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey Sosua, kun je ons bij station oppikken?
Heb je er een sosua? Wij hebben d'r ook eentje. leuk karretjequote:Op donderdag 27 september 2012 10:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar staat je range rover?
domme zet notchquote:Op donderdag 27 september 2012 10:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Notch op dreef:
Got an email from microsoft, wanting to help "certify" minecraft for win 8. I told them to stop trying to ruin the pc as an open platform.
I'd rather have minecraft not run on win 8 at all than to play along. Maybe we can convince a few people not to switch to win 8 that way..
jwz geen inkomsten dan jwzquote:Op donderdag 27 september 2012 10:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Notch is wel een ezel. Gewoon doen, domme vetklep.
Is dit goed of fout? Ik dacht fout. Maar ik ben dan ook een dyslect.quote:vrijwilligers mogen de opdrachten niet afvinken als deze niet voltooit zijn.
Ik probeerde het nog gisteravond maar die sukkels gaan alles zelf opruimen.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:57 schreef drumstickNL het volgende:
Valt me op dat we al maanden geen ruzie meer gehad hebben; vinden jullie het zo nog wel leuk?
quote:Kies een wachtwoord dat nog niet eerder is gebruikt. Kies telkens wanneer je het wachtwoord opnieuw instelt, een nieuw wachtwoord, zodat het account beter is beveiligd.
Ik typte een random nummer, 90 in dit geval. Wees blij dat ik geen 10 typte.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Tohooom, begrijp nou toch dat wij alleen het beste met de server voorhadden
Hoe de fuck leek het trouwens een goed idee om 100k portalblocks te spawnen? Nee serieus, hoe leek dat een goed plan?
was makkelijker te fixen geweest.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik typte een random nummer, 90 in dit geval. Wees blij dat ik geen 10 typte.
Ik heb totaaaal geen idee waar je het nu over hebt en wat je impliceerd/t.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik typte een random nummer, 90 in dit geval. Wees blij dat ik geen 10 typte.
Yep, Ligt er natuurlijk aan wat je wilt kopenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Kopen jullie wel eens schoenen online, zoja waar?
Net weer eens niet kunnen slagen bij Nelson omdat mijn maat altijd op is
40, verkopers altijd "Ja die zijn altijd gelijk op en daar krijgen we niet veel van."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Ah, je gaat je collectie van 1 paar uitbreiden?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef Ame_thyst het volgende:
Kopen jullie wel eens schoenen online, zoja waar?
Net weer eens niet kunnen slagen bij Nelson omdat mijn maat altijd op is
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
40, verkopers altijd "Ja die zijn altijd gelijk op en daar krijgen we niet veel van."
Mijn gedachten "Misschien meer inkopen dan" Kan ik het helpen dat Nederland vol met Reuzen loopt
Wat voor soort? Draag meestal dingen in deze categorie http://www.nelson.nl/scho(...)1&price=-1&season=-1Ik zou Geox kopen, die schoenen ademen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat was het planquote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef Mender het volgende:
[..]
Ah, je gaat je collectie van 1 paar uitbreiden?
Dit idd.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
En eigenlijk alleen schoenen <60, bij andere bedragen wil ik het gewoon kunnen dragen in de winkel. Je kunt het vast wel retouneren bij online aankopen, maar geen zin aan dat gezeik
Tering hey, nog nooit zulke zweetpoten gehad als in die dingen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zou Geox kopen, die schoenen ademen!
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef TJV het volgende:
Haal alsjeblieft dat woord wehkutkamp weg, wat een schijthekel heb ik aan dat linkje.
Ja.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef Mender het volgende:
Ben ik de enigste die het niet boeit wat voor schoenen die heeft? Zolang ze maar goedkoop + vertoonbaar zijn.
Heb gewoon 2 paar, niet te duur. + een paar werkschoenen.
Ha. Ik shine in en rock elke dag een ander paarquote:Op donderdag 27 september 2012 15:15 schreef Mender het volgende:
Ben ik de enigste die het niet boeit wat voor schoenen die heeft? Zolang ze maar goedkoop + vertoonbaar zijn.
Heb gewoon 2 paar, niet te duur. + een paar werkschoenen.
je bedoelt wehkampquote:Op donderdag 27 september 2012 15:07 schreef TJV het volgende:
Haal alsjeblieft dat woord wehkutkamp weg, wat een schijthekel heb ik aan dat linkje.
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ha. Ik shine in en rock elke dag een ander paar
om 8 uurquote:Op donderdag 27 september 2012 15:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Begin je ook om half acht dan?
8 tot 16.30 = 8,5 uur.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
7.5 uur per dag?
Mashup germany is sowieso erreg goed, die Rammstein Engel/Jay Z-mix is ook zo'n pareltjequote:Op donderdag 27 september 2012 15:58 schreef Ame_thyst het volgende:
Mashup-Germany - Meine Zeit (Die Young Gangnam Style) by MashupGermanyduitsers
So good
aldie mijn papquote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
bobber mijn zoon
Hoest?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Ja mangquote:Op donderdag 27 september 2012 16:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nog geneukt?
JE HOORT NU TE ZEGGEN "gmj?quote:
NEEE JE MOET MSN TAALquote:
Ik wilde een paint maken van het steamlogo met een groene hanekam, maar heb er geen zin in. Mental image pls, spaart mij moeite uit.quote:
Geen klassieke aldie grap waarderen.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In het LoL-topic vinden ze "ik kom (haha kom)" niet grappig
Ik al om 12:25.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:21 schreef Flodder450 het volgende:
Ik was al om 15:00 vrij, ha!
was net vóór een gigabui binnen
Waarrr?quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:45 schreef SosuaCafe het volgende:
Door aldie durf ik niet te vragen hoe
Snel de bezorger komt.
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha minuutje max als je weet wat je doet
gatverdammequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Ja, ik kom dus echt nooit in Bataviastad. Te ver fietsen vergeleken met het winkelcentrum.
bataviastad is a lie..quote:Op donderdag 27 september 2012 17:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee jij dan
Vlak naast Bataviastad wonen maar zeker geen zes paar schoenen hebben
En ze smeren het op kartonquote:Op donderdag 27 september 2012 18:11 schreef shaderon het volgende:
dominos pizza doet er teveel tomatensaus op
Top!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
Zeg wat vinden jullie van mijn nieuwe UI?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef Mender het volgende:
Ik ben aan het fietsen nu. Maar heb geen regen
Tot nu toe
Schatjequote:Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
110 120 130 geen enkel probleem.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:28 schreef bobbernaut het volgende:
Ik zou op die weg met opgevoerde Gilera 180cc knallen!
deze maaaaaannn!quote:Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
110 120 130 geen enkel probleem.
Imgur app?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:30 schreef Mender het volgende:
Ik wil met me telefoon makkelijk een foto kunnen uploaden en dan gelijk een linkje posten.
Iemand die weet hoe dat makkelijk kan met android?
Mm, eens naar kijken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Imgur app?
Die heb ik iig op mn iphone (ja iphone)
HAHA FANBOYquote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Imgur app?
Die heb ik iig op mn iphone (ja iphone)
Nope, ik haat apple eigk.. mijn volgende mobiel wordt dan ook een androidquote:
Apple en androidquote:Op donderdag 27 september 2012 18:31 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nope, ik haat apple eigk.. mijn volgende mobiel wordt dan ook een android
oh je was me voor. Symbianquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha mensen die niet Symbian
Me vorige telefoon was Symbianquote:Op donderdag 27 september 2012 18:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Haha mensen die niet Symbian
...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
OMG IK HEB SIDEBOOB VAN LOR!!! (echt waar)
Dat is ook echt het uitzicht vanaf je fiets hequote:Op donderdag 27 september 2012 18:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nouhou, de flevopolder is ook mooi om te fietsen![]()
[ afbeelding ]
AGGA O7Oquote:
Sfeerimpressiequote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is ook echt het uitzicht vanaf je fiets he
Oi, ik was nog aan het editenquote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Sfeerimpressie
Dit is waarheidquote:Op donderdag 27 september 2012 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat is ook echt het uitzicht vanaf je fiets he
Tis leuk fietsen met mooi weer, maar kut zodra er ook maar beetje wind staat, te plat allemaal. Voeg daar nog ff wat kou aan toe vanaf het ijselmeer en je vriest de noten van je fiets!
Zijwaartse foto, wel ontiegelijk sad als je daarop gaat fappenquote:
Waar the fuck heb jij het over?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:37 schreef bobbernaut het volgende:
OMG IK HEB SIDEBOOB VAN LOR!!! (echt waar)
Ik dacht eerst: WIE IS DAT. Maar euh, leuk denk ik.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:18 schreef MineraalWater het volgende:
DMquote:Op donderdag 27 september 2012 19:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Waar the fuck heb jij het over?
[..]
Ik dacht eerst: WIE IS DAT. Maar euh, leuk denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijkkijkkijkkijk, dit heeft potentie. Dan kan ik mijn pretknuppel op de markt aanbieden als levende dildoquote:Op donderdag 27 september 2012 20:02 schreef TJV het volgende:
Ik pleit voor een algemeen dildoverbod voor lesbo's. Als je geen lul wilt, moet je ook geen replica nemen.
http://www.zie.nl/video/a(...)sterdam/m1nz0bvfao4xquote:
Dezelfde mensen die mij verslaafd noemen als ik een keer een nachtje doorgamequote:Op donderdag 27 september 2012 20:09 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom kunnen die mensen het niet gewoon een dag later kopen? Welke gek gaat er voor een kuttelefoontje zo lang wachten?
iddquote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
"Ik heb droptests gezien en de iphone 5 overleefd alles"
BULLSHIT!!!!!!!!
Ja die doen er alles aan zodat ze meer verdienen.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
idd
Geef mij eens zo'n ding, zal ik em eens ff droptesten
Mijn Nokia 6070 is vandaag overledenquote:Op donderdag 27 september 2012 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
"Ik heb droptests gezien en de iphone 5 overleefd alles"
BULLSHIT!!!!!!!!
"Lorrelies: is vrouwmensch"quote:Op donderdag 27 september 2012 20:18 schreef Flodder450 het volgende:
Weet je wat we moeten doen, netals in de GAM SC een lijstje maken met alle vaste SCers en dan naam+ stukje tekst hoe de persoon is
TJV inc. vervangt nu al uw dildo's voor gloryholes. Voor niet 30, Niet 20, Nee! voor maar liefst 19,99!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 20:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iedere dag lopen honderden lesbische stellen tegen hetzelfde probleem aan: er zijn allemaal klussen in huis te doen, maar er is geen man om ze te helpen!
Heeft u allerlei vervelende klusjes in huis en weten u en uw vrouwelijke partner hier geen raad mee?
Wij hebben de oplossing! Neem nu de TJV Mobiele Man™, het in Amerika inmiddels razend populaire revolutionaire klusmiddel dat de vervelendste klusjes voor u oplost!
Technische vraagstukken worden opgelost terwijl u zijn Mobile Milk Dispenser™ in vorm voor gebruik kneedt!
BEL NU voor dit REVOLUTIONAIRE en FANTASTISCHE product, dat reeds duizenden vrouwen over de hele wereld heeft verlost van hun problemen!
Speciaal voor u hebben wij een speciale korting weten te regelen! Bel nu en de TJV Mobiele Man™ hoeft u geen duizend, geen vijfhonderd, nee zelfs geen tweehonderdvijftig euro te kosten!
Vandaag, kijkers, kunt u de TJV Mobiele Man™ GRATIS winnen! Gratis? Ja, dat hoort u goed! Gratis!
Het enige dat u daarvoor hoeft te doen is een foto van u en uw vrouwelijke partner in badkleding op te sturen!
*U dient de TJV Mobiele Man™ ieder uur een kwartier op te laden middels het meegeleverde oplaadstuk. Opladen gaat door in de oplaadbuis te blazen.
twitter dus:quote:Op donderdag 27 september 2012 21:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bron? Klinkt als een stom onderzoekje namelijk
Dat vind ik nou juist het rare eraan, hij heet alles al gezien en sht, en dan gaat ie kotsen omdat iemand een kwal eerst uit de zee vist en m daarna gelijk opeen+ fles Wodka erachteraanquote:Op donderdag 27 september 2012 21:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
...
Dat klinkt niet eens verschrikkelijk ranzig ofzo
De helft van de wereld eet rauw visspul
Iemand van school die ik kende ging een keer naaktzwemmen in de zee, tja.....poes vangt kwal zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Lorrelies het volgende:
Kwallen zijn eng en vies
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:20 schreef -Datdus- het volgende:
Wie koopt borderlands2 voor me? Mijn geld is gestolen door school.
download opera dan !quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goedemorgen; kan nog steeds de plaatjes niet uitzetten dus ik post vandaag niet mee.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:28 schreef drumstickNL het volgende:
Goedemorgen; kan nog steeds de plaatjes niet uitzetten dus ik post vandaag niet mee.
Moet je ook niet tot in de late uurtjes Borderlands 2 zitten spelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Maar bleeeergrhrghrghrgghghghgh ik ben moe
Viel reuze mee, wel een beetje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:57 schreef Mender het volgende:
[..]
Moet je ook niet tot in de late uurtjes Borderlands 2 zitten spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |