abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117303533
Morgen tezaam, ik ben op zoek naar een betaalbaar boxensetje van pak hem beet vijftig euro max.

Nu is het makkelijk om door te verwijzen naar tweakers pricewatch, google of een andere site, maar daar was ik natuurlijk zelf ook al op gekomen (haha gekomen).

Ik zie alleen door al die bomen het bos niet meer. Allemaal verschillende uitvoeringen, versies, herziene versies, setjes met dit maar niet dat, setjes met dat maar dan weer niet dit, setjes die goed voor muziek maar niet voor games zijn en vice versa e.d.

Het wil maar niet ophouden, logitech lijkt bijvoorbeeld in die prijsklasse een miljard setjes te hebben die elke keer vijf euro van elkaar schelen (maar duurder hoeft bij Logitech niet per sé beter te zijn hoor ik dan weer op verschillende sites) en het gaat maar door en door en door...

Hellep? Is het mogelijk om in die prijsklasse een setje aan te wijzen en te zeggen "Dat is de beste, neem die!" ?

Vanzelf, mijn wensenlijstje in dezen:

1. Geluid moet te pruimen zijn.
Ik gebruik die dingen niet om te gamen of muziek te luisteren, daar heb ik een uitstekende headset voor. Ik wil dat setje om ook eens een film met iemand te kunnen kijken in plaats van stomme constructies te ontwikkelen met snoertjes die in tobo geplugd/t moeten worden of snoeren die zich drie keer om te kast lijken te wikkelen of of of

Dat was hem al, bescheiden lijstje. Het geluid hoeft niet hemels te zijn, surround hoeft niet levensecht te zijn, het moet alleen maar 'prima, goed te doen' te zijn.

Normale 3.5mm jacks zijn een enorme pré, de USB-slotjes aan de achterkant zijn allemaal in gebruik een een eenzame kabel die achterlangs naar de USB-hub loopt is geen gezicht.

Lang verhaaltje, kort samenvattinkje: Welk boxensetje onder de vijftig euro zouden jullie adviseren?
pi_117303875
Het moet wel surround zijn, ipv stereo?

[ Bericht 76% gewijzigd door Jordy-B op 27-09-2012 10:01:50 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_117303968
Hmmm

Maakt eigenlijk niet enorm veel uit.

Ze komen (haha komen) overigens aan weerskaenten van het scherm te staan (of eronder, maar ergens daar iig). Ik heb geen zin aan om te gaan bloemschikken met een tiental boxen aan alle kanten links, rechts en achter.
pi_117304128
Dat bloemschikken is wel een beetje een vereiste voor surroundgeluid.

Ik zou je sowieso aanraden om eens op marktplaats rond te struinen om te zien wat je op de kop kan tikken. Dergelijke sets zijn niet erg aan slijtage onderhevig, dus 2e hands is een prima optie. Zo krijg je veel meer waar voor je geld.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_117304352
Logitech z323. Bass is te regelen achterop de subwoofer. Heb er wel plezier van. Bij aanschaf was die 50 euro , nu iets van 39 want er is een nieuwere versie die nu 50 kost. Had m eerst aan de pc maar nu aangesloten op de Kpn ontvanger van de tv. Toch net wat extra geluid en de tv kan uit als ik overschakel op de radio kanalen. Niks mis mee voor dat geld *O*
you tokkie to me?
pi_117304370
Als je de set alleen voor films wilt gebruiken wil je denk ik wel een subwoofer setje (wat ik in die prijsklasse absoluut zou afraden voor muziek). Moet het surround zijn? Mijn vriendin heeft bv een logitech Z3 setje staan (2.1) . Muziek erop doet pijn aan je oren maar voor films is het goed te doen. Kostte toen ook iets van rond de 50 euro.
WIl je muziek erop luisteren ga dan voor bv een creative T10 of gelijkwaardig setje zonder subwoofer.

Surround in die prijsklasse is gewoon altijd bagger en zou ik echt niet doen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_117308735
Deze heb ik. Kost zo'n ¤ 150,- maar dan heb je ook sound!

You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_117310406
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 12:38 schreef CoExist het volgende:
Deze heb ik. Kost zo'n ¤ 150,- maar dan heb je ook sound!

[ afbeelding ]
Eh nee... Je hebt voornamelijk betaald voor design en een merkje. Ze zien er heel cool uit, maar het geluid is vergelijkbaar met dat van een lelijke boxenset van nog niet de helft van de prijs.

En wat voor nut heeft zo'n toevoeging eigenlijk in een topic waarin de TS aangeeft dat het budget ¤50 is?
  donderdag 27 september 2012 @ 13:59:14 #9
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_117311164
Ietsje duurder.

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_117311377
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 13:36 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Eh nee... Je hebt voornamelijk betaald voor design en een merkje. Ze zien er heel cool uit, maar het geluid is vergelijkbaar met dat van een lelijke boxenset van nog niet de helft van de prijs.

En wat voor nut heeft zo'n toevoeging eigenlijk in een topic waarin de TS aangeeft dat het budget ¤50 is?
Ik ben er erg content mee in ieder geval. Boeien dat je betaald voor een merk...

Sorry, maar doordat ik Fok! op mijn iPhone (weer een merk) zag ik de TT niet compleet. Al ben ik van mening dat je voor ¤ 50,- geen fatsoenlijke set koopt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_117311575
quote:
1s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:06 schreef CoExist het volgende:

[..]

Ik ben er erg content mee in ieder geval. Boeien dat je betaald voor een merk...

Sorry, maar doordat ik Fok! op mijn iPhone (weer een merk) zag ik de TT niet compleet. Al ben ik van mening dat je voor ¤ 50,- geen fatsoenlijke set koopt.
Ik hoef geen "prima" setje, ik heb een "goed genoeg" setje nodig. Niets meer, niets minder. Ik gebruik het allergrootste deel van de tijd mijn headset, alleen voor de enkele keren dat er iemand film komt (haha komt) kijken heb ik iets nodig. En daar ben ik niet voor bereid, meer dan vijftig euro uit te geven.

Met de gegeven tips ga ik iig even verder, waarvoor bedankt. Zijn er nog dingen waar ik voor uit moet kijken?
pi_117312696
http://www.eventelectronics.com/opal

zijn erg goed, piek tot 1000 watt
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 27 september 2012 @ 14:57:00 #14
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_117344344
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2012 14:50 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.eventelectronics.com/opal

zijn erg goed, piek tot 1000 watt
1000 watt

:')! right

PMPO vermogen ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')