Morgen tezaam, ik ben op zoek naar een betaalbaar boxensetje van pak hem beet vijftig euro max.
Nu is het makkelijk om door te verwijzen naar tweakers pricewatch, google of een andere site, maar daar was ik natuurlijk zelf ook al op gekomen (haha gekomen).
Ik zie alleen door al die bomen het bos niet meer. Allemaal verschillende uitvoeringen, versies, herziene versies, setjes met dit maar niet dat, setjes met dat maar dan weer niet dit, setjes die goed voor muziek maar niet voor games zijn en vice versa e.d.
Het wil maar niet ophouden, logitech lijkt bijvoorbeeld in die prijsklasse een miljard setjes te hebben die elke keer vijf euro van elkaar schelen (maar duurder hoeft bij Logitech niet per sé beter te zijn hoor ik dan weer op verschillende sites) en het gaat maar door en door en door...
Hellep? Is het mogelijk om in die prijsklasse een setje aan te wijzen en te zeggen "Dat is de beste, neem die!" ?
Vanzelf, mijn wensenlijstje in dezen:
1. Geluid moet te pruimen zijn.
Ik gebruik die dingen niet om te gamen of muziek te luisteren, daar heb ik een uitstekende headset voor. Ik wil dat setje om ook eens een film met iemand te kunnen kijken in plaats van stomme constructies te ontwikkelen met snoertjes die in tobo geplugd/t moeten worden of snoeren die zich drie keer om te kast lijken te wikkelen of of of
Dat was hem al, bescheiden lijstje. Het geluid hoeft niet hemels te zijn, surround hoeft niet levensecht te zijn, het moet alleen maar 'prima, goed te doen' te zijn.
Normale 3.5mm jacks zijn een enorme pré, de USB-slotjes aan de achterkant zijn allemaal in gebruik een een eenzame kabel die achterlangs naar de USB-hub loopt is geen gezicht.
Lang verhaaltje, kort samenvattinkje: Welk boxensetje onder de vijftig euro zouden jullie adviseren?