Klik er op en zie de reactie van Google Maps ;-)quote:Op maandag 8 oktober 2012 00:18 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo gek voor een meisje op de kleuterschool.
quote:
WHAHAHAHA!!!quote:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef marcel-o het volgende:
ohja en dit kwam k tegen
[ afbeelding ]
Ik heb zoiets ook meegemaakt in Denemarken.quote:
En wel goed turen hoe die chicks staan te amandeltennissen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Met z'n 4en demonstreren
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:39 schreef marcel-o het volgende:
ohja en dit kwam k tegen
[ afbeelding ]
Er zijn dus gewoon een aantal grapjurken die die dingen random plaatsen? Wel leuk bedacht btw.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:11 schreef Individual het volgende:
Uit het Londen TRV topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://imgur.com/a/lUWTG
Ja ok, maar DJ Meow klinkt zo lekker dom. Grappig, ik zag je post en even later krijg ik een invite om z'n pagina te liken. Jij was dus toen die ene die als enige de Top of flop van Meow Meow leuk vondquote:
Mij zijn ze eigenlijk niet opgevallen, maar dan kijk ik er ook eigenlijk nooit meer naar want ik weet waar ik heenga, waar ik moet staan op het perron voor de beste route etc. Er zijn natuurlijk ook erg veel lijnen en nog meer treinen..quote:Op woensdag 10 oktober 2012 01:47 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Er zijn dus gewoon een aantal grapjurken die die dingen random plaatsen? Wel leuk bedacht btw.
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:31 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
"I shall give only one fuck."
is een goede maat van me, hoe ken jij hem danquote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:10 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ja ok, maar DJ Meow klinkt zo lekker dom. Grappig, ik zag je post en even later krijg ik een invite om z'n pagina te liken. Jij was dus toen die ene die als enige de Top of flop van Meow Meow leuk vond, grappig
Oké. Thanks voor jor inpoet men.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
1. "Im sure you haven't heard of them, just AC/DC"
2. Niet assertief genoeg zijn om dat smerige kutding te weigeren
De comics over herkenbare alledaagse comics zijn vaak leuk, maar het grootste deel is gewoon cunt with pears.
In de vorm van Funny links, pics & clips, gaarne.quote:
Ok Smeg, tot uw service!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 14:02 schreef smegmanus het volgende:
[..]
In de vorm van Funny links, pics & clips, gaarne.
Bill O'Reilly ?quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:31 schreef smegmanus het volgende:
[ afbeelding ]
"I shall give only one fuck."
- bla -quote:Op woensdag 10 oktober 2012 13:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is een goede maat van me, hoe ken jij hem dan?
http://link.marktplaats.nl/601808399quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef marcel-o het volgende:
k zag laatst ergens n plaatje dat er een "snsv " (Asus ondersteboven) notebook te koop was
kan t alleen ff niet meer vinden..
-ninja edit-quote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:04 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/601808399
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit je dan, met ruim 2000 kilo kaas
Die is ie zo weer kwijt!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 11:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zit je dan, met ruim 2000 kilo kaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |