quote:
Op donderdag 27 september 2012 00:57 schreef Amsterdamsemeid het volgende:Onzin, het is niet zo dat indien men ergens mee instemt of akkoord gaat er geen ruimte is of kan zijn om alsnog over de overeenkomst in kwestie te discussiėren. Op deze manier kunnen regels en wetten namelijk geheel verbeterd worden. Kijkt u anders een keer het NOS-journaal of sla de dagelijke krant eens open en dan zult u zien dat er in de Tweede kamer niets anders wordt gedaan dan dat er over reeds besloten overeenkomsten, in de vorm van wetten, gediscussieerd wordt. Op deze manier worden er dan ook vervolgens nieuwe/aangepaste wetten gemaakt. De discussie is daarmee het zaad der geboorte van onze democratische maatschappij.
Nou TS*, wat zijn de huisregels bij jou thuis. Dan gaan we die eens bediscussiėren.
Verder sluit ik me bij iedereen aan in dit topic + ik wil nog even opmerken dat je Fok duidelijk nog niet kent. Fok is een ietwat vreemde/idiote website met nog vreemdere/idiotere gebruikers. We schelden elkaar de huid vol, doen elkaar continu oneerbare voorstellen en kramen de meest onzinnige onzin uit, die soms ook heel erg slim gevonden is. Maar 99,99% van alle Fokkers zijn gewoon jongetjes (ook als ze beweren een meisje te zijn) die op een zolderkamer zitten waar ze alleen uit komen als het hele huis in de hens staat en een stoere brandweerman ze in een wurggreep neemt en afvoert. Of als er een Fok! meet is en dan blijken het de meest lieve, aardige, onschuldige jongetjes ooit te zijn die mager, bleek, bevend maar met een vriendelijke lach en de beste bedoelingen tegenover je staan en duidelijk niet overeen komen met het imago van die brede, sterke, stoere, intelligente meneer die, wanneer hij zijn afkeur zeer duidelijk wil maken, dreigt je te wurgen of wanneer hij je mooi/leuk/lekker vindt continu aan je vraagt of je de liefde met hem wilt bedrijven en dus totaal wanhopig over komt.
*
TS = TopicStarter = diegeen die het desbetreffende topic gestart heeft = in dit geval jij Amsterdamsemeid. Neuken?
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/