Ja, die mag Teeven nablaten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef borisz het volgende:
En Joost Eerdmans mag weer eens blaten.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef borisz het volgende:
Je kan zondag trouwens naar de finaledag van de Ryder Cup kijken op de Belg. Die gaan het live uitzenden.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, record verbroken. 1 uur 15 minuten met ouders aan de telefoon gehangenPrettig gesprek.
De woning is van mij morgen.
Goed man, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tot morgen, en bedankt voor de peptalk van vanavond. Ik denk dat dit de juiste beslissing is. Zo voelthet iig wel.
Steerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, record verbroken. 1 uur 15 minuten met ouders aan de telefoon gehangenPrettig gesprek.
Nu nog dat ouwe vrouwtje afpersen om die bankstellen en luxaflex.
Dat dus. Een week is goed mogelijk. Beterschapquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dinsdag gehoord dat ik een assessment zou krijgen en ze in onderhandeling zijn met een bureau
Drie jaar. Kan korter met vrijstellingen, maar ik heb onderbouwd aangegeven waarom ik dat niet wil.quote:
Wow, da's langer dan ik dachtquote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drie jaar. Kan korter met vrijstellingen, maar ik heb onderbouwd aangegeven waarom ik dat niet wil.
Vanaf de eerste dagquote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, da's langer dan ik dacht
Betaalde opleiding toch?
Wow, zó lang heb ik zelden met wie dan ook gebeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog dat ouwe vrouwtje afpersen om die bankstellen en luxaflex.
Per 1 okt. en hou jij van luxaflex? Wat kun je me vertellen over luxaflex?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow, zó lang heb ik zelden met wie dan ook gebeld.
Beslissing![]()
Luxaflex![]()
Per wanneer? En Feli.
Beterschap Sarabi.
Ook nog stages op de verpleegafdeling chirurgie oid ?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een baanmaar moet je ook studeren en examens doen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef AnneX het volgende:
Ook nog stages op de verpleegafdeling chirurgie oid ?
Ik zit me net te bedenken, krijg je met terugwerkende kracht ook huurtoeslag vanaf het midden van de maand? Of alleen vanaf de 1e?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Per 1 oktober alDat is snel man!!
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Isabeau het volgende:
En in het UMCG een stage op thoraxchirurgie omdat we dat niet hebben
Ik zou de belastingdienst even bellen, vragen hoe dat zit. Meestal duurt het even voor je het krijgt, maar ik weet wel dat je met terugwerkende kracht krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit me net te bedenken, krijg je met terugwerkende kracht ook huurtoeslag vanaf het midden van de maand? Of alleen vanaf de 1e?
Dat ben ik wel gewendquote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
tussen al die chirurgen die als D_H praten
Shoppen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per 1 okt. en hou jij van luxaflex? Wat kun je me vertellen over luxaflex?
Echo. Leukquote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]stages chirurgie, IC, SEH, sterilisatie, lab...
Leuk
Ach en dat hoeft geen uur te duren...quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou de belastingdienst even bellen, vragen hoe dat zit. Meestal duurt het even voor je het krijgt, maar ik weet wel dat je met terugwerkende kracht krijgt.
Tenzij erg leuke dame en je haar privé nummer kunt krijgenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef AnneX het volgende:
Ach en dat hoeft geen uur te duren...
Snel verdiend, roch?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff gebeld, moet dus per volle maand.
Ofwel vrijdag of maandag contract tekenen voor die 200 EUR.
"Effe gebeld " ... Dat is rap, goed zeg!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:12 schreef Stereotomy het volgende:
Net ff gebeld, moet dus per volle maand.
Ofwel vrijdag of maandag contract tekenen voor die 200 EUR.
WBV van woning 2 wel gebeld en verteld dat je die aanneemt/wilt hebben?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:52 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, huurtoeslag alvast aangevraagd. Nu van Woning A afwijzing op de post doen en dan ff kopje thee en lekker werken.
Jep, maar mannetje stond achter de balie en was niet beschikbaar, hij belt me asap terug.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef golfer het volgende:
[..]
WBV van woning 2 wel gebeld en verteld dat je die aanneemt/wilt hebben?
Goed bezig!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Jep, maar mannetje stond achter de balie en was niet beschikbaar, hij belt me asap terug.
Hij werkt ook niet op vrijdag, dus zoals ik het nu zie moet a.s. maandag: 1) eindinspectie, 2) contractondertekening en 3) inschrijving GBA gebeuren.
Thanks, opgeslagenquote:Op donderdag 27 september 2012 12:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed bezig!![]()
En verder: http://www.verhuizenkunje(...)&Sid=16&Hmi=16&Smi=0
Had die eerder bij jullie verwacht als de verbouwing klaar is. Kan je gelijk daarna weer verhuizen of verbouwen.quote:
Jammer dat ik daar niet woonquote:Op donderdag 27 september 2012 12:41 schreef golfer het volgende:
Oh, en Borisz, er is deze week een nieuwe sushitent in Haarlem geopend.
Heeft vandaag een leuke Grouponaanbieding.
Je kunt het ook afhalen. 24 uur van te voren bestellen via de Grouponbon en het dan meenemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Jammer dat ik daar niet woon
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef TAV74 het volgende:
Officiële bevestiging is binnen; ik ben benoemd met terug werkende kracht vanaf 1-9!
* TAV74 blij is
INFTAV74quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef TAV74 het volgende:
Officiële bevestiging is binnen; ik ben benoemd met terug werkende kracht vanaf 1-9!
* TAV74 blij is
Nah, dan is t geen korting meer met benzine erbijquote:Op donderdag 27 september 2012 14:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het ook afhalen. 24 uur van te voren bestellen via de Grouponbon en het dan meenemen.
* TAV74 blij is
Van Harte Proficiat !quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 blij is
Ja, 1 box van 30 voor 14 euro.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Nah, dan is t geen korting meer met benzine erbij. Heb jij een box gekocht?
* TAV74 blij is
* TAV74 blij is
Verbaasd het je, dat je bent aangenomen met terugwerkende kracht? Mij namelijk nietquote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 blij is
Euhm. Nu niet meer, maar een week geleden keek ik er wat anders naar ;-)quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Verbaasd het je, dat je bent aangenomen met terugwerkende kracht? Mij namelijk niet
Heb je niet helemaal gevolgd..welk werk doe je?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Euhm. Nu niet meer, maar een week geleden keek ik er wat anders naar ;-)
Hoofd gevonden vliegtuigenquote:Op donderdag 27 september 2012 17:20 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Heb je niet helemaal gevolgd..welk werk doe je?
Oww en gefeli natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dank
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Zweefvliegtuigen, was het toch of waren het zweefteven?quote:
Vooral snel laten kijken en weinig smeren denk ik?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh even een dermatologische vraag: na die rare uitslag heb ik nu een erg branderige, droge, trekkende en 'onrustige' huid in mijn gezicht. Nu heb ik altijd wel een droge gezichtshuid maar het voelt nu alsof het al weken aan vrieskou is blootgesteldAls het niet snel minder wordt ga ik er mee naar de huisarts, maar kan wel wat tips gebruiken wat ik er mee moet. Wel of niet insmeren? Heb een niet al te vette en een vettige dagcreme (die laatste gebruik ik alleen 's winters en dan eigenlijk vooral 's nachts voor herstel) en was niet met heet water of zeep of zo.
Probleem is dat ik pas maandag tijd heb.. en ik wordt gek van het trekkende gevoel.. heb gister avond wel de vettige creme gesmeerd en dat voelde tijdelijk wel beter. Maar ik weet niet of het verstandig is.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vooral snel laten kijken en weinig smeren denk ik?
Mja, als je er geen last van had..quote:Op donderdag 27 september 2012 19:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Probleem is dat ik pas maandag tijd heb.. en ik wordt gek van het trekkende gevoel.. heb gister avond wel de vettige creme gesmeerd en dat voelde tijdelijk wel beter. Maar ik weet niet of het verstandig is.
Nee, maar of het nu echt helpt betwijfel ik ook een beetjequote:Op donderdag 27 september 2012 19:46 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mja, als je er geen last van had..
Welke gids? En wat bedoel je met elk merk? Elk merk smeersel? Zit toch wel verschil in?quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef AnneX het volgende:
De extreem trekkende huid ( en bij mij schilferig, waarmee niet tegen op te smeren viel) herken ik.
Daarmee ging ik naar de schoonheidsspeec. !![]()
Die vertroetelde én behandelde en daarmee knapte de boel weer op.
Het kwam voor in de periode dat de c.v. weer aanging. ( en buiten guurder).
Merk Babor - geen winkelmerk - zie de gids.
Any merk will do.
Zie edit.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Welke gids? En wat bedoel je met elk merk? Elk merk smeersel? Zit toch wel verschil in?
Ik heb dit nog nooit gehad, wel trekkende huid en zo, maar niet zo pijnlijk en vlekkerig. Van de eerste c.v. dagen krijg ik normaliter alleen maar zere lippen (heb ik nu ook btw). Maar merk wel dat mijn huid met de jaren steeds droger wordt..
Ja, dat overweeg ik wel.. voor ik dure behandelingen onderga voor iets wat misschien beter medisch bekeken kan worden eerst.quote:Op donderdag 27 september 2012 19:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zie edit.
/ jij was sneller.
En anders eerst naar huisarts - dermatoloog - weken verder.
Ja ik ken die theorie, en heb dat ook wel eens ervaren, maar ik zit momenteel juist enorm goed in mijn vel en ben nog nooit zo in balans geweest eigenlijk (halleluja melatoninequote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef AnneX het volgende:
Jezelf eens verwennen is niet zó duur, eens in de zes weken.![]()
/ because you are worth it![]()
Er zijn stromingen die stellen, dat huidgedoe synoniem is met " niet lekker
in je vel " tralala... Tijdelijke balans- tralala.
Stress heeft wel degelijk effect op huiduitslagquote:Op donderdag 27 september 2012 20:01 schreef AnneX het volgende:
Jezelf eens verwennen is niet zó duur, eens in de zes weken.![]()
Je verwent Sam toch ook, met zijn jaardag?
/ because you are worth it![]()
Er zijn stromingen die stellen, dat huidgedoe synoniem is met " niet lekker
in je vel " tralala... Tijdelijke balans- tralala.
klopt. veel beter als de smeersels die vrij te koop zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt ook heel goed te werken tegen zwemmerseczeem
Oh god, Klazien uit Zalkquote:Op donderdag 27 september 2012 20:26 schreef golfer het volgende:
Klazien uit Zalk schrijft 2x per dag pissen over de eigen poten voor als probaat middel tegen alles.
Jah! Cool dit! herkenbaar al heb ik het niet met kleur maar heel sterk met emotie en vorm.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:06 schreef AnneX het volgende:
Nou,de Rekenkamer was interessant over de prijs van een kopje koffie en ook nog Neuro marketing!
Nu Pavlov over synesthesie...
ONZ is bij de bar linksquote:Op donderdag 27 september 2012 20:20 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt ook heel goed te werken tegen zwemmerseczeem
Misschien dat Isa contact met haar heeft?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Intussen iemand die weet hoe het met krakje is?
Eh, dat is geen onzinquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:31 schreef AnneX het volgende:
Misschien dat Isa contact met haar heeft?
Wij allemaalquote:Op donderdag 27 september 2012 21:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Hmmm
Hoop dat het goed met krakje gaat.
Afgezien van de seksscènes niet echt de moeite waard.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:16 schreef golfer het volgende:
Mooie vrouw, die Juliette Brioche Binoche.
Elles (2011) - IMDb
Zij zoekt de premier van Nederland.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen bunskoekWat doet ze en met wie?
Wij kijken een fransche flim met Juliette Brioche.
Thanks! Haar banken (3+2) wil ik overnemen voor 100 EUR denk ik. Lager ga ik echt niet. Seats & Sofas hebben ze in de aanbieding momenteel:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wij allemaalnatuurlijk.
Voor Steer Wat moet je echt nieuw kopen? Ervaringen met tweedehands?
En wie stijlt Daphne Bunskoek![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks! Haar banken (3+2) wil ik overnemen voor 100 EUR denk ik. Lager ga ik echt niet. Seats & Sofas hebben ze in de aanbieding momenteel:
http://www.seatsandsofas.nl/aanbiedingen/armour-32-4/
En dan krijg je nog 11 van die elektrische dingen erbij!
Ik zou voor de S&S aanbieding gaan, heb je meteen je uitzet compleet.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Thanks! Haar banken (3+2) wil ik overnemen voor 100 EUR denk ik. Lager ga ik echt niet. Seats & Sofas hebben ze in de aanbieding momenteel:
http://www.seatsandsofas.nl/aanbiedingen/armour-32-4/
En dan krijg je nog 11 van die elektrische dingen erbij!
Die neem ik mee vanuit hier, dus dan zal ik het dubbel hebben, maar dat vertel ik haar nietquote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou voor de S&S aanbieding gaan, heb je meteen je uitzet compleet.
Nou biedt haar dan maar 75 euro (en als marge kan je stijgen tot 100)quote:Op donderdag 27 september 2012 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Die neem ik mee vanuit hier, dus dan zal ik het dubbel hebben, maar dat vertel ik haar niet
Nee, haar banken zagen er echt als showroomnieuw uit....
Hij is nog jong en heeft nog een goede rug.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
Heb je de kwaliteit van S & S al gegoocheld?![]()
/ Zie Radar en andere consumentenprogamma's...
Een jood en een chinees die samen gaan onderhandelenquote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou biedt haar dan maar 75 euro (en als marge kan je stijgen tot 100)
Sorry maar *alles* is ruk bij Radar en consumentenprogramma'squote:Op donderdag 27 september 2012 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je de kwaliteit van S & S al gegoocheld?![]()
/ Zie Radar en andere consumentenprogamma's...
Een kosjele besneden spleetoog is oh zo betlouwbaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
Een jood en een chinees die samen gaan onderhandelen![]()
arm vrouwtje
Met sambal bij!quote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Special plice fol you, lecha'im!
Het Amoursetquote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Special plice fol you, lecha'im!
Altijd lastig Ons Snits uit.quote:
Zijn ze beter dan die Sneekploeg waar AZ tegen moetquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oranje nassau sneekkwam ik vroeger altijd met paps
nee, die zijn topklasse, vorig seizoen kampioen hoofdklasse, maar gaat dit seizoen niet zo.. Sneek die tegen az moet dusquote:Op vrijdag 28 september 2012 00:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn ze beter dan die Sneekploeg waar AZ tegen moet
Om 12 uur ben ik toch al lang naar bed johquote:
Ik heb 1 seizoen gezien. Daarna besloten dat het geestelijk gezonder is voor mezelf om nooit meer te kijken. Ik denk nòg aan die mensen uit seizoen 1.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:44 schreef golfer het volgende:
Als ik naar de opname van Over mijn Lijk gekeken heb ben ik altijd toch weer even van slag. Stomme k*t-ziekte en arme jonkies.
Oh, jouw as opleiding triggerde bij mij wat verhalen uit eerdere tijden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Om 12 uur ben ik toch al lang naar bed joh
[..]
Ik heb 1 seizoen gezien. Daarna besloten dat het geestelijk gezonder is voor mezelf om nooit meer te kijken. Ik denk nòg aan die mensen uit seizoen 1.
Haha, zij was nog van tijdperk Kok?quote:Op vrijdag 28 september 2012 08:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, jouw as opleiding triggerde bij mij wat verhalen uit eerdere tijden.
Zo was er een vrouw, die tijdens haar geneeskunde studie bijwerkte als
nachtvpk., kwam in opleiding bij anaesthesie. ( old school- spelling)
Ging solliciteren in gerenommeerd zkhs en moest een niet-zwanger worden
verklaring overleggen. ( nog geen 40, single en uberhaupt niet van plan om bezwangerd te raken). Later nog gepromoveerd.
En weer waardeloos (rechtop) geslapen.
Wel leuk gedroomd: in het niet meer bestaande zkhs door de gangen aan het dwalen - gesprekjes hier en daar - wéet dat ik aan het dromen ben - kom ass chirurgie tegen, die mij herkent ( nu hgl) en gezellig al babbelend meeloopt langs
bekende plekjes - wij belanden bij een persconferentie van Samson in het gras -
en ik leg uit wie en wat - want ass. is natuurlijk veel te druk met studie en toen werd ik écht wakker met vastzittende rochelhoest. Ugge ugge.
Dromen was leuk, though.
Gaat het een beetje goed? Al examendatum gepland?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef borisz het volgende:
Zo. Dat was weer twee uur gevaar op de weg spelen.
Je kunt altijd nog overschakelen (...) naar een automaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:07 schreef borisz het volgende:
Het gaat, schakelen heb ik nu wel een beetje onder de knie alleen ik laat te koppeling nog iets te snel los in combinatie met gasgeven bij bijvoorbeeld een stoplicht.
Nee joh, leert ie echt welquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog overschakelen (...) naar een automaat.
Of een auto met chauffeur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:22 schreef golfer het volgende:
Je kunt altijd nog overschakelen (...) naar een automaat.
Tuurlijk. Het is jou toch ook gelukt?quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:24 schreef FutureFairytale het volgende:
Nee joh, leert ie echt wel.
Oh wat leuk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef kaasplankje het volgende:
Turks eethuisje hier op 't eiland, echt een hele aardige vrouw die dat runt, geeft kookworkshops Turks eten.
12.50 pp is het per keer. Zo maakt ze bijv. op een avond binnenkort begin november: Mercimek corbasi, Kisir, lachmacun en Cacik.
Geen idee wat het is allemaal, ik ben niet zo goed in de Turkse keuken. Ik ga er denk ik wel heen, lijkt me leuk.
Heb je het door...quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:55 schreef kaasplankje het volgende:
Je moet je aaipet even wat beter afstellen Annex
quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:45 schreef kaasplankje het volgende:
Turks eethuisje hier op 't eiland, echt een hele aardige vrouw die dat runt, geeft kookworkshops Turks eten.
12.50 pp is het per keer. Zo maakt ze bijv. op een avond binnenkort begin november: Mercimek corbasi, Kisir, lachmacun en Cacik.
Geen idee wat het is allemaal, ik ben niet zo goed in de Turkse keuken. Ik ga er denk ik wel heen, lijkt me leuk.
Ja en als ik t kan kan iedereen hetquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het is jou toch ook gelukt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik eerlijk ben zie ik weinig verschil met wat hij eerst deedquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:51 schreef Stereotomy het volgende:
Wordt ff wennen een nieuwe functie, maar ik hoop dat het hem bevalt
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:49 schreef Sarabi het volgende:
Update van mijn vaderHet is in ieder geval een mogelijke opstap naar betaald werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkt het UWV wel mee en zijn die akkoord met onbetaald werk?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Thanksquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een mogelijke opstap naar betaald werk.![]()
Werkt het UWV wel mee en zijn die akkoord met onbetaald werk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, oh...quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:39 schreef borisz het volgende:
Goed nieuws Sarabi.
Enne G oma B komt wellicht iets later
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)+bij+Santpoort-Noord
quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
ThanksBlij voor je vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hopelijk krijgt hij idd een baan als hij het daar leuk vindt. Dat zou toch wel heel fijn zijn.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Ik ga nu drank halen en ik drink het denk zelf op ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:44 schreef golfer het volgende:
Likeur is zelden lekker. Meestal erg zoet.
Italiaanse Sambuca of Limoncello is nog wel te drinken.
Ik heb het je al eerder gezegd: alles schriftelijk regelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Echt........ ik weet niet meer wat ik moet.
Ik hoop op zo'n regeling. Ik sta al rood na 2 maanden alle huurtoeslag te hebben terugbetaald die ik ontvangen had tijdens mijn uitkering (net klaar ermee). Dit is wel weer een kers op de taart hoor. Ik ga dan beginnen met een bezwaarschrift. Stuur ik morgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het je al eerder gezegd: alles schriftelijk regelen.
Dus een schriftelijk bezwaarschrift tegen die aanslag maken en als dat wordt afgewezen dan ook schriftelijk om uitstel en een betalingsregeling vragen.
Niet meer bellen.
Nee, maar wat ik wel geleerd heb in de loop der jaren na alle conflicten met ze: op brieven wordt in ieder geval gereageerd en met een schriftelijk dossier kom je verder dan met bellen.quote:
Is ook mijn motto.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik wel geleerd heb in de loop der jaren na alle conflicten met ze: op brieven wordt in ieder geval gereageerd en met een schriftelijk dossier kom je verder dan met bellen.
Foto's en video's maken. Heb ik ook gedaan voor 2nd opinion van vrienden en ouders. En julliequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Goede nieuws is dat we bij een leuk appartement mogen gaan kijken, het mindere nieuws is dat mijn vriend met geen mogelijkheid mee kan op die tijden![]()
Morgen dus maar eens door de ramen gaan gluren zodat ik niet helemaal alleen sta voor de keuze.
Dat dus!quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:30 schreef Stereotomy het volgende:
Foto's en video's maken. Heb ik ook gedaan voor 2nd opinion van vrienden en ouders. En jullie
Ik ga je advies opvolgen. Heel mn schema is in de war door dat lange telefoontje voor niks. Pizza in de oven dus en daarna een dutje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, maar wat ik wel geleerd heb in de loop der jaren na alle conflicten met ze: op brieven wordt in ieder geval gereageerd en met een schriftelijk dossier kom je verder dan met bellen.
Als je geinteresseerd bent maar toch twijfelt mag je toch wel een 2e afspraak maken (incl. vriend)? Had ik ook bij waar ik nu woon. Eerste keer waren mn ouders op vakantie en wilde graag hun mening want zij hebben er meer verstand van.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:29 schreef Sarabi het volgende:
Goede nieuws is dat we bij een leuk appartement mogen gaan kijken, het mindere nieuws is dat mijn vriend met geen mogelijkheid mee kan op die tijden![]()
Morgen dus maar eens door de ramen gaan gluren zodat ik niet helemaal alleen sta voor de keuze.
"Ik drink niet als ik moet rijden" - heel simpel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ga je advies opvolgen. Heel mn schema is in de war door dat lange telefoontje voor niks. Pizza in de oven dus en daarna een dutje.
Schaamde me net in de slijterij. Op de vraag wat ik zocht zei ik 'maakt diegene niet uit, als er maar alcohol in zit'. Heb toen maar zn beste vriendin opgebeld en die zei dat hij bruine rum of whisky lekker vond dus kon gelukkig iets zeggen. Heb nu bruine rum. Hoop overigens niet dat ze me gaan pushen vnv om te drinken want ik moet rijden en na een half shotje van afgelopen vrijdag ('Mel, het is totaal niet sterk. Net limo!') voelde ik mn keel branden, wat ik natuurlijk niet heb gezegd haha
Shotje kon wel volgens hen. Ging ook wel hoor. Heb nog 3 uur gedanst na dat halve shotje dus ik was alweer alcoholvrij.quote:Op vrijdag 28 september 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
"Ik drink niet als ik moet rijden" - heel simpel.
Bah, melkquote:
Nou dat betwijfel ik, we hebben vandaag de brief gehad en moeten maandag beslissen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je geinteresseerd bent maar toch twijfelt mag je toch wel een 2e afspraak maken (incl. vriend)? Had ik ook bij waar ik nu woon. Eerste keer waren mn ouders op vakantie en wilde graag hun mening want zij hebben er meer verstand van.
Leuk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:40 schreef Bluezz het volgende:
Iemand nog geinteresseerd in mijn reddressdayfoto?
Zo klote is dat, ik moest ook binnen 72 uur iets laten weten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nou dat betwijfel ik, we hebben vandaag de brief gehad en moeten maandag beslissen.
En vandaag was er niemand te bereiken om een afspraak te maken
Achja we mogen niet klagen verder, het is een leuk appartement (ik heb gisteren stiekem al met mijn ouders gekeken vanaf de buitenkant).quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo klote is dat, ik moest ook binnen 72 uur iets laten weten.
Heb je plattegrondje van het apartement?quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Achja we mogen niet klagen verder, het is een leuk appartement (ik heb gisteren stiekem al met mijn ouders gekeken vanaf de buitenkant).
Nu alleen nog even afwachten of we kans maken op een huis dat maandag om 12 uur sluit anders is de keuze sowieso wel gemaakt.
En dan is alles opeens op fietsafstanddat is wel echt cool.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef Bluezz het volgende:
Ik duim mee Sarabi
Oh en waar ik reddressday zeg moet het Dress Red!day zijn.
Stop de tijd.
PM!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je plattegrondje van het apartement?
Heel CUL SC aan nieuwe baan / oude baan / verhuizing
met onderhouds vrije tuin dus.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:17 schreef Sarabi het volgende:
Ik snap nie?
En de tuin is gelukkig helemaal met tegelsna dit huis wist ik wel zeker dat ik geen graspersoon ben.
Boobiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:24 schreef borisz het volgende:
Bram en Jinek uit elkaar.
Gelukkig heeft Bram een Deken voor het bloeden
[/Steer-BLVD]
ke-tsjingquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:25 schreef Stereotomy het volgende:
Boobies![]()
Wat mankeert zo'n jonge vrouw om met zo'n papzak in bed te gaan rampetrampen![]()
Ik ben ook een insider.quote:
Ah, ook weer aan de impulsaankoop?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh hilarisch trouwens.. we kunnen hier straks Angry Birds spelen door te zwaaien naar de nieuwe tv![]()
![]()
![]()
Nee hoor.. Wilde TAV al een tijdje, nu had hij een goed excuusquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, ook weer aan de impulsaankoop?
Ah! Maar wat is het voor iets dat het dat kan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee hoor.. Wilde TAV al een tijdje, nu had hij een goed excuus(nieuwe baan, jarig en de 'oude' krijgt mijn stiefzus die in de bijstand zit
)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh hilarisch trouwens.. we kunnen hier straks Angry Birds spelen door te zwaaien naar de nieuwe tv![]()
![]()
![]()
Een 'smart tv'quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah! Maar wat is het voor iets dat het dat kan?
Als ik 3x klap gaat de TV uit hier en 2x voor geluid uit. Maar dat is zo 2010quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
deze is het: http://www.samsung.com/nl(...)ed-tv/UE40ES7000SXXN met 3D en voice controlhet wordt steeds erger..
maar we vielen op het mooie design en het loeischerpe beeld
Deze kan ook nog eens je gezicht herkennenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik 3x klap gaat de TV uit hier en 2x voor geluid uit. Maar dat is zo 2010
En wat moet de tv daar dan vervolgens mee?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze kan ook nog eens je gezicht herkennen![]()
Geen flauw idee..quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat moet de tv daar dan vervolgens mee?
je persoonlijke instellingen gebruiken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat moet de tv daar dan vervolgens mee?
Ik hoef maar 1x op een knopje van de afstandsbediening daarvoor te drukken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef borisz het volgende:
Tegen de tijd dat de afstandsbediening is gevonden had je al lang 3x in je handen kunnen klappen!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef golfer het volgende:
Ik hoef maar 1x op een knopje van de afstandsbediening daarvoor te drukken.
Dus als jij je vriendin 2 keer slaat horen de buren geen Frans Duijts meer maar gegil?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik die zoek kijk ik standaard eerst even in het vriesvak van de koelkast. Daar wil ie nog wel eens in liggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:51 schreef Isabeau het volgende:
Tegen de tijd dat de afstandsbediening is gevonden had je al lang 3x in je handen kunnen klappen!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb een tv met geintergreerde afstandsbediening
Dat dat er nog steeds niet wat hipper uitziet!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef borisz het volgende:
Het belangrijkste is natuurlijk
• Teletekst (1 000 pagina's) aanwezig
![]()
Zelfs met nu.nl maak nog dagelijks gebruik vanTT via de TV.
dat zal niet gaan. de teletekst info zit in het beeld verwerkt. in de eerste lijnen, die je niet ziet, zit de tt informatie. en daar is niet meer ruimte om extra dingen in te stoppen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dat er nog steeds niet wat hipper uitziet!
Ik mis nog steeds TT316quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dat er nog steeds niet wat hipper uitziet!
Gaat het SunTAVsam?quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
OMG wat ziet LOTR-blue ray er gruwelijk mooi uit.. Eng gewoon
![]()
Nou.. we zaten net letterlijk met zo'n blik naar elkaar te kijkenquote:
Nou sorry hoor, maar we hadden al goed beeld dus.. maar dit is verrassend beter nogquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, welkom in 2012 dan maar SunTAV
[ afbeelding ]
Neh, maar daar heb ik ook niet heel veel behoefte aan eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:45 schreef Stereotomy het volgende:
En dan hebben jullie nog geeneens 3D films gekeken
Gried!quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:34 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, welkom in 2012 dan maar SunTAV
[ afbeelding ]
... zei degene met een heftige reactie op nieuwe technologiequote:Op vrijdag 28 september 2012 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Neh, maar daar heb ik ook niet heel veel behoefte aan eerlijk gezegd..
Ja daarom ookquote:Op vrijdag 28 september 2012 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
... zei degene met een heftige reactie op nieuwe technologie
Het was ook echt belachelijk druk op het terrein (zit een Mediamarkt, BCC, Ikea en nog wat). Terwijl het van ons dus echt toeval was dat het vandaag gekocht werd..quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:54 schreef golfer het volgende:
Wel typerend dat de omzet van de witgoedhandels dit weekend alle records gaat breken i.v.m. de BTW-verhoging.
Nederlanders hebben wel altijd te klagen en te zeuren dat het economisch en in de huishoudportemonnee zo slecht gaat, maar opeens komt al het geld toch vrij en gaat het rollen als er 2% kan worden uitgespaard.
Niet meteen het ergste denkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nope
Zeker als het een reactie op diegene is
Maar ja
Daar voel je je vanzelf echt te oud voorquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben bij mn eerste 'house'-party. Wat een wilde bende hier hahaha. Nu al bezopen mensen, stonede mensen, huiskamervloer onder de drank, dansen op de vloer met mn jus d'orange, en moe van de hele week
Ik hield het zelfs al eerder voor gezien geloof ik..quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar voel je je vanzelf echt te oud voorDat was bij mij rond de 30.
Nou ja, ik was toen al een tijd niet naar 'dat soort feestjes' geweest. Ik herinner me alleen een dergelijk feest waar ik mee naartoe was gesleept toen ik ongeveer 30 was. Heb me zelden zo buiten een groep gevoeld. Ik dacht echt: what the fuck doe ik hierquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik hield het zelfs al eerder voor gezien geloof ik..
Het gevoel dat je totaal het hele punt mist wat er gemaakt wordtquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik was toen al een tijd niet naar 'dat soort feestjes' geweest. Ik herinner me alleen een dergelijk feest waar ik mee naartoe was gesleept toen ik ongeveer 30 was. Heb me zelden zo buiten een groep gevoeld. Ik dacht echt: what the fuck doe ik hierDat je rondkijkt en bedenkt dat ze allemaal niet goed snik zijn en je dolgraag naar huis wilt.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Het gevoel dat je totaal het hele punt mist wat er gemaakt wordtHerkenbaar
Checkquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoiets jaNu zorg ik gewoon dat ik noooooit meer op zo'n vertoning terecht kom
Haha. Dit is mn eerste en kan wel om iedereen lachen. Heb trouwens iemand gevonden die ook niet drinktquote:Op vrijdag 28 september 2012 22:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar voel je je vanzelf echt te oud voorDat was bij mij rond de 30.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Haha. Dit is mn eerste en kan wel om iedereen lachen. Heb trouwens iemand gevonden die ook niet drinkt. Jammergenoeg is t een sukkel
.
Dat soort feestjes hebben me sowieso nooit getrokken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 22:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik was toen al een tijd niet naar 'dat soort feestjes' geweest. Ik herinner me alleen een dergelijk feest waar ik mee naartoe was gesleept toen ik ongeveer 30 was. Heb me zelden zo buiten een groep gevoeld. Ik dacht echt: what the fuck doe ik hierDat je rondkijkt en bedenkt dat ze allemaal niet goed snik zijn en je dolgraag naar huis wilt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:08 schreef borisz het volgende:
Sun ik heb 3 drieën en 2 drieën. Telt die dat niet eens als een vol huis.
Wat vinden mensen er nou van dat je met je telefoon aan het pielen bent tijdens een feestje?quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Spannend Steer!
Iedereen is verkleed nu. De verkleeddoos ligt midden in de kamer. Ik heb blond haar nu, beeldig!
Dan sta ik op de gang te wachten tot ik naar de wc kan, niet in de kamer zelfquote:Op vrijdag 28 september 2012 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat vinden mensen er nou van dat je met je telefoon aan het pielen bent tijdens een feestje?
Jou staat ook alles.quote:Op vrijdag 28 september 2012 23:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Iedereen is verkleed nu. De verkleeddoos ligt midden in de kamer. Ik heb blond haar nu, beeldig!
Al een tijdje niet meer gespeeldquote:Op zaterdag 29 september 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Boris : level 9 gehaald op Rummikub ; Meester
En die politieinzet was het grote succes van de avond want daardoor was er geen feestjequote:Op zaterdag 29 september 2012 10:04 schreef Vork het volgende:
Nou, dat Project X heb ik ook weer overleefd. Dat was ook niet zo moeilijk. Er was meer blauw op straat dan mensen en die stonden allemaal uit hun neus te vreten. Zoveel mensen op de been voor een niet bestaand feestje.
Toch wel 120 man teruggestuurd die zonder geldige reden met alcohol bij zich de stad in probeerde te komenquote:Op zaterdag 29 september 2012 10:20 schreef Vork het volgende:
Er staat hier mensen in de rij om zichzelf op de borst te kloppen voor de inzet van alle hulptroepen. Toegegeven, ze hadden het organisatorisch allemaal prima in orde. Beter dan in Haren, waar blijkbaar niemand met elkaar kom communiceren. Alle toegangswegen waren voorzien van een fuik en overal stond wel een blauw duo met een geel hesje de boel in de gaten te houden. Maar veel zullen ze niet gedaan hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |