Ja, die mag Teeven nablaten.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:42 schreef borisz het volgende:
En Joost Eerdmans mag weer eens blaten.
quote:Op woensdag 26 september 2012 23:17 schreef borisz het volgende:
Je kan zondag trouwens naar de finaledag van de Ryder Cup kijken op de Belg. Die gaan het live uitzenden.
quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, record verbroken. 1 uur 15 minuten met ouders aan de telefoon gehangenPrettig gesprek.
De woning is van mij morgen.
Goed man, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 september 2012 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
Tot morgen, en bedankt voor de peptalk van vanavond. Ik denk dat dit de juiste beslissing is. Zo voelthet iig wel.
Steerquote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, record verbroken. 1 uur 15 minuten met ouders aan de telefoon gehangenPrettig gesprek.
Nu nog dat ouwe vrouwtje afpersen om die bankstellen en luxaflex.
Dat dus. Een week is goed mogelijk. Beterschapquote:
quote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb dinsdag gehoord dat ik een assessment zou krijgen en ze in onderhandeling zijn met een bureau
Drie jaar. Kan korter met vrijstellingen, maar ik heb onderbouwd aangegeven waarom ik dat niet wil.quote:
Wow, da's langer dan ik dachtquote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Drie jaar. Kan korter met vrijstellingen, maar ik heb onderbouwd aangegeven waarom ik dat niet wil.
Vanaf de eerste dagquote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef Stereotomy het volgende:
Wow, da's langer dan ik dacht
Betaalde opleiding toch?
Wow, zó lang heb ik zelden met wie dan ook gebeld.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:02 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog dat ouwe vrouwtje afpersen om die bankstellen en luxaflex.
Per 1 okt. en hou jij van luxaflex? Wat kun je me vertellen over luxaflex?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow, zó lang heb ik zelden met wie dan ook gebeld.
Beslissing![]()
Luxaflex![]()
Per wanneer? En Feli.
Beterschap Sarabi.
Ook nog stages op de verpleegafdeling chirurgie oid ?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:59 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een baanmaar moet je ook studeren en examens doen.
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef AnneX het volgende:
Ook nog stages op de verpleegafdeling chirurgie oid ?
Ik zit me net te bedenken, krijg je met terugwerkende kracht ook huurtoeslag vanaf het midden van de maand? Of alleen vanaf de 1e?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef Isabeau het volgende:
Per 1 oktober alDat is snel man!!
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Isabeau het volgende:
En in het UMCG een stage op thoraxchirurgie omdat we dat niet hebben
Ik zou de belastingdienst even bellen, vragen hoe dat zit. Meestal duurt het even voor je het krijgt, maar ik weet wel dat je met terugwerkende kracht krijgt.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zit me net te bedenken, krijg je met terugwerkende kracht ook huurtoeslag vanaf het midden van de maand? Of alleen vanaf de 1e?
Dat ben ik wel gewendquote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Stereotomy het volgende:
tussen al die chirurgen die als D_H praten
Shoppen.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Per 1 okt. en hou jij van luxaflex? Wat kun je me vertellen over luxaflex?
Echo. Leukquote:Op donderdag 27 september 2012 11:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]stages chirurgie, IC, SEH, sterilisatie, lab...
Leuk
Ach en dat hoeft geen uur te duren...quote:Op donderdag 27 september 2012 11:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou de belastingdienst even bellen, vragen hoe dat zit. Meestal duurt het even voor je het krijgt, maar ik weet wel dat je met terugwerkende kracht krijgt.
Tenzij erg leuke dame en je haar privé nummer kunt krijgenquote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef AnneX het volgende:
Ach en dat hoeft geen uur te duren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |