quote:Trinny & Susannah zijn terug in Nederland! Woensdag 31 augustus is bij RTL 4 het tweede seizoen gestart van de succesvolle reeks Trinny & Susannah: Missie Holland.
Vorig jaar kon Nederland al kennismaken met het beroemde Britse stylistenduo Trinny Woodall en Susannah Constantine, die de Nederlandse vrouw (en een enkele man) op modegebied drastisch onder handen nam. In acht nieuwe afleveringen reizen Trinny en Susannah ook dit jaar af naar verschillende Nederlandse steden om daar negen kandidaten (acht vrouwen en één man) op straat te selecteren op hun modemissers.
Ik mis dan de veldvles. Vroeger bij soldaatje spelen kon die aan zo'n brede riem.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef MissJ het volgende:
ik word zo moe van de uberbrede riemen
Online?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef Karina het volgende:
Sjesus die broekWaar koop je zoiets?
bij mannen kan wel?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ohhhhh groffe wenkbrauwen, mensen toch, dames
Jaquote:
Zijn ze in de bible belt?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze straks getrouwd is.... was ze nou 22?
Ja 22 pas en al trouwen.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Als ze straks getrouwd is.... was ze nou 22?
Zolang je geen Bert heet welquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik mis dan de veldvles. Vroeger bij soldaatje spelen kon die aan zo'n brede riem.
Ah gezellig, daarom ziet ze er ook uit als een moeke.quote:
Wel weer vooroordeel bevestigend jaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah gezellig, daarom ziet ze er ook uit als een moeke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |