Ik denk dat Deka liever een Primus gebruiktquote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt een hele keuken tot je beschikking, voldoet dat ook?
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Salatrel het volgende:
en misschien wil die ook wel badderen in je topkoffer... gewoon omdat dat meer op kamperen lijkt
Eckte-eckte bikkels gaan niet in badquote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Salatrel het volgende:
en misschien wil die ook wel badderen in je topkoffer... gewoon omdat dat meer op kamperen lijkt
ook goed die is er toch niet om hem tegen te houdenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Anne het volgende:
Dat worden SD's koffers dan, want ik heb er geen meer.
Wil je wel douchen asjeblieftquote:Op woensdag 26 september 2012 21:02 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Eckte-eckte bikkels gaan niet in bad
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Salatrel het volgende:
wel in de woonkamer he... zal een zooitje geven
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie wil nou niet z'n zak legen in de woonkamer.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wie wil nou niet z'n zak legen in de woonkamer.
Ik ga morgenochtend aan de StrawberryJam.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar MonsterJam?
Niet eens ontbijt op bed? Slecht hotel zit jijquote:
Ik ga klagen bij de fabrikant van m'n tent. Had gebeld voor roomservice, maar ho maarquote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Niet eens ontbijt op bed? Slecht hotel zit jij
Dunno nooit geweest en wou er altijd al een keer heenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Anne het volgende:
Ah, dat schijnt niet zoveel aan te zijn, dus ik pas.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ga klagen bij de fabrikant van m'n tent. Had gebeld voor roomservice, maar ho maar
Ik wil toch ook nog even een duit in het zakje doen..quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef einschtein het volgende:
Bekrompen reacties hier, moet ik zeggen. Ik ben anders gewend.
Maar ik zal 't meenemen in de final decision making.
Eh, die logica ontgaat mij een beetje.. Hij merkte dat het lekte dus besloot om dat hele stuk wat hij afgelegd had maar even te bevuilen, ipv het op 1 plek houden en te blijven staan?quote:Toen de chauffeur merkte dat zijn lading frituurvet uit de wagen lekte, keerde hij om richting Dronten.
Ja, lekker handig inderdaad, dat dacht ik ook al..quote:Op woensdag 26 september 2012 23:48 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eh, die logica ontgaat mij een beetje.. Hij merkte dat het lekte dus besloot om dat hele stuk wat hij afgelegd had maar even te bevuilen, ipv het op 1 plek houden en te blijven staan?
Idd 2 jaar op een divje 600 gereden op 25kw, leer je tenminste beetje rijden rotondes pakken etc ipv zoon 1000 op 25 kw rechtop door de bochtquote:Op woensdag 26 september 2012 23:22 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik wil toch ook nog even een duit in het zakje doen..
Mijn eerste vraag was bloedserieus; ik heb eens zo'n CBR1000F te leen aangeboden gekregen, maar kon ook kiezen voor een 600F. Die vrienden hadden beiden staan. Ik stond naast die 1000 en vond dat gewoon echt een groot en log apparaat. Too much for me in ieder geval (en toen had ik al wat jaartjes m'n rijbewijs). Het trok me gewoon totaal niet, zo'n grote fiets, dus heb ik lekker de 600F meegenomen.. Mooi zat, en bovendien lekker vlot en lekker wendbaar.
Verder lijkt een 1000F, los van het vermogen of de motorinhoud, me nou niet de motor om op te leren rijden als je net je rijbewijs hebt. Waarom dan niet? De mindere wendbaarheid, het formaat en het gewicht. Ik denk dat je makkelijker leert rijden op een lichtere fiets, die ook wat makkelijker in bedwang te houden zal zijn.. Zo'n ding weegt ca. 230kg.
Vervolgens brak m'n spreekwoordelijke klomp, toen ik las dat je hem ook nog eens wil laten terugzetten naar 25KwDat kán toch gewoon voor geen meter rijden, dat gewicht met dat (gebrek aan) vermogen?
En als klap op de vuurpijl noem je de reacties nog bekrompen ook...
Ik krijg inmiddels wel een beetje de indruk dat je eigenlijk toch denkt het allemaal beter te weten (net als dat gedoe met die Bandit laatst.. Jouw reactie toen op die motor die ik had gepost, die was pas bekrompen..)
Maargoed, ik wens je veel succes met je keuze. Zit even te denken aan alternatieven, maar er schiet me zo even niks te binnen.. Grote fietsen met kleinere cilinderinhoud dus..
En oh ja.. op een industrieterrein kan ook verkeer rijden, dus pas maar op inderdaad. Zeker op een fiets die je nog totaal niet kent. Als er dan wat gebeurt ben je helemaal de Sjaak..
Die zijn er nog steeds alleen in een ietwat andere "samenstelling/vorm"quote:Op donderdag 27 september 2012 07:46 schreef Den_Haag het volgende:
Toen er nog Fok!Mc SC ritten waren
Oeh... rare plek om onderuit te gaan. Zo heftig is die oprit toch niet?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:06 schreef JK1982 het volgende:
Ai, zie net dat er op de oprit van Almere Stad-West een motorrijder onderuit is gegaan..
Volgens mij is het nog maar net gebeurd. Zag iig de voorvork los liggen en de cockpit lag in het gras. Volgens mij is het best hard gegaan..
Nee klopt.. Maargoed, misschien een koekblikker die weer eens niet op zit te letten?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Oeh... rare plek om onderuit te gaan. Zo heftig is die oprit toch niet?
Gute Morgen!quote:
er zijn geen "sc" ritten neer ....quote:Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Die zijn er nog steeds alleen in een ietwat andere "samenstelling/vorm"
Mijn bril even lenen?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:30 schreef stinkie het volgende:
[..]
er zijn geen "sc" ritten neer ....
Het enige wat ik rond die tijd op P2000 zie is onderstaande. Staat niet eens een locatie bij:quote:Op donderdag 27 september 2012 09:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee klopt.. Maargoed, misschien een koekblikker die weer eens niet op zit te letten?
Ik weet het niet.. Ik heb er wel eens een in mijn binnenspiegel aangereden zien worden door iemand die zo nodig opeens van rijbaan moest wisselen. Ziet er niet leuk uit..
Kreeg iig wel de indruk dat het redelijk recent gebeurd was. De motorrijder lag nog op de rijbaan, er was wel al politie en ambulance. Maargoed, die vork lag dus gescheiden van de motor. Kon helaas niet zien wat voor motor het was.. Ken wel een aantal mensen uit Almere met een motor namelijk..
quote:09:02:5527-09-1225POLIPFL graag contact RMK
730000 Politie Flevoland ( Monitorcode )
730314 Politie Flevoland ( Verkeers Ongevallen Analyse )
Ein bisschen jahwolquote:Op donderdag 27 september 2012 09:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gute Morgen!
Dat sieht ja wohl ein bisschen aus wie den Topicpolizei!
Ja het is elke dag ook weer hopen dat ik veilig thuiskom.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef JK1982 het volgende:
Kan nog niet veel vinden over Almere, hoe wie of wat..
Maar het gaat lekker vanmorgen: http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
Je zal maar lekker op de motor op weg naar je werk zijn..
Jups... zoiets verwacht je ook niet. Kun je niet goed op anticiperen natuurlijk alhoewel er natuurlijk altijd een domme idioot kan zijn die bijvoorbeeld wegens pech ineens de snelweg wil oversteken.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:15 schreef JK1982 het volgende:
Kan nog niet veel vinden over Almere, hoe wie of wat..
Maar het gaat lekker vanmorgen: http://www.volkskrant.nl/(...)eader&utm_medium=RSS
Je zal maar lekker op de motor op weg naar je werk zijn..
Lol... misschien daarom ook dat mijn pak na 3 jaar nog zo wit isquote:Op donderdag 27 september 2012 10:46 schreef Anne het volgende:
Daar kijk ik nou echt nooit naar. Af en toe een keertje een stuk nat keukenpapier laten weken op mijn vizier, omdat ik echt niks meer zie dankzij al die dooien. Maar voor de rest..
Ik heb vizierspray en een oud t-shirt in mijn tanktas. Dan is dat vizier zo weer schoonquote:Op donderdag 27 september 2012 10:46 schreef Anne het volgende:
Daar kijk ik nou echt nooit naar. Af en toe een keertje een stuk nat keukenpapier laten weken op mijn vizier, omdat ik echt niks meer zie dankzij al die dooien. Maar voor de rest..
zeker met SD voor jequote:Op donderdag 27 september 2012 10:52 schreef Anne het volgende:
Ik moet ook geen wit pak, die is na 1 ritje al smerig ben ik bang. Dan blijf ik poetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |