Cholera bekt alleen niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit eigenlijk. Als het me echt te gortig wordt zeg ik cholera, nog nooit iemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam.
Zien we dan wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt het maar, is geen probleem hoor. Dan zie ik ze wel 'n keer terug.
Ik vind het eigenlijk wel goed klinken. Het heeft die G klank die het goed doet als je geen zachte g hebt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cholera bekt alleen niet zo lekker
Die waar je het zaterdag over had?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zien we dan wel.
Hier is trouwens mijn absolute held. De reden waarom ik comics lees:
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik vind het maar lastig om de juiste woorden te vinden etc.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet het morgen af zijn?
waar gaat je huiswerk over?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vinnie, tief op met je posts zoals deze.
Juist wel, ik gebruik het in plaats van klere omdat het stukken beter klinktquote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cholera bekt alleen niet zo lekker
Beste is:Je gaat voor een magere 6!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het maar lastig om de juiste woorden te vinden etc.
Zeker. Dr. Nemesis.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Die waar je het zaterdag over had?
Notequote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Je vergeet godverdomme twee keer die kanker-t.
Plasmide-Dnaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar gaat je huiswerk over?
Ik vind klere een stuk lekkerder bekken, net zoals godverdomme!!!11quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, ik gebruik het in plaats van klere omdat het stukken beter klinkt
Plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dr. Nemesis.
Kijk hem toch eens baas zijn.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed klinken. Het heeft die G klank die het goed doet als je geen zachte g hebt.
En die r die kanker en tering zo mooi maken als scheldwoord.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met kquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind klere een stuk lekkerder bekken, net zoals godverdomme!!!11![]()
70, baas boven baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er nu 11, morgen eens kijken.
quote:
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
En die r die kanker en tering zo mooi maken als scheldwoord.
Het is niet alleen de k, het is meerdere k en de nk klank. het woord grafbank oid als je je teen stoot is namelijk ook erg fijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met k
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.
Wat een baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.
Ik lachtequote:
Verwacht. 1quote:
Verwacht 2quote:
Verwacht 3quote:
Griebuszooiquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met k
quote:
quote:
I love men.quote:
Ja maar bijvoorbeeld klote is gewoon een ergerlijk woord, waarom gebruiken mensen datquote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is niet alleen de k, het is meerdere k en de nk klank. het woord grafbank oid als je je teen stoot is namelijk ook erg fijn.
Je bedoelt dat de 'n' ontbreekt ?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld klote is gewoon een ergerlijk woord, waarom gebruiken mensen dat
Dus ik ben alleen goed genoeg uit wanhoop?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet wel met mijn 25 panda's
Het is gewoon totaal ongeschikt voor schelddoeleindenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de 'n' ontbreekt ?
Nee, maar dan moet ik zulke uitnodigingen van zo'n schoone deerne niet afslaan natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik ben alleen goed genoeg uit wanhoop?
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik zulke uitnodigingen van zo'n schoone deerne niet afslaan natuurlijk
Heulegaar nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Das -1quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn zeester kwijt is.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een baas.![]()
Maar niets bij slaine natuurlijk.
Mierdie heeft er verstand van!
Dan ga ik dood, met al die machtige e-penissen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe ik rustigquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik dood, met al die machtige e-penissen.
quote:
Ziet er bruut uitquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Wheheehehe. Gequote voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Dus dat ze je anaal penetreren met allerlei voorwerpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vrouwen zijn er massaal op afgeknapt dat ze de volgende ochtend binnen een kwartiertje bij je weg moeten zijn en geen ontbijtje krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet wel met mijn 25 panda's
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Ach, ieder z'n ding toch? Vind ik niet echt schokkend of zo, heb wel vreemdere dingen gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn zeester kwijt is.
[ afbeelding ]
Wie is Slaine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat iets beter.. ik heb een goede dag geloof ikquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ruggetjeWilde toen straks warm bad nemen maar water was koud
. Zo maar ff kijken of die warmer is
Ik wed dat ze je maar al te hard liefkozen hoor, dan laten ze je best leven gok ik...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik dood, met al die machtige e-penissen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hawt, damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Hoe zit het dan met tentakel seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij herinnert je mijn topicquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er massaal op afgeknapt dat ze de volgende ochtend binnen een kwartiertje bij je weg moeten zijn en geen ontbijtje krijgen.
Wat ben jij lief voor mij vandaag.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wed dat ze je maar al te hard liefkozen hoor, dan laten ze je best leven gok ik...
Sowieso is het zonde om je maar 1x te gebruiken.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wed dat ze je maar al te hard liefkozen hoor, dan laten ze je best leven gok ik...
Sowieso is het zonde om je maar 1x te gebruiken.
Ook datquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus dat ze je anaal penetreren met allerlei voorwerpen?
Dat was al een jaar bekendquote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met tentakel seks?
Je mag wel even bij mij komen lezen hoor.quote:
jij hebt gekke fetishjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook dat
[..]
Dat was al een jaar bekend
Fijn om te horenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat iets beter.. ik heb een goede dag geloof ik![]()
op je ruggetje
Hij spreekt ware woorden.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij lief voor mij vandaag.
Tozzo Loka!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik ga even mijn toets leren
Als het mislukt ben ik zo weer terug
Als het hele hete, mannelijke aliens zijn die mij als slaaf gebruiken ...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook dat
[..]
Dat was al een jaar bekend
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het hele hete, mannelijke aliens zijn die mij als slaaf gebruiken ...
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb ik wel het liefst hele normale seks hoor
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]Iew, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jaja, alsof we dat nog geloven na al die verhalen hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat al helemaal beter...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn om te horenHopen dat t zo blijft en alleen nog maar beter wordt
![]()
Kus op je schoudersEn in je nek
![]()
Mannelijker kan bijna niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve dat hij een korset aan heeft.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, als in vies?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mannelijker kan bijna niet.Sorry, maar daar word ik niet erg nat van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve dat hij een korset aan heeft.
Jij hebt nog nooit iemand IEWWWW horen zeggen?quote:
Ik zal jou eens natmaken..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Sorry, maar daar word ik niet erg nat van.
neequote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit iemand IEWWWW horen zeggen?
Ik wel, en ik vind 't nogal...poterig of meisjesachtig of zoquote:Op woensdag 26 september 2012 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit iemand IEWWWW horen zeggen?
quote:
Ik ben ook een meisje, dat scheelt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wel, en ik vind 't nogal...poterig of meisjesachtig of zo
vertelquote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Vanmorgen dacht ik dat ik dat was, maar ... Laat maar, smerig verhaal.
Je bent toch een vrouw?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook een meisje, dat scheelt.
Maar niet achteraf klagen dat het vies is hè.quote:
Ik kreeg het niet voor elkaar?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Alle bommen los Fera!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Over een maand.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw?
natuurlijk nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar niet achteraf klagen dat het vies is hè.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat gaat al helemaal beter...Hoest in spanje? wat heb je gedaan vandaag?
ieuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuwquote:Op woensdag 26 september 2012 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Noem je dat een gedicht?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef kingtoppie het volgende:
Gedichtje voor Fera:
Lieve Fera,
Sorry ik zal het niet meer doen![]()
![]()
(Ben ik nu weer lief?)
Oké.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Neuh ik zie ze zaterdag welquote:Op woensdag 26 september 2012 20:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed hoor
Vanmorgen eerst 3 bekende pleinen bezocht, daarna wandeltocht richting een kabelbaan de berg op, maar die konden we niet vinden dus omhoog gelopen. Toen met een andere kabelbaan naar het schiereiland iets terug gelopen en ijs gegeten van Häagen nogwattes. Damn dat was lekker
Vervolgens andere schoenen aan gedaan, naar de markt geweest en daarna naar Sagrida Familia oid geweest. Dat was mooi
. Kerktoren in geweest met een lift
Was best wel hoog
Toen terug en wat gegeten. Heul veel gelopen.
Als je wil heb ik wel wat foto's die ik kan WA'en.
FoBo waardig.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Noem je dat een gedicht?
Fera.
De twinkel in jouw ogen, die kriebelt door mijn lijf.
Je zachte warme glimlach, mijn pik die is al..
Euhhh, ik liet me even gaan, sorry hoor.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké.
Even in spoiler voor mensen die gauw IEWWW roepen:IEWWWWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oké.
Even in spoiler voor mensen die gauw IEWWW roepen:ow shitzooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Oké.
Even in spoiler voor mensen die gauw IEWWW roepen:*grin* je bent niet stiekum de jongere uitvoeirng van mijn eega ? *grinnik*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
[..]
Oké.
Even in spoiler voor mensen die gauw IEWWW roepen:echte zeevaarders varen ook over de rode zeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
[..]
FoBo waardig.
KT, het is je al vergeven hoor.
Leuke wel!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Noem je dat een gedicht?
Fera.
Euhhh, ik liet me even gaan, sorry hoor.
quote:
quote:
[..]
Oké.
Even in spoiler voor mensen die gauw IEWWW roepen:Dat is nogal...tja, wat moet je ervan zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Niet erg smakelijk
![]()
Gekke ik.quote:
[..]
Oké.
Even in spoiler voor mensen die gauw IEWWW roepen:Dit begon goed, mijn broekje werd al strak. Jammer van het einde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is mooi Mur. Ik wist dat je meer goede kanten had dan je achterkant.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Noem je dat een gedicht?
Fera.
Euhhh, ik liet me even gaan, sorry hoor.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zeg maar ranzig, ik ben het wel gewend.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is nogal...tja, wat moet je ervan zeggen. Niet erg smakelijk
gekke jijquote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg maar ranzig, ik ben het wel gewend.![]()
Dit soort dingen zou ik bijna spontaan aan iemand vertellen. Doe ik meestal ook.
Kan ook jaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuh ik zie ze zaterdag weler kriebelde wat in mijn nek
![]()
Het was mijn haar
Ik zal voor jou nog wel een andere schrijven.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit begon goed, mijn broekje werd al strak. Jammer van het einde.
[..]
Hij is mooi Mur. Ik wist dat je meer goede kanten had dan je achterkant.
Lotgenootje.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ach fera, dat heb ik ook wel eens gehad hoor.. kan gebeuren, foutje mot kunne ditdat
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal voor jou nog wel een andere schrijven.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij is mooi Mur. Ik wist dat je meer goede kanten had dan je achterkant.
Ik zeg bijna nooit ranzigquote:Op woensdag 26 september 2012 21:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeg maar ranzig, ik ben het wel gewend.![]()
Dit soort dingen zou ik bijna spontaan aan iemand vertellen. Doe ik meestal ook.
hele topicreeks gaat er komen hierover :$quote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg bijna nooit ranzigEn wat Rokje zegt, foutje kan gebeuren
Haha, je verteld t nu aan een heleboel mensen?
Oké, wacht even.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pass me die bloody boks
iewwquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, wacht even.
* Fera stopt hand in broek en verft knokkels rood.
* Fera geeft Rokje een boks. Astu.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, wacht even.
* Fera stopt hand in broek en verft knokkels rood.
* Fera geeft Rokje een boks. Astu.
Och je doet maarquote:Op woensdag 26 september 2012 21:06 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hele topicreeks gaat er komen hierover :$
Via FOK! is nog minder erg dan IRL.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zeg bijna nooit ranzigEn wat Rokje zegt, foutje kan gebeuren
Haha, je verteld t nu aan een heleboel mensen?
eckte eckte bazinnen kunnen dat handelenquote:
ik ben geen bazinquote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eckte eckte bazinnen kunnen dat handelen
ik zei nergens dat ik dat ging doen eh.. wat denk je wel.. tozzzzzzzzzz endezulksquote:
Can you feeeeeel, the loooooove tonight?quote:
Truequote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Via FOK! is nog minder erg dan IRL.
Ik ben hoogstens een baasquote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan wordt dat eens tijd eh
Lion Kingquote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Can you feeeeeel, the loooooove tonight?
doooooooooooon't leeeeeeeeeeeeeeeeet goooooooooooooooooooooo lalalalalaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Can you feeeeeel, the loooooove tonight?
Ik heb die film zooooo vaak gezien toen ik klein was. Ik wilde 'm elke dag kijken.quote:
ja meneer aldoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:08 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ben hoogstens een baas
*lebberquote:Op woensdag 26 september 2012 21:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja meneer aldo![]()
spijt me al
Oh iemand anders mag t ook doen hoor, ik heb er geen problemen mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zei nergens dat ik dat ging doen eh.. wat denk je wel.. tozzzzzzzzzz endezulks
hihihiquote:
dat mag toch nietquote:Op woensdag 26 september 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh iemand anders mag t ook doen hoor, ik heb er geen problemen mee.
Ik had hem al aan gezet.quote:
Hihi.quote:
Geen idee of t niet magquote:Op woensdag 26 september 2012 21:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hihihi![]()
[..]
dat mag toch niet![]()
en ik vind t hier leuk genoeg hoor
Zal ik haar temmen?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
noesss my pussy's gone crazy O.o
Wat moet je doen dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:11 schreef kingtoppie het volgende:
*insert geaccepteerd scheldwoord*
Wat een vervelende opdracht.... Ik word helemaal gek.
Altijd.quote:
Neveeeeeer.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Laat je dit ook aan ons horen?
Good luck Cinnamon.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd.
Ik heb nog steeds niks voor morgen.
Ik ben echt even weg nu.
walgelijk ende affreusquote:
Sjees moelluke woorden...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
walgelijk ende affreus
ze is best ontembaar hoor
google is your friendquote:
Verslag tikken over iets waar ik nauwelijks iets van afweet... Aan de hand van wat practica die ik heb gedaan...quote:
of een woordenboekquote:Op woensdag 26 september 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
google is your friendaltijd ende overal
Even luisteren.quote:
ijselijk vond ik nou niet echt een juist synoniem, anders had ik die meteen geroepenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
google is your friendaltijd ende overal
dat ook uiteraardquote:
soberzoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
ijselijk vond ik nou niet echt een juist synoniem, anders had ik die meteen geroepen
ben jij een beetje bi?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:16 schreef Fera het volgende:
Wel een leuk blond meisje in die clip.
En het onderwerp is?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verslag tikken over iets waar ik nauwelijks iets van afweet... Aan de hand van wat practica die ik heb gedaan...
Volgens mij niet.quote:
wel dusquote:Op woensdag 26 september 2012 21:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
En die blonde met die donkere lipstick.![]()
![]()
![]()
Nietus en ik weet ook waarom.quote:
Nu nog vakantie?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
morgen 1e dag na de vakantie weer naar de uni
Why not?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Ben alleen 3 weken niet naar de uni geweest![]()
We all are.quote:
Ik moet voor morgen 3 cases voorbereiden, de lesstof kennen en 1 artikel meenemenquote:Op woensdag 26 september 2012 21:22 schreef Fera het volgende:
Ik moest voor morgen een verslag inleveren, wat ik nu ook niet meer kan maken.Ik hoop dat ik een herkansing krijg.
Woei, dat is wel veel.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet voor morgen 3 cases voorbereiden, de lesstof kennen en 1 artikel meenemenMoet dat straks nog ff gaan doen
Wut? Ik zou vergaan van de hongerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
Lol, ik ben helemaal vergeten te eten.
Fuckquote:
Ik doe nu pizza in de oven...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
Klinkt als een situatie die in een werk-setting ook gewoon normaal is hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik moet voor morgen 3 cases voorbereiden, de lesstof kennen en 1 artikel meenemenMoet dat straks nog ff gaan doen
Ik heb vanmorgen zo'n chocolate cookie van de AH to go gegeten. En vanmiddag zo'n zakje aioli chips. Net een klein stukje stokbrood omdat ik vergeten was te eten.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef Fera het volgende:
Omg die chocokoek van de AH to go is zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen zo'n chocolate cookie van de AH to go gegeten. En vanmiddag zo'n zakje aioli chips. Net een klein stukje stokbrood omdat ik vergeten was te eten.
Misschien val i kwel iets af.
Ik heb dus sinds mijn ontbijt geen honger gehad. Heb alleen brinta en sultana's op. Verder helemaal niet aan eten gedacht, dat is wel nieuw voor mij.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? Ik zou vergaan van de honger
Boeiend?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera: zoiets had mijn ex ook ooit.. ze was nooit van de ochtendseks, maar die ene keer was ze zo geil, en zonder aarzelen kroop ze over me heen en.. well, de rest kun je raden
Door te weinig eten kom je juist sneller aan, uiteindelijk.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen zo'n chocolate cookie van de AH to go gegeten. En vanmiddag zo'n zakje aioli chips. Net een klein stukje stokbrood omdat ik vergeten was te eten.
Misschien val i kwel iets af.
Je schopte haar van je af en draaide je nog eens om.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Fera: zoiets had mijn ex ook ooit.. ze was nooit van de ochtendseks, maar die ene keer was ze zo geil, en zonder aarzelen kroop ze over me heen en.. well, de rest kun je raden
Ik dacht even dat het over niet-eten ging.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet in dit huis!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
De vrouw doet toch de was toch?
Hahaquote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dus sinds mijn ontbijt geen honger gehad. Heb alleen brinta en sultana's op. Verder helemaal niet aan eten gedacht, dat is wel nieuw voor mij.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
Ik weet het.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Door te weinig eten kom je juist sneller aan, uiteindelijk.
Ailoli chips is super lekker, had ik laatst ook geprobeerd.
???quote:Op woensdag 26 september 2012 21:30 schreef kingtoppie het volgende:
Achja...
Ik was wat laat met reageren ja, ik rij 20 minuten meteen 4 pagina's volquote:Op woensdag 26 september 2012 21:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het over niet-eten ging.
Mijn ex maakte het niet uit, maar toen was ik nog aan de pil en bloedde ik niet zoveel.
Komt wel goed Kaneeltje. Ik vind jou leuk zoals je bent.quote:
Beter doe je ze in een emmer met koud water ...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok ok![]()
*doet de bebloede lakens in de was*
Okiquote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter doe je ze in een emmer met koud water ...
Ik wil een opdracht maken die ze kunnen doen na de uitleg. Maar het is allemaal te makkelijk voor VWO.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed Kaneeltje. Ik vind jou leuk zoals je bent.
Was het nog gelukt met je les?
Idd, werkt fantastisch.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter doe je ze in een emmer met koud water ...
YES MA-AM!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst koud uitspoelen en dan wassen.
Anders laat ze een verslag schrijven over slakkenseks.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil een opdracht maken die ze kunnen doen na de uitleg. Maar het is allemaal te makkelijk voor VWO.
Dus ik heb nu de les omgegooid. Ik ga ze de stof zelf laten lezen en daar moeten ze een schema van maken. Denk ik. Vinden ze leuk op mijn opleiding, als ik zulke dingen doe.
Ik heb geen ideeën meer.
Nu is ze zwanger?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vanwege de rode bloedcellenquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eerst koud uitspoelen en dan wassen.
Dat weet ie niet, vrouwke moet nog testen van wie de baby isquote:
Dagdag Gewoonmezelf!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Weer thuis na 2 dagen bij mn ouders, ik kwam thuis met meer kopzorgen dan toen ik wegging
Oh en LoLa, ik ben ook niet verder dan MBO gekomen hoor....
Daarom nooit zo'n condoomloze hoer neuken.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ie niet, vrouwke moet nog testen van wie de baby is.
Sja, heeft niet zoveel te maken met dit hoofdstuk.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Anders laat ze een verslag schrijven over slakkenseks.
Scherp, deze.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat soort grapjes vind ik niet grappig.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat is niet m'n exquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je voelt je aangesproken?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat soort grapjes vind ik niet grappig.
Beetje variatie is nooit weg.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sja, heeft niet zoveel te maken met dit hoofdstuk.
Lijkt me een van de kutste dingen om mee te maken, te horen krijgen dat je kinderen niet van jou zijn.quote:
Ik ben gefaald voor de uni....ik ben een megoolquote:Op woensdag 26 september 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik doe geen uni, ik ben kei dom. hiihihihiihihhahahahhohohoohohohohoh.
Ik doe uni en ben ook niet zo verschrikkelijk slim.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:37 schreef Myraela het volgende:
Ik doe geen uni, ik ben kei dom. hiihihihiihihhahahahhohohoohohohohoh.
Schijnt vrij veel voor te komen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me een van de kutste dingen om mee te maken, te horen krijgen dat je kinderen niet van jou zijn.
Nee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Beetje variatie is nooit weg.
Maar het komt vast wel goed. Kun je daar een les mee vullen?
Nog altijd meer dan mijquote:Op woensdag 26 september 2012 21:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
![]()
Weer thuis na 2 dagen bij mn ouders, ik kwam thuis met meer kopzorgen dan toen ik wegging
Oh en LoLa, ik ben ook niet verder dan MBO gekomen hoor....
een megool?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben gefaald voor de uni....ik ben een megool
in dit geval is het schokkender om te horen dat het WEL van mij is...quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me een van de kutste dingen om mee te maken, te horen krijgen dat je kinderen niet van jou zijn.
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik was weer eens laat van begrip. Ik geef je extra kudo's voor dat fopje Samzz.
Ja, vlak nadat ze de deur uit zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmmm, lastig. Hoeveel tijd houd je over?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Schijnt vrij veel voor te komen.
De vader iig.
[..]
Nee.
Dan ben je genaaidquote:Op woensdag 26 september 2012 21:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, vlak nadat ze de deur uit zijn
Wat verdomme, het was een fantastische voorzet van mijquote:Op woensdag 26 september 2012 21:38 schreef Myraela het volgende:
Ik was weer eens laat van begrip. Ik geef je extra kudo's voor dat fopje Samzz.
Most def. Als ze het zelf ook wist, that isquote:Op woensdag 26 september 2012 21:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan mag je wat mij betreft een rechtzaak tegen de vrouw aanspannen
Bij jou had ik hem ook nog niet door.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef twi het volgende:
[..]
Wat verdomme, het was een fantastische voorzet van mijZe hoefde hem alleen maar in te koppen.
Iets van 20 minuten. Ik verzin wel wat.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmm, lastig. Hoeveel tijd houd je over?
Hoe kan ze nou weten dat ze niet met een ander geneukt heeft?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Most def. Als ze het zelf ook wist, that is.
Valt nog mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iets van 20 minuten. Ik verzin wel wat.
You go girl!quote:
Hmmm mag ik dit doortrekken naar: "Een echtgenote kost een godsvermogen, dan mag degene die de meeste seks met haar heeft daar wel voor opdraaien" ?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe kan ze nou weten dat ze niet met een ander geneukt heeft?![]()
Een kind kost een godsvermogen, daar mag de echte vader best wel voor opdraaien
quote:
Ik bedoel, bij de verwekking kan het best zijn dat ze met iemand anders heeft geneukt maar dacht dat het alsnog van papa wasquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als jouw echtgenote jou een godsvermogen kost, dan doe je iets verkeerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm mag ik dit doortrekken naar: "Een echtgenote kost een godsvermogen, dan mag degene die de meeste seks met haar heeft daar wel voor opdraaien" ?![]()
Het gebeurd vaker niet dan welquote:Op woensdag 26 september 2012 21:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoezo kost een echtgenote een godsvermogen? Ze heeft toch wel werk, in elk geval meestalquote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm mag ik dit doortrekken naar: "Een echtgenote kost een godsvermogen, dan mag degene die de meeste seks met haar heeft daar wel voor opdraaien" ?![]()
Dat is wel de mooiste kudo die ik heb gehad.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij jou had ik hem ook nog niet door.![]()
Een kudo voor jou.
[ afbeelding ]
In geval van twijfel: Vaderschapstest!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel, bij de verwekking kan het best zijn dat ze met iemand anders heeft geneukt maar dacht dat het alsnog van papa was.
Als dat niet zo blijkt, is dat lullig. Heel lullig.
Waarom komt er eens niemand naar mij toe?quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kom maar langs dan zullen we dat even veranderen
True.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In geval van twijfel: Vaderschapstest!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |