Cholera bekt alleen niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit eigenlijk. Als het me echt te gortig wordt zeg ik cholera, nog nooit iemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam.
Zien we dan wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt het maar, is geen probleem hoor. Dan zie ik ze wel 'n keer terug.
Ik vind het eigenlijk wel goed klinken. Het heeft die G klank die het goed doet als je geen zachte g hebt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cholera bekt alleen niet zo lekker
Die waar je het zaterdag over had?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zien we dan wel.
Hier is trouwens mijn absolute held. De reden waarom ik comics lees:
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik vind het maar lastig om de juiste woorden te vinden etc.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet het morgen af zijn?
waar gaat je huiswerk over?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vinnie, tief op met je posts zoals deze.
Juist wel, ik gebruik het in plaats van klere omdat het stukken beter klinktquote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cholera bekt alleen niet zo lekker
Beste is:Je gaat voor een magere 6!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het maar lastig om de juiste woorden te vinden etc.
Zeker. Dr. Nemesis.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Die waar je het zaterdag over had?
Notequote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Je vergeet godverdomme twee keer die kanker-t.
Plasmide-Dnaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar gaat je huiswerk over?
Ik vind klere een stuk lekkerder bekken, net zoals godverdomme!!!11quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, ik gebruik het in plaats van klere omdat het stukken beter klinkt
Plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dr. Nemesis.
Kijk hem toch eens baas zijn.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed klinken. Het heeft die G klank die het goed doet als je geen zachte g hebt.
En die r die kanker en tering zo mooi maken als scheldwoord.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met kquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind klere een stuk lekkerder bekken, net zoals godverdomme!!!11![]()
70, baas boven baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er nu 11, morgen eens kijken.
quote:
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
En die r die kanker en tering zo mooi maken als scheldwoord.
Het is niet alleen de k, het is meerdere k en de nk klank. het woord grafbank oid als je je teen stoot is namelijk ook erg fijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met k
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.
Wat een baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.
Ik lachtequote:
Verwacht. 1quote:
Verwacht 2quote:
Verwacht 3quote:
Griebuszooiquote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met k
quote:
quote:
I love men.quote:
Ja maar bijvoorbeeld klote is gewoon een ergerlijk woord, waarom gebruiken mensen datquote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is niet alleen de k, het is meerdere k en de nk klank. het woord grafbank oid als je je teen stoot is namelijk ook erg fijn.
Je bedoelt dat de 'n' ontbreekt ?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld klote is gewoon een ergerlijk woord, waarom gebruiken mensen dat
Dus ik ben alleen goed genoeg uit wanhoop?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet wel met mijn 25 panda's
Het is gewoon totaal ongeschikt voor schelddoeleindenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de 'n' ontbreekt ?
Nee, maar dan moet ik zulke uitnodigingen van zo'n schoone deerne niet afslaan natuurlijkquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus ik ben alleen goed genoeg uit wanhoop?
Dat klinkt al beter.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dan moet ik zulke uitnodigingen van zo'n schoone deerne niet afslaan natuurlijk
Heulegaar nietquote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Das -1quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn zeester kwijt is.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat een baas.![]()
Maar niets bij slaine natuurlijk.
Mierdie heeft er verstand van!
Dan ga ik dood, met al die machtige e-penissen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan doe ik rustigquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik dood, met al die machtige e-penissen.
quote:
Ziet er bruut uitquote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Wheheehehe. Gequote voor het nageslacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Dus dat ze je anaal penetreren met allerlei voorwerpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Vrouwen zijn er massaal op afgeknapt dat ze de volgende ochtend binnen een kwartiertje bij je weg moeten zijn en geen ontbijtje krijgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moet wel met mijn 25 panda's
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Ach, ieder z'n ding toch? Vind ik niet echt schokkend of zo, heb wel vreemdere dingen gehoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer dat hij zijn zeester kwijt is.
[ afbeelding ]
Wie is Slaine?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat iets beter.. ik heb een goede dag geloof ikquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ruggetjeWilde toen straks warm bad nemen maar water was koud
. Zo maar ff kijken of die warmer is
Ik wed dat ze je maar al te hard liefkozen hoor, dan laten ze je best leven gok ik...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ga ik dood, met al die machtige e-penissen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Hawt, damn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Zal ik eens iets vertellen over mijn voorkeuren dat denk ik zelfs op FOK! niet staat?Hoe zit het dan met tentakel seks?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij herinnert je mijn topicquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er massaal op afgeknapt dat ze de volgende ochtend binnen een kwartiertje bij je weg moeten zijn en geen ontbijtje krijgen.
Wat ben jij lief voor mij vandaag.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wed dat ze je maar al te hard liefkozen hoor, dan laten ze je best leven gok ik...
Sowieso is het zonde om je maar 1x te gebruiken.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wed dat ze je maar al te hard liefkozen hoor, dan laten ze je best leven gok ik...
Sowieso is het zonde om je maar 1x te gebruiken.
Ook datquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus dat ze je anaal penetreren met allerlei voorwerpen?
Dat was al een jaar bekendquote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met tentakel seks?
Je mag wel even bij mij komen lezen hoor.quote:
jij hebt gekke fetishjesquote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook dat
[..]
Dat was al een jaar bekend
Fijn om te horenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat iets beter.. ik heb een goede dag geloof ik![]()
op je ruggetje
Hij spreekt ware woorden.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat ben jij lief voor mij vandaag.
Tozzo Loka!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
Maar ik ga even mijn toets leren
Als het mislukt ben ik zo weer terug
Als het hele hete, mannelijke aliens zijn die mij als slaaf gebruiken ...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ook dat
[..]
Dat was al een jaar bekend
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Als het hele hete, mannelijke aliens zijn die mij als slaaf gebruiken ...
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stiekem heb ik wel het liefst hele normale seks hoor
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:50 schreef Murdera het volgende:
[..]Iew, nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Jaja, alsof we dat nog geloven na al die verhalen hier.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat gaat al helemaal beter...quote:Op woensdag 26 september 2012 20:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn om te horenHopen dat t zo blijft en alleen nog maar beter wordt
![]()
Kus op je schoudersEn in je nek
![]()
Mannelijker kan bijna niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behalve dat hij een korset aan heeft.![]()
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |