Cholera bekt alleen niet zo lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook bijna nooit eigenlijk. Als het me echt te gortig wordt zeg ik cholera, nog nooit iemand tegengekomen die daar aanstoot aan nam.
Zien we dan wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Je zegt het maar, is geen probleem hoor. Dan zie ik ze wel 'n keer terug.
Ik vind het eigenlijk wel goed klinken. Het heeft die G klank die het goed doet als je geen zachte g hebt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cholera bekt alleen niet zo lekker
Die waar je het zaterdag over had?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zien we dan wel.
Hier is trouwens mijn absolute held. De reden waarom ik comics lees:
[ afbeelding ]
Jawel, maar ik vind het maar lastig om de juiste woorden te vinden etc.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet het morgen af zijn?
waar gaat je huiswerk over?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vinnie, tief op met je posts zoals deze.
Juist wel, ik gebruik het in plaats van klere omdat het stukken beter klinktquote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Cholera bekt alleen niet zo lekker
Beste is:Je gaat voor een magere 6!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik vind het maar lastig om de juiste woorden te vinden etc.
Zeker. Dr. Nemesis.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Die waar je het zaterdag over had?
Notequote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Je vergeet godverdomme twee keer die kanker-t.
Plasmide-Dnaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
waar gaat je huiswerk over?
Ik vind klere een stuk lekkerder bekken, net zoals godverdomme!!!11quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Juist wel, ik gebruik het in plaats van klere omdat het stukken beter klinkt
Plaatje werkt niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Dr. Nemesis.
Kijk hem toch eens baas zijn.
[ afbeelding ]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel goed klinken. Het heeft die G klank die het goed doet als je geen zachte g hebt.
En die r die kanker en tering zo mooi maken als scheldwoord.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij, bazen dat we zijn, wel die harde G.
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met kquote:Op woensdag 26 september 2012 20:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind klere een stuk lekkerder bekken, net zoals godverdomme!!!11![]()
70, baas boven baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef twi het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb er nu 11, morgen eens kijken.
quote:
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
En die r die kanker en tering zo mooi maken als scheldwoord.
Het is niet alleen de k, het is meerdere k en de nk klank. het woord grafbank oid als je je teen stoot is namelijk ook erg fijn.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Scheldwoorden met G > scheldwoorden met k
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.
Wat een baas.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zeker. Zoals wij schelden, zo schelden er geen zegt ons Miranda altijd.
Ik lachtequote:
Verwacht. 1quote:
Verwacht 2quote:
Verwacht 3quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |