Dat kan je wel stellen ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 15:05 schreef Norrage het volgende:
Die Colin Stetson is ook wel een baas trouwens:
[..]
quote:was that a planned ending or did he narrowly escape passing out?
Echt wtf inderdaad dat einde. Toen ik het postte had ik het filmpje nog niet uitgekeken, maar wat een ontiegelijke baas is deze ventquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:22 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Dat kan je wel stellen ja.
[..]
Ahmad Jamal is cool. Het album met dit nummer kreeg ik (geript natuurlijk) van iemand vanwege de bassist (ik speelde ook fretloze bas):quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:48 schreef Beathoven het volgende:
Het is alweer even geleden dat ik mn laatste 'klassieke' Jazz concert heb gezien. Het was Ahmad Jamal tijdens Jazz in Ramadan, Istanbul.
en natuurlijk altijd wel ergens een filmpje te vinden van de bewuste avond.
[..]
Lekker nummer in die video die je deelt. Het concert was geweldig, natuurlijk vanwege Jamal maar ook omdat het zich tegen de poort en muren van het Topkapı paleis afspeelde. de autobiografie over Miles Davis lijkt me ook wel interessant.quote:Op vrijdag 30 november 2012 01:30 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Ahmad Jamal is cool. Het album met dit nummer kreeg ik (geript natuurlijk) van iemand vanwege de bassist (ik speelde ook fretloze bas):
Later las ik over hem in de autobiografie van Miles Davis(*) dat-ie hem had beïvloed met z'n gevoel voor ruimtelijkheid en understatement.
(*) Ik moet er altijd even bij vermelden wat voor 'n moddervette aanrader dat boek is.
Lees 'm dan wel in het Engels, want "then Bird, the baddest motherfucker of the two, came up to me and told me how bad I was" vertalen met "en toen kwam Bird, de beste van de twee, naar me toe en zei dat ik heel goed was" - dat werkt natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:09 schreef Beathoven het volgende:
[..] de autobiografie over Miles Davis lijkt me ook wel interessant.
Ik ben blij dat ie de 'slang' begreep anders hadden we nooit meer iets van Miles Davis gehoord..quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:41 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Lees 'm dan wel in het Engels, want "then Bird, the baddest motherfucker of the two, came up to me and told me how bad I was" vertalen met "en toen kwam Bird, de beste van de twee, naar me toe en zei dat ik heel goed was" - dat werkt natuurlijk niet.
Misschien zou een vertaling door een Surinamer, met bad = wreed, nog net werken.
Valt 'Space is the place' onder vage dingen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Gehenna het volgende:
damn, Sun Ra heeft ook prachtige dingen gemaakt zeg, ik kende vooral zijn hele vage dingen (ook leuk op zijn tijd) maar blijkt dat hij ook überchille muziek heeft gemaakt
Die is erg tof, maar ook wel vrij wild (af en toe)quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Valt 'Space is the place' onder vage dingen?
Lanquidity en Sounds of Joy_O_quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Gehenna het volgende:
damn, Sun Ra heeft ook prachtige dingen gemaakt zeg, ik kende vooral zijn hele vage dingen (ook leuk op zijn tijd) maar blijkt dat hij ook überchille muziek heeft gemaakt
Lanquidity de laatste tijd een paar keer geluisterd, ook een prachtplaat, ga Sounds of Joy uitchecken binnenkortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |