das afwachten ....quote:
Same here, maar dan richting ouderlijk huis.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:16 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat je er maar snel van af bent.![]()
Ik ga zo ook maar eens richting huis.
Jij zou weer gaan slapen.quote:
eerst mijn eten laten zakken...quote:
veel gekocht gisteren?quote:
viel wel mee geloof ik, 2 tuniekjes, shirt, tas, wat huishoudelijk spul wat je niet nodig hebtr maar zo leuk in je mandje pastquote:
heb je wel wat in gedachten dan???quote:Op donderdag 27 september 2012 18:40 schreef espri het volgende:
[..]
viel wel mee geloof ik, 2 tuniekjes, shirt, tas, wat huishoudelijk spul wat je niet nodig hebtr maar zo leuk in je mandje past![]()
ik was op jacht voor de grote dag maar ben weer niet geslaagdnu ga ik morgen met aanstaande nog eens op jacht
niet echt iets in gedachten, in ieder geval geen echte bruidsjurk maar wel iets nets maar lukt gewoon ff niet... anders kan ik altijd nog in vol ornaat wit gaanquote:Op donderdag 27 september 2012 18:42 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
heb je wel wat in gedachten dan???
ja, tis nu een lichte hoofdpijn, die ik verdragen kan
Mag ik je bruidsmeisje zijn?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef espri het volgende:
[..]
niet echt iets in gedachten, in ieder geval geen echte bruidsjurk maar wel iets nets maar lukt gewoon ff niet... anders kan ik altijd nog in vol ornaat wit gaan
maar iets nets... mantelpakje? wat heb je min of meer voor ogen?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:45 schreef espri het volgende:
[..]
niet echt iets in gedachten, in ieder geval geen echte bruidsjurk maar wel iets nets maar lukt gewoon ff niet... anders kan ik altijd nog in vol ornaat wit gaan
rijst mag niet meerquote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef espri het volgende:
[..]
strooi je dan met roosjes en rijst?
ja zoiets, of een hele mooie jurk die toch feestelijk genoeg isquote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar iets nets... mantelpakje? wat heb je min of meer voor ogen?
gala?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:48 schreef espri het volgende:
[..]
ja zoiets, of een hele mooie jurk die toch feestelijk genoeg is
quote:Op donderdag 27 september 2012 18:47 schreef espri het volgende:
[..]
strooi je dan met roosjes en rijst?
rijst werd gegeten door vogels.. en dat ging dan opwellen en gingen vogels aan dood...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:49 schreef espri het volgende:
geen rijst meer? dan bellenblazen, vind ik ook wel leuk
Dat hebben we bij mijn zusje ook gedaan. En dat was idd wel leuk.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:49 schreef espri het volgende:
geen rijst meer? dan bellenblazen, vind ik ook wel leuk
ja wel gala maar ook weer niet te, snappie?quote:
online gekeken?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:52 schreef espri het volgende:
[..]
ja wel gala maar ook weer niet te, snappie?
ik moet er wel bij zeggen dat het een verrassingsbruiloft wordt, iedereen denkt dat het onze verjaardagsfeest is en hebben ook in de uitnodiging gezet, geen speciale kleding dus ook ik wil dan niet overdressed zijn maar wel netjes zodat ik toch het mooist gekleed bent, beetje in het kort uitgelegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |