Hij rijdt tenminste.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen vanuit de overvolle intercity Alkmaar - A'dam
hey spook ...quote:Op donderdag 27 september 2012 07:13 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen vanuit de overvolle intercity Alkmaar - A'dam
jij en ing zitten toch ook in die contreien?quote:Op woensdag 26 september 2012 23:29 schreef vannelle het volgende:
[..]
Hij is toch niet contractueel verplicht?
mogguh meisquote:
Draai je om en slaap verder.quote:Op donderdag 27 september 2012 07:57 schreef espri het volgende:
Goedemorgen deze veel te vroege morgen terwijl ik vrij heb
Denk aan het resultaatquote:Op donderdag 27 september 2012 08:15 schreef espri het volgende:
[..]
Kan niet, schilders zijn de kozijnen aan het schuren
Doe ikquote:Op donderdag 27 september 2012 08:26 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Denk aan het resultaat
Kan je voor mij ook even gaan?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:30 schreef espri het volgende:
[..]
Doe ikEn ik vlucht zometeen naar de kapper, zijn we weer een halve dag verder
maak jij je maar geen zorgen om een kapper. Ik neem zes oktober papabears tondeuse wel meequote:
Dat dan weer welquote:
quote:
Spookquote:
jahquote:Op donderdag 27 september 2012 08:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
Dat dan weer wel
[..]
[..]
Spook
Dat kwam misschien omdat je nog heerlijk lag te slapenquote:Op donderdag 27 september 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
jahje was zo stil vanmorgen dat ik je geen eens gehoord hebt .. je verdween als een spook in de nacht
![]()
diefje in de nacht spelen.....quote:Op donderdag 27 september 2012 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
jahje was zo stil vanmorgen dat ik je geen eens gehoord hebt .. je verdween als een spook in de nacht
![]()
Een beetje elkaars hart stelen, de boefjes.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:21 schreef Merlijn het volgende:
[..]
diefje in de nacht spelen.....
Ben ìk ff blij dat ik heul snel wasquote:Op donderdag 27 september 2012 09:26 schreef Ehhe het volgende:
Maar als dief heb je kans vermoord te worden. Risico van 't vak
Dat is idd minder, dat het maar snel over mag zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh
klappende koppijn![]()
niet leuk...
Je hoeft niet in je ochtend jas naar de winkel, je mag best wat meer aan hebben.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef DJMO het volgende:
bij nader inzien wacht ik nog maar evenkutregen
Klopt, maar 14 oktober kunnen we helaas niet. Dan zijn we ziek.quote:Op donderdag 27 september 2012 08:01 schreef DJMO het volgende:
[..]
jij en ing zitten toch ook in die contreien?
Wedden dat als ik dokter ga spelen dat jullie dan weer heel snel beter zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, maar 14 oktober kunnen we helaas niet. Dan zijn we ziek.
I know the feeling. Ik voel me de hele week al belabberd, bleghquote:Op donderdag 27 september 2012 11:51 schreef dolfina-chica het volgende:
mogguh
klappende koppijn![]()
niet leuk...
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:04 schreef vannelle het volgende:
[..]
Klopt, maar 14 oktober kunnen we helaas niet. Dan zijn we ziek.
quote:Op donderdag 27 september 2012 13:16 schreef Papabear het volgende:
[..]dat noem ik nog es een vooruitziende blik
yeuj!quote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef vannelle het volgende:
[..]Ik weet ook al dat 31 december oudejaarsdag is.
Ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 27 september 2012 13:19 schreef vannelle het volgende:
[..]Ik weet ook al dat 31 december oudejaarsdag is.
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef DJMO het volgende:
ik niet.
ik ben gekik heb en rokje aan
(wel met thermolegging eronder btw
)
Ik heb ook maar wat warms aangetrokkenquote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef DJMO het volgende:
ik niet.
)
Charmantquote:Op donderdag 27 september 2012 14:15 schreef DJMO het volgende:
ik niet.
)
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:28 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik heb ook maar wat warms aangetrokken
[ afbeelding ]
dan ben ik even uitgemasseerdquote:Op donderdag 27 september 2012 16:40 schreef dolfina-chica het volgende:
kwiebus, het hielp niet, die massage
maar even een hapje eten en dan weer slapen...quote:Op donderdag 27 september 2012 16:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
dan ben ik even uitgemasseerd
lol
Dat je er maar snel van af bent.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
maar even een hapje eten en dan weer slapen...
zit tegen migraine aan.. hoop dat ik hem weg kan slapen.. voor ie doorbreekt
lekker paella klaarmaaktquote:Op donderdag 27 september 2012 16:49 schreef dolfina-chica het volgende:
maar even een hapje eten en dan weer slapen...
zit tegen migraine aan.. hoop dat ik hem weg kan slapen.. voor ie doorbreekt
oeee lekkerquote:Op donderdag 27 september 2012 17:25 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
lekker paella klaarmaakt
ga maar slapen hoor schat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |