Ik vind ze voor 1.25 wel goed te eten. Daar kan ik zelf niet voor koken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Ik vind ze stiekem niet eens zo lekker
Bijna Goed, gescheiden, kids al de deur uit en over 7 weken ben ik een getrouwde vrouwquote:Op woensdag 26 september 2012 19:13 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik denk dan ook dat jij gelukkig getrouwd bent, kinderen hebt en met alle liefde voor hen een verse warme maaltijd bereidt
Het is de Hollandse en de Italiaanse geworden trouwens. En die laatste ligt nu in de pan
De andere smaken haal ik morgen of overmorgen wel. Nu even voor de knapperige kleine aardappelblokjes gegaan van de Italiaanse.
Dat is ook zo hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 19:15 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik vind ze voor 1.25 wel goed te eten. Daar kan ik zelf niet voor koken.
En nu kan ik ook nog eens multitasken. Moet alleen af en toe even naar de pan om te roeren.
Moet je trouwen of wil je?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:16 schreef espri het volgende:
[..]
Bijna. Goed, gescheiden, kids al de deur uit en over 7 weken ben ik een getrouwde vrouw
Whahah, ik zal maar niet zeggen wat mn eerste gedachte is bij het zien van het plaatje... derhalve staat het in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
quote:[quote]Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahah, ik zal maar niet zeggen wat mn eerste gedachte is bij het zien van het plaatje... derhalve staat het in een spoilerJe bent de enige niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
Nouja, dadelijk wordt ik nog beticht van rellen. Plaats ik het in een spoiler, heb je het al gequote :/quote:
Maar ik zie het mezelf nog niet nadoen. Ik denk dat je dan pas foto's van mijn finish krijgt waar je helemaal van moet lachen.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:21 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Nouja, dadelijk wordt ik nog beticht van rellen. Plaats ik het in een spoiler, heb je het al gequote :/
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef espri het volgende:
Haha nee hoor het is geen moetje maar wel echte liefde
Lijkt me ook vreselijk, een 'moetje'quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef espri het volgende:
Haha nee hoor het is geen moetje maar wel echte liefde
omdat ik niet had gereageerd op de yogurtquote:Op woensdag 26 september 2012 18:54 schreef vannelle het volgende:
[..]
Geen van beide lokt mij erg aan....
Waarom quote jij mij eigenlijk 2x? Zo in de war van je mislukte saus?
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:18 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Whahah, ik zal maar niet zeggen wat mn eerste gedachte is bij het zien van het plaatje... derhalve staat het in een spoilerloop het eerst zelf maar eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dan heb je pas recht om een ander uit te lachen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
sorry, maar het lijkt inderdaad een beetje raar op de foto...quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
loop het eerst zelf maar eensdan heb je pas recht om een ander uit te lachen.
Ja Rucky! Ga jij die loop maar eens lopen! Ik doe 'm wel fietsend.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
loop het eerst zelf maar eensdan heb je pas recht om een ander uit te lachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
geen behoefte meer aan hen. Ik post er verder ook niets meer over, alleen nu toevallig die foto(s) omdat ik een wedstrijd gelopen heb. meer nietquote:Op woensdag 26 september 2012 19:33 schreef Ehhe het volgende:
Er is toch ook een hardlooptopic op fok? Kan je daar niet beter over je hardlopen praten? Met lotgenoten en zulks.
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:34 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ja Rucky! Ga jij die loop maar eens lopen! Ik doe 'm wel fietsend.
Ik lach je enkel uit omdat ie foto gemaakt is op het moment dat je dezelfde pose hebt als Koos Albert met stront aan zn wielen
Daar sta je er een stuk beter opquote:
PB maakte de mooiste finishfoto's overigens:quote:Op woensdag 26 september 2012 19:43 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Daar sta je er een stuk beter op
En verschijnt er bij de dame in het roze shirt spontaan een tepel als ik de foto scroll door een vlekje op mn monitor![]()
Ook daar kom je er stukken beter uit.. bij die andere had je gewoon een rare houding, terwijl je hier overduidelijk aan het hardlopen bent.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
PB maakte de mooiste finishfoto's overigens:
[ afbeelding ]
En de volgende stap.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
PB maakte de mooiste finishfoto's overigens:
[ afbeelding ]
Zin hebben is één ding maar het nog doen ook.quote:
Jullie komen toch wel in polonaise de finish over?quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een gek, ik zou ook maar eens gaan lopen zo want anders word het met mij ook niks de 14e.
Ik ben al bezig met een 2 spans tuigje voor DJMO en M. Daar kan ik dan mijn karretje aanhangen.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jullie komen toch wel in polonaise de finish over?
Die zijn al zo getraind dat je de gouden koets erachter kan binden.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met een 2 spans tuigje voor DJMO en M. Daar kan ik dan mijn karretje aanhangen.
Ik wil je anders wel met een rolstoel over de finish rijden alsl het echt niets wordt.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:30 schreef YskaFredriksson het volgende:
Wat een gek, ik zou ook maar eens gaan lopen zo want anders word het met mij ook niks de 14e.
Ik dacht eigenlijk meer aan afzeggenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:49 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik wil je anders wel met een rolstoel over de finish rijden alsl het echt niets wordt.
Maar in de verkeerde vestiging zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 20:53 schreef Ehhe het volgende:
Ik was vanmiddag nog in je winkel Yska
De oude jaquote:Op woensdag 26 september 2012 20:55 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar in de verkeerde vestiging zeker
Potverdikke! De nieuwe heeft een ander assortiment hoorquote:
ik was bij de oude in de buurtquote:Op woensdag 26 september 2012 20:58 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Potverdikke! De nieuwe heeft een ander assortiment hoor
Mijn overtuigingskracht werkt dus duidelijk niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |