met ananas!!quote:
tuurlijk met liefde, anders is er helemaal niets aan... dat kokenquote:Op woensdag 26 september 2012 17:17 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
en met liefde klaargemaakt![]()
Love is in the air!
jij snapt hem!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha.
Kan het hier wel mee eens zijn. Koken is voor mij ook niet bepaald iets wat ik leuk vind. Eerder noodzakelijk iets.
als ik alleen ben, pak ik net zo makkelijk een blik/pak soepquote:Op woensdag 26 september 2012 17:19 schreef Inlognaam het volgende:
Hahaha.
Kan het hier wel mee eens zijn. Koken is voor mij ook niet bepaald iets wat ik leuk vind. Eerder noodzakelijk iets.
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesjequote:Op woensdag 26 september 2012 17:34 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
als ik alleen ben, pak ik net zo makkelijk een blik/pak soep
maar met iemand kan ik helemaal los gaan
d-c merkt dat van het weekeinde wel
kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesje
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:40 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat mango het goed doet bij haar. Al dan niet op een rubber hoesje
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*quote:Op woensdag 26 september 2012 17:42 schreef kwiebuske het volgende:
[..]
klopt
maar ik had iets anders in petto dus...
ff afwachten of dat ook in goede aarde valt
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaalquote:Op woensdag 26 september 2012 17:43 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
fluister het eens in mijn oor *lief kijkt*
*proest*quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaal
*knipper knipper* *glimlach* *knipper knipper*quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
* Inlognaam fluistert dat ie denkt dat Kwiebuske heerlijk verse pudding heeft en de dag ervoor net even wat meer fruit heeft gegeten dan normaal
Je hebt nog nooit zelf geproeft?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef vannelle het volgende:
Vruchtenyoghurt is wel veel lekkerder dan lauwe yoghurt heb ik gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |