Ik zou er gelukkig mee zijn als ik er alles aan had gedaan om een tweede te krijgen en dat was niet gelukt. Dat zou het nog steken maar dan hadden we het geprobeerd.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:54 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Wow really? en dat is makkelijk praten ook voor een ander.
Ik denk niet dat ik gelukkig had kunnen zijn met maar 1 kind![]()
Ja daar denken zij anders overquote:Op woensdag 26 september 2012 14:57 schreef Kyara het volgende:
Wat stom dat mensen daar zo over kunnen oordelen Tally. Zeker als ze zo dicht bij je staan. Het is dan toch jullie beslissing? Jullie zijn degenen die het moeten ondergaan.
Ben benieuwd naar nieuws van Klumsy trouwens.
Draagdoekquote:Op woensdag 26 september 2012 14:59 schreef vencodark het volgende:
Poeh, ik ben nu 8,5 week en wil het eigenlijk zo graag aan iedereen vertellen maar ik durf nog niet zo goed. Zo weet mijn leidinggevende het ook nog niet (de titel klinkt hoger dan het is hoor). Ik ben namelijk bang dat straks heel het bedrijf het weet waar wij onder werken (cateringlocatie in een fabriek).![]()
Zit ik nog met een ander probleem. We wonen in een 2-hoog appartement zonder lift. We gaan voor een nieuwbouw maar dat is minstens over een jaar pas klaar (dec. begint de bouw). In mei komt het kindje en met kinderwagen etc. van boven naar beneden heen en weer is echt lastig. Zouden eigenlijk moeten kijken of er een andere oplossing is maar zou niet weten hoe. Ons huidige appartement staat nu 3 weken te koop. We kunnen het eventueel ook verhuren zodat wij weer iets anders kunnen huren ofzo. Lastig!
spammerquote:Op woensdag 26 september 2012 15:05 schreef Ticootje het volgende:
marktplaatsen op noppies gaat inderdaad veel makkelijker...
nu begon markplaats te zeiken dat ik steeds een code moest invoeren, dus ik denk dat ik teveel geklikt heb.
Ik klik morgen wel weer verder. Kast aanvullen doet.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:08 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja als je veel achter elkaar bied vraagt ie om de code.
Serieus? Nog niet gekeken vandaag gister stond er alleen een zwarte op.. *mp open*quote:Op woensdag 26 september 2012 15:10 schreef Ticootje het volgende:
Die koeka pocho is er wel in paars op mp..
Een poncho voor een jongen? Das echt heel gay.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:11 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Serieus? Nog niet gekeken vandaag gister stond er alleen een zwarte op.. *mp open*
hmmm iets aan de grote kans, en vind roze of wit denk ik mooier. Voor een jongen zou ik die grijze echt super vinden trouwens
En koeka voelt gewoon fijn aan![]()
Mwah wel als ze iets ouder zijn misschien idd, maar zo klein?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een poncho voor een jongen? Das echt heel gay.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
Ja maar als je nu eens een end moet? Hele wandeling maken met een draaglijk is niet ideaal.quote:
Raar is dat hoe lomp mensen kunnen zijn, toen ik zwanger was van de eerste was ik 17, heb niet normaal veel echt nare opmerkingen en woorden en meningen naar mijn kop geslingerd gekregen. En ook al laat je het los, het kwam af en toe wel aan (stiekem).quote:Op woensdag 26 september 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh reacties op de zwangerschap heb ik het gewoon maar niet over...
Buggy in de schuur.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar als je nu eens een end moet? Hele wandeling maken met een draaglijk is niet ideaal.En ik kan mijn auto ook niet voren parkeren. Dat is bijna 10 minuten lopen hier vandaan.
Goede drager kopen, niet een babybungel.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja maar als je nu eens een end moet? Hele wandeling maken met een draaglijk is niet ideaal.En ik kan mijn auto ook niet voren parkeren. Dat is bijna 10 minuten lopen hier vandaan.
Baby mag niet in buggy.quote:
Echt, een draagdoek is hemels! En tien minuten is nietsquote:Op woensdag 26 september 2012 15:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
dragen zou voor jou ook wel goed zijn denk ikquote:
Met mijn spieren en kapot schouderkapsel?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:22 schreef Troel het volgende:
[..]
dragen zou voor jou ook wel goed zijn denk ik
Zelfs mijn moeder kan dragenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Met mijn spieren en kapot schouderkapsel?![]()
Voor ik ziek werd wel trouwens, maar denk dat ik dat nu echt niet moet gaan doen
Ja ik heb ze al 2wk en is normaal zolang ze geen pijn doenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef Fieder het volgende:
Zooo jullie gaan snel! Had gister geen tijd en moest net bijna 3 topics doorlezen!
Kun je met 18 weken al harde buiken hebben? Heb de afgelopen 3 dagen af en toe een keiharde bal onderin mn buik. Deze trekt na een paar minuutjes vanzelf weer weg. Het doet geen pijn. Kan er geen regelmaat in ontdekken en ook geen echte oorzaak. Vooral maandagavond heb ik er een boel gehad...
Dat valt wel mee hoor.. Bij een goede doek en drager is de belasting minimaal.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Met mijn spieren en kapot schouderkapsel?![]()
Voor ik ziek werd wel trouwens, maar denk dat ik dat nu echt niet moet gaan doen
Ik ga het wel proberen, maar als ik dweil schiet mijn schouder soms al uit de komquote:
Ik heb ze nu steeds vaker en ook best pijnlijk.. Maar eigen schuld vaak.. Te druk te veel willen doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:24 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ja ik heb ze al 2wk en is normaal zolang ze geen pijn doen
Dweilen is zwaar werk.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen, maar als ik dweil schiet mijn schouder soms al uit de kom
Je mag mijn stash wel lenenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:25 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen, maar als ik dweil schiet mijn schouder soms al uit de kom
En ik voel mn banden ook weer onwijs... Ik gok dat ik gewoon heel dik ga worden.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Volgens de gyn komen ze bij mij door groei en enorm drukke baby .. doen nu ook steeds vaker pijn maar gelukkig regelmatig cervix check.
Right.. met jouw figuurquote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En ik voel mn banden ook weer onwijs... Ik gok dat ik gewoon heel dik ga worden.
Dan ook iddquote:Op woensdag 26 september 2012 15:27 schreef pessie het volgende:
Ik heb ook al een paar weken harde buiken, vooral na seks.
Ok fijn het is dus normaal. Bedankt voor de geruststellingquote:Op woensdag 26 september 2012 15:26 schreef Logician78 het volgende:
Volgens de gyn komen ze bij mij door groei en enorm drukke baby .. doen nu ook steeds vaker pijn maar gelukkig regelmatig cervix check.
True, maar ideaal is het niet. Dat wil ik er maar mee zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:21 schreef Troel het volgende:
[..]
Echt, een draagdoek is hemels! En tien minuten is niets
Is ook eng in het beginquote:Op woensdag 26 september 2012 15:32 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ok fijn het is dus normaal. Bedankt voor de geruststellingVond t best eng eigenlijk, zo vroeg al.
Is die cervix check met de hand of via een echo?
Welke cursus ga jij doen Logi?
Er zijn zat mensen die zeggen dat het wel ideaal isquote:Op woensdag 26 september 2012 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, maar ideaal is het niet. Dat wil ik er maar mee zeggen.
Oh is dat het?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:28 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Dan ook iddVooral net na een orgasme dan voel ik de vorm van de baby helemaal
Wat dat betreft veel harde buiken de laatste tijdquote:
+8 al, met pas 24 weken... Ik was net 10 kilo kwijt en dat komt er nu dus net zo hard weer aan...quote:
Verkapte ik heb veel sex post.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:38 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Wat dat betreft veel harde buiken de laatste tijdhormonen ftw!
Ik vind dat best meevallen eig. en ziet er erg slank uit imho?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
+8 al, met pas 24 weken... Ik was net 10 kilo kwijt en dat komt er nu dus net zo hard weer aan...
quote:Op woensdag 26 september 2012 15:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verkapte ik heb veel sex post.
In de hele zwangerschap van Leyla kwam ik 8 kilo aan en begon je pas iets te zien rond de 25 weken... Dus ik moet er wel ff aan wennen...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Ik vind dat best meevallen eig. en ziet er erg slank uit imho?
Wie zegt dat hij meedoetquote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef Fieder het volgende:
Logi! (zeg je zeker omdat je vriend nu meepost) Welkom nog trouwens.
En pffwat een ervaring
Ik zou gewoon je vragen stellen, laat die zweefmiepen maar lekker stikken (als ze er zijn). Anders schiet jij niks met die cursus op.
Dat kan ik mij wel goed voorstellen dan ja idd..quote:Op woensdag 26 september 2012 15:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de hele zwangerschap van Leyla kwam ik 8 kilo aan en begon je pas iets te zien rond de 25 weken... Dus ik moet er wel ff aan wennen...
Vanavond gewoon maar weer wat sporten.. En straks in mn verlof lekker elke dag ff de sportschool in.. baby bij opvang of oma...quote:Op woensdag 26 september 2012 15:41 schreef Fieder het volgende:
Tico ik vind je er ook erg goed uitzien, maar snap dat t frustrerend is als je net bent afgevallen...
Dit had ik ook rond 18 weken. Verloskundige zei toen dat wss kwam doordat je baarmoeder aan het groeien is en kantelt. De een merkt dit niet, de ander heel duidelijk. Bij mij was het 2 weken flink, dat ik ook niet meer bv met buik tegen aanrecht aan kon staan. Maar het zakte gelukkig vervolgens ook net zo snel weer weg als het kwam. Al moest ik bij deze klachten wel even urine sticken (2x en ik had al zelf 3x negatief getest :/) omdat het ook kan komen door 'n blaasontsteking.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:23 schreef Fieder het volgende:
Zooo jullie gaan snel! Had gister geen tijd en moest net bijna 3 topics doorlezen!
Kun je met 18 weken al harde buiken hebben? Heb de afgelopen 3 dagen af en toe een keiharde bal onderin mn buik. Deze trekt na een paar minuutjes vanzelf weer weg. Het doet geen pijn. Kan er geen regelmaat in ontdekken en ook geen echte oorzaak. Vooral maandagavond heb ik er een boel gehad...
Check! Ik heb al besloten dat ik na mijn zwangerschap een willekeurig Victoria's Secret model na ga doen. Weinig realistischquote:
Klinkt stom, maar inderdaad, veel drinken.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef Mineola het volgende:
[..]
Check! Ik heb al besloten dat ik na mijn zwangerschap een willekeurig Victoria's Secret model na ga doen. Weinig realistischmaar ach, dromen moet je houden nietwaar?
Zit nu op +8 met 33wk en ik hoop dat een deel vocht is, want ik pas mijn ringen niet meerIs tegen vocht nog iets te doen? Wel erg lokaal trouwens, want verder geen last van.
Sowieso niet voor 2 gaan eten, nergens voor nodig zolang je gezond eet imho.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, als er gewoon netjes 15 kilo aankomt..
baby is 4
placenta
vruchtwater
Dat is denk bij elkaar wel een kilo of 8...
Dan heb je gewoon zwaardere borsten en meer bloed, daar doe je niets aan verder.
En dat andere deel is een stukje reserve wat je lijf vanzelf doet, en wat ook best snel verdwijnt (in mijn ervaring, mits je niet blijft eten voor 2), dat met gewoon 4x in de week sporten, als in rustig oppakken, crosstrainer, hometrainer en wat ijzer sleuren (meer spieren zorgt ook dat je meer brandstof nodig hebt, en dus vetreserve gaat aanspreken)... Ik hoop dat als ik weer aan het werk ga gewoon mn figuur weer terug heb..
Doel is dus 1 mei, maat 34.
Nou ja dat flubberen.. Dat is ook een deel wat weer rustig terug moet plooien.. Je huid rekt ook wel..quote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Logician78 het volgende:
[..]
Sowieso niet voor 2 gaan eten, nergens voor nodig zolang je gezond eet imho.
En voor mij is het belangrijkste doel om zo snel mogelijk weer strak te worden, de maat kan me roesten als het maar niet lubbert
Ah ok! Zou kunnen want mn buik groeit hard nu en ook de kleine wordt snel sterker. Voel t al heeeel lichtjes van de buitenkant.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:47 schreef papillion het volgende:
[..]
Dit had ik ook rond 18 weken. Verloskundige zei toen dat wss kwam doordat je baarmoeder aan het groeien is en kantelt. De een merkt dit niet, de ander heel duidelijk. Bij mij was het 2 weken flink, dat ik ook niet meer bv met buik tegen aanrecht aan kon staan. Maar het zakte gelukkig vervolgens ook net zo snel weer weg als het kwam. Al moest ik bij deze klachten wel even urine sticken (2x en ik had al zelf 3x negatief getest :/) omdat het ook kan komen door 'n blaasontsteking.
Ik eet inderdaad een boterham meer in de ochtend. Prop me vol met fruit overdag... En neem een stukje ontbijtkoek in de middag extra... Anders ga ik echt kapot.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:23 schreef Kyara het volgende:
Ik eet ook meer hoor. Probeer wel gezond te eten maar als die extra zuivel en fruit. En eet sowieso 2 boterhammen extra op een dag.
Gaaf hoor dat je het van buiten al kunt voelen. Dat is volgens mij wel al vroeg. Dan is je kleine al goed te voelen iig en is het niet zo gek dat je eerder klachten hebt. Gemakkelijk is dan weer andersquote:Op woensdag 26 september 2012 16:27 schreef Fieder het volgende:
[..]
Ah ok! Zou kunnen want mn buik groeit hard nu en ook de kleine wordt snel sterker. Voel t al heeeel lichtjes van de buitenkant.
Ik ben toevallig vorige week gecheckt op blaasontsteking maar negatief. Merk wel dat ik bij een volle blaas eerder een harde buik krijg.Ben al lang blij dat het normaal is
![]()
Ik heb er ook ongeveer 7 kilo aanzitten nu. Ben 2 jaar geleden 15 kilo afgevallen dus ben weer hard op weg.Maar ik ben meer bang voor flubberend vel wat niet meer terug wil plooien.
Dat kreeg ik te horen bij de keizersnede. Toen maakte ik nog het geintje dat ik dat nooit geweten heb want er zit genoeg overheenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef Kyara het volgende:
Ik dacht juist bij een dunne buikwand.
Ik heb snaarstrakke buikspieren. Raar maar waar, ondanks dat er een flinke laag vet op zit. Hele buik is keihard omdat mijn spieren uit alle macht de boel in het gareel proberen te houden (en nee, dat voelt niet altijd fijn). Was bij Midas ook al en de boel zat ook na de bevalling heel snel weer recht. Maar om nou te zeggen dat ik ook een strakke buik heb
Ja toen de verdoving uit gewerkt was, was het toch minder fijnquote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik riep altijd dat ik een sixpack had onder een laag vet en vel. Maar dat bleek dus zo ongeveer waar te zijn
Ik heb nooit een harde buik gehad zo ver ik weetquote:Op woensdag 26 september 2012 16:56 schreef Kyara het volgende:
dat is dan inderdaad minder. Maar had jij dan ook niet dat je hele buik altijd strak stond? Ik kon bijna geen harde buik onderscheiden omdat het altijd al een harde bal was.
maar wel een hele strakke buik? Ik heb het vooral als ik sta.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nooit een harde buik gehad zo ver ik weetMisschien wel hier om
aah, daar ben je! Fijn dat de echo goed was. Jammer dat het geslacht niet zichtbaar was maar ja, dat was vooral een leuke bijkomstigheid.maar wel irritant als je nieuwsgierigheid niet wordt bevredigdquote:Op woensdag 26 september 2012 16:57 schreef klumsy het volgende:
Echo was helemaal goed
alleen een te drukke baby om geslacht te kunnen zien...
Nog anderhalve week geduld tot de volgende echo
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:54 schreef Kyara het volgende:
Ja, ik riep altijd dat ik een sixpack had onder een laag vet en vel. Maar dat bleek dus zo ongeveer waar te zijn
Ik heb gewoon lage hipsters/boxers aan, zit prima. Bij de zeeman ook lekker goedkoop enzoquote:Op woensdag 26 september 2012 13:01 schreef zandsculptuur het volgende:
Even een stapje terug van de babyspullen naar de zwangerschapsspullen; positieondergoed. Heb je dat nodig, en hoeveel? Ik denk dat ik m'n strings gewoon tot het einde kan blijven dragen, maar is dat wel zo? En na de bevalling heb je voor het kraamverband () natuurlijk ook wel iets meer 'materie' nodig. Maar die onderbroeken zijn 8 euro per stuk, en je hebt er niet genoeg aan 1 of 2 natuurlijk. Of wel? Wat is wijsheid?
Lol!quote:Op woensdag 26 september 2012 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gewoon zeeman tenten!
Met tijgerprint natuurlijk :p
Puik doel, ik doe mee.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:04 schreef Ticootje het volgende:
Nou ja, als er gewoon netjes 15 kilo aankomt..
baby is 4
placenta
vruchtwater
Dat is denk bij elkaar wel een kilo of 8...
Dan heb je gewoon zwaardere borsten en meer bloed, daar doe je niets aan verder.
En dat andere deel is een stukje reserve wat je lijf vanzelf doet, en wat ook best snel verdwijnt (in mijn ervaring, mits je niet blijft eten voor 2), dat met gewoon 4x in de week sporten, als in rustig oppakken, crosstrainer, hometrainer en wat ijzer sleuren (meer spieren zorgt ook dat je meer brandstof nodig hebt, en dus vetreserve gaat aanspreken)... Ik hoop dat als ik weer aan het werk ga gewoon mn figuur weer terug heb..
Doel is dus 1 mei, maat 34.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik Fieder achterna ga en mn baby ook snel kan voelen. Mijn buikspieren zijn namelijk echt zo slap... misschien heb ik ze wel niet eens
Hoop t ook niet.. Kan je alleen maar mijn ervaring geven!quote:Op woensdag 26 september 2012 19:38 schreef Fieder het volgende:
Heb wel n drukke week gehad ja. Maar zit overdag ook veel dus niet echt ingespannen. Hoop dat ik voorlopig niet rustiger aan hoef te doen. Maar wat moet dat moet natuurlijk...
Oeh speculaassmaak??Maar dan zonder de yoghurt
denk ik
Ik heb van die kleine patatchipjesen van die goedkope doorzichtige diepvrieslolly's in plastic
Had dat nou niet gezegd!! Morgen gelijk halenquote:
Ahw.... dat vind ik écht heel sneu!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:11 schreef Incantrix het volgende:
Dus toen was ik vandaag niet misselijken toen bleek er een stukje van mijn karbonade niet goed gaar te zijn nadat ik er al van had gegeten
kon ik alsnog met mijn vinger in mijn keel
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ahw.... dat vind ik écht heel sneu!![]()
Hopelijk snel meer dagen zonder misselijk te zijn!
Oh die ja! Met anijsquote:Op woensdag 26 september 2012 20:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
en pepernotenkruidnoten heb ik niet zo veel mee, maar van die pepernoten die dan niet zo,hard zijn dat je er iemand zijn kop mee in kunt kegelen, maar ook niet té zacht
Ooooh hou je mond nu! Ik ga er spontaan van watertandenquote:Op woensdag 26 september 2012 20:45 schreef Twinkle20 het volgende:
Pepernoten met witte chocola er omheen
Leeukkkk!quote:Op woensdag 26 september 2012 20:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben los aan het gaan op marktplaats, heb geboden op positiejurkjes en -winterjassen, en een King Louie-jurkje![]()
En ik heb laatst de aanbieder van een prachtige jaren '70 kinderwagen gemaild dat ik gauw een bod uit ga brengen dus dat ie m niet weg moest halenHoop echt dat ik die kan krijgen
Ja precies, dat hoor ik ook van iedereen!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die rekken supermooi mee, ik pas de mijne nog steeds![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardje
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oh, enne...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./stokpaardje![]()
Impulsechoquote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef klumsy het volgende:
We krijgen een meisje![]()
Liepen net bij de prenatal en daar zaten nieuwe winkeltjes boven, ook eentje die pretecho's deed...
En nu een actie met de mazzel mama dagen geslachtsbepaling voor 25 euro!
Wat cool!!!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef klumsy het volgende:
Liepen net bij de prenatal en daar zaten nieuwe winkeltjes boven, ook eentje die pretecho's deed...
❤❤❤❤ je gevoel zat gewoon goedquote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef klumsy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal ben ik trouwens dol op pepernoten, maar mijn maag komt nu al in opstand bij de gedachte...
Mama van Lars & Femke
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef klumsy het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef klumsy het volgende:
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef dananana het volgende:
Klumsy wat leuk! Grappig dat dat zo maar kan he zo'n echo! Een meisjevoor iedereen die iets te vieren heeft (ik lees t allemaal en het valt ook gelijk weer uit mn hoofd)
En natuurlijkvoor pepernoten en alle marktplaats en prenatal successen :p
Vandaag laatste echo gehad op de fertiliteitspoli met 12 weken en beide hartjes gehoord! Zo fijn! Ga echt proberen vaker te posten vanaf nu.
oh wat slim!quote:Op donderdag 27 september 2012 08:39 schreef Suikertante het volgende:
Muisjestip; ruime bak of kom met muisjes vullen, beschuit beboteren en door de bak met muisjes halen, is sneller!
ja super goed! (op een enorme klote nacht qua slaap na)quote:Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]![]()
![]()
Handige beschuitentip!
Skoap, hoe gaat 'ie met jou dan?
Ah, fijn dat het zo goed gaatquote:Op donderdag 27 september 2012 08:47 schreef Skoap het volgende:
[..]
ja super goed! (op een enorme klote nacht qua slaap na)
Heb verder niks te klagen. Voel me gelukkig erg goed
Ja ongelooflijk he...quote:Op donderdag 27 september 2012 08:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ah, fijn dat het zo goed gaat
En ohhhh..... Het is bijna zo verDat kun je je toch bijna niet voorstellen he? Het lijkt gisteren dat jij net zwanger was en ik een paar weekjes erna volgde
Weet je niet welke kleur je wilt enzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:20 schreef Ticootje het volgende:
En ik heb zo zin om de wieg enzo op te maken, maar ik heb nog steeds geen idee wat ik wil...
En als je 45 euro betaald (was anderhalf jaar geleden) dan krijg je een filmpje mee op DVD en kan je na werktijden en in het weekendquote:Op donderdag 27 september 2012 08:54 schreef Suikertante het volgende:
Geslachtsbepaling bij echobureau Utrecht is 25, met twee foto's.
Das een voordeel dat we nu een meid krijgen na 3 jongens. Alles moet nieuw komen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef nytar het volgende:
Ik ben ook compleet met alles. Zo irritant. Bij de eerste heb je elke week wel wat uit te zoeken en vergelijken, maar nu heb ik bijna niks meer nodig![]()
Ik hoor gewoon op een hele koude decembermaand, dan kan ik nog losgaan op jasjes en wikkeldoeken...
Nou dat ook een beetje... Ik denk aan rood of oranje, omdat de wand in onze kamer ook fel oranje is.. Dan lijkt het later net alsof het zo bedacht is.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:24 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Weet je niet welke kleur je wilt enzo?
Voordeel van scheiden... Kun je alles opnieuw kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef nytar het volgende:
Ik ben ook compleet met alles. Zo irritant. Bij de eerste heb je elke week wel wat uit te zoeken en vergelijken, maar nu heb ik bijna niks meer nodig![]()
Ik hoor gewoon op een hele koude decembermaand, dan kan ik nog losgaan op jasjes en wikkeldoeken...
Wij doen dit keer een dekentje met overtrek eromheen. Ik kan niks geen dekentjes vinden wat ik leuk vind. Dus nu gewoon via mp leuke overtrekjes gekocht.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:27 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat ook een beetje... Ik denk aan rood of oranje, omdat de wand in onze kamer ook fel oranje is.. Dan lijkt het later net alsof het zo bedacht is.
Maar wil ik die dekentjes van prenatal? Want die zijn vrij warm, en ons huis koelt slecht af zeg maar... Of een flanel doek van hema? Ik weet het niet..
Is dat zo'n dvd waar het gesprek ook bij opgenomen wordt? Ik heb nog zo'n dvd liggen waar het geluid afgeknipt moet wordenquote:Op donderdag 27 september 2012 09:25 schreef Tally het volgende:
[..]
En als je 45 euro betaald (was anderhalf jaar geleden) dan krijg je een filmpje mee op DVD en kan je na werktijden en in het weekend
Als ik op 8 oktober krijg te horen dat het goed zit word die afspraak gemaakt. Vanaf week 17 doen zij de geslachtsbepaling. Vriendelijk vrouw. Heeft alleen geen humor
Ja maar dat wisten we op dat moment dus nietquote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Is dat zo'n dvd waar het gesprek ook bij opgenomen wordt? Ik heb nog zo'n dvd liggen waar het geluid afgeknipt moet worden
Nee echt helemaal niet, gelukkig. Ik wil pas na 12 oktober. (verjaardag van mijn dochtertje)quote:Op donderdag 27 september 2012 10:04 schreef Suikertante het volgende:
Sorbootje, rommelt het al? (en dan niet van de trek)
Hier moet het dus nog steeds gebeuren.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar dat wisten we op dat moment dus niet
Ik heb idd meteen het geluid er afgeknipt
Ik heb er wat muziek overheen gezet. Alleen op het moment dat ik dat deed kon ik heel goed tegen de muziek die ik er overheen zetten (een nummer van Marco Borsato) en inmiddels moet ik er door jankenquote:Op donderdag 27 september 2012 10:09 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier moet het dus nog steeds gebeuren.Lukte me zelf niet helaas.
Wij hebben ook zo'n dvd, en ik laat het gesprek erop staan, hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik heb gisteren de 3D echo van een vriendin gezien en ik vond het juist zo lief dat ik ze op de achtergrond hoorde "ooooh!" en "aaaah!"-en!
Ja, dat is wel leuk. Maar het gesprek wat je ook hoort over zaken die compleet niets met de baby te maken hebben, vind ik gewoonweg storendquote:Op donderdag 27 september 2012 10:27 schreef Suikertante het volgende:
Oh ik heb gisteren de 3D echo van een vriendin gezien en ik vond het juist zo lief dat ik ze op de achtergrond hoorde "ooooh!" en "aaaah!"-en!
Bij ons hoor je voornamelijk mijn man die roept dat hij kan gaan sparen voor de piercings en tatoeagesquote:Op donderdag 27 september 2012 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij hebben ook zo'n dvd, en ik laat het gesprek erop staan, hoor
Het is ook de uitleg over alles wat hij ziet, en dan de opmerkingen en oooh en aaaah op de achtergrond van onszelf, mijn ouders en schoonmoeder
Ik wil eigenlijk wel op 12 oktoberquote:Op donderdag 27 september 2012 10:07 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee echt helemaal niet, gelukkig. Ik wil pas na 12 oktober. (verjaardag van mijn dochtertje)
Dat wordt dan geen datumtweeling als ik Sorbo zo hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk wel op 12 oktober
Wat geweldig! Lekker genieten van je innige relatie met de pot en je bed!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:
Het klopt! Er klopt een hartje!!
![]()
Voor nu ziet alles er prima uit, kindje is 1,25 cm groot, en nu al eigenwijs door in een hoekje te gaan zitten waar we het niet heel goed konden zien... Over twee weken nog een controle-echo. Uitgerekende datum voor nu is 12 mei. Makkelijk onthouden, want dat is ook de verjaardag van mijn man, maar dat is van een onnauwkeurige meting, dus kan nog wel veranderen.
Ik ben heel erg opgelucht, maar ook nog niet helemaal van mijn zorgen af.. maar stukje bij beetje denk ik dat ik maar moet gaan genieten van de misselijkheid en vermoeidheid...
Gefeliciteerd! En kindjes die op de uitgerekende datum op de verjaardag van je man worden geboren zijn heel leuk weet ik uit ervaring!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:16 schreef Shandaly het volgende:
Het klopt! Er klopt een hartje!!
![]()
Voor nu ziet alles er prima uit, kindje is 1,25 cm groot, en nu al eigenwijs door in een hoekje te gaan zitten waar we het niet heel goed konden zien... Over twee weken nog een controle-echo. Uitgerekende datum voor nu is 12 mei. Makkelijk onthouden, want dat is ook de verjaardag van mijn man, maar dat is van een onnauwkeurige meting, dus kan nog wel veranderen.
Ik ben heel erg opgelucht, maar ook nog niet helemaal van mijn zorgen af.. maar stukje bij beetje denk ik dat ik maar moet gaan genieten van de misselijkheid en vermoeidheid...
quote:Op woensdag 26 september 2012 19:53 schreef Mineola het volgende:
Ik heb net mijn eten op... maar er liggen chocolade pepernoten in de kast! Eens zien hoe lang ik daar vanaf ga blijven
Gaan ze eerder inleiden omdat de baby zo groot is?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shandaly, hurray!
Net terug van zhuis (echo). Alles zag er goed uit, alleen ligt de beeb nog steeds behoorlijk voor qua grootte. Top 5% ftw!
Vooral de buikomtrek van de beeb is blijkbaar uitgangspunt voor schatting. Ik ben vandaag precies 34 weken zwanger, de buik van de beeb heeft omtrek van een beeb bij 39w![]()
Zal wel weer getest gaan worden op zw.suiker.
Fijn dat alles goed was!quote:Op donderdag 27 september 2012 11:56 schreef Cocotrimonium het volgende:
Shandaly, hurray!
Net terug van zhuis (echo). Alles zag er goed uit, alleen ligt de beeb nog steeds behoorlijk voor qua grootte. Top 5% ftw!
Vooral de buikomtrek van de beeb is blijkbaar uitgangspunt voor schatting. Ik ben vandaag precies 34 weken zwanger, de buik van de beeb heeft omtrek van een beeb bij 39w![]()
Zal wel weer getest gaan worden op zw.suiker.
Geen idee. Heb pas over een week ofzo gesprek met de gyn (echo & gesprek zitten iets meer dan een week uit elkaar, ben afgelopen dinsdag nog bij de gyn geweest voor routine check-up). Ben benieuwd. Op dit moment zit er sowieso meer dan genoeg vruchtwater en ziet alles er verder perfect uit. Dus echt geen idee.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gaan ze eerder inleiden omdat de baby zo groot is?
Oh nee!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Jullie kunnen mij weer uit het lijstje halen, mijn echo vanmorgen was niet goed.
Oh nee.... Dat is echt heel rot...quote:Op donderdag 27 september 2012 12:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Jullie kunnen mij weer uit het lijstje halen, mijn echo vanmorgen was niet goed.
Ik heb sowieso echt maar 1 of 2 rompertjes in maat 50, iets meer in 56. N.a.v. het gesprek met de gyn moet ik misschien wat meer 62 inslaanquote:Op donderdag 27 september 2012 11:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh en dat wordt dan dus pakjes maat 62 inslaan?
Ik sprak 2 weken terug een verse mama die had een knul van 5100 gram gebakken... Zonder kleerscheuren trouwens... En die had meteen maat 62 aan ja..quote:Op donderdag 27 september 2012 12:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb sowieso echt maar 1 of 2 rompertjes in maat 50, iets meer in 56. N.a.v. het gesprek met de gyn moet ik misschien wat meer 62 inslaan
quote:Op donderdag 27 september 2012 12:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Wat naarquote:Op donderdag 27 september 2012 12:00 schreef zandsculptuur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |