Ik bedoelde meer in het algemeen, niet zozeer in deze individuele zaak.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Heb je ook gezien dat de persoon die ik quote "Daarmee ontstaat ook een andere klimaat in de rechtszaal" schreef?
En nee, ook als staatssecretaris heeft hij zijn mond te houden over lopende zaken.
Een verstandig mens doet geen uitspraken over een zaak waar nog niet alles over bekend is.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:55 schreef Jian het volgende:
[..]
'
Klinkklare onzin, waar haal je dat toch vandaan? Hij mag gewoon zijn mening geven wanneer hij wil, een mening nota bene die genoegzaam bekend is, niets spectaculairs dus.
Ja en wat klopt daar niet aan? Oh je denkt dat hij daarmee de rechter en de officier beïnvloed, die denken nu ook van "Heej, die inbreker had niks te zoeken in die woning"quote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Uit citaat Teeven: DIEinbreker had niets te zoeken in DIE woning.
Dat lijkt mij een feitelijke constatering.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Interesseert me niet of het klopt of niet, interesseert me niet wie hij er mee beinvloedt, het is geen algemene uitspraak.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en wat klopt daar niet aan? Oh je denkt dat hij daarmee de rechter en de officier beïnvloed, die denken nu ook van "Heej, die inbreker had niks te zoeken in die woning"
Mensen hebben sowieso nooit iets te zoeken in andermans woning. élke inbreker heeft niets te zoeken in andermans woning. Maakt niets uit wat er over de zaak bekend is.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dit. Qua inbrekers ben ik het in dit geval met hem eens, maar het blijft een enge fascist.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:45 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Teeven is een enge freak die als 'liberaal' in 2 jaar tijd meer vrijheid heeft kapot gemaakt dat 4 cda kabinetten ervoor konden doen.
Hoeveel inbrekers ken jij die wel wat te zoeken hebben in andermans woning? Nu zoeken ze natuurlijk wel in andermans woning maar je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef padlarf het volgende:
[..]
Interesseert me niet of het klopt of niet, interesseert me niet wie hij er mee beinvloedt, het is geen algemene uitspraak.
Hij heeft gezegd dat de zaak onderzocht moet worden en dat hij het eens is met het optreden van de Politie in 1e instantie en dat een inbreker bepaalde risico's loopt. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 27 september 2012 10:57 schreef padlarf het volgende:
[..]
Een verstandig mens doet geen uitspraken over een zaak waar nog niet alles over bekend is.
Wat zegt hij dan over deze zaak wat de rechtsgang kan beinvloeden?quote:Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat Teeven voor zijn beurt spreekt, maar dat gaan we geloof ik niet eens worden hier
Jawel hoor, juwelen, geld, dure hardware.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen hebben sowieso nooit iets te zoeken in andermans woning. élke inbreker heeft niets te zoeken in andermans woning. Maakt niets uit wat er over de zaak bekend is.
Dit. Pas wanneer hij zich uitlaat over de strafmaat, schuldvraag, strafeis, etc, spreekt hij voor z'n beurt.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat de zaak onderzocht moet worden en dat hij het eens is met het optreden van de Politie in 1e instantie en dat een inbreker bepaalde risico's loopt. Wat is het probleem?
Ik deed gewoon een algemene uitspraakquote:Op donderdag 27 september 2012 11:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft gezegd dat de zaak onderzocht moet worden en dat hij het eens is met het optreden van de Politie in 1e instantie en dat een inbreker bepaalde risico's loopt. Wat is het probleem?
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef SeLang het volgende:
Uit de nieuwe Ikea gids:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef SeLang het volgende:
Uit de nieuwe Ikea gids:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier is de realistische versie:quote:Op donderdag 27 september 2012 11:01 schreef SeLang het volgende:
Uit de nieuwe Ikea gids:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dat hoeft hij helemaal niet, hij heeft alleen aangegeven dat hij het prima vindt dat men in zo'n geval niet direct als verdachte wordt aangemerkt, hetgeen eerst wel het geval was en wat hij nb zelf heeft doorgevoerd.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:51 schreef padlarf het volgende:
[..]
Of hij al dan niet invloed heeft is compleet irrelevant. Hij heeft zich er buiten te houden tot het onderzoek en/of de rechtzaak is afgerond. Daarna mag hij roepen wat hij wil.
Ik ben nergens hysterisch.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee dat hoeft hij helemaal niet, hij heeft alleen aangegeven dat hij het prima vindt dat men in zo'n geval niet direct als verdachte wordt aangemerkt, hetgeen eerst wel het geval was en wat hij nb zelf heeft doorgevoerd.
Dat hysterische gedoe over een doodnormale uitspraak allemaal zeg.
Je hoeft niet zo te dramaqueenen hoor, niemand is hysterisch.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:20 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Dat hysterische gedoe over een doodnormale uitspraak allemaal zeg.
Ow. Nou ik vind het vrij hysterisch, dat 'geondermijn van de rechtsstaat', 'er gaan doden vallen', 'wild west', 'vrijbrief tot moord' etcquote:Op donderdag 27 september 2012 11:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te dramaqueenen hoor, niemand is hysterisch.
Niet alleen dat maar ook hilarisch.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ow. Nou ik vind het vrij hysterisch, dat 'geondermijn van de rechtsstaat', 'er gaan doden vallen', 'wild west', 'vrijbrief tot moord' etc
Dat ligt dan aan je eigen referentiekader, denk ik, ik vind het wel meevallen qua hysteriequote:Op donderdag 27 september 2012 11:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ow. Nou ik vind het vrij hysterisch, dat 'geondermijn van de rechtsstaat', 'er gaan doden vallen', 'wild west', 'vrijbrief tot moord' etc
Kom op. Talkshows hebben het erover, kamerleden schreeuwen moord en brand, rechtbanken huilen etc. Gedoe om niets allemaal.quote:Op donderdag 27 september 2012 11:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan je eigen referentiekader, denk ik, ik vind het wel meevallen qua hysterie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |