Ik lees angst in deze post.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, liever niet eigenlijk![]()
Heb wel zin in de Kerst en Oud en Nieuw en ook in 2013
Inderdaad.. daar ligt het probleem, maar ook de oplossingenquote:Op dinsdag 16 oktober 2012 23:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je ziet idd. 2 stromingen.
Helaas hebben de politiek en het bedrijfsleven veel te zeggen over hoe het met de burgers en hun rechten gesteld is.
Nee, geen angst, maar waarom zou ik dat willen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:28 schreef Trippii het volgende:
[..]
Ik lees angst in deze post.
Waarom liever niet? Dat er iets gebeurd wilt helemaal niet zeggen dat het negatief is
Dat het wel degelijk een negatief is is puur je eigen gedachten en natuurlijk doe van gelijk denkende. Dat we er allemaal aan gaan hoort daar ook bij. Dat er iets gebeurd, als er überhaupt iets gebeurd, is vooralsnog gewoon neutraal. We kunnen er nog geen invulling aan geven, dus zeggen dat het wel degelijk om iets negatiefs gaat is dan ook zinloos en gebaseerd op angst, ook al ervaar jij dit misschien anders.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 16:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, geen angst, maar waarom zou ik dat willen?
Het is wel degelijk een negatief iets, we gaan er allemaal aan volgens sommigen, dat kan ik niet als positief bestempelen.
Als het alleen zou gaan om een massale omslag in denken én handelen zou dat geweldig zijn, maar dat zie ik niet zomaar gebeuren.
We kunnen wel zien dat de wereld ontwaakt is en dat op diverse plekken mensen bewuster zijn. Dat is idd positief, maar om daar een datum aan te plakken vind ik een beetje vreemd. Zoiets gaat gelijdelijk lijkt mij.
Misschien zitten we midden in het omslagpunt, maar ik denk niet dat je een vaste datum aan kunt houden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:15 schreef Trippii het volgende:
[..]
Dat het wel degelijk een negatief is is puur je eigen gedachten en natuurlijk doe van gelijk denkende. Dat we er allemaal aan gaan hoort daar ook bij. Dat er iets gebeurd, als er überhaupt iets gebeurd, is vooralsnog gewoon neutraal. We kunnen er nog geen invulling aan geven, dus zeggen dat het wel degelijk om iets negatiefs gaat is dan ook zinloos en gebaseerd op angst, ook al ervaar jij dit misschien anders.
Ik denk trouwens ook dat het geleidelijk gaat, maar een omslagpunt kan je elk moment hebben, dus ook op 21 tot 23 december.
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 21:49 schreef Trippii het volgende:
Een omslagpunt is een moment. Een moment kan een dag zijn, maar ook een langere periode en net zo goed een seconde. Zo kan je dus prima een vaste datum aanhouden als omslagpunt. In het verleden gaat dat alleen iets makkelijker dan in de toekomst.
Ik hoop dat het snel gaat en dat we er weinig van zullen merken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 23:06 schreef Jellevlogs het volgende:
Kweet niet, hoor de bar weinig meer over, nog 2 maanden hmm.. Denk niet dat er iets gaat gebeuren en als de wereld vergaat hoop ik dat het gebeurd zoals in bv War Of The Worlds. Zou wel vet zijn.
Volgens mij iets met 11:11quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 02:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Waarom niet 20-12-2012?
Waarom 21-12-2012?
En begint het om 21.12 uur, of om 12.21 uur?
En ga zo maar door met die onzin.
In 2000 zou er ook allerlei gebeuren.
Teveel doomsday-preppers gekeken?quote:Op maandag 29 oktober 2012 04:07 schreef Mxx het volgende:
Mensen gaan inzien dat we op een verkeerde manier leven. Ze worden simpelweg bewuster en nemen niet zomaar alles aan.
Natuurrampen zullen vaker voorkomen, de komende jaren zullen er vele mensen overlijden. Door de media wordt dit breed uit gemeten, waardoor we er meer bewust van zijn, terwijl dit soort rampen altijd al voorkwamen. Nu komt het alleen dichter bij huis. Dit is ook inclusief nieuwe ziektes.
Misschien valt de elektriciteit op een gegeven moment uit door overbelasting en is het onduidelijk wanneer het weer zal werken; dit gebeurt de laatste tijd veel vaker; en dan zitten we pas echt in de shit. Mensen zullen gaan vluchten. We hebben als dat gebeurt 2 dagen de tijd tot alle winkels leeg zijn geplunderd, er zal geen nieuw eten meer aankomen, het verkeer loopt vast, er vallen talloze doden en mensen zullen verhongeren.
Het beste is om niet teveel te vertrouwen op de overheid en ervoor te zorgen dat je voor jezelf kan zorgen mocht elektriciteit ooit voorgoed of voor korte tijd uitvallen. We vertrouwen daar teveel op en kortsluiting is zo gebeurd.
Ik heb het weleens gezien, en aangezien New York overstroomd wordt op dit moment is het handig als daar ook een Doomsday prepper zit aangezien er stroom van miljoenen mensen uit zal vallen. Dat is alleen nog maar een voorproefje, want er zal vast een keer komen dat stroom gewoon niet meer werkt door bijvoorbeeld overbelasting.quote:
Als je echt in leest in wat de Maya gezegd hebben, weet je dat ze helemaal niets over het vergaan van de aarde gezegd hebben. Net zoals de Egyptenaren trouwens. Alle "bronnen" die anders beweren zijn interpretaties van onvolledige oude bronnen.quote:Op vrijdag 2 november 2012 17:03 schreef Outsideparanormal het volgende:
Het iedereen.
De Maya's zeggen niet dat op 21-12-12 de wereld vergaat, echt jammer dat dat in de wereld te ronde gaat. Als men zich beter zou verdiepen in dit soort zaken zouden ze zien wat de Maya's, Hopi's en de Egyptenaren (net als een tal van anderen oude beschavingen) hebben geschreven en getekent. De aarde vergaat, maar niet op die datum en zoals men soms denkt, enof op manieren die zei te horen hebben gekregen van anderen. De dingen die wij al in de afgelopen 12 jaar mee maken hadden, zou al de begin zijn van de vernietuging van de mens en planeet. Daarbij vergaat de wereld toch een keer, aangezien het een levend iets is wat zelf ook eens op is
De hele verhaal dat de aarde zou vergaan is één en echte Urban Legend
Klopt, het is gewoon een astrologische nieuwe tijd voor de mensheid waarover ze spraken.quote:Op zondag 4 november 2012 11:00 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Als je echt in leest in wat de Maya gezegd hebben, weet je dat ze helemaal niets over het vergaan van de aarde gezegd hebben. Net zoals de Egyptenaren trouwens. Alle "bronnen" die anders beweren zijn interpretaties van onvolledige oude bronnen.
Klopt, maar als je beter doorspit, zie je duidelijk dat wij mensen op een 2 pad lopen, ik zeg ook niet dat de wereld vergaat want dat is incorrect inderdaad, de zouden meer natuurrampen gaan gebeuren. daar hebben ze het zeker wel over. zelfs Nostradamus had het daar overquote:Als je echt in leest in wat de Maya gezegd hebben, weet je dat ze helemaal niets over het vergaan van de aarde gezegd hebben. Net zoals de Egyptenaren trouwens. Alle "bronnen" die anders beweren zijn interpretaties van onvolledige oude bronnen.
Haha ja precies..het is ook idioot dat sommige mensen dat zogenaamd kunnen voorspellen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 22:42 schreef Cockwhale het volgende:
Er gebeurt geen reet. Althans niets anders dan normaal het geval is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |