Zo denk ik er ook over.quote:Op woensdag 26 september 2012 07:29 schreef The_stranger het volgende:
De voorspelling is dat er niets gaat gebeuren en dat we op 22 december nog precies zo doorgaan als een dag/week/maand ervoor, maag dat de strengst gelovigen elke gebeurtenis aangrijpen om wanhopig aan te tonen dat we daadwerkelijk "anders" zijn. Anders is dan natuurlijk geheel afhankelijk van het geloof dat diegene aanhangt en zal variėren An de X-de dimensie tot een extra DNA streng.
Dat roepen ze elk jaar........quote:Op woensdag 26 september 2012 08:26 schreef JoeyDB het volgende:
er is ook al is eerder geroepen ( ik geloof in '86) dat de wereld zou vergaan, dit is ook niet gebeurd.
Ben totaal niet bang en ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Precies.quote:Op woensdag 26 september 2012 07:29 schreef The_stranger het volgende:
De voorspelling is dat er niets gaat gebeuren en dat we op 22 december nog precies zo doorgaan als een dag/week/maand ervoor, maag dat de strengst gelovigen elke gebeurtenis aangrijpen om wanhopig aan te tonen dat we daadwerkelijk "anders" zijn. Anders is dan natuurlijk geheel afhankelijk van het geloof dat diegene aanhangt en zal variėren An de X-de dimensie tot een extra DNA streng.
21(of 22 of 23) dec. is het afgelopen. Althans, als de GMT Correlatie juist is. Mocht Andreas Fulls gelijk hebben ... dan duurt het nog tot 2220 voor het afgelopen is.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:02 schreef Natalie het volgende:
Precies.
Kan er ook niet meer van maken. Dat hele Maya-gebeuren moet maar eens afgelopen zijn.
Dat gedoe met die elenin komeet destijds was een stuk spannenderquote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:
[..]
21(of 22 of 23) dec. is het afgelopen. Althans, als de GMT Correlatie juist is. Mocht Andreas Fulls gelijk hebben ... dan duurt het nog tot 2220 voor het afgelopen is.
Anyway, een natuurramp (ten gevolge van het kruisen van de "galactische evenaar") sluit ik voorlopig geheel uit. Dan hadden we al laaaaang een toename moeten zien in rampen e.d. met een climax op/rond 21 dec.
Op spiritueel niveau zijn we alleen maar verder aan het afzakken, richting het oeroude barbarisme (zie b.v. het recente "verjaardagsfeestje" + dat de wereld bijna letterlijk op springen staat (& miljoenen het kennelijk normaal vinden om een willekeurige inwoner van een bepaald land te vermoorden omdat totaal iemand anders uit dat land iets laat zien wat men niet wil zien.)), dus "verlichting" ? ... dat gaat 'm ook niet worden.
Plotseling nieuw DNA, andere dimensies, planet X e.d. sluit ik al jaren uit
Kortom, WO3 zou nog kunnen, maar verder ... zie ik niet wat er nog zou kunnen gebeuren, wat met een beetje goede wil en fantasie aan de veronderstelde Maya eindtijd voorspelling kan worden opgehangen.
Edit:
Overigens vindt ik het verdacht stil rond dit onderwerp afgelopen halfjaar. Niet alleen hier, maar ook IRL. Had eigenlijk wel een toename verwacht rond deze tijd ... iedereen 2012 moe ?
Niet alleen in '86quote:Op woensdag 26 september 2012 08:26 schreef JoeyDB het volgende:
er is ook al is eerder geroepen ( ik geloof in '86) dat de wereld zou vergaan, dit is ook niet gebeurd.
Ben totaal niet bang en ach, als we gaan, dan gaan we met z'n allen
Viel mij ook al op, maar er zit wel een grote kans in dat het een stilte voor de storm is. Het heeft immers veel aandacht gehad, dus waarschijnlijk een maand van te voren (21 november) of vanaf 1 december dat het weer gaat beginnen. Wellicht komt dan alles nog een keer aanbod, de angst, het geloof, de vraag (wel/niet?), hoop, enzovoorts.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:27 schreef R0N1N het volgende:
Edit:
Overigens vindt ik het verdacht stil rond dit onderwerp afgelopen halfjaar. Niet alleen hier, maar ook IRL. Had eigenlijk wel een toename verwacht rond deze tijd ... iedereen 2012 moe ?
quote:Op woensdag 26 september 2012 22:35 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
Niet alleen in '86
Een jaar of twee geleden nog iemand. Groep mensen had huis allemaal al verkocht en op de dag gebeurde er niks.
Man zei dat ie een foutje had gemaakt duurde nog een paar dagen, maar toen weer niks.
En dat is vast al veel vaker gebeurd.
Ik denk dat dat komt omdat 95%, zo niet meer van de gelovers in het 2012 verhaal zo wanhopig op zoek zijn naar "iets meer" dat ze als een kip zonder kop achter elke hype aanlopen die ze aanspreekt. Van de griepprik tot de zwarte gaten van het CERN, men gaat van "geloof" naar "geloof". Even was 2012 in de picture, wat door die aandacht ook media aandacht genereert, maar dat dooft vanzelf uit na het hoogtepunt. Dan zoekt men massaal weer iets anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:40 schreef Trippii het volgende:
[..]
Viel mij ook al op, maar er zit wel een grote kans in dat het een stilte voor de storm is. Het heeft immers veel aandacht gehad, dus waarschijnlijk een maand van te voren (21 november) of vanaf 1 december dat het weer gaat beginnen. Wellicht komt dan alles nog een keer aanbod, de angst, het geloof, de vraag (wel/niet?), hoop, enzovoorts.
Įls we niet blind worden!!!!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:29 schreef CafeRoker het volgende:
Niets spiritueels, maar wel rellen en aanslagen omdat het dan 21-12-12 is en mensen besluiten op die dag een statement te maken. Dat kan zijn omdat ze het wel een mooi symbolisch vinden en daardoor de vlam in de pan slaat (zoiets als madrid of athene). Of, in het geval van een aanslag kan het zijn dat iemand zichzelf als uitverkorene ziet om die dat voor de grote omslag te zorgen. Een soort Breivik maar dan met een net iets andere verantwoording naar zichzelf toe.
Oh well. We zullen zien.
Zeker, maar dan zullen we dus niet meer zien zoals jij zegtquote:Op donderdag 27 september 2012 17:32 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Relax vosss, als dat gebeurt ben je een paar dagen later nog steeds jarig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |