Niet vergeten dat Spanje meerdere malen, volgens Wiki 7 keer in 15 jaar, vreemdelingen heeft toegelaten via een generaal pardon regeling.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:31 schreef Igen het volgende:
[..]
Inderdaad, het is bijvoorbeeld ook de schuld van de ING die dik 40 miljard aan (te) goedkope leningen in de Spaanse vastgoedbubbel heeft gestoken en zo mede de crisis in Spanje heeft veroorzaakt.
Ook alvast prettig weekend Portugal en Griekenland die zaterdag ook weer de straat op gaan .quote:Op donderdag 27 september 2012 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Spanje zet opnieuw mes in begroting – volgend jaar 40 miljard bezuinigen
Prettig weekend alvast, Spaanse politie.
O ja, nou zijn het zeker de buitenlanders die het hebben gedaan. En de ellende in Griekenland is zeker ook allemaal de schuld van de buitenlanders.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:42 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Niet vergeten dat Spanje meerdere malen, volgens Wiki 7 keer in 15 jaar, vreemdelingen heeft toegelaten via een generaal pardon regeling.
De laatste keer werden er 700.000 illegalen gelegaliseerd. Niet zo heel gek dat je met zulke aantallen je economie om zeep helpt.
Grappige conclusie trek jij.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:52 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja, nou zijn het zeker de buitenlanders die het hebben gedaan. En de ellende in Griekenland is zeker ook allemaal de schuld van de buitenlanders.
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:52 schreef Igen het volgende:
[..]
O ja, nou zijn het zeker de buitenlanders die het hebben gedaan. En de ellende in Griekenland is zeker ook allemaal de schuld van de buitenlanders.
Bedankt voor het compliment, maar is mijn conclusie naast grappig ook juist? Zo nee, kun je dan vertellen wat ik wel moet concluderen uit jouw stelling dat het legaliseren van reeds aanwezige immigranten de economie kapot maakt?quote:
Om de doodeenvoudige reden dat de opvang van veelal werkloze en kansloze immigranten een grens heeft. Het drukt namelijk op de begroting. Ergo, ze kosten heel veel geld.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar is mijn conclusie naast grappig ook juist? Zo nee, kun je dan vertellen wat ik wel moet concluderen uit jouw stelling dat het legaliseren van reeds aanwezige immigranten de economie kapot maakt?
Als ik me niet vergis krijg je in Spanje geen uitkering als je niet eerst gewerkt hebt. Daarom ook dat de jeugdwerkloosheid er 50% kan bedragen zonder dat de regering daardoor echt acuut in de problemen komt.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:03 schreef 1-0-8 het volgende:
[..]
Om de doodeenvoudige reden dat de opvang van veelal werkloze en kansloze immigranten een grens heeft. Het drukt namelijk op de begroting. Ergo, ze kosten heel veel geld.
Het legaliseren van honderdduizenden ongeschoolde arbeiders in een modern westers land kost veel geld. Er valt met laaggeschoolde arbeid niet te concurreren met lage lonen landen, wat betekent dat deze mensen in tijden van tegenspoed het snelst op straat staan.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Bedankt voor het compliment, maar is mijn conclusie naast grappig ook juist? Zo nee, kun je dan vertellen wat ik wel moet concluderen uit jouw stelling dat het legaliseren van reeds aanwezige immigranten de economie kapot maakt?
Dan ben ik wel benieuwd:quote:Op donderdag 27 september 2012 23:30 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Het legaliseren van honderdduizenden ongeschoolde arbeiders in een modern westers land kost veel geld. Er valt met laaggeschoolde arbeid niet te concurreren met lage lonen landen, wat betekent dat deze mensen in tijden van tegenspoed het snelst op straat staan.
Agenten zijn vieze zwijnen fascisten, zowel in Spanje als in Nederland. Gatverdamme, zelfs een hoop hondenschijt is nog meer waard dan een agent.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
WTF!
agenten rennen door de stad in te slaan op random mensen...
Goed, in het begin is het onrustig en zullen er vast een paar relschoppers terecht een klap krijgen hier een daar, maar je gaat mij niet vertellen dat die mensen die rustig op de bankjes in de metro zitten later in dit filmpje dit verdienen....die man schreeuwt van angst terwijl de politie hem rustig wat tikken verkoopt.![]()
Dom gelul.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Agenten zijn vieze zwijnen fascisten, zowel in Spanje als in Nederland. Gatverdamme, zelfs een hoop hondenschijt is nog meer waard dan een agent.
Aldus de Franco-aanhanger.quote:
Aldus de FARC aanhanger...quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
. Geen burgerslachtoffers graag,
lekker in je pantser wat burgers in elkaar beuken. ME is echt totaal nutteloos.quote:Op vrijdag 28 september 2012 03:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Agenten zijn vieze zwijnen fascisten, zowel in Spanje als in Nederland. Gatverdamme, zelfs een hoop hondenschijt is nog meer waard dan een agent.
Global Revolution: http://www.livestream.com/globalrevolutionquote:Today, Saturday, September 29th, a huge protest is planned: Spain, Greece and Portugal look to be the big ones. Smaller protests are expected in London, Rome and the Netherlands. It all starts at six pm (Madrid is six hours ahead of EST, so the protests will start at 12 noon - our time, 9 am PST). 40 cities in Spain will be joining the protest, calling it a global emergency and some have tweeted that the Revolution might happen today.
The Spanish Citizens will be surrounding Congress again, demanding the resignation of their government and new elections.
A new tactic of global resistance is emerging: "Surround the Congress." Following #25S, when thousands of protestors converged on Spain's parliament building in Madrid to denounce austerity and the kidnapping of popular sovereignty by the Troika and the Markets, similar actions will take place Saturday September 29th across Spain and in a number of European capitals, including Rome, Lisbon, London, Brussels, and Amsterdam.
Wil je nou wel eens kappen met Colombia steeds aan te halen? Je hebt niet eens door dat Uribe al een jaar of twee geen president is daar. Gewoon ophouden. Je hebt er niet genoeg kennis over, niet meer over praten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Aldus de Franco-aanhanger.![]()
De zittende regering in Spanje is gewoon een aanhangsel van het Franco-regime en je kan eigenlijk betreffende Spanje niet spreken over een democratische staat of zelfs een rechtsstaat. Het is nu een Franco-regime-light geworden.
Het wordt tijd dat de Portugezen Spanje binnenvallen, ja eindelijk eens andersom, en daar een democratische rechtsstaat invoeren naar Portugees model. Ze hoeven alleen maar naar Madrid te gaan en alle Franco-aanhangers op de boot naar Colombia. Daar kunnen ze vriendjes worden met Uribe. Geen burgerslachtoffers graag, dus direct naar de regering doorstomen en de regering samen met de corrupte politie daar massaal op de boot naar Barranquila te Colombia!![]()
Bella ciao, adeptos de Franco.![]()
Ya basta, el fascismo. Fuera los Francistas!
Doe ons dan wel even een lol en voorzie ons zo nu en dan eens van wat relevante informatiequote:Op zaterdag 29 september 2012 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Wil je nou wel eens kappen met Colombia steeds aan te halen? Je hebt niet eens door dat Uribe al een jaar of twee geen president is daar. Gewoon ophouden. Je hebt er niet genoeg kennis over, niet meer over praten.
In Nederland? Waar?quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:54 schreef Summers het volgende:
[..]
Global Revolution: http://www.livestream.com/globalrevolution
All Livestreams Here: http://ht.ly/2sqdVH
Spain LiveStream: http://bit.ly/OqbUks
Spain LiveStream: http://www.rtve.es/noticias/directo2
Greece Live Stream: LiveStream: http://www.livestream.com/stopcarteltvgr
Twitter : #29S en #S29
Op de dam in Amsterdam om 19:00 uurquote:
Den Haag, nabij het Binnenhof... Daar moet het zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:13 schreef Summers het volgende:
[..]
Op de dam in Amsterdam om 19:00 uur
Dat heb ik in het verleden vaak genoeg gedaan, maar liever niet in dit topicquote:Op zaterdag 29 september 2012 15:50 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Doe ons dan wel even een lol en voorzie ons zo nu en dan eens van wat relevante informatie
quote:Hundreds of riot police now assembling around the Spanish Parliament in Madrid. Multiple sources report police are not permitting press to set up cameras around today's demonstration in Madrid!
Gelukkig , wat is dat voor BS dat de politie de journalisten verjaagt , de arrogantie en de brutaliteit !!quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:55 schreef Strani het volgende:
Ik las net dat omwonenden hun balkons ter beschikking stellen voor de pers.
dit soort dingen bedoelde ikquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:55 schreef Strani het volgende:
Ik las net dat omwonenden hun balkons ter beschikking stellen voor de pers.
Oh, je bedoelde dat ik over dit onderwerp niet genoeg info deel? Joh, dat hele 'massale protesten in Spanje'-topic was van mijquote:Op zaterdag 29 september 2012 17:59 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
dit soort dingen bedoelde ik
Ik verwijt je niks hoor, alleen was ik bang dat je je liet afleiden door dat Colombia-onzinquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, je bedoelde dat ik over dit onderwerp niet genoeg info deel? Joh, dat hele 'massale protesten in Spanje'-topic was van mij
Oh ja, ik was ook niet van plan verder in te gaan op Colombia maar omdat ik er veel tijd doorbreng (niet zo veel als in Spanje maar toch veel) moest ik wel wat van die onzin zeggenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:03 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik verwijt je niks hoor, alleen was ik bang dat je je liet afleiden door dat Colombia-onzin
En op 3 woorden Frans en 10 woorden Italiaans na, ben ik heel slecht in mijn Latijnse talen
Met of zonder pers, als jij een betoging keihard neerslaat dan wordt de betoging daarop ook agressiever etc etc.quote:Op zaterdag 29 september 2012 18:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmm ja, mooi is dat. We laten de pers niet toe zodat we ongestoord keihard geweld kunnen gaan gebruiken...
Als het zo door gaat komt er natuurlijk een moment waarop de ME op een gegeven moment ook zeg , bekijk het maar...
Bedankt!quote:Op zaterdag 29 september 2012 20:12 schreef Summers het volgende:
http://leaksfree.com/streaming-29s-madrid-and-lisboa/
Ja, schandalig he. Daarom moet er bij elke demonstratie een kerngroep van zo'n 300 jongeren uitgerust met molotovcocktails en andere lichte wapens zijn, die de confrontatie met de agenten die net een kilo coke achterover hebben gesnoven aangaan en de rest dus een beetje beschermen. Een beetje zoals de Grieken dus, alleen mag het nog wat meer en agressiever tegen de zwijnenquote:Op zaterdag 29 september 2012 18:49 schreef Strani het volgende:
Ik heb nu pas dat filmpje van vier dagen geleden gezien, van de ME. Godsamme doet dat m'n bloed koken zeg. Ik ben het niet eens in alles met de demonstranten eens maar dit gedrag..bijna tranen in de ogen van pure woede.
Wat die ME-jongens niet begrijpen is dat ze alleen maar zo effectief zijn omdat de demonstranten zelf geen vuurwapens meenemen. Zodra ze dat wel gaan doen, dan helpt zo'n helmpje ook niet zo veel meer.quote:Op zaterdag 29 september 2012 21:56 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Ja, schandalig he. Daarom moet er bij elke demonstratie een kerngroep van zo'n 300 jongeren uitgerust met molotovcocktails en andere lichte wapens zijn, die de confrontatie met de agenten die net een kilo coke achterover hebben gesnoven aangaan en de rest dus een beetje beschermen. Een beetje zoals de Grieken dus, alleen mag het nog wat meer en agressiever tegen de zwijnen
lol die agent op 5.35quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
WTF!
agenten rennen door de stad in te slaan op random mensen...
Goed, in het begin is het onrustig en zullen er vast een paar relschoppers terecht een klap krijgen hier een daar, maar je gaat mij niet vertellen dat die mensen die rustig op de bankjes in de metro zitten later in dit filmpje dit verdienen....die man schreeuwt van angst terwijl de politie hem rustig wat tikken verkoopt.![]()
Stream opgezet, popcorn erbij!quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:01 schreef Darklight het volgende:
Gaat zo los volgens een spanjaard
"If people do not disperse from Neptune plaza soon it is at their own risk"
Guardia civil statement just now.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |