+1quote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zou iemand van het museum meevragen en de persoon die je er als eerste op wees dat het de fiets van JJ is
En jij een gratis fietsquote:Op woensdag 26 september 2012 17:45 schreef kanovinnie het volgende:
TS is wel een bofkont, hij begon met een fiets en 0 euro, straks heeft hij een interview op TV en money.
Is ook wel redelijk ja, hun hebben er degelijk een rol in gespeeldquote:Op woensdag 26 september 2012 17:44 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Ik zou iemand van het museum meevragen en de persoon die je er als eerste op wees dat het de fiets van JJ is
Klopt!quote:
Lijkt me leuk om te zien!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:45 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Kan je hier ook nog paar fotos plaatsen die je ook naar mijn vader gemaild hebt?. Wel leuk voor alle volgers.
ehh is goedquote:Op woensdag 26 september 2012 17:45 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Kan je hier ook nog paar fotos plaatsen die je ook naar mijn vader gemaild hebt?. Wel leuk voor alle volgers.
Dan moet ik een jeugdrekening nemen...quote:Op woensdag 26 september 2012 17:46 schreef Narcotical het volgende:
Overigens TS, misschien is het verstandig als je morgen even langs de bank gaat om toch vast even een rekening te openen. Kan je straks je geld mooi op zetten na de verkoop
Zie het ja!quote:Op woensdag 26 september 2012 17:54 schreef Narcotical het volgende:
Je linkt denk ik naar de verkeerde link, je moet echt direct naar het plaatje linken. Zoiets als http://i.imgur.com/*plaatje ID*
Die foto is van 2 uur geleden, maar zette hem nog op slot omdat ik heel voorzichtig wou zijn met men goudmijnquote:Op woensdag 26 september 2012 18:01 schreef maartend het volgende:
En verwijder dat slot, pak hem in in oude lappen en zet hem heeeeeeeeel voorzichtig weg.
Nee sorry niet gemaakt, wel getest werkt gewoon nogquote:Op woensdag 26 september 2012 18:02 schreef Sautor het volgende:
Heb je toevallig ook een foto van het schakelsysteem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |