Want dan had ik voor de zekerheid de tandwieltjes nog wel na kunnen tellen, maar gaat nu dus niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nee sorry niet gemaakt, wel getest werkt gewoon nog
Aan het begin dan. bod van 25euroquote:Op woensdag 26 september 2012 18:04 schreef Holenbeer het volgende:
ik vind overigens wel dat deze reeks op de frontpage wat aandacht verdiend. Niet iedereen op FOK! komt in V&A en zo'n vondst op FOK! moet toch onder de aandacht komen van veel mensen. Is toch een juweeltje van een reeks geworden
Dat maakt het juist zo mooi, dat iemand wat koopt van een oud vrouwtje en niet eens weet wat van waarde de fiets daadwerkelijk heeft. Dat daarnaast de kracht en kennis van de massa (fokusers) bijeenkomen in jouw topics en de waarde weten in te schatten is dan geweldig. Dat jij eindelijk geluk hebt is je zeker gegund.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Aan het begin dan. bod van 25euroen nu krijg ik er zeker meer als 4.000 voor..
ben vooral nog jong, ik moet zeker leren om om te gaan met zo een bedragquote:Op woensdag 26 september 2012 18:06 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
Dat maakt het juist zo mooi, dat iemand wat koopt van een oud vrouwtje en niet eens weet wat van waarde de fiets daadwerkelijk heeft. Dat daarnaast de kracht en kennis van de massa (fokusers) bijeenkomen in jouw topics en de waarde weten in te schatten is dan geweldig. Dat jij eindelijk geluk hebt is je zeker gegund.
Ik ga zowiezo niemand vertellen dat ik zoveel geld heb, voor jongeren is het toch hun hele jeugd lang peuken.. soms si het toch wel jammer dat zoveel jongeren roken en shit en omdat ik dat niet doe er niet helemaal bij hoor:( maarja dat komt vanzelf goedquote:Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Holenbeer het volgende:
dat leer je vanzelf. Gewoon rustig blijven nadenken wanneer je iets uit wilt geven of het het waard is
moet je wel oppassen. Grote kans dat de media op de deal afkomt en er artikelen en foto's in de krant komen van de fiets met de koper en verkoperquote:Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik ga zowiezo niemand vertellen dat ik zoveel geld heb, voor jongeren is het toch hun hele jeugd lang peuken.. soms si het toch wel jammer dat zoveel jongeren roken en shit en omdat ik dat niet doe er niet helemaal bij hoor:( maarja dat komt vanzelf goed
als het musueum niks de media ingooit, en mijn identiteit geheim houd, kan er weinig gebeuren toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
moet je wel oppassen. Grote kans dat de media op de deal afkomt en er artikelen en foto's in de krant komen van de fiets met de koper en verkoper
Je pa zal toch wel zo vriendelijk te zijn dit pas te doen zodra de deal klaar is?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Museum gaat er zeker mee naar de krant, willen zoveel mogelijk bezoekers trekken natuurlijk.
Ik neem aan dat ze ook wel iets met JJ zullen doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Museum gaat er zeker mee naar de krant, willen zoveel mogelijk bezoekers trekken natuurlijk.
uiteraard,maar het vrhaal hoe ze aan de fiets gekomen zijn zal wel verteld worden ben ik bang.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Je pa zal toch wel zo vriendelijk te zijn dit pas te doen zodra de deal klaar is?
Ik denk dat ik via de mail maar even inderdaad een dergelijke plaats afspreek,,quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Holenbeer het volgende:
precies gras
daarnaast zullen nieuwssite deze deal ook al op de radar hebben. Fok blijft publiek en media hebben overal oren en ogen. Kan vast niet lang geheim blijven, een dergelijke deal.
Misschien moet je ergens op neutraal terrein afspreken ipv in schiedam
Ze noemen mij naam toch niet en zetten geen foto's van mij toch?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
uiteraard,maar het vrhaal hoe ze aan de fiets gekomen zijn zal wel verteld worden ben ik bang.
Een museum zal dit heus wel ethisch verantwoord aanpakken. Geen zorgen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Holenbeer het volgende:
precies gras
daarnaast zullen nieuwssite deze deal ook al op de radar hebben. Fok blijft publiek en media hebben overal oren en ogen. Kan vast niet lang geheim blijven, een dergelijke deal.
Misschien moet je ergens op neutraal terrein afspreken ipv in schiedam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |