abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117280906
ik vind overigens wel dat deze reeks op de frontpage wat aandacht verdiend. Niet iedereen op FOK! komt in V&A en zo'n vondst op FOK! moet toch onder de aandacht komen van veel mensen. Is toch een juweeltje van een reeks geworden
pi_117280919
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Nee sorry niet gemaakt, wel getest werkt gewoon nog :)
Want dan had ik voor de zekerheid de tandwieltjes nog wel na kunnen tellen, maar gaat nu dus niet.
pi_117280923
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:04 schreef Holenbeer het volgende:
ik vind overigens wel dat deze reeks op de frontpage wat aandacht verdiend. Niet iedereen op FOK! komt in V&A en zo'n vondst op FOK! moet toch onder de aandacht komen van veel mensen. Is toch een juweeltje van een reeks geworden
Aan het begin dan. bod van 25euro :) en nu krijg ik er zeker meer als 4.000 voor..
pi_117280986
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:04 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Aan het begin dan. bod van 25euro :) en nu krijg ik er zeker meer als 4.000 voor..
Dat maakt het juist zo mooi, dat iemand wat koopt van een oud vrouwtje en niet eens weet wat van waarde de fiets daadwerkelijk heeft. Dat daarnaast de kracht en kennis van de massa (fokusers) bijeenkomen in jouw topics en de waarde weten in te schatten is dan geweldig. Dat jij eindelijk geluk hebt is je zeker gegund.
pi_117281009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:06 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

Dat maakt het juist zo mooi, dat iemand wat koopt van een oud vrouwtje en niet eens weet wat van waarde de fiets daadwerkelijk heeft. Dat daarnaast de kracht en kennis van de massa (fokusers) bijeenkomen in jouw topics en de waarde weten in te schatten is dan geweldig. Dat jij eindelijk geluk hebt is je zeker gegund.
ben vooral nog jong, ik moet zeker leren om om te gaan met zo een bedrag :D
pi_117281039
dat leer je vanzelf. Gewoon rustig blijven nadenken wanneer je iets uit wilt geven of het het waard is
pi_117281062
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:09 schreef Holenbeer het volgende:
dat leer je vanzelf. Gewoon rustig blijven nadenken wanneer je iets uit wilt geven of het het waard is
Ik ga zowiezo niemand vertellen dat ik zoveel geld heb, voor jongeren is het toch hun hele jeugd lang peuken.. soms si het toch wel jammer dat zoveel jongeren roken en shit en omdat ik dat niet doe er niet helemaal bij hoor:( maarja dat komt vanzelf goed :)
pi_117281068
Je kan het ook als startkapitaal voor een echt fietsenhandeltje gebruiken. Blijkbaar heb je er toch een neusje voor.
pi_117281095
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:10 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Ik ga zowiezo niemand vertellen dat ik zoveel geld heb, voor jongeren is het toch hun hele jeugd lang peuken.. soms si het toch wel jammer dat zoveel jongeren roken en shit en omdat ik dat niet doe er niet helemaal bij hoor:( maarja dat komt vanzelf goed :)
moet je wel oppassen. Grote kans dat de media op de deal afkomt en er artikelen en foto's in de krant komen van de fiets met de koper en verkoper
pi_117281132
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

moet je wel oppassen. Grote kans dat de media op de deal afkomt en er artikelen en foto's in de krant komen van de fiets met de koper en verkoper
als het musueum niks de media ingooit, en mijn identiteit geheim houd, kan er weinig gebeuren toch?
pi_117281139
Grappig om weer eens dergelijke remblokjes te zien.
pi_117281150
Museum gaat er zeker mee naar de krant, willen zoveel mogelijk bezoekers trekken natuurlijk.
pi_117281169
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Museum gaat er zeker mee naar de krant, willen zoveel mogelijk bezoekers trekken natuurlijk.
Je pa zal toch wel zo vriendelijk te zijn dit pas te doen zodra de deal klaar is?
pi_117281181
Alweer bijna een deel 3 ..
pi_117281183
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
Ik neem aan dat ze ook wel iets met JJ zullen doen.

'Sportheld na jaren herenigd met geliefde wielrennersfiets.'
pi_117281188
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:

[..]

Je pa zal toch wel zo vriendelijk te zijn dit pas te doen zodra de deal klaar is?
uiteraard,maar het vrhaal hoe ze aan de fiets gekomen zijn zal wel verteld worden ben ik bang.
pi_117281194
precies gras

daarnaast zullen nieuwssite deze deal ook al op de radar hebben. Fok blijft publiek en media hebben overal oren en ogen. Kan vast niet lang geheim blijven, een dergelijke deal.

Misschien moet je ergens op neutraal terrein afspreken ipv in schiedam
pi_117281211
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Holenbeer het volgende:
precies gras

daarnaast zullen nieuwssite deze deal ook al op de radar hebben. Fok blijft publiek en media hebben overal oren en ogen. Kan vast niet lang geheim blijven, een dergelijke deal.

Ik denk dat ik via de mail maar even inderdaad een dergelijke plaats afspreek,,
pi_117281221
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:

[..]

uiteraard,maar het vrhaal hoe ze aan de fiets gekomen zijn zal wel verteld worden ben ik bang.
Ze noemen mij naam toch niet en zetten geen foto's van mij toch?
pi_117281227
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Holenbeer het volgende:
precies gras

Een museum zal dit heus wel ethisch verantwoord aanpakken. Geen zorgen.
pi_117281236
Ik open een deel 3..
  Moderator woensdag 26 september 2012 @ 19:42:43 #297
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_117284739
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')