klopt maar de laatste keren valt dat volgens mij nogal mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen in een column van Dominique van der Heijden in de Spits dat dit toch wel gebeurd is in het verleden
hoppaquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
reeks dan ff, dat maakt het makkelijker
Ik wou het net vragen.... vergetenquote:
en luisterenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Asphias het volgende:
[..]
handig, jezelf opdrachten geven!
Idd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Asphias het volgende:
toch grappig om te zien hoe zo schriftelijk stemmen gaat. allemaal een briefje en in de rij staan
En als het niet met rode potlood wordt opgeschreven dan is de stem ongeldig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Asphias het volgende:
toch grappig om te zien hoe zo schriftelijk stemmen gaat. allemaal een briefje en in de rij staan
1/3e is ook nieuw toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Doodloper het volgende:
Nu besef je pas hoe weinig kamerleden je eigenlijk kent
Oja dat is ook zo natuurlijkquote:
die 1/3 zitten allemaal aan het begin van het alfabetquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Oja dat is ook zo natuurlijkmaar ik ken veel meer dan 1/3 niet
quote:
alsof dat half uurtje extra veel uitmaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef Asphias het volgende:
je zou denken dat dit op een snellere manier moet kunnen, zonder dat het proces eronder leid.
stemkastjequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef Asphias het volgende:
je zou denken dat dit op een snellere manier moet kunnen, zonder dat het proces eronder leid.
Ik meen me een debat te herinneren (kan me niet meer herinneren welk en wat precies de context was) waarin PVV-kamerleden hintten op een deal die zij gesloten hadden om op Verbeet te stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klopt maar de laatste keren valt dat volgens mij nogal mee.
De vorige keer blijkbaar... toen de tegenkandidaat van Verbeet minder spoeddebatten wilde... toen zijn ze geswitched volgens Dominique Van der Heijdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik meen me een debat te herinneren (kan me niet meer herinneren welk en wat precies de context was) waarin PVV-kamerleden hintten op een deal die zij gesloten hadden om op Verbeet te stemmen.
Ze ziet er best leuk uitquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef TheVulture het volgende:
Myrthe Hilkens heeft nog bij me in de klas gezeten... blijft toch apart als je iemand dan ineens in de kamer ziet zitten
De tegenkandidaat van Verbeet was Charlie Aptroot, dat alleen lijkt me al een uitstekende reden om op Verbeet te stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De vorige keer blijkbaar... toen de tegenkandidaat van Verbeet minder spoeddebatten wilde... toen zijn ze geswitched volgens Dominique Van der Heijden
JA Wilders heeft alle vertrouwelingen naar de tweede kamer gehaald. De Graaf is ook uti de eerste kamer gepluktquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zit die engerd van een Matlener ook al in de kamer
Oh dus zijn politburo is ietsje groter gewordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA Wilders heeft alle vertrouwelingen naar de tweede kamer gehaald. De Graaf is ook uti de eerste kamer geplukt
Madlener?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef TheVulture het volgende:
Zit die engerd van een Matlener ook al in de kamer
Nadat hij daar eerst "het EP van binnenuit kapot heeft gemaakt door ze helemaal gek te maken in Brussel."quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Madlener?
Ja, is uit Europa gehaald
De grote zuivering is geweestquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh dus zijn politburo is ietsje groter geworden
Kort gezegd Aptroot wilde spoeddebatten beperken en daar was de PVV het niet mee eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De tegenkandidaat van Verbeet was Charlie Aptroot, dat alleen lijkt me al een uitstekende reden om op Verbeet te stemmen.
Nou, preciesquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:33 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Nadat hij daar eerst "het EP van binnenuit kapot heeft gemaakt door ze helemaal gek te maken in Brussel."
Is toch ook zo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef Doodloper het volgende:
Ik dacht dat Mei Li d'r voornaam was en Vos de achternaam.
Aptroot is verdwenen uit het parlement gelukkig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Kort gezegd Aptroot wilde spoeddebatten beperken en daar was de PVV het niet mee eens.
Dat vind ik echt een huppelkutquote:
er was is een 2e Vos in de kamer, dus daarom werd haar voornaam ook genoemd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:35 schreef Doodloper het volgende:
Oh het is ook echt zo volgens Wikipedia
valt nog mee dan met mn kennis
Dat is ook zo, ik kwam vroeger vaak bij de familie Vos thuis.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:34 schreef Doodloper het volgende:
Ik dacht dat Mei Li d'r voornaam was en Vos de achternaam.
Ooh dat had ik gemist, thanks.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef Asphias het volgende:
[..]
er was een 2e Vos in de kamer, dus daarom werd haar voornaam ook genoemd.
Met 130 naar Zoetermeer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Aptroot is verdwenen uit het parlement gelukkig.
Die loopt Zoetermeer onveilig te maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Aptroot is verdwenen uit het parlement gelukkig.
Daar is toch weinig meer te verpestenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:37 schreef remcoP het volgende:
[..]
Die loopt Zoetermeer onveilig te maken.
Perfect voor Aptroot dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is toch weinig meer te verpesten
voordeel van voorzitter zijn. waarom denk je anders dat er 3 kandidaten zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef remcoP het volgende:
Ligt het aan mij of heeft de voorzitter een veel chillere stoel?
Klopt, daar hebben ze nu ook over gestemd: wie krijgt de chille zetelquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef remcoP het volgende:
Die stoel heeft inderdaad een iets grotere rugleuning en armleuninkjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef remcoP het volgende:
Dan had ik er wel meer verwachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef Asphias het volgende:
[..]
voordeel van voorzitter zijn. waarom denk je anders dat er 3 kandidaten zijn?
Van een slaapstad vol VVD-stemmers vast welquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:39 schreef rubbereend het volgende:
op de één of andere manier denk ik dat Aptroot best een goede burgemeester gaan zijn.....
Geen internet op gsm? Komt vast ook gauw op nu.nl enzoquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:44 schreef Asphias het volgende:
bah. zo richting bandpractice, mis ik net de uitslag
dit topic open houdenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen internet op gsm? Komt vast ook gauw op nu.nl enzo![]()
Zou geweldig zijn geweest als De Hond gisteren een peiling had gehadquote:
Misschien is Haren iets?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Van een slaapstad vol VVD-stemmers vast wel
Herman de Schermman er bijquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zou geweldig zijn geweest als De Hond gisteren een peiling had gehad
helaas... misschien dat het submenutje "diensten" nog werkt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen internet op gsm? Komt vast ook gauw op nu.nl enzo![]()
Hopelijk gaan die nu naar van Milfenburgquote:
Staat aan maar loopt kennelijk bij mij enorm achterquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:50 schreef Doodloper het volgende:
[..]
http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
Ben benieuwd of daar iets anders uitkomt.quote:
Druk eens op F5? Misschien is het dan beter.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat aan maar loopt kennelijk bij mij enorm achter![]()
Hoe kan dat???
Je woont niet toevallig in Staphorst?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan dat???
Nu weet je de verhoudingen, kan misschien voor verschuivingen zorgen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zouden mensen nu ineens anders gaan stemmen?
Hoop het, thanksquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Druk eens op F5? Misschien is het dan beter.
Gebeurd ook wel eens in de pausverkiezing.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Ik kijk op tvquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe kan dat???
ik ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Huh? Ik dacht dat degene met de minste stemmen dan zou afvallen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Je woont niet toevallig in Staphorst?
Nee, dat is na deze ronde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
stel schouw is je 2e keus, en je geeft hem meer kans tegen midgenburg dan die van de pvda.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:51 schreef TheVulture het volgende:
Linkt erop dat PVV strategisch heeft gestemd op VVDquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef Doodloper het volgende:
[..]
ik ookben benieuwd of het veel is veranderd straks
(nu is het Van Miltenburg: 63, Arib: 45, Schouw: 40)
"Had ik maar een vak geleerd"quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef DutchMan0211 het volgende:
En de griffier denkt stiekem... Godverdomme... nog een keer al die namen oplezen!!
En met een beetje pech nog een keerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:53 schreef DutchMan0211 het volgende:
En de griffier denkt stiekem... Godverdomme... nog een keer al die namen oplezen!!
Eigenlijk vallen dan de 148 met de minste stemmen af, want nu kan er nog op alle kamerleden gestemd worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
VVD D66 en PvdAquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef bulbjes het volgende:
Ik heb het totaal niet gevolgd, maar van welke partijen zijn de betrokken kandidaten?
Nope, lijkt me niet.. Wel jammer dat er niet meteen één afgevallen is..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef DutchMan0211 het volgende:
Maar ... nu kunnen ze dus weer stemen op alle 3 de kandidaten toch ? Dan komt er toch weer hetzelfde uit ?
Dat zullen we zometeen wetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef DutchMan0211 het volgende:
Maar ... nu kunnen ze dus weer stemen op alle 3 de kandidaten toch ? Dan komt er toch weer hetzelfde uit ?
Er kan nu besloten worden om anders te stemmen, verhoudingen zijn bekend, dus als je eentje liever niet hebt, kan een stem op je tweede keus nu lonend zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef DutchMan0211 het volgende:
Ja, de zoon van, maar deze zit er voor de VVDquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoorde de naam Duisenberg, familie van Wim toevallig?
Dat meen je toch niet he??quote:
Zoon van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef sportfreak het volgende:
Ja, zijn zoon. Voor de VVDquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef sportfreak het volgende:
Ah, ok. Thanks.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Ja, de zoon van, maar deze zit er voor de VVD
Wassila Hachchi inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Zit een Hatsjie in de kamer.
De zoons van Anja Maij-Weggen en Eneus Heerma zitten sinds deze verkiezingen ook in de kamerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:56 schreef sportfreak het volgende:
Hanja heet zequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zoons van Anja Maij-Weggen en Eneus Heerma zitten sinds deze verkiezingen ook in de kamer. Waarbij overigens alleen Heerma ook voor de partij van pa in de kamer zit
Klopt, maar voor de kinderen zijn sommige namen nog steeds grappigquote:
Dochter van Maij-Weggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De zoons van Anja Maij-Weggen en Eneus Heerma zitten sinds deze verkiezingen ook in de kamer. Waarbij overigens alleen Heerma ook voor de partij van pa in de kamer zit
Ze kijkt geconcentreerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:59 schreef DutchMan0211 het volgende:
Maar volgens mij voelt die griffier zichzelf wel heel belangrijk .... tenminste zo kijkt ze wel!
Enneüs Heermaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:01 schreef 99.999 het volgende:
Eneus is vast ook niet helemaal correct geschreven
Alfabetisch gewoon??quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:02 schreef Kenju het volgende:
Waarom gebeurt dit niet gewoon digitaal? En wat is de reden voor deze volgorde?
Hoe bedoel je volgorde ? Volgorde van namen ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:02 schreef Kenju het volgende:
Waarom gebeurt dit niet gewoon digitaal? En wat is de reden voor deze volgorde?
Nou, ze hebben iig een eigen meningquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:03 schreef JoaC het volgende:
Humor dat Duisenberg (Vader was minister voor PvdA) voor VVD zit en Maij (Moeder Minister voor CDA) voor PvdA in kamer zitten
Zijn echtgenootquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Is Arno Rutte trouwens ook familie van?
Geen ideequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Het is niet alfabetisch. De partijleiders kwamen na elkaar....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alfabetisch gewoon??![]()
En er wordt sowieso niet digitaal gestemd
Nee, voormalig gemeenteraadslid uit Groningen en oud-debatkampioenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Lees net van nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
Het was wel alfabetisch, alleen de leden van het stembureau kwamen op het einde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Het is niet alfabetisch. De partijleiders kwamen na elkaar....
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik vind hem eerlijk gezegd wel op Mark lijkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:04 schreef MrBadGuy het volgende:
quote:
Dus hierna vallen er nog niet afquote:M van Toorenburg20:01
Verwacht dat pas in evt. 4e ronde kandidaten zullen afvallen. #stemming #vzTK2012
Toeval toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:05 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Hans Janmaat denken inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:06 schreef timmmmm het volgende:
Ik vraag me als ik voetbal kijk altijd af of Janmaat familie van is
Jawelquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Wombcat het volgende:
In de tweets op politeik 24 staat trouwens:
[..]
Dus hierna vallen er nog niet af
Geintjequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over bureaucratie gesprokenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Had ik ook bij de schaatser Janmaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan Hans Janmaat denken inderdaad
satirische inborstquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
O ja, dat was me nog nooit opgevallen. Plasterk en Pechtold kwamen ook na elkaar, en Zeilstra (quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Toeval toch?
Ze beginnen bijna allemaal met R of S, dan krijg je dat. (Roemer, Rutte, Sap, Samsom, Staaij)
Die ken ik niet..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Had ik ook bij de schaatser Janmaat
Ik las het ook, schijnt een kame rlid te zijn deze mevrouw. Blijkbaar snapt ze niet dat er na deze ronde sowieso een afvalt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan is ze niet op de hoogte of is de tekst vervalstquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dacht ik dus ook, maar die Van Toornenburg schrijft toch echt iets anders.
Dan kunnen ze naar huisquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht nu al wel een meerderheid voor Van Miltenburg... ik denk dat een hoop stemmers op Schouw misschien nu al switchen
Maar die kunnen ook de andere kant op switchen... of juist mensen die naar Schouw gaan. Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht nu al wel een meerderheid voor Van Miltenburg... ik denk dat een hoop stemmers op Schouw misschien nu al switchen
Misschien nog wat strategische stemmers op linksquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Maar die kunnen ook de andere kant op switchen... of juist mensen die naar Schouw gaan. Ik heb geen idee eigenlijk
Nee, want de overheid naait alleen volwassen mensen. zorgt voor verwarringquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:13 schreef sportfreak het volgende:
Zou het niet mooier zijn als ze dit gewoon afgesloten doen en na elke stemronde alleen witte of zwarte rook de wereld in sturen?
en klaarquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Nee, eentje is geswicht van Arib naar Miltenburg.
CDAquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef BobW het volgende:
En we gaan stemmen met WIT, ja met WIT, o nee, BLAUW BLAUW!
gaat nog altijd soepeler dan het befaamde CDA congresquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef BobW het volgende:
En we gaan stemmen met WIT, ja met WIT, o nee, BLAUW BLAUW!
Hoezo "dus"?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
Miltenburg dus, ben benieuwd wat de SP en D'66 gaan doen.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gaat nog altijd soepeler dan het befaamde CDA congres
Die kans zit er dik in nu.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef TheVulture het volgende:
exit Schouw dus... laat het dan maar Van Miltenburg worden
quote:
Geweldig was datquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een keer..
1 overgestapt van Arib naar van Miltenburg
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Inderdaad, de zinloosheid der stemrondes zeg
Die briefjes doen een beetje denken aan dat CDA-congres van twee jaar terug
Misschien heeft iedereen nu wel wat anders gestemd, kan ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:19 schreef Wombcat het volgende:
Nee, eentje is geswicht van Arib naar Miltenburg.
Kom, kom alles is nog niet verlorenquote:
Goed dat je het zegt, anders zouden er zomaar TK-leden op de verkeerde stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef JoaC het volgende:
Als u tegen de ene kandidaat bent, dient u voor de andere te stemmen
Heeft het eigenlijk invloed? Wat is het voordeel dat een partij hieraan heeft? Ik bedoel, als ze vervangen worden omdat ze niet kunnen, zijn het veelal vervangende voorzitters die van een andere partij komen. Bijv. Bosma voor Verbeet....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:20 schreef JoaC het volgende:
Ha, en wederom een van de traditionele machtspartijen met deze positie aan de haal
Hoop doet levenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:21 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Komop zeg, denk je dat Arib er 32 van die stemmen van Schouw bijkrijgt?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef Hammerbee het volgende:
Ik voorspel 3 blanco stemmen van de SGP deze ronde.
Vorige keer was het Willibrord van Beek(VVD) als vervangende voorzitter. Omdat PVV toen 3e was, was Bosma daarna vervanger, van Beek verliet Kamer, daarom pas Bosmaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef Kenju het volgende:
[..]
Heeft het eigenlijk invloed? Wat is het voordeel dat een partij hieraan heeft? Ik bedoel, als ze vervangen worden omdat ze niet kunnen, zijn het veelal vervangende voorzitters die van een andere partij komen. Bijv. Bosma voor Verbeet....
Dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef Hammerbee het volgende:
Geen topkandidaten idd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:23 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zucht. Nu moeten ze kiezen tussen iemand die "hip" voorstelt Twitterdebatten en stemkastjes te introduceren maar geen idee heeft wat dat met zich meebrengt, en iemand die het Nederlands niet voldoende machtig is.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef Hammerbee het volgende:
Het zou wel een enorme grap zijn als de PVV de komende 4 jaar met een allochtone voorzitter zit opgescheept. Mooie debatten gaat dat opleveren aangezien Geert ook regelmatig met Verbeet overhoop lag over censuur en ongewenste interrupties.
Zouden ze de eerste keer op een D66'er hebben gestemd?quote:
Turk???quote:
Good questionquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Zouden ze de eerste keer op een D66'er hebben gestemd?
Ik heb nog liever een kamerplant als voorzitter dan Aptroot. Die moet wel een heel indrukwekkend netwerk hebben opgebouwd bij het corps, want hij is op alle fronten volstrekt incapabel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef Keyos het volgende:
Hopen maar dat Miltenburg het wordt. Ik heb niets tegen de persoon Arib, maar haar accent en stemkracht (of beter gezegd het gebrek daaraan) maakt haar, in mijn ogen, ongeschikt als kamervoorzitter.
Hadden we dit jaar maar Aptroot als kandidaat, dat is beter dan deze 2.
die geile vrouw wordt hetquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Turk???![]()
En ze heeft Schouw al uit de strijd gewerkt
Ook in dit geval doet lengte ertoequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:27 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Is Klaver trouwens niet eerder in het alfabet dan Van Klaveren?
quote:
Eensquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik heb nog liever een kamerplant als voorzitter dan Aptroot. Die moet wel een heel indrukwekkend netwerk hebben opgebouwd bij het corps, want hij is op alle fronten volstrekt incapabel.
en die turk met baklavaquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Van Miltenburg heeft de leden gewoon gepaaid met die I-Pad's
Ze zei anders net (nou ja, net) dat ze helemaal niet bedoelde iedereen die gratis te verstrekkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Van Miltenburg heeft de leden gewoon gepaaid met die I-Pad's
Ah, een kutpubertje die denkt dat inhoudelijk discussiëren saai is..quote:
Al weer een die het niet gaat halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ja fuck ik moet over 1 minuut weg.
Een Vos verliest wel haar stembriefje maar nooit haar strekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:35 schreef JoaC het volgende:
Mei Li Vos was haar stembriefje even kwijt
Thieme en nog iemand (beide niet aanwezig).quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef MrBaas het volgende:
Van wie zijn de 2 ontbrekende stemmen dan?
Niemand, want er hebben maar 148 mensen de presentielijst getekendquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef MrBaas het volgende:
Van wie zijn de 2 ontbrekende stemmen dan?
Waarom heb je op zo'n moment ook nog papier op je tafel?twitter:meilivos twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 20:33:11was ik net mn stembriefje kwijt. #stressmoment. moet ook niet zoveel papier mee in de TK nemen. ander voordeel van papierloos werken. reageer retweet
Vind ik trouwens wel raar.. Of was er een goede reden (ziek etc)?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Thieme en nog iemand (beide niet aanwezig).
Dan hebben er toch nog steeds twee mensen niet gestemd stommeling.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niemand, want er hebben maar 148 mensen de presentielijst getekend
misschien om haar kont mee te vegenquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef JoaC het volgende:
Waarom heb je op zo'n moment ook nog papier op je tafel?twitter:meilivos twitterde op dinsdag 25-09-2012 om 20:33:11was ik net mn stembriefje kwijt. #stressmoment. moet ook niet zoveel papier mee in de TK nemen. ander voordeel van papierloos werken. reageer retweet
Goede vraagquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:37 schreef JoaC het volgende:
Weet ik niet. Ik heb geen hotline met ze.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik trouwens wel raar.. Of was er een goede reden (ziek etc)?
In 2006 was er ook sprake van een eindstemming tussen twee vrouwen, volgensmij waren er destijds geen blanco stemmen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie het wel gebeuren dat de SGP blanco stemt
Gaan we meteen schelden??quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dan hebben er toch nog steeds twee mensen niet gestemd stommeling.
Rot eens op als je niet gewoon normaal kunt meedoen..quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
misschien om haar kont mee te vegen
Hoezo heeft links een meerderheid?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Kenju het volgende:
Links heeft toch een meerderheid in de kamer? Zou opzichzelf wel interessant gegeven zijn, dat men niet kiest voor de PvdA-er maar VVD-er.
Had gekund dat je het wist toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Weet ik niet. Ik heb geen hotline met ze.
Ja, maar is dus niet zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had gekund dat je het wist toch?
Sander de Rouwe van het CDA schijnt ziek te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vind ik trouwens wel raar.. Of was er een goede reden (ziek etc)?
Nogal lange tenen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja als je zulke bijdehante opmerkingen gaat maken, trut.
Kamerleden van linkse partijen opgeteld en van de rechtse partijen opgeteld....quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoezo heeft links een meerderheid?
rot op als je niet tegen een grapje kuntquote:
Roemer en Samsom keken elkaar nauwelijks aan.quote:
Dankquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Sander de Rouwe van het CDA schijnt ziek te zijn.
Waarom dan geen linkse regering ipv Paarsquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kamerleden van linkse partijen opgeteld en van de rechtse partijen opgeteld....
Zij heeft gelijk, er zijn 148 briefjes uitgedeeld, dus er ontbreken er 0.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja als je zulke bijdehante opmerkingen gaat maken, trut.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
rot op als je niet tegen een grapje kunt
???Omdat linkse meerderheid niet wil zeggen dat de grootste partij ook links is misschien???quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Waarom dan geen linkse regering ipv Paars?
Dankquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:41 schreef JoaC het volgende:
[..]
Zij heeft gelijk, er zijn 148 briefjes uitgedeeld, dus er ontbreken er 0.
Maar je taal mag wel wat fatsoenlijker inderdaad
pechtold die wilt zich overal maar mee bemoeien die vuile huichelaarquote:
Dan snap ik nog niet hoe je op een meerderheid op links komt. Wie reken je dan allemaal als links?quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:40 schreef Kenju het volgende:
[..]
Kamerleden van linkse partijen opgeteld en van de rechtse partijen opgeteld....
Welke partij de grootste is doet er niet veel toequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
???Omdat linkse meerderheid niet wil zeggen dat de grootste partij ook links is misschien???
smiechtquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:42 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
pechtold die wilt zich overal maar mee bemoeien die vuile huichelaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |