quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In plaats van een maandverbandje een eiermandje.
Ik ga morgen een eitje kokenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
En eieren waren nooit meer hetzelfde.
Ik had het over "in staat zijn". Ze was er toe in staatquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt het over vruchtbaar zijn... Niet geweest zijn..
Brandertje onder de poesquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
En eieren waren nooit meer hetzelfde.
Wordt het tenminste nog eens heet daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2012 16:51:54 ]
Ja, verleden tijd dus wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het over "in staat zijn". Ze was er toe in staat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt het tenminste nog eens heet daarHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Uiteraard. Ze zijn overledenquote:
Ik zit hier een hele trommel relatiegeschenken leeg te eten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik loop volgens mij al de hele dag op 1 boterhammetje met kaas, heb niet eens honger.
Valt mee, die poep en dat maandverband ruimen we ook mooi op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef JJH het volgende:
Trouwens, even doordenken.
We denken wel dat wij die eieren opeten, maar dat doen kippen ook niet want dat word een beetje een kannibalistiche bende.
Er zijn bijna 6 miljard mensen op de aarde. Dat zijn grofweg 3 miljard vrouwen, waarvan één derde te oud is, en één derde te jong (zal wel anders zijn, maar het rekent wel makkelijk.)
Dan houden we dus één miljard vruchtbare vrouwen over. Dat betekent één miljard eieren per maand. Die we niet opeten, en de kippen eten ze ook niet op want daar hebben we een beetje weinig kippen voor.
Wat een enorme rotte eierenmeur moet dat op gaan leveren!![]()
![]()
Maandverband heeft ook iets minder volume.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee, die poep en dat maandverband ruimen we ook mooi op.
groen schat tis biologisch... Miss iets voor de volkstuintjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Maandverband heeft ook iets minder volume.
Nu heb je overal in damestoiletten van die schattige afvalemmertjes staan, straks moeten er op de damestoiletten grijze afvalbakken staan.
Boerenkool met biologisch toegevoegde kalk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
groen schat tis biologisch... Miss iets voor de volkstuintjes.
Ik wordtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik wordt depri van die mooie meidentv kijken
Ja en mijn opa is in de oorlog van de wachttoren in Auschwitz gevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn zusje is 2 jaar terug aan kanker overleden.
Dus jij loopt met een kladblokje over de werkvloer rond te rennen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Wel veel inspiratie voor nieuwe teksten
Joh stiekem zijn het twee kerels.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik wordt depri van die mooie meidentv kijken
Schaam jezelf dat je haar niet meer herinnert dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn zusje is 2 jaar terug aan kanker overleden.
Nee, ik heb geen tijd om te schrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus jij loopt met een kladblokje over de werkvloer rond te rennen?
ik ben ook alles nodigquote:
Fuuuu!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tijd om te schrijven
Goed idee welquote:
Huur een hoer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Lijkt me fijn om wat vaker bij vrouwen over de vloer te komen en aldaar drankjes te doen, iemand ideeen om dat te verwezenlijken?
Het er niet te dik opleggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Lijkt me fijn om wat vaker bij vrouwen over de vloer te komen en aldaar drankjes te doen, iemand ideeen om dat te verwezenlijken?
Je kent al voldoende vrouwen. Hou contact me ze. Klets af en toe wat. Vraag of ze zin daar in hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, moet dat nou weer zo
Ja. Bel ze op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Niet echt de way to go, smooth-talkerquote:
Hoho je bent een stap te ver.quote:
Goed idee, ik zal even nagaan of ik nog slachtoffers ken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent al voldoende vrouwen. Hou contact me ze. Klets af en toe wat. Vraag of ze zin daar in hebben.
?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet echt de way to go, smooth-talker.
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho je bent een stap te ver.
Ga eerst telefoonnummers van meisjes regelen.
Leuk, afspreken met huisvrouwenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Bijbaantje bij een callcenter en schrijf alle nummers over.
Moet ik ook altijd om grappen die zo oud zijn als de weg naar Rome.quote:
Wie zegt dat het een grap was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik ook altijd om grappen die zo oud zijn als de weg naar Rome.
Je wil toch wel even zeker weten dat ze neukbaar zijn johquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Bijbaantje bij een callcenter en schrijf alle nummers over.
Een logische redenatie vanuit het feit dat mijn eerste opmerking als grap bedoeld was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een grap was?
Ik wel, wanneer heb je nog een gaatje voor me?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan mij niet betalen, lieverd.
Ik zal even in m'n broek kijken, momentje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel, wanneer heb je nog een gaatje voor me?
Je voelt niet of je gaatje vrij is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal even in m'n broek kijken, momentje.
Het is uitgelubberd, Kaneeltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je voelt niet of je gaatje vrij is?
Negerpiemels hequote:
Ik ben er voor je schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negerpiemels he. Het heeft wel even tijd nodig om te herstellen...
Facebook die shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil toch wel even zeker weten dat ze neukbaar zijn joh
Maak je maar geen zorgen, schatjequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er voor je schat.
Een relaxerende massage of een cremetje heb ik altijd voor je.
Als dit geen neuken wordt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, schatje. Ik ben zo strak als een kinderkutje down there
.
nou heb ik een MIquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, schatje. Ik ben zo strak als een kinderkutje down there
.
Jij viespeukquote:
en die onder een volwassen vrouw denkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij viespeuk. Een beetje kinderkutjes voor de geest halen
.
Het spijt me.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Zeg dan gewoon dat je aan mij denktquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die onder een volwassen vrouw denken
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je aan mij denkt.
Heb je ook niet persé nodig. Klontje boter smelten, beetje zout, peper, organo, chilipoeder etc erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef JJH het volgende:
Het is te merken dat ik/we nooit Italiaans koken. Geen olijfolie in huis....
wat ben je aan het maken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef JJH het volgende:
Pasta a la di mami.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat ben je aan het maken?
bij half om half gehakt heb je geen vet nodig jongen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef JJH het volgende:
Dat is mooi, ik wil nog een keer mee-eten, mag dat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef LovelyLady het volgende:
Zo die lasagne was fucking lekker
Omdat mensen lui zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Fera het volgende:
Ik kan mijn huiswerk niet vinden.Waarom moet ook alles via zo'n onoverzichtelijke kut website?
Arme jongen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:12 schreef Tom_Joad het volgende:
Ken je dat, je brengt je auto naar de garage voor een apk. Zonnetje schijnt. Prachtig mooi weer om de 2 kilometer naar huis terug te lopen. Bij het verlaten van de garage zie je al wel een donkere lucht overwaaien maar je denk dat komt wel goed. 2 minuten later begint de wolkbreuk. Uiteindelijk zeiknat thuis aangekomen, 2 minuten binnen, Regen stopt ineens en de zon schijnt weer.
Ik weet het niet maar ergens heeft daarboven iemand een hekel aan me.
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik wil nog een keer mee-eten, mag dat?
Shoarma met ook welquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:32 schreef heloef het volgende:
Shoarma zonder broodje is best lekker
Hmm... Een vrijdag?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik ben zo makkelijk
kloptquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij half om half gehakt heb je geen vet nodig jongen.
Dan ben ik ook lui en maak ik m'n huiswerk wel niet. Ik ga wel weer werken.quote:
nog een keer?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is mooi, ik wil nog een keer mee-eten, mag dat?
Succes met werken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik ook lui en maak ik m'n huiswerk wel niet. Ik ga wel weer werken.
Die melding heb ik ook wel eens, maar ik krijg zelden DM's. Volgens mij is 't n gemene grap.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg ineens een melding dat ik allemaal gemiste dm's heb door een technische storing. Ik voelde me al zo alleen.
Die krijg ik ook zo vaak, maar ik heb dan meestal geen enkele DM gemist.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg ineens een melding dat ik allemaal gemiste dm's heb door een technische storing. Ik voelde me al zo alleen.
Dank u. Heb jij eigenlijk nooit huiswerk?quote:
Mensen zijn lui...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank u. Heb jij eigenlijk nooit huiswerk?
pcies dus olijfolie is onzin want de pasta is met saus en plakt daardoor al niet.. ik durf te wedden dat hij nu boter bij t gehakt heeft gedaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt
en bij runder gehakt heb je maar een heel klein beetje nodig om te voorkomen dat het gaat aanbakken in de pan
Ahh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Die melding heb ik ook wel eens, maar ik krijg zelden DM's. Volgens mij is 't n gemene grap.
Ik kreeg hem voor het eerst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Die krijg ik ook zo vaak, maar ik heb dan meestal geen enkele DM gemist.
Dus jij doet niks aan school?quote:
Hej hej hej...quote:
Oh valt reuze mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg hem voor het eerst.
En maar 3 dm's gemist.
Het was ook een vraag, geen constatering.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hej hej hej...
Dat zeg ik niet.... Maar het is wel minimaal...
Ik leer wel efficient zogezegd
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pcies dus olijfolie is onzin want de pasta is met saus en plakt daardoor al niet.. ik durf te wedden dat hij nu boter bij t gehakt heeft gedaan
Why? Je doet werkelijk alles?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:38 schreef Fera het volgende:
[..]
Het was ook een vraag, geen constatering.
Ik snap niet hoe je het doet, ik ben elke dag tot in de nacht bezig.
Ik volg alle college, lees alle boeken en maak alle opdrachten, plus groepsopdrachten die ik moet. En daarnaast nog werken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Why? Je doet werkelijk alles?
Met overlezen en het boek begrijpen vind ik dat ik wel genoeg gedaan heb meestal.... En daarnaast volg ik ook colleges waarvoor ik van 9 tot 5 op school zit oid.
Ik ben blijkbaar gewoon niet populair.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben niet meer zo populair als vroeger.
Arm loefje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar gewoon niet populair.
Mensen die hun fanbase niet afentoe checken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
wat is DM'squote:Op dinsdag 25 september 2012 18:41 schreef heloef het volgende:
[..]
oneerbare voorstellenquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oneerbare voorstellenin een POP up
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is iets voor als je vrienen hebt...
heb ik ook nietquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:50 schreef Samzz het volgende:
Net water ververst en de bak wat schoongemaakt, alle vissen over de zeik. Behalve Cupcake natuurlijk, de kleine held
.
Hij zwom nog net de zuiger niet in.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stille fanbase, maar stiekem vinden ze me allemaal geweldig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die hun fanbase niet afentoe checken.
Heloef
ik ook niet ..wel gedaan maar zonder Succesquote:
Klopt. Ik ben enorm stil. Ik post zelden en ook in het echt trek ik mijn mond niet open.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stille fanbase, maar stiekem vinden ze me allemaal geweldig.
Ik wil er wel openlijk voor uitkomen hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een stille fanbase, maar stiekem vinden ze me allemaal geweldig.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet ..wel gedaan maar zonder Succes
ik alleen maarquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
[..]
[..]
damnit stupid rep...dat zijn alleen maar praatjes hoor..quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
damnit stupid rep...dat zijn alleen maar praatjes hoor..
Ik heb nog nooit een oneerbaar voorstel gekregen van Flips.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is niet leuk hoor...quote:
Ik heb wel een foto ondertussenquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is niet leuk hoor...hartbroken over and over
WatwatwatwatWAAAAAAAT?quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
Ik heb er de afgelopen week 2 gehad
Waarvan 1 kerel
echt welquote:
Ik geloof je nietquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:56 schreef Faxie het volgende:
Ik heb er de afgelopen week 2 gehad
Waarvan 1 kerel
Ik heb ook wel eens wat van een kerel gehoord, op die manier...quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]wtf
![]()
dan heb ik er liever geen
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.
En het mag ook niet, ik ben celibaat.
Vertel me alles.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef Fera het volgende:
Ik heb ook wel eens een oneerbaar voorstel gehad.
ik welquote:
Bij ons is het gewoon een bromance.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben enorm stil. Ik post zelden en ook in het echt trek ik mijn mond niet open.
Kom er maar voor uit.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil er wel openlijk voor uitkomen hoor.
Ik DM wel even.quote:
Dan moet ik een kloon aanmaken eerst. Duurt allemaal te lang hoor. Lang geleden heeft er trouwens al eentje gestaan, maar die is pleitos, en die kloon ookquote:
en post het daarna maar hierquote:
Hoi, ik ben jouw groupie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Bij ons is het gewoon een bromance.
[..]
Kom er maar voor uit.
dan nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik 'm ga opsturenDurf niet enzo
Welkom bij de club.quote:
Goed zo. Al die full-frontal penisfoto's zijn lelijk, saai en iel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:04 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ik een kloon aanmaken eerst. Duurt allemaal te lang hoor. Lang geleden heeft er trouwens al eentje gestaan, maar die is pleitos, en die kloon ook
quote:
Hij is niet ielquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed zo. Al die full-frontal penisfoto's zijn lelijk, saai en iel.
Jammer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is niet ielOok niet lelijk overigens
Maar ik ga niet poseren, hoe is het nouNiks voor mij.
Ik vind de penisfoto's in KPD eerder weerzinwekkend dan geilquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hij is niet ielOok niet lelijk overigens
Maar ik ga niet poseren, hoe is het nouNiks voor mij.
Wel altijd goed voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de penisfoto's in KPD eerder weerzinwekkend dan geil.
Ja maar blanke mannen kunnen ook niet op tegen een negerpenerquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel altijd goed voor mijn zelfvertrouwen.
Dat iedereen zo'n ding heeft van 28 cm?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel altijd goed voor mijn zelfvertrouwen.
Ik heb weleens gespiekt. Was niet onder de indrukquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de penisfoto's in KPD eerder weerzinwekkend dan geil.
Juhuh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb weleens gespiekt. Was niet onder de indrukFokpenissen zijn een hoax.
Nou, er zijn daar gasten die kunnen met hun lul tegen hun knie aantikken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar blanke mannen kunnen ook niet op tegen een negerpener.
Dat valt enorm mee mijn vriend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat iedereen zo'n ding heeft van 28 cm?nee bedankt.
Die kunnen beter bij de brandweer gaan werken, ik kan er niks mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou, er zijn daar gasten die kunnen met hun lul tegen hun knie aantikken.
Dat heet in een hoek fotograferenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoelde. Dat is ook waarom ik soms geen porno meer kijk. Onzekerheid, ditdat.quote:
Dat heet eerder Photoshop denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet in een hoek fotograferen.
Arme Kaneel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat ik bedoelde. Dat is ook waarom ik soms geen porno meer kijk. Onzekerheid, ditdat.
Jij gebruikt 'm tenminstequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Dit is wat ik bedoelde. Dat is ook waarom ik soms geen porno meer kijk. Onzekerheid, ditdat.
Niet nodig hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Mag ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heet eerder Photoshop denk ik.
WILHELMUS VAN NASAUWE BEN IK VAN *PIEEEEEP* BLOED, DEN VADERLAND GETROUWE...quote:
Luister naar mijn groupie, bro.quote:
Al die bloedmooie vrouwenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook Kaneel zijn groupie, dat mag toch wel?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:13 schreef heloef het volgende:
[..]
WILHELMUS VAN NASAUWE BEN IK VAN *PIEEEEEP* BLOED, DEN VADERLAND GETROUWE...
Ja.quote:
quote:
Ik vind je lief.quote:
Doe ik.quote:
Broeders kunnen delen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook Kaneel zijn groupie, dat mag toch wel?
Ik deel alles met mijn broeder.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben ook Kaneel zijn groupie, dat mag toch wel?
Ik jou ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij hebt toch ook een hand?
[..]
Ik vind je lief.
[..]
Doe ik.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deel alles met mijn broeder.
quote:
Wij delen zelfs deze mening, kan je nagaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik deel alles met mijn broeder.
Avond!quote:
Great minds.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
Wij delen zelfs deze mening, kan je nagaan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oke een ander gebruikt 'm. Dat is wat duidelijker
Daarom amateurporno...al zijn die dames nog heel mooi anders kijk ik niet...hou t complex zelf in de handquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Al die bloedmooie vrouwen![]()
![]()
Minderwaardigheidscomplex...
Mooi woord
Ik hou wat anders in mijn hand dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daarom amateurporno...al zijn die dames nog heel mooi anders kijk ik niet...hou t complex zelf in de hand
Tja er is een reden dat ze in die films spelen he....quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
Als je inderdaad al die lullen in porno ziet dan krijg je er gewoon een complex van.
Ik heb het juist het idee dat dan al mijn problemen als sneeuw voor de zon verdwijnen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
Als je inderdaad al die lullen in porno ziet dan krijg je er gewoon een complex van.
Ja dat weet ik wel, maar tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja er is een reden dat ze in die films spelen he....
Bij amateurfilmpjes valt het namelijk weer heel erg mee allemaal.
ik in mn ene hand ookquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hou wat anders in mijn hand dan.
De gezichten zijn dan vaak weer zum kotzen. Ik heb liever een leuke vent met een gemiddeld grote penisquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
Ach we weten toch wel dat een kinderarm niet normaal en meestal ook niet gewenst is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:20 schreef Royco1 het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
De gezichten zijn dan vaak weer zum kotzen. Ik heb liever een leuke vent met een gemiddeld grote penis.
Gewoon gemiddeld, of iets meer dan dat zijn de meeste vrouwen tevreden mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach we weten toch wel dat een kinderarm niet normaal en meestal ook niet gewenst is.
Nee, sorry. Ik ben er niet voor in de stemmingquote:
Volgende keer beter danquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, sorry. Ik ben er niet voor in de stemming.
Ik volg jou gewoonquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dit begint op de R&P slowchat te lijken.
Piemels, seks, complexen. Zelfs de users komen overeen. Ik voel me weer thuis.
Ik wist op mijn twaalfde al van goed ingelichte bronnen dat porno nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon gemiddeld, of iets meer dan dat zijn de meeste vrouwen tevreden mee.
Ik heb meer het idee dat ik stroop aan m'n kont hebquote:
Nee, dat is poep.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ik stroop aan m'n kont heb.
Je moeder?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist op mijn twaalfde al van goed ingelichte bronnen dat porno nergens op sloeg.
Dus die peniscomplexen kwamen eerder van amateurporno.![]()
Waarschijnlijk kijk ik daardoor alleen maar plastic fantastic porno.
Ik ben dan ook wel een soort van grote roerganger.quote:
Niet waar. Ik heb m'n billen netjes afgeveegd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is poep.
[..]
Je moeder?
[..]
Ik ben dan ook wel een soort van grote roerganger.
Ik vind lelijke dames naakt ook mooie dames..quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Daarom amateurporno...al zijn die dames nog heel mooi anders kijk ik niet...hou t complex zelf in de hand
Mmm stroopquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen omdat ik lola zag posten geloof ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach zo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kwam hier binnen omdat ik lola zag posten geloof ik.
Waarmee ik niet wil zeggen dat je geen mooie kont hebt natuurlijk
Ik kijk liever amateur....quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wist op mijn twaalfde al van goed ingelichte bronnen dat porno nergens op sloeg.
Dus die peniscomplexen kwamen eerder van amateurporno.![]()
Waarschijnlijk kijk ik daardoor alleen maar plastic fantastic porno.
Foto?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind lelijke dames naakt ook mooie dames..
Nope,quote:
Ik heren samen.quote:
Ohnee vast niet, ik snap soms ook niet waarom men opgewonden word van mijn lichaamquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nope,
Maar cmon... Het lijf is niet zomaar slecht ook al heeft iemand ene minder geizcht.
Nee, daarom kijk ik hetquote:
Wat is de reden dat je dat nog niet gedaan hebt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarom kijk ik het. Ik wil dat zo graag he
.
Haaaaai fiets.quote:
Het is lastig gebleken twee mannen te vinden die niet denken dat ze homo worden wanneer ze een andere man bloot zien of aanraken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is de reden dat je dat nog niet gedaan hebt?
Kan geregeld worden hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, daarom kijk ik het. Ik wil dat zo graag he
.
Nouja wie kent Kasia bijvoorbeeld niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soms wel leuk ja.
[..]
Geef ons dan namen fax!
Hoiquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lastig gebleken twee mannen te vinden die niet denken dat ze homo worden wanneer ze een andere man bloot zien of aanraken.
Nee TV.quote:
Hai.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is lastig gebleken twee mannen te vinden die niet denken dat ze homo worden wanneer ze een andere man bloot zien of aanraken.
X-artquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:40 schreef JJH het volgende:
Dames alleen, amateur, en 'mooie' porno.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dabdoelik ja.
Jouw schuld, jij wees me erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |