quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
In plaats van een maandverbandje een eiermandje.
Ik ga morgen een eitje kokenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
En eieren waren nooit meer hetzelfde.
Ik had het over "in staat zijn". Ze was er toe in staatquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Weet ik, maar je hebt het over vruchtbaar zijn... Niet geweest zijn..
Brandertje onder de poesquote:
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
En eieren waren nooit meer hetzelfde.
Wordt het tenminste nog eens heet daarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2012 16:51:54 ]
Ja, verleden tijd dus wel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:50 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het over "in staat zijn". Ze was er toe in staat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wordt het tenminste nog eens heet daarHahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
Uiteraard. Ze zijn overledenquote:
Ik zit hier een hele trommel relatiegeschenken leeg te eten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef kingtoppie het volgende:
Ik loop volgens mij al de hele dag op 1 boterhammetje met kaas, heb niet eens honger.
Valt mee, die poep en dat maandverband ruimen we ook mooi op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:58 schreef JJH het volgende:
Trouwens, even doordenken.
We denken wel dat wij die eieren opeten, maar dat doen kippen ook niet want dat word een beetje een kannibalistiche bende.
Er zijn bijna 6 miljard mensen op de aarde. Dat zijn grofweg 3 miljard vrouwen, waarvan één derde te oud is, en één derde te jong (zal wel anders zijn, maar het rekent wel makkelijk.)
Dan houden we dus één miljard vruchtbare vrouwen over. Dat betekent één miljard eieren per maand. Die we niet opeten, en de kippen eten ze ook niet op want daar hebben we een beetje weinig kippen voor.
Wat een enorme rotte eierenmeur moet dat op gaan leveren!![]()
![]()
Maandverband heeft ook iets minder volume.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Valt mee, die poep en dat maandverband ruimen we ook mooi op.
groen schat tis biologisch... Miss iets voor de volkstuintjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Maandverband heeft ook iets minder volume.
Nu heb je overal in damestoiletten van die schattige afvalemmertjes staan, straks moeten er op de damestoiletten grijze afvalbakken staan.
Boerenkool met biologisch toegevoegde kalk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
groen schat tis biologisch... Miss iets voor de volkstuintjes.
Ik wordtquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik wordt depri van die mooie meidentv kijken
Ja en mijn opa is in de oorlog van de wachttoren in Auschwitz gevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn zusje is 2 jaar terug aan kanker overleden.
Dus jij loopt met een kladblokje over de werkvloer rond te rennen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja
Wel veel inspiratie voor nieuwe teksten
Joh stiekem zijn het twee kerels.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hmm ik wordt depri van die mooie meidentv kijken
Schaam jezelf dat je haar niet meer herinnert dan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn zusje is 2 jaar terug aan kanker overleden.
Nee, ik heb geen tijd om te schrijvenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus jij loopt met een kladblokje over de werkvloer rond te rennen?
ik ben ook alles nodigquote:
Fuuuu!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen tijd om te schrijven
Goed idee welquote:
Huur een hoer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Lijkt me fijn om wat vaker bij vrouwen over de vloer te komen en aldaar drankjes te doen, iemand ideeen om dat te verwezenlijken?
Het er niet te dik opleggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Lijkt me fijn om wat vaker bij vrouwen over de vloer te komen en aldaar drankjes te doen, iemand ideeen om dat te verwezenlijken?
Je kent al voldoende vrouwen. Hou contact me ze. Klets af en toe wat. Vraag of ze zin daar in hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Nou nou nou nou, moet dat nou weer zo
Ja. Bel ze op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:13 schreef kingtoppie het volgende:
Duwss,
Niet echt de way to go, smooth-talkerquote:
Hoho je bent een stap te ver.quote:
Goed idee, ik zal even nagaan of ik nog slachtoffers ken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kent al voldoende vrouwen. Hou contact me ze. Klets af en toe wat. Vraag of ze zin daar in hebben.
?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet echt de way to go, smooth-talker.
Dat is niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoho je bent een stap te ver.
Ga eerst telefoonnummers van meisjes regelen.
Leuk, afspreken met huisvrouwenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Bijbaantje bij een callcenter en schrijf alle nummers over.
Moet ik ook altijd om grappen die zo oud zijn als de weg naar Rome.quote:
Wie zegt dat het een grap was?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik ook altijd om grappen die zo oud zijn als de weg naar Rome.
Je wil toch wel even zeker weten dat ze neukbaar zijn johquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Bijbaantje bij een callcenter en schrijf alle nummers over.
Een logische redenatie vanuit het feit dat mijn eerste opmerking als grap bedoeld was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een grap was?
Ik wel, wanneer heb je nog een gaatje voor me?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij kan mij niet betalen, lieverd.
Ik zal even in m'n broek kijken, momentje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel, wanneer heb je nog een gaatje voor me?
Je voelt niet of je gaatje vrij is?quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal even in m'n broek kijken, momentje.
Het is uitgelubberd, Kaneeltjequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je voelt niet of je gaatje vrij is?
Negerpiemels hequote:
Ik ben er voor je schat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Negerpiemels he. Het heeft wel even tijd nodig om te herstellen...
Facebook die shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil toch wel even zeker weten dat ze neukbaar zijn joh
Maak je maar geen zorgen, schatjequote:Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben er voor je schat.
Een relaxerende massage of een cremetje heb ik altijd voor je.
Als dit geen neuken wordt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, schatje. Ik ben zo strak als een kinderkutje down there
.
nou heb ik een MIquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, schatje. Ik ben zo strak als een kinderkutje down there
.
Jij viespeukquote:
en die onder een volwassen vrouw denkenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij viespeuk. Een beetje kinderkutjes voor de geest halen
.
Het spijt me.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
.
Zeg dan gewoon dat je aan mij denktquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en die onder een volwassen vrouw denken
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je aan mij denkt.
Heb je ook niet persé nodig. Klontje boter smelten, beetje zout, peper, organo, chilipoeder etc erin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:16 schreef JJH het volgende:
Het is te merken dat ik/we nooit Italiaans koken. Geen olijfolie in huis....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |