Ehm.. nee, hoe kom je daar nu toch bij?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ik dat niet zelf kan bepalen maar jij dat wel voor mij kan invullen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zeg TAV, gefeliciteerd dat je assessment zo goed ging en je een positief advies hebt gekregen. Kan je mij helpen met hoe dat gaat en wat ik kan verwachten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Assessments zijn niet extreem ingewikkeld. Valt best veel over te vinden. Elk assessment is net weer anders
Dat magquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
@Sunny, geld is niet mijn drijfveer maar ik vind het belachelijk hoe weinig ik krijg van wat ik meer verdien.
en toch is het fijn dat je naar de dokter kunt wanneer nodig, dat eventueel toekomstige kinderen een goede kwaliteit onderwijs kunnen genieten, dat de straat voor je huis shoongemaakt wordt, dat de snelweg goed onderhouden wordt, dat Nederland goede relaties houd met andere landen waardoor je relatief veilig bent, dat je veilig op straat rond kunt lopen, etc. Etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:28 schreef Den_Haag het volgende:
@Sunny, geld is niet mijn drijfveer maar ik vind het belachelijk hoe weinig ik krijg van wat ik meer verdien.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en toch is het fijn dat je naar de dokter kunt wanneer nodig, dat eventueel toekomstige kinderen een goede kwaliteit onderwijs kunnen genieten, dat de straat voor je huis shoongemaakt wordt, dat de snelweg goed onderhouden wordt, dat Nederland goede relaties houd met andere landen waardoor je relatief veilig bent, dat je veilig op straat rond kunt lopen, etc. Etc.
Ik vind het helemaal niet erg om belastingen te betalen. Natuurlijk, ik zou al het geld ook wel willen ontvangen, maar probeer me ook te realiseren waar het geld heen gaat. En als ik meer zou verdienen zou ik het ook niet erg vinden om proportioneel meer te betalen..
Oh, en date. Wat stom dat ze de uitnodiging niet opgestuurd hadden..quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
Gefeliciteerd met je plek Isa![]()
Leuk!!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en toch is het fijn dat je naar de dokter kunt wanneer nodig, dat eventueel toekomstige kinderen een goede kwaliteit onderwijs kunnen genieten, dat de straat voor je huis shoongemaakt wordt, dat de snelweg goed onderhouden wordt, dat Nederland goede relaties houd met andere landen waardoor je relatief veilig bent, dat je veilig op straat rond kunt lopen, etc. Etc.
Ik vind het helemaal niet erg om belastingen te betalen. Natuurlijk, ik zou al het geld ook wel willen ontvangen, maar probeer me ook te realiseren waar het geld heen gaat. En als ik meer zou verdienen zou ik het ook niet erg vinden om proportioneel meer te betalen..
Goh, de Godwin.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dikke kans dat je dan voor een zelfde functie bruto gewoon minder krijgt of het kwijt bent aan veel duurder levensonderhoud of wat dan ook gok ik zo.. [grasisaltijdgroener]quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
Belastingtarief in het kanton waar ik eigenlijk wil werken in Zwitserland is 12%. En daar zijn al die zaken die je noemt wel goed geregeld.
Het salaris ligt er ook nog hoger.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dikke kans dat je dan voor een zelfde functie bruto gewoon minder krijgt of het kwijt bent aan veel duurder levensonderhoud of wat dan ook gok ik zo.. [grasisaltijdgroener]
Maar dat het in NL efficiënter kan geloof ik wel ja.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zeg TAV, gefeliciteerd dat je assessment zo goed ging en je een positief advies hebt gekregen. Kan je mij helpen met hoe dat gaat en wat ik kan verwachten?Trouwens, wat had je aan naar je gesprek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Nou! Wat let je dan nog?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het salaris ligt er ook nog hoger.
Veel plezier en succes alvast met je emigratie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Den_Haag het volgende:
Belastingtarief in het kanton waar ik eigenlijk wil werken in Zwitserland is 12%. En daar zijn al die zaken die je noemt wel goed geregeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier en succes alvast met je emigratie.
ja, en voor een glas wijn betaal je 15 euro.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:52 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Het salaris ligt er ook nog hoger.
De meest krijgenden (bewust niet verdienenden getypt) klagen altijd het hardst.quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Mensen die al veel hebben zijn alleen maar hebberig. Beetje vervelend naar mensen toe die heel weinig verdienen.
Precies. Ik verdien nu weinig maar zolang ik ervan kan leven zijn andere dingen belangrijker. En mag ik dromen over het winnen van een ton, zoals vannachtquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De meest krijgenden (bewust niet verdienenden getypt) klagen altijd het hardst.
Want boehoe...ze zijn zo zielig dat ze zoveel belasting moeten betalen (valt overigens best nog wel mee zolang het 65% tarief boven de 150k niet is ingevoerd). En oh, ze zijn zo zielig met hun dure huizen waarmee ze wel voluit profiteren van de HRA en ja, ze houden maar net boven het minimumloon netto over....*not*
Dus je bent het met me eens dat iedereen het voor zichzelf moet kunnen bepalen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm.. nee, hoe kom je daar nu toch bij?
Gesproken als een ware SP stemmer.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:06 schreef golfer het volgende:
[..]
De meest krijgenden (bewust niet verdienenden getypt) klagen altijd het hardst.
Want boehoe...ze zijn zo zielig dat ze zoveel belasting moeten betalen (valt overigens best nog wel mee zolang het 65% tarief boven de 150k niet is ingevoerd). En oh, ze zijn zo zielig met hun dure huizen waarmee ze wel voluit profiteren van de HRA en ja, ze houden maar net boven het minimumloon netto over....*not*
Geen afgunst maar onbegrip dat mensen die het beter voor elkaar hebben qua inkomsten zoveel meer klagen dan mensen die (net boven) het minimum verdienen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gesproken als een ware SP stemmer.
Ik zie toch vooral uit die hoek de afgunst over anderen die succesvoller zijn.
Ja, zeg ik dan ergens dat dat niet zo is?? En wat bepalen precies eigenlijk??quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus je bent het met me eens dat iedereen het voor zichzelf moet kunnen bepalen?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen afgunst maar onbegrip dat mensen die het beter voor elkaar hebben qua inkomsten zoveel meer klagen dan mensen die (net boven) het minimum verdienen.
Dat is perceptie denk ik.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Geen afgunst maar onbegrip dat mensen die het beter voor elkaar hebben qua inkomsten zoveel meer klagen dan mensen die (net boven) het minimum verdienen.
Ik ben jaloers!quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:17 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond huisbezichtiging en morgenochtend nog eentje. Ben benieuwd
Zonde, die van morgenochtend had ik net aan de lijn () en die had net haar 2-jaar oude parket dit weekend eruit gesloopt
Lekkere communicatie met de woningbouw...
Ja ach, ex-langstudeerder met langstudeerderinschrijftijd.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben jaloers!
Hier wil het nog steeds niet lukken en we moeten 1 december toch echt hier weg zijn.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben de Usain Bolt van de sociale huurwoningen.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gesproken als een ware SP stemmer.
Ik zie toch vooral uit die hoek de afgunst over anderen die succesvoller zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef Sarabi het volgende:
Beetje stom trouwens
Ben verlief op een huisje maar dat komt alleen door de buitenkant want de plattegrond staat al een tijdje niet meer online en kan het verder ook niet herinneren....
Mooi zo. En nou maar hopen dat z'n calciumgehalte daalt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Pap is thuis. Operatie ging goed. Hij mag 2 dagen lang alleen koude zachte dinhen eten als yoghurt en vla en daarna rustig proberen wat meer te eten.
Mooi zo en zeer snel na zo'n lange ingreep.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Pap is thuis. Operatie ging goed. Hij mag 2 dagen lang alleen koude zachte dinhen eten als yoghurt en vla en daarna rustig proberen wat meer te eten.
klagen die niet over andere zaken?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Scherp +1quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi zo en zeer snel na zo'n lange ingreep.
Koude én calciumrijke dingen eten als yoghurt en vla?
Fijn, conservatieve betweterige zuurpruim met je opschepperige posts naar weet ik veel waarquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:27 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Assessments zijn niet extreem ingewikkeld. Valt best veel over te vinden. Elk assessment is net weer anders
Irl is DH best OK hoor Anne. Hij is goed in bed, niet rot om te zien en je kan prima gesprekken met 'm voeren. Het is niet alleen maar ellende. Alleen bepaalde onderwerpen (belasting, sport, politiek, werk) kan je beter niet aansnijden met 'm. Maargoed, dat moet je net maar wetenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AnneX het volgende:
Fijn, conservatieve betweterige zuurpruim met je opschepperige posts naar weet ik veel waaren goeiemorgens.
Irl heb ik je nooit ontmoet.
Leuk en sociaal om even te reageren op goed nieuws voor een ander.
Je bent zķ voorspellend.
Eigenlijk heb ik je zelden een inhoudelijke bijdrage zien posten, ķf er zat een
luchtje aan.
![]()
![]()
![]()
Verder: Zelfs een Ruttekrijgt mijn respect, omdat hij in de politiek is gegaan- ipv Unilever carriére.
* Stereotomy duderinnetje flashback krijgtquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Fijn, conservatieve betweterige zuurpruim met je opschepperige posts naar weet ik veel waaren goeiemorgens.
Je bent zķ voorspellend.
luchtje aan.
![]()
![]()
![]()
Verder: Zelfs een Ruttekrijgt mijn respect, omdat hij in de politiek is gegaan- ipv Unilever carriére.
Doe er je voordeel mee, Anne.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
Irl is DH best OK hoor Anne. Hij is goed in bed, niet rot om te zien en je kan prima gesprekken met 'm voeren. Het is niet alleen maar ellende. Alleen bepaalde onderwerpen (belasting, sport, politiek, werk) kan je beter niet aansnijden met 'm. Maargoed, dat moet je net maar weten
Gelukkig hou je van Kaasquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Irl is DH best OK hoor Anne. Hij is goed in bed, niet rot om te zien en je kan prima gesprekken met 'm voeren. Het is niet alleen maar ellende. Alleen bepaalde onderwerpen (belasting, sport, politiek, werk) kan je beter niet aansnijden met 'm. Maargoed, dat moet je net maar weten
Je hebt wat driehoekjes gemist Anne, van vķķr jouw tijd in de SCquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Gelukkig hou je van Kaasmet hem kun je nog eens praten over politiek, sport, werk en belasting.
En ws is-tie inmiddels beter in bed dan ...![]()
stel je voor, hetzelfde trucje je hele leven performeren
Nou ik vond r leuker met een kop vol snot tbh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:31 schreef golfer het volgende:
Zo'n stoombad doet wonderen met de geest.
Ja maar jij bent bevooroordingestquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik vond r leuker met een kop vol snot tbh.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik vond r leuker met een kop vol snot tbh.
Nee, maar deze knabbelende visjes zijn ook leuk:quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef borisz het volgende:
Even wat anders iemand ervaring met
[ afbeelding ]
?
Jouw eigenste moedertje tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
?
ja!quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
?
Ja, het werkt ! In de zin dat het vergelijkbaar is met een scrub.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef borisz het volgende:
Is het wat? Werkt het?. Mijn voeten zijn eigenlijk wel eens toe aan een knabbelbeurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TAV74 op 25-09-2012 19:34:28 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hehe heel scherpquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi zo en zeer snel na zo'n lange ingreep.
Koude Ên calciumrijke dingen eten als yoghurt en vla?
Je hebt het idee dat je schoon bent maar helaas zien je voetjes er precies hetzelfde uit na afloop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:49 schreef borisz het volgende:
Is het wat? Werkt het?. Mijn voeten zijn eigenlijk wel eens toe aan een knabbelbeurt/opfrisbeurt
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Goedenavond![]()
Lekker dagje vandaag, ik heb ineens weer positieve energieVandaag ook het eindrapport van mijn assessment binnen gekregen; voor het eerst heb ik 100% het gevoel dat het over mij gaat. Resultaat is eigenlijk nog beter dan ik gedacht had op basis van de telefonische terugkoppeling, ben er stiekem best trots op, had dit ook wel even nodig na dat ongelofelijk slechte 2e gesprek.
Vind ik helemaal niet negatief. Bescheidenheid siert de mens en veel mensen zijn perfectionistisch naar zichzelf toe. Alleen maar goed nieuws dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Gaat ook niet om positief of negatief als waardeoordeel, maar om wel of niet passend bij een specifieke functiequote:Op dinsdag 25 september 2012 19:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind ik helemaal niet negatief. Bescheidenheid siert de mens en veel mensen zijn perfectionistisch naar zichzelf toe. Alleen maar goed nieuws dus.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:21 schreef TAV74 het volgende:
Goedenavond![]()
Lekker dagje vandaag, ik heb ineens weer positieve energieVandaag ook het eindrapport van mijn assessment binnen gekregen; voor het eerst heb ik 100% het gevoel dat het over mij gaat. Resultaat is eigenlijk nog beter dan ik gedacht had op basis van de telefonische terugkoppeling, ben er stiekem best trots op, had dit ook wel even nodig na dat ongelofelijk slechte 2e gesprek.
Netjes hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
Hebben we al een poos niet meer gezien hier.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met krakje?
Daarom vroeg ik het ook, ben gesteld op krakje, hoop dat het goed gaatquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hebben we al een poos niet meer gezien hier.
Nou! Ik had dus behoorlijk prematuur nieuwe kleren voor het gesprek gekocht incl nette schoenen. Ik dacht eerst: laat ik dat pas kopen als ik een oproep krijg, maar godzijdank niet naar mijn rationele kant geluisterd. Daardoor lag het keurig klaar in de logeerkamer zodat ik in de 5 minuten die ik had niet vertwijfeld voor een kledingkast hoefde te gaan staan, maar het allemaal direct aan kon trekken en weg kon gaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Trouwens, wat had je aan naar je gesprek?
Nee, ze waren nog in gesprek met een bedrijf. Ik vind het wel een beetje eng hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:54 schreef golfer het volgende:
En nu verder de rest van de week weer lekker vrij en genieten van jullie logé, of is dat assessment ook al deze week, Isa?
Dat hoort er wel een beetje bij vrees ik, herkenbaar. Maar voor wat het waard is: ik twijfel geen moment aan de goede afloop bij jou :-)quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ze waren nog in gesprek met een bedrijf. Ik vind het wel een beetje eng hoor
Helaas, tot nu toe enkel standaardmailtjes, met een vergelijkbare inhoud. Zelfs voor het meest stompzinnige baantje schijn ik niet de juiste opleiding en/of (werk)ervaring te hebben.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Nu Vork nog n toffe nieuwe baan hoop ik!
Het zou zo fijn zijn als je via via aan een baan zou kunnen komen. Een van de vele sollicitanten zijn is een nadeel tov iemand zijn die door iemand anders wordt aanbevolen. Dat laatste voelt voor veel bedrijven veel 'veiliger'.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:31 schreef Vork het volgende:
Helaas, tot nu toe enkel standaardmailtjes, met een vergelijkbare inhoud. Zelfs voor het meest stompzinnige baantje schijn ik niet de juiste opleiding en/of (werk)ervaring te hebben.
Breek hier even in.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Vork het volgende:
Ja, dat sowieso, maar ook dat loopt niet snel. Mijn netwerk is niet heel erg groot en intussen heb ik natuurlijk ook nog gewoon een sollicitatieplicht. Het voelt ook erg kansloos om lukraak op vacatures te reageren. Ten eerste weet ik nooit zeker of een bepaalde vacature wel bestaat, vooral uitzendbureaus hebben er een handje van om voorbeeldvacatures te plaatsen voor functies die niet noodzakelijkerwijs op dat moment ook bij dat bedrijf beschikbaar zijn. Vervolgens moet je brief überhaupt nog gelezen worden en dan mag je tegenwoordig nog blij zijn als je een afwijzing krijgt, want ook dat is lang niet altijd zeker.
Verder kom ik tegenwoordig niet meer. Een heel verschil met bijvoorbeeld 3 jaar geleden, toen ik nog wel eens een keer op gesprek mocht komen (om vervolgens ook daar te horen, dat ik niet genoeg werkervaring had voor die functie). De opleiding is nu dus ook eigenlijk vrijwel waardeloos geworden, want na 3 jaar ben ik allang niet meer een ideale starter en dan heb ik ook nog eens geen relevante werkervaring. Het motiveert niet echt om naar werk te blijven zoeken, want het enige dat ik tot nu toe te horen krijg, is dat ik werkelijk nergens voor geschikt wordt geacht.
Nee, levensmiddelensector, maar een beetje lastig profiel (geen specialist). Bovendien heb ik de laatste 3 jaar wel gewerkt, maar niet op mijn niveau en al helemaal niet binnen de eerdergenoemde sector. Ik denk dat ik met ICT meer kans zou hebben, beetje afhankelijk van het soort functie uiteraard.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef Marco001 het volgende:
Breek hier even in.
Klinkt erg bekend.. Laat me raden: je zoekt iets in de ICT? Dat is, zeker buiten de randstad, erg lastig in de huidige tijd...
Hier namelijk zelfde verhaal: al vanaf Januari werkloos, en overal zoeken ze afgestudeerde HBO-ers, terwijl ik nog met mijn (deeltijd) HBO bezig ben..
Na 3 jaar kan je inderdaad niet echt meer spreken van een starter..
In ieder geval veel succes!
Dag Memo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Gefeliciteerd Isa
goedenavond allemaal
Welke user heb je het over Anne?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:15 schreef AnneX het volgende:
OMG mijn favoriete user is terug.
zij het in gematigde vorm.
Ze meldt zich toch bijna wekelijksquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag Memo.
We slapen bijna.
Als je je meldt na lange tijd, krijg je vragen...
Liefde check
Werk check
Studie
liefde en werk gaan goed. Studie in ijskast ff.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dag Memo.
We slapen bijna.
Als je je meldt na lange tijd, krijg je vragen...
Liefde check
Werk check
Studie
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
liefde en werk gaan goed. Studie in ijskast ff.
Of zullen we D_H even naar je sturen voor een ontstoppingskuurtje ?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:50 schreef Stereotomy het volgende:
* Stereotomy good vibes naar Memo zendt
scriptie herschrijven, sta nu niet ingeschreven bij uni, wordt feb. wrs.weer. Nu ff klaar daarmee ook, dus ff rust is geen slecht planquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Waarom staat de studie in de ijskast Memo?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
scriptie herschrijven, sta nu niet ingeschreven bij uni, wordt feb. wrs.weer. Nu ff klaar daarmee ook, dus ff rust is geen slecht plan
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:56 schreef Stereotomy het volgende:
Ik geloof dat je het kunt. Als je de rust en de motivatie weer vindt in februari dan zou dat mooi zijn.
quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 02:19 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
/ zie tijdstip. Al weer twee keer gestoomd vanaaf en vannacht. Geeft 1 uurtje rust. Vastzittende rochelhoest. Spierpijn ervan. Oren potdicht. Druppelen.
Zit nu rechtop beneden.
Oh, wat voel ik mij een klaagwijf.
Daarom![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je bent zķ voorspellend.
luchtje aan.
![]()
![]()
![]()
Ik zou me daar zorgen over maken als ik jou was.quote:Op woensdag 26 september 2012 07:26 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb de vodka van gisteren beter overleefd dan de Russische collega
Misschien oefen ik te veelquote:Op woensdag 26 september 2012 08:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou me daar zorgen over maken als ik jou was.
"Ik hou van hobby's."quote:Op woensdag 26 september 2012 06:05 schreef Isabeau het volgende:
Ze vroegen me gisteren ook wat m'n hobby's waren en ik kwam met een wat magere opsomming van lezen en wow. Ik vergat genealogy, koken (!!), wandelen, stumblen (hehe), FOK! (misschien maar nooit vertellen). Ik zie mezelf niet als een persoon die überhaupt hobby's heeft
Ik doe dingen graag in mijn vrije tijd
Ik vraag er toch naarquote:Op woensdag 26 september 2012 02:19 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
/ zie tijdstip. Al weer twee keer gestoomd vanaaf en vannacht. Geeft 1 uurtje rust. Vastzittende rochelhoest. Spierpijn ervan. Oren potdicht. Druppelen.
Zit nu rechtop beneden.
Oh, wat voel ik mij een klaagwijf.
Daarom![]()
![]()
![]()
Ik geloof het nog niet eensquote:Op woensdag 26 september 2012 08:27 schreef Bluezz het volgende:
Das toch genoegDie vraag uberhaupt vind ik altijd wat vaag.. maakt het uit, je bent door!
Vertrouwen hebben in jezelf Isaquote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof het nog niet eensZe willen mij!
Zo vaag. Maar het lijkt er op dat ik de enige in mijn omgeving was die dacht dat ze vast iemand anders zouden kiezen
Ja, al een beetje. Dat stelde me op zich wel wat op mijn gemak.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:38 schreef Den_Haag het volgende:
Vertrouwen hebben in jezelf Isa
Al wat gelezen over assessments?
Dan had ik liever dat ze me 's morgens even bellen met de vraag waar ik blijfquote:Op woensdag 26 september 2012 08:43 schreef Den_Haag het volgende:
Heel goed
Beste voorbereiding voor een assessment is eigenlijk: Niet Stressen
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:28 schreef Bluezz het volgende:
Benieuwd naar de uitslag van Son, is het weg?
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, al een beetje. Dat stelde me op zich wel wat op mijn gemak.
En vertrouwen heb ik nooit gehad in mezelf![]()
Ik doe heel veel voor anderen (incl. mijn werkgever), maar doe nauwelijks dingen die goed voor mij zijn. Op zich is dat eerste wel handig nu, aangezien mijn werkgever de knaldure opleiding betaalt en ik ze dus niet teleur ga stellen en de beste wil zijnAltijd handig.
Daar zouden de meeste mensen juist weer van in de stress schietenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan had ik liever dat ze me 's morgens even bellen met de vraag waar ik blijf
Ik heb echt geen tijd gehad om te stressen voor mijn sollicitatiegesprek en het was erg gezellig
Die zijn lang zo eng niet als kaakchirurgen en tandartsen!quote:
Waren er meerdere sollicitanten?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof het nog niet eensZe willen mij!
Zo vaag. Maar het lijkt er op dat ik de enige in mijn omgeving was die dacht dat ze vast iemand anders zouden kiezen
Ga ik dus maar even opzoeken en op het tabletje zetten.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:48 schreef borisz het volgende:
De Ziggo Android TV APP is uit. Werd eens tijd.
/2012problemen
Hier ook niet. Kan wel inloggen, maar zodra ik TV wil kijken stopt de App.quote:
Reactie op tweakers lezende lijkt het erop dat Asus TF 101/201 een uitzondering op die regel is idd.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:15 schreef Memento-Mori het volgende:
dan heb je geluk, blijft ontzettend vaak hangen enzo
Dat dachten we in de jaren 80 ook van computers en internet, look at us nowquote:Op woensdag 26 september 2012 13:12 schreef golfer het volgende:
Nou ja. We kunnen zonder die gadget ook prima leven.
Ik zou nog steeds zonder dat alles ook prima kunnen leven.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Dat dachten we in de jaren 80 ook van computers en internet, look at us now
Kunnen leven uiteraard, maar ik denk dat ik wel een hele lange afkickperiode nodig zou hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 15:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou nog steeds zonder dat alles ook prima kunnen leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 26-09-2012 15:57:55 ]Confidence through competence
Ik ook als ik kijk naar de beschikbaarheid van een PC en internet in huisquote:Op woensdag 26 september 2012 15:51 schreef golfer het volgende:
Ik heb langer zonder dan met computers en Internet geleefd.
Stel dat ze me niet aannemen, moet ik weer verder zoeken naar een andere baan. Wat als het niet in deze stad is? Kan ik al het laminaat weer gaan opbreken....quote:Op woensdag 26 september 2012 15:55 schreef golfer het volgende:
Steer, wat let je op die 2e woning toch alvast gewoon, onder voorbehoud baan, te aanvaarden?
Als alles klopt, qua ligging, buurt en gevoel?
Nou, nou...wat een werk is dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Stel dat ze me niet aannemen, moet ik weer verder zoeken naar een andere baan. Wat als het niet in deze stad is? Kan ik al het laminaat weer gaan opbreken....
Kost honderden EUR om die vloer te kopen al, da's toch een flinke investering?quote:Op woensdag 26 september 2012 15:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nou...wat een werk is dat.
En al die schilderijen van Kind met traan en Chinese kalenders weer van de muur afslopen.
Ja, ik snap je probleem.
Ik zou het niet doen.
En dan heb je een tijdelijk contract; oei, dat is ook geen zekerheidquote:Op woensdag 26 september 2012 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kost honderden EUR om die vloer te kopen al, da's toch een flinke investering?
En natuurlijk komen er ook andere goede woningen vrij de komende maanden, waar ik bovenaan de lijst sta.
Overigens had de slaapkamerwand wel een enorme Jugendstil wandschilderij![]()
Goed punt, zelf afgeroepen, zo kun je het idd ook zien.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef AnneX het volgende:
Deels én verklaarbaar heb je dit toch zelf afgeroepen.
Dilemma.
Speelt het een rol dat je nu in aanmerking komt voor wbv en straks mogelijk
niet?
Iedereen begint bij dit bedrijf met een 6-maanden contract bij een detacheerder iddquote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
En dan heb je een tijdelijk contract; oei, dat is ook geen zekerheid
Ja, ga hem nog meer punten aandragen waarover ie kan piekeren en analyseren gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef TAV74 het volgende:
En dan heb je een tijdelijk contract; oei, dat is ook geen zekerheid
Dus jij kunt de komende 6 maand sowieso nog geen woning accepterenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Iedereen begint bij dit bedrijf met een 6-maanden contract bij een detacheerder idd_!!!!!!
Ah, scheefwonen heb je het over. Nee, ik denk dat ik pas vanaf 2013 scheef ga wonen, als ik al scheef woon.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:00 schreef AnneX het volgende:
Speelt het een rol dat je nu in aanmerking komt voor wbv en straks mogelijk
niet?
/ scheefwoneralert.
Dat was bedoeld om hem in te laten zien dat zijn huidige argumenten in een of andere vorm altijd blijven bestaan. En aangezien hij vast niet tot zijn 65e hier wil wonen kan hij maar beter gewoon nu doorpakkenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ga hem nog meer punten aandragen waarover ie kan piekeren en analyseren gaan.
Okee, point taken... (serieus, zo had ik het nog niet bekekenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus jij kunt de komende 6 maand sowieso nog geen woning accepteren
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dus jij kunt de komende 6 maand sowieso nog geen woning accepteren
Steer en doorpakken...hij gaat nog liever eerst even iemand bellen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:03 schreef TAV74 het volgende:
Dat was bedoeld om hem in te laten zien dat zijn huidige argumenten in een of andere vorm altijd blijven bestaan. En aangezien hij vast niet tot zijn 65e hier wil wonen kan hij maar beter gewoon nu doorpakken
Acceptatie is schriftelijkquote:Op woensdag 26 september 2012 16:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Steer en doorpakken...hij gaat nog liever eerst even iemand bellen.
quote:
Die soll is het niet geworden, ben bezig met nieuwe soll via een vriendin van mij die werkt in de functie die ik wil, nieuw bedrijf.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:06 schreef AnneX het volgende:
En wanneer hoor je nou wat over de soll.
Manager mevrouw is toch terug van vakantie...
Af en toe lees ik WGR en dan zijn er toch mensen, die vele solli tegelijk hebben lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die soll is het niet geworden, ben bezig met nieuwe soll via een vriendin van mij die werkt in de functie die ik wil, nieuw bedrijf.
quote:
Precies, ik kan mezelf voeden momenteel. Daarnaast heb ik een vrij specifieke studie gedaan, niet HEAO waar je met z'n 10.000'en tegelijk afstudeert.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Af en toe lees ik WGR en dan zijn er toch mensen, die vele solli tegelijk hebben lopen.
Voel jij de noodzaak niet ?![]()
Je hebt voldoende inkomen, dat wel...
Gok dat Steer ook een baan op zijn niveau binnen zijn specialisatie zoekt? Die zijn er niet zoveel denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Af en toe lees ik WGR en dan zijn er toch mensen, die vele solli tegelijk hebben lopen.
Voel jij de noodzaak niet ?![]()
Je hebt voldoende inkomen, dat wel...
Is ook niet nodig zolang de noodzaak er niet is.quote:Op woensdag 26 september 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
Wat TAV zegt
Maar op een gegeven moment moet je idd de lat wat lager leggen en misschien voor een HBO functie gaan die net iets onder waar ik voor opgeleid ben zit... maar ik heb niet het gevoel alsof het daar nu de tijd voor is.
Kloptquote:Op woensdag 26 september 2012 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is ook niet nodig zolang de noodzaak er niet is.
Mooooiquote:Op woensdag 26 september 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
We gaan straks als avondeten lekker even 2 loempia's speciaal halen bij de lokale Chinees.
Zo ging ik er 5 jaar geleden ook in, na talloze keren me opgeladen te hebben en zenuwachtig zijn het maar niet willen lukken, dacht ik nou ja, dit wordt m toch ook niet, hele ziekenhuis en plaats waren me ook nog onbekend zat ik daar heel relaxed t/o een leuk mens.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan had ik liever dat ze me 's morgens even bellen met de vraag waar ik blijf
Ik heb echt geen tijd gehad om te stressen voor mijn sollicitatiegesprek en het was erg gezellig
Ik heb heerlijk zitten kletsenquote:Op woensdag 26 september 2012 16:50 schreef Bluezz het volgende:
Zo ging ik er 5 jaar geleden ook in, na talloze keren me opgeladen te hebben en zenuwachtig zijn het maar niet willen lukken, dacht ik nou ja, dit wordt m toch ook niet, hele ziekenhuis en plaats waren me ook nog onbekend zat ik daar heel relaxed t/o een leuk mens.
Toen ik naar de trein liep werd ik al gebeld dat ik het was geworden
Denk ipv moeilijk , in " lastig" ( dus haalbaar)quote:Op woensdag 26 september 2012 16:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk zitten kletsenWas alleen aan het begin even zenuwachtig.
Dus ook maar ontspannen naar dat assessment gaan. *puf puf* Wordt moeilijk!
quote:Op woensdag 26 september 2012 16:53 schreef AnneX het volgende:
Denk ipv moeilijk , in " lastig" ( dus haalbaar)
Moeilijk eindigt eerder in in ieder geval " geprobeerd" .
Zo vaak synoniem voor mislukt. Denk aan politiek.
We gaan proberen ...
Men laát iets, of men doét iets. Men probéert en goh, niet gelukt.
Probeer je hand maar op te tillen van je knie. lukt niet.
Je gaát de hand optillen.
/ ton, musique . C'est moi![]()
Dat dusquote:Op woensdag 26 september 2012 16:58 schreef Bluezz het volgende:
Steer. B huis en niet zo'n duur laminaatje leggen
Feel your pain.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Weet je wat veeeeeeel erger is Isa?
Dat ik over een maand weer naar de tietenbus moet. Dát is pas stressie, bedenk je dat maar als je naar het assesment gaat
Als het app. wat is lijkt dat me handiger dan weer zeker weten dat je er over anderhalf jaar uit moet! Lastig hoor.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Hier ook weer een update:
We mogen bij 2 huizen gaan kijken (één is een appartement en de andere is een woning die over 1,5 jaar gesloopt gaat worden, waarbij we onze inschrijftijd behouden).
Waarschijnlijk morgen ook nog nieuws dat we bij nog een ander appartement mogen gaan kijken.
Keus genoeg, nu alleen goed nadenken wat we willen.
Welja, het was een grapje naar Isa toe. Het is alleen maar goed dat het mot anders zou ik niet gaanquote:Op woensdag 26 september 2012 17:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Feel your pain.![]()
Stel je voor, als het voor mannen gold... Stel hé...
Dan hadden hullie vast wel wat vriendelijkers uitgevonden.
Gelukkig ook snel weer vergeten, na afloop.
Ja, maar is wel weer een stuk kleiner dus lastigquote:Op woensdag 26 september 2012 17:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het app. wat is lijkt dat me handiger dan weer zeker weten dat je er over anderhalf jaar uit moet! Lastig hoor.
Vastigheid boven ruimte geloof ik, vooral als je maar met zijn 2tjes bent.quote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Vinden jullie ruimte noodzakelijk? Zelf zou ik wat vastigheid kiezen ipv een mega woonkamer
Ja maar ik zou het niet erg vinden om die vastigheid dan pas over 1 jaar te hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vastigheid boven ruimte geloof ik, vooral als je maar met zijn 2tjes bent.
Ik heb voor het eerst van mn leven een enorm huis (vind ik) en zou best 2 kamers of zo willen inleveren.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vastigheid boven ruimte geloof ik, vooral als je maar met zijn 2tjes bent.
Ik heb voor het eerst van mn leven een enorm huis (vind ik) en zou best 2 kamers of zo willen inleveren.
Ja hey met zoveel ruimte zou ik ook niet zeurenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(klikbaar)
Ik moest nog denken aan jullie Bloezzedaal huis! De huis die ik bezichtigd heb is hetzelfde, maar dan minus de tuin. Beneden een zangkamer, boven de woonkamer en keuken, en daarboven nog een slaapkamer (en zonnig dakterras).
Ah, die van jullie is kleiner dus?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja hey met zoveel ruimte zou ik ook niet zeuren
Dat appartementen waar ik het over had zijn ruim de helft van dat (en even duur).quote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ah, die van jullie is kleiner dus?![]()
Deze is 450 EUR excl. gwl. Hartje centrum.
In rookworststad? Of zo'n piepdorp ernaast?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat appartementen waar ik het over had zijn ruim de helft van dat (en even duur).
In die stad zou ik niet graag willen wonen dus een dorpje ernaastquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In rookworststad? Of zo'n piepdorp ernaast?
Je zou zeggen dat dorpslocaties goedkoper zijn... maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In die stad zou ik niet graag willen wonen dus een dorpje ernaast
Daar had ik het vandaag met mijn ouders over, we dachten eerst ook dat dat zo was maar dat valt dus best tegen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dorpslocaties goedkoper zijn... maar blijkbaar niet
Apart, klinkt me niet logisch, maar vraag en aanbod... als ze het kunnen vullen...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar had ik het vandaag met mijn ouders over, we dachten eerst ook dat dat zo was maar dat valt dus best tegen.
Toen F&L op zoek waren naar een huis, lieten ze me plaatjes zien van enorme vrijstaande huizen in dorpjes in Fryslan voor 350 euroquote:Op woensdag 26 september 2012 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat dorpslocaties goedkoper zijn... maar blijkbaar niet
Sociale woningbouw yes.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Apart, klinkt me niet logisch, maar vraag en aanbod... als ze het kunnen vullen...
Is het sociale woningbouw?
Dat is veul kleiner dan onze villa.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:14 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
(klikbaar)
Ik moest nog denken aan jullie Bloezzedaal huis! De huis die ik bezichtigd heb is hetzelfde, maar dan minus de tuin. Beneden een zangkamer, boven de woonkamer en keuken, en daarboven nog een slaapkamer (en zonnig dakterras).
We hadden vroeger een kennis in Fryslan. Ook een mooi huis voor een prikkiequote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Ben ook erg blij dat ze daar niet heen verhuisd zijn
Zelfs al had je geld voor particulier, is nog maar de vraag of je zoveel geld in dat gat wil smijten...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sociale woningbouw yes.
Ik wou dat we het geld hadden voor particulier.
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Oh en qua verhuizingen ; Q heeft Cityzenship test afgelegd, binnenkort hoort ie of ie Aussie mag worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben dan ook veel kleiner dan jij Bloesquote:Op woensdag 26 september 2012 18:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is veul kleiner dan onze villa.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zelfs al had je geld voor particulier, is nog maar de vraag of je zoveel geld in dat gat wil smijten...
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook veel kleiner dan jij Bloes
quote:Op woensdag 26 september 2012 18:27 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Oh en qua verhuizingen ; Q heeft Cityzenship test afgelegd, binnenkort hoort ie of ie Aussie mag worden.Weer een Nederlander minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed voor hem
Confidence through competence
Nouja, dat particulier nogal (onnodig?) duur is.... vrgl. met sociaal...quote:Op woensdag 26 september 2012 18:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik had een mooie woning op het oog, waar ik mijn kinderen al zag opgroeien hoor
Ik vraag me af of ie dan een dubbele nationaliteit heeft als het eenmaal zover is.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weer een Nederlander minder
Maar goed voor hem
Ik vonde de kosten van de woning nog wel meevallen (het is minder dan we nu betalen), het probleem was dat je huurprijs 4x bruto moest kunnen op brengen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, dat particulier nogal (onnodig?) duur is.... vrgl. met sociaal...
Dat mag van de lokale PVV vast niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Ik vraag me af of ie dan een dubbele nationaliteit heeft als het eenmaal zover is.
Have fun vanavond!quote:Op woensdag 26 september 2012 18:33 schreef Bluezz het volgende:
Oma B gaat even powernappen en dan zingen![]()
Eigenlijk wel eens met Sun et al.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Steer!! Echt! Grijp die kans! Als je nu in aanmerking komt voor zo'n gaaf appartement dan moet je dat gewoon doen joh! Werken in een andere stad betekent niet per se verhuizen, en zo wel, tja.. Dan zeg je de huur weer op..Easy piecy
Dat gevoel van plezier krijg ik ook elke keer weer als ik deze foto ziequote:Op woensdag 26 september 2012 19:30 schreef AnneX het volgende:
Trouwens Sarabi, je straalt plezier uit.
Jij durft! Good for you
Ik zie je naam wel staan bij berichten, maar kan inderdaad niet doorklikken.quote:Op woensdag 26 september 2012 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Over Facebook gesproken: die is stuk![]()
Mijn account is niet beschikbaar om de een of andere reden
quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie je naam wel staan bij berichten, maar kan inderdaad niet doorklikken.
Account gehackt? Of had je er teveel prOn op gezet?
Dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:00 schreef Sarabi het volgende:
Hmm jouw profielpagina werkt bij mij ook niet.
EL alleen zo ver ik weet.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:07 schreef golfer het volgende:
Borisz, wordt Utrecht-Ajax nog ergens uitgezonden of moet ik die wedstrijd kopen bij EL?
Oké. Koop ik 'm daar.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:10 schreef borisz het volgende:
EL. De Beker is bij EL ondergebracht behalve één kwartfinale, de halve finales en finale.
Ik heb toch maar eens een internetabbo genomen. Twijfel te vaak over wel of niet een wedstrijd kopen, dan kan ik beter 12 euro pm betalen. En het is per maand opzegbaar, dus na de competitie gaat hij er weer uit.quote:
Wehehe hij is lekker op dreef ja..quote:Op woensdag 26 september 2012 20:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Jan Mulder gilt net bij de VARA, Wilders heeft gelijk
Ik had het abo dit jaar juist vanwege bezuinigingen (bij Ziggo is het bijna 17 euro per maand) opgezegd. Nu dus een keer eenmalig een wedstrijdje. Maar wat is dat duur geworden: 6,95 voor 1 potje.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
Ik heb toch maar eens een internetabbo genomen. Twijfel te vaak over wel of niet een wedstrijd kopen, dan kan ik beter 12 euro pm betalen. En het is per maand opzegbaar, dus na de competitie gaat hij er weer uit.
Wehehe dat filmpje was wel erg triest ja, daar had hij wel een puntquote:Op woensdag 26 september 2012 20:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Toen ik die vrouwen met die dildos bezig zag kreeg ik spontaan pijn.
Internet is 12.95 per maand, en aangezien dat eigenlijk praktischer is voor mij dan via TV kijken vind ik dit de beste oplossing.quote:Op woensdag 26 september 2012 20:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik had het abo dit jaar juist vanwege bezuinigingen (bij Ziggo is het bijna 17 euro per maand) opgezegd. Nu dus een keer eenmalig een wedstrijdje. Maar wat is dat duur geworden: 6,95 voor 1 potje.
Edit: zie dat het bij Ziggo per 1-10 al 17,95 p. mnd worden gaat.
fixedquote:Op woensdag 26 september 2012 20:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Internet is 12.95 per maand, en aangezien dat eigenlijk praktischer is voor mij prettiger is voor mijn vriendinnetje dan via TV kijken vind ik dit de beste oplossing.
dat maakt het dus praktischerquote:
Vind eerlijk die van de snackbar lekkerder. Zit pindasaus, ham en ei bij en de loempia zit niet vol met tauge (bij de Chinees op de hoek wel).quote:Op woensdag 26 september 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
We gaan straks als avondeten lekker even 2 loempia's speciaal halen bij de lokale Chinees.
Ik ben gek op mijn ruime woonkamer, ook al zit ik maar bij een gedeelte haha. Was 1 van mijn 'eisen' voor een woningquote:Op woensdag 26 september 2012 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
Vinden jullie ruimte noodzakelijk? Zelf zou ik wat vastigheid kiezen ipv een mega woonkamer
Hoe hebben jullie dat gedaan dan? /vergeten?quote:Op woensdag 26 september 2012 19:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Eigenlijk wel eens met Sun et al.
Denk eens even terug hoe wij FFT naar haar eigenste flat hebben geduwd...
Ehvn centrum is altijd in de buurt van NS.![]()
Die van de snackbar komen meestal diepvries uit een fabriek. De Chinees bij ons maakt ze zelf en op ons verzoek worden ze gevuld met veel groentes (waaronder ook taugé), ei en kippenvlees.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind eerlijk die van de snackbar lekkerder. Zit pindasaus, ham en ei bij en de loempia zit niet vol met tauge (bij de Chinees op de hoek wel).
quote:Op woensdag 26 september 2012 21:34 schreef Vork het volgende:
En dan tot slot nog een klein beetje ellende.Tsja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
En dan tot slot nog een klein beetje ellende.Och, ik vroeg het me al af jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Je ziet ze toch vaak op FOK! posten hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 21:40 schreef Vork het volgende:
Ja, eenzaamheid is iets wat helemaal niet zichtbaar is in het straatbeeld. Logisch, want de eenzame mensen zitten voornamelijk binnen. Volgens mij was er vorig jaar nog een campagne over eenzaamheid, waaruit ook bleek dat er ontzettend veel mensen zijn die eigenlijk geen vrienden hebben, nooit uitgaan, ergens op bezoek, bezoek hebben en ga zo maar door. Het is moeilijk voor te stellen dat dat dus echt heel erg veel mensen zijn en dat ze gewoon naast je kunnen wonen, zonder dat je daar erg in hebt.
En dan tot slot nog een klein beetje ellende.gezien de opmerking dat de agenten meteen de conclusie trokken dat hij was overleden zonder binnen geweest en dat er nog langere tijd agenten binnen waren had ik dit idee al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
ik heb ook geen vrienden. maar heb ook niet het gevoel dat ik iets mis.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ziet ze toch vaak op FOK! posten hoorIn R&P regelmatig topics over 'ik heb geen vrienden, en nu?' en dan gaat iedereen ze aanraden om naar de sportschool en zo te gaan
Ja, maar die mensen zie je niet, je weet van die mensen ook niet wie het zijn en (en het blijft natuurlijk wel Fok) of ze wel zijn. En een sportschool, sja, als er een plek is waar ik me niet voor kan stellen dat mensen daar vrienden maken, dan is het wel een plek waar iedereen komt om vooral aan zijn of haar eigen fysieke gesteldheid te werken.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Je ziet ze toch vaak op FOK! posten hoorIn R&P regelmatig topics over 'ik heb geen vrienden, en nu?' en dan gaat iedereen ze aanraden om naar de sportschool en zo te gaan
Ik noemde het ook omdat ik het zo'n debiele suggestie vind. En je ziet het steeds terug komen in topics waarin mensen vragen hoe ze vrienden kunnen maken.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:45 schreef Vork het volgende:
Ja, maar die mensen zie je niet, je weet van die mensen ook niet wie het zijn en (en het blijft natuurlijk wel Fok) of ze wel zijn. En een sportschool, sja, als er een plek is waar ik me niet voor kan stellen dat mensen daar vrienden maken, dan is het wel een plek waar iedereen komt om vooral aan zijn of haar eigen fysieke gesteldheid te werken.
De agenten waren wel binnengeweest he, zo hebben ze in elk geval vast kunnen stellen dat hij was overleden, maar ze zeiden heel erg tactisch verder niets. Nouja, geweld werd wel uitgesloten, daarvan was niets zichtbaar. Vanaf daar kan het inderdaad nog maar twee kanten op, maar ik kreeg nu wel het idee dat het niet een heel erg grote verrassing was.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:43 schreef z80 het volgende:
gezien de opmerking dat de agenten meteen de conclusie trokken dat hij was overleden zonder binnen geweest en dat er nog langere tijd agenten binnen waren had ik dit idee al.
Ik zie ze ook voorbij komen. Mensen aansporen om iets te doen waar ze zich sowieso al niet heel erg prettig bij gaan voelen werkt volgens mij alleen maar averechts. Dat soort mensen moeten geīnspireerd raken om iets in hun leven te willen veranderen, op een eigen manier en niet het idee hebben dat ze gedwongen worden om van alles te gaan ondernemen waar ze het heil (nog) niet van inzien. Van sommige van dat soort suggesties druipt een complete gebrek aan empathisch vermogen.quote:Op woensdag 26 september 2012 21:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik noemde het ook omdat ik het zo'n debiele suggestie vind. En je ziet het steeds terug komen in topics waarin mensen vragen hoe ze vrienden kunnen maken.
Als het publiek vooraf geloofd dat Utrecht wel even gaat stunten pakt het ineens een stuk minder goed uit daarquote:
en nu Utrecht niet wint misdraagt het publiek zich helaas ook daarquote:Op woensdag 26 september 2012 22:03 schreef borisz het volgende:
Zo kan eindelijk weer iemand lastig vallen nadat hij mij twee jaar heeft lastig gevallen.
Echte mannen of uit de categorie van diegene die de boel aan elkaar praatte de vorige keer?quote:Op woensdag 26 september 2012 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Lekker gezongen![]()
We hebben mannen erbij![]()
En veel nieuwe vrouwen
dat zijn toch kleine geluksmomentjesquote:Op woensdag 26 september 2012 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Lief FFT.
Gelukkig schrijft ie af en toe en heeft ie duidelijk laten merken dat ie wel kontakt wil blijven houden.
Zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 22:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat zijn toch kleine geluksmomentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |