Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherquote:Op donderdag 27 september 2012 21:51 schreef Faaluser het volgende:
Dat is echt van die muziek dat, wanneer het voorbij komt op de radio, je al gapend op de uitknop drukt.
Kusje.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou mezelf niet vergelijken met een van de zeven wereldwonderen, maar toch bedankt
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!quote:Op donderdag 27 september 2012 21:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij bent de toekomst natuurlijk en wil de blits maken met je dubstep en lekker heupwiegen op de dansvloer onder het genot van Rihanna en Usherneenee aan die ongein doe ik niet mee jongeman
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:56 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Neen, ik luister geen hoofdstroommuziek. Integendeel zelfs. Ik word met regelmaat uitgenodigd voor de grootste partijen, maar wanneer ik zie of merk dat er hoofdstroom wordt gedraaid zeg ik al gauw gedag!
quote:Op donderdag 27 september 2012 21:58 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Hip plaatje hoor, helemaal bij de tijd jij!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
decubituswonden zijn toch doorlig/zitplekken?
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks johquote:
Welke opleiding doe jij daar op die TBWquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
iiewww daar zagen we foto van ja laatst in een les ;___; heel hap uit een voet weg gewoon bahbahals ik die later krijg stuur ik ze door naar verpleging, niet in mijn praktijk daarmee :w
Hahahahahaquote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
iiewww daar zagen we foto van ja laatst in een les ;___; heel hap uit een voet weg gewoon bahbahals ik die later krijg stuur ik ze door naar verpleging, niet in mijn praktijk daarmee :w
Mag ik dan bij jou stage lopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks joh
Gemeen wel/quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef JanPiraat het volgende:
Ja en ik mag mezelf ook psycholoog noemen als ik over vier jaar mn diploma heb.quote:Op donderdag 27 september 2012 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedzo! Ben je bijna ook verpleegkundige straks joh
Bij wie? Klinks of mij? Waar deed jij ook alweer je opleiding?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou stage lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |