quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
Voor de staanders en lopers die dit lezen: schaam je niet, ook jullie zijn kinderen van God.
Ey hallo, een xtje kwam er ook een mooie vrouw bij toen ik samen met mijn vriendin was, zij en een mooie vrouw. Was jij dit misschien??quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef Kyubey het volgende:
Haten op staanders en lopers![]()
Gr een loper
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ey hallo, een xtje kwam er ook een mooie vrouw bij toen ik samen met mijn vriendin was, zij en een mooie vrouw. Was jij dit misschien??
Je had mooie borsten als jij dat was, nou groetjes en miss tot ovlgend jaar.
Ik zal even proberen een foto van de krant te maken, dan is het misschien wat duidelijker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap eigenlijk het probleem niet... Hebben andere mensen er last van dan? (kan het artikel niet fatsoenlijk lezen)
Ik denk dat ze thuis in de kast zitten....quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Laat me raden: dit zijn ook homo's die maar normaalgevonden willen worden en getolereerd willen worden? Doe dit lekker thuis!
Ze kunnen atuurlijk niet én in de kast zitten, én op een duin staan, tenzij Hans Kazanquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thuis in de kast zitten....
Kast in de duin? Gaat prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze kunnen atuurlijk niet én in de kast zitten, én op een duin staan, tenzij Hans Kazan
En dan je username boven je vagina of piemel zetten, sowieso goeden idee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat we binnenkort maar eens een FOK!-meet in de duinen van Hoek van Holland moeten doen. Vrij idioot, maar ik vind het eigenlijk wel grappig
Shit... je hebt gelijk. Maar kasten in de duinen; valt ook wel erg opquote:
Fixed.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef ElisaB het volgende:
Ze kunnen atuurlijk niet én in de kast zitten, én op een duin staan, tenzij Hans Kazan Klok
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Er zijn trouwens ook zitters:
Bijvoorbeeld in Scheveningen zitten vaak hele rijen mannen in hun auto geparkeerd langs de boulevard. Hier op Google Streetview toevallig niet zo veel, in de praktijk vaak wel.
gwn teleportatiekast jwzquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit... je hebt gelijk. Maar kasten in de duinen; valt ook wel erg op
Jij verdiend dan wel een trap tussen je benen. Dus gebruik je Ikjijallebei naambordje maar.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
En dan je username boven je vagina of piemel zetten, sowieso goeden idee.
ben jij er normaal ook altijd? K zie heel soms wel vrouwen lopen, ben er zelf bijna iedere dag in de zomer als het weer het toelaat.
Toevallig, of door het busje dat links van 'm staat?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Bijvoorbeeld in Scheveningen zitten vaak hele rijen mannen in hun auto geparkeerd langs de boulevard. Hier op Google Streetview toevallig niet zo veel, in de praktijk vaak wel.
Ik ben er nu; mobiel internet jeweetsquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:22 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
En dan je username boven je vagina of piemel zetten, sowieso goeden idee.
ben jij er normaal ook altijd? K zie heel soms wel vrouwen lopen, ben er zelf bijna iedere dag in de zomer als het weer het toelaat.
Welk fenomeenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat
Net als het fenomeen 'zadelruikers'
Zo'n busje met strepen helpt ongetwijfeld ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Toevallig, of door het busje dat links van 'm staat?
Meestal zien ze er inderdaad niet al te Nederlands uit. Rare hobby. Misschien tijd om in de inburgeringscursus te zetten...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef ikjijallebei het volgende:
Vaak marokkanen trouwens, maar dat terzijde. En typetjes die 4x de boulevard rondrijden. Als je dan een ijsje aan het eten bent, zie je soms 4x dezelfde auto voorbijrijden___!
Serieus? Hoek vn HOlland gwoon? k woon vlakbij dus kan wel komen? war sta je precies ?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er nu; mobiel internet jeweets
Zadelruikers. Ja dat bestaatquote:
haha. Zo lijkt het in eerste instantie idd. Alleen als je goed kijkt lopen die paarden gewoon rustig die duin op.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef tralalala het volgende:
Die Staander rechtsboven op de foto houdt zich wel in netjes in zijn rol als hij wordt bestormd door de politie te paard.
Die heeft z'n asociale kut Kadett wel behoorlijk aso geparkeerd ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Raar ook dat die agenten niet zelf kunnen lopen i.p.v. 600 kg paard door een kwetsbaar gebied te laten banjeren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha. Zo lijkt het in eerste instantie idd. Alleen als je goed kijkt lopen die paarden gewoon rustig die duin op.
ja zeg, dan worden ze moe.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:33 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Raar ook dat die agenten niet zelf kunnen lopen i.p.v. 600 kg paard door een kwetsbaar gebied te laten banjeren.
Ik heb het eigenlijk nogal koud, dus ik ga zo naar huis. Geen bal te beleven op het moment. Sta een beetje in mijn eentje bloot te wezen (en kou te lijden) op een kale duintopquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:26 schreef ikjijallebei het volgende:
Serieus? Hoek vn HOlland gwoon? k woon vlakbij dus kan wel komen? war sta je precies ?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
ook jullie zijn kinderen van God.
Ja, anders loop je het risico dat hij wel erg klein voor de dag komt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Basp1 het volgende:
Dit bericht is weer een beetje mosterd na de maaltijd, het staan en loop seizoen is wel voorbij.
En blijven staan met deze temperaturen is ook niet evident.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, anders loop je het risico dat hij wel erg klein voor de dag komt.
En wat doen ze dan????quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef RemcoDelft het volgende:
what's in a namequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Nee ik ga niet in mijn blootje in de duinen staan.
Het is niet nieuw, het bestaat al jaren.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:29 schreef Yi-Long het volgende:
Hebben ze wel een duinkaart!?
Anyway, we staan al speciale neukbossen toe voor homo's, dus dit is blijkbaar de volgende stap. Blijkbaar is het OK om te potloodventen tegenwoordig.
Ik heb er zelf niet echt behoefte aan eerlijk gezegd, al komt dat ook omdat ik een koukleum ben, dus moet er niet aan denken.....
Niet naakt. En ik heb geen idee wat ze daar doen... Ik kan niet 1 optie bedenken die het daglicht kan verdragen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En wat doen ze dan????
Zitten die ook naakt in hun auto?
Het zijn frietenquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:04 schreef Equites het volgende:
Als ik zo'n idioot tegen kom kan die echt wel een paar patatten verwachten.
Net hete patat uit de frituur over hem heen gooien.quote:
Hebben jullie ook torens, paarden, koninginnen, koningen en pionnen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef Kyubey het volgende:
Haten op staanders en lopers![]()
Gr een loper
Met een paar vrienden kan ik het herdersmatje.quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hebben jullie ook torens, paarden, koninginnen, koningen en pionnen?![]()
Jij mag alleen schuin lopen als loper, dat weet je wel toch?
Ja k zag je inderdaad weglopen dus ik liet het maar gaan, sowieso omdat je er niet echt goed uitzag, en spijkerachtig.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nogal koud, dus ik ga zo naar huis. Geen bal te beleven op het moment. Sta een beetje in mijn eentje bloot te wezen (en kou te lijden) op een kale duintop
Volgens mij - in zoverre ik dit vluchtig lezend uit het artikel heb gehaald - heeft dat er niets mee te maken maar staan de meesten er gewoon te staan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Alborz het volgende:
Ik zal mijn gal maar niet spuwen wat betreft homoseksuelen. Ze slagen er prima in om zelf die boodschap duidelijk te maken.
Spijkerachtig? Wat mag dat wezen??quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ja k zag je inderdaad weglopen dus ik liet het maar gaan, sowieso omdat je er niet echt goed uitzag, en spijkerachtig.
Vertel, vertel, vertelquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:35 schreef Alborz het volgende:
Ik zal mijn gal maar niet spuwen wat betreft homoseksuelen. Ze slagen er prima in om zelf die boodschap duidelijk te maken.
Bofbipsquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:47 schreef Mr.Cooper het volgende:
Zo ik sta voor het eerst in de krant. doei.
Whutquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Rectum het volgende:
kaulo lopers die altijd op je afkomen eerst met een stijfje in jouw richting wijzen voor dat je mag naderen dat zijn de regels en dat weten jullie verdomme maar al te goed
Hehehe. Ja, sommige mensen hebben gewoon geen fatsoen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:53 schreef Rectum het volgende:
kaulo lopers die altijd op je afkomen eerst met een stijfje in jouw richting wijzen voor dat je mag naderen dat zijn de regels en dat weten jullie verdomme maar al te goed
Je geeft in elk geval het goede voorbeeldquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:18 schreef 77uzi77 het volgende:
ranzige lui!
Dat je homo bent moet je zelf weten maar gedraag je dan ook fatsoenlijk
[ afbeelding ]
Je weet er aardig wat vanaf, volgens mij ben je een staander.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb ook een observatie gedaan op het strand in de buurt van een groepje slanke meisjes vormt zich vaak een cirkel van histige puberale adolescenten. Ik heb de volgende groepjes kunnen waarnemen, de schuchtere bebrilde bleekscheten, vaak met wolvenshirt, deze schuiven langzaam vanaf een meter of 10 hun handdoek dichterbij naar hun prooi, maar komt tot weinig interactie.
De ballers, beginnen op zo'n 8 meter maar starten een balspel tussen hun handdoeken en de prooi. Hiermee houden ze de oprukkende eerste groep op afstand en proberen ze door goede balbeheersing, met af en toe een afzwaaier richting de prooi contact te leggen, met wisselende succes.
Een andere groep gedraagd zich meer als een alfa, struinen het strand af en schuiven te pas en te onpas aan voor een babbeltje bij de prooi. Deze tactiek lijkt op vissen met een shotgun, zoveel mogelijk contact leggen en hopen dat je er eentje raakt.
Opvallend is dat groepjes walrussen wel van een rustig dagje strand kunnen genieten.
Je moet wat als je de hele dag staat zonder interactie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je weet er aardig wat vanaf, volgens mij ben je een staander.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Spijkerachtig? Wat mag dat wezen??
Ah, op zo'n manier...quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:46 schreef ikjijallebei het volgende:
.. Plat. Geen tieten, geen kont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ah, op zo'n manier...
Pics in DM dan graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wil je ermee zeggen dat je een dikzak ben?
deze man weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:25 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mensen die aan seks doen.![]()
Echte bazen zitten dag en nacht thuis op de zolderkamer met internet met fok!![]()
seks is zooo 1973.
Ze fluiten niet naar tsquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap eigenlijk het probleem niet... Hebben andere mensen er last van dan? (kan het artikel niet fatsoenlijk lezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm not living, i'm just killing time
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef ikjijallebei het volgende:
In mijn 1tje lukt het noit, maar als k mn vriendin meeneem en als we dan samen gaan staan, ontstaan de grootste duinen-orgies.
Wel veel mannen, mja k ben niet vies van kontje weetje op z'n tijd.
lekker staan en seksen.
Nee. Het zijn staanders en lopers. Ik denk vieze mannen van boven de 50 met een buikje en manboobs.quote:
Mannen van boven de 50 kunnen soms ook best leuk zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:43 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee. Het zijn staanders en lopers. Ik denk vieze mannen van boven de 50 met een buikje en manboobs.
Dan denk je waarschijnlijk aan George Clooney of Brad Pitt. Daar lijken die mannetjes in de verste verte niet op, denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2015 08:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Mannen van boven de 50 kunnen soms ook best leuk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |