quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:10 schreef Fascination het volgende:
Voor de staanders en lopers die dit lezen: schaam je niet, ook jullie zijn kinderen van God.
Ey hallo, een xtje kwam er ook een mooie vrouw bij toen ik samen met mijn vriendin was, zij en een mooie vrouw. Was jij dit misschien??quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef Kyubey het volgende:
Haten op staanders en lopers![]()
Gr een loper
quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Ey hallo, een xtje kwam er ook een mooie vrouw bij toen ik samen met mijn vriendin was, zij en een mooie vrouw. Was jij dit misschien??
Je had mooie borsten als jij dat was, nou groetjes en miss tot ovlgend jaar.
Ik zal even proberen een foto van de krant te maken, dan is het misschien wat duidelijker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap eigenlijk het probleem niet... Hebben andere mensen er last van dan? (kan het artikel niet fatsoenlijk lezen)
Ik denk dat ze thuis in de kast zitten....quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Laat me raden: dit zijn ook homo's die maar normaalgevonden willen worden en getolereerd willen worden? Doe dit lekker thuis!
Ze kunnen atuurlijk niet én in de kast zitten, én op een duin staan, tenzij Hans Kazanquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ze thuis in de kast zitten....
Kast in de duin? Gaat prima.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze kunnen atuurlijk niet én in de kast zitten, én op een duin staan, tenzij Hans Kazan
En dan je username boven je vagina of piemel zetten, sowieso goeden idee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:19 schreef ElisaB het volgende:
Ik denk dat we binnenkort maar eens een FOK!-meet in de duinen van Hoek van Holland moeten doen. Vrij idioot, maar ik vind het eigenlijk wel grappig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |