Het is natuurlijk niet bijzonder handig om dergelijke grapjes te maken wanneer je weet dat alles wat je zegt onder een vergrootglas wordt gelegd en wordt opgeblazen.quote:Op woensdag 26 september 2012 00:18 schreef VacaLoca het volgende:
Ik hoop voor hem dat ie een grapje maakt. Hij heeft wel van die momenten:
edit: filmpje gezien, hij maakt duidelijk een grapje. Degenen die dat niet doorhebben zijn pas' ignorant'. Maakt 'm overigens wel tactloos gezien de context waarin ie aan het praten was.
En nee ik heb verder helemaal niets met Romney.
Het is wel handig om te laten zien hoe vooringenomen de pers en de anti-Romney kliek is.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet bijzonder handig om dergelijke grapjes te maken wanneer je weet dat alles wat je zegt onder een vergrootglas wordt gelegd en wordt opgeblazen.
Ik zal niet ontkennen dat de zogenaamde liberal media zich achter de president scharen. Echter, wanneer je ziet hoe FOX een Obama behandelt, blijft er verdomd weinig over van jouw gejank over de bevooroordeelde pers.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is wel handig om te laten zien hoe vooringenomen de pers en de anti-Romney kliek is.
Wie had het over Obama?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat de zogenaamde liberal media zich achter de president schaart. Echter, wanneer je ziet hoe FOX een Obama behandelt, blijft er verdomd weinig over van jouw gejank over de bevooroordeelde pers.
Als je anti-Romney bent, dan is de kans groot dat je pro-Obama bent, nietwaar?quote:
Het onderwerp van deze draad was de vermeende domheid van Romney. Obama wordt nergens genoemd.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je anti-Romney bent, dan is de kans groot dat je pro-Obama bent, nietwaar?
Je kunt daar een nieuw topic over openen, en misschien reageer ik daar zelfs op. Maar in dit topic heeft het weinig zin om Obama er bij te halen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
Punt is vooral dat je huilie doet omdat de pers zogenaamd anti-Romney is. Ik vermoed echter dat je niet liep te klagen toen Obama door FOX werd uitgemaakt voor communist en er openlijk werd getwijfeld aan zijn loyaliteit.
Jouw selectieve verontwaardiging is natuurlijk gewoon relevant. Ook in dit topic.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:19 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Je kunt daar een nieuw topic over openen, en misschien reageer ik daar zelfs op. Maar in dit topic heeft het weinig zin om Obama er bij te halen.
En dat deed je 6 jaar geleden wel? Of was je toen nog niet geboren?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:25 schreef MPC60 het volgende:
Lyrebird, die kan je al 5 jaar niet meer serieus nemen.
Iemand moet het doen. BTW, als er nog eens een topic geopend mocht worden over de vermeende domheid van Barack Obama, dan zal ik mijn steentje bijdragen.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw selectieve verontwaardiging is natuurlijk gewoon relevant. Ook in dit topic.
voordeel is wel dat er nu niet meer gevraagd zal worden om het geboortebewijs, of dat ie voor Osama isquote:Op woensdag 26 september 2012 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
Punt is vooral dat je huilie doet omdat de pers zogenaamd anti-Romney is. Ik vermoed echter dat je niet liep te klagen toen Obama door FOX werd uitgemaakt voor communist en er openlijk werd getwijfeld aan zijn loyaliteit.
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:26 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
En dat deed je 6 jaar geleden wel? Of was je toen nog niet geboren?
Hoeft niet , je kan ook voor de teaparty zijn en fan van Palin zijn, dan heb je iemand die weet waar Rusland ligt, die communistenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je anti-Romney bent, dan is de kans groot dat je pro-Obama bent, nietwaar?
Wat let je om een dergelijk topic te openen?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. BTW, als er nog eens een topic geopend mocht worden over de vermeende domheid van Barack Obama, dan zal ik mijn steentje bijdragen.
True.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef HD9 het volgende:
[..]
Hoeft niet , je kan ook voor de teaparty zijn en fan van Palin zijn
Mja, jou kun je alles wijs maken. Ik zou maar een toontje lager zingen als ik jou was.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef HD9 het volgende:
[..]
Hoeft niet , je kan ook voor de teaparty zijn en fan van Palin zijn, dan heb je iemand die weeet waar Rusland ligt, die communisten
[ afbeelding ]
Waarom gelijk zo aangebrand?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:36 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mja, jou kun je alles wijs maken. Ik zou maar een toontje lager zingen als ik jou was.
Hij beargumenteert zijn posts gewoon goed, dat kun je van het gros van de users hier niet zeggen. Een beetje jammer om iemand met een andere mening zo te demoniseren.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:30 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga lekker op een Amerikaans forum klagen over het afvallige Europa.... maar dat doe je vast al.
wel een dom grapje danquote:Op woensdag 26 september 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij beargumenteert zijn posts gewoon goed, dat kun je van het gros van de users hier niet zeggen. Een beetje jammer om iemand met een andere mening zo te demoniseren.
Verder is het inderdaad niet handig van Romney, maar toch wel duidelijk als grap bedoeld. En ja, dat is net zo sneu als de berichtgeving van Fox News t.o.v. Obama.
Nee, ik ben werkloos en gebruik de computer in de daklozenopvang.quote:
nou presidenten liever niet, dan ga je denken dat ze dom zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 11:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
En politici mogen geen domme grapjes maken?
ik ook, is die winkelwagen met matras en slaapzak buiten van jou ???quote:Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik ben werkloos en gebruik de computer in de daklozenopvang.
Blijft een heerlijk woord, oliebol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:29 schreef Karina het volgende:
Als hij dat echt heeft gezegd, is hij wel een hele grote oliebol
Ja degene die dat plaatje maakt en post heeft geen common sense. Er zijn ook delen in de wereld waar mensen hurkend poepen. Mensen die nog nooit op een "Westerse" WC hebben gezeten gaan dan op de randen staan en hurkend poepen, iets wat niet de bedoeling is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:14 schreef kovenant het volgende:
common sense , he has not
[ afbeelding ]
In de slaapzak ligt nog een fles glühwein.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:47 schreef HD9 het volgende:
[..]
ik ook, is die winkelwagen met matras en slaapzak buiten van jou ???
Heb je r nog een lekker fleshje in?/
Het is eigenlijk ronduit heldhaftig zelfsquote:Op woensdag 26 september 2012 10:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is wel handig om te laten zien hoe vooringenomen de pers en de anti-Romney kliek is.
quote:Op woensdag 26 september 2012 11:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij beargumenteert zijn posts gewoon goed,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |