Gelukkig... ik schrok alquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
In de 90s dus he. Niet echt haha gaprjen
Hoi Sunchaserquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:01 schreef Stefan het volgende:
Jammer, alles beter dan Paul Rabbering
quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
In de 90s dus he. Niet echt haha gaprjen
Hey halloquote:
Who's my Asian friend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Wolf, net een liedje over kukident!quote:
Jongeh dequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:25 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wolf, net een liedje over kukident!
Je hebt zeker een 3 en een 0 in je leeftijd nu?quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jongeh de [ afbeelding ] knop begint heel erg te lonken hoor![]()
Bingoquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt zeker een 3 en een 0 in je leeftijd nu?
quote:
Jij kan de zon laten schijnen! Hoppatee, meebrullen die hapquote:
Ik weigerquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij kan de zon laten schijnen! Hoppatee, meebrullen die hap
Sterren, je laat ze blekenquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij kan de zon laten schijnen! Hoppatee, meebrullen die hap
Ik ben ziek ja.quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
En als je lacht, lacht heel de wereld mee!
Dank jequote:Op dinsdag 25 september 2012 13:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aai over je bolletje dan maar, beterschap!
Sowieso die hele 90's requestquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een heerlijke nummers dit uur al
Ik heb bij 90s het volume bijna non stop een stuk harder staan, voor een enkel plaatje gaat ie wel eens iets zachter. Ik was nog heel jong in de 90s maar ik heb er veel meer mee dan de zeroes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sowieso die hele 90's request
Tuurlijk zijn er een paar van die baggerplaatjes die hitjes waren, de schaamplaten zeg maar, maar de rock/gitaarmuziek uit die tijd was wel stukken beter dan nu eerlijkgezegd
Zeroes is ook meer mijn periode (in ieder geval wat stappen betreft), maar het moet dan eigenlijk alleen 2000-2006 zijn ongeveer...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb bij 90s het volume bijna non stop een stuk harder staan, voor een enkel plaatje gaat ie wel eens iets zachter. Ik was nog heel jong in de 90s maar ik heb er veel meer mee dan de zeroes.
Zeroes request heeft op zich ook best potentie maar ze doen vaak bijna alleen maar platen van 2007-2009 die je elke week nog wel hoort, valt eigenlijk altijd weer tegen
quote:
Daar hoor je ook niets meer van. Jammerquote:
12quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:30 schreef ConscienceNL het volgende:
Wat een heerlijke nummers dit uur al
Humor van een andere generatiequote:
Mag ik je aanrakenquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:54 schreef henkde_j het volgende:
Dit kon ik op het keyboard van m'n broer. Met de 'whoah knop'
Zwaai vanuit Equote:Op dinsdag 25 september 2012 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoi vanaf T2
En ja, ik was altijd vrij op dinsdag. Nu niet meer
Zou het pun intended zijn?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:45 schreef SilentChaos het volgende:
En dan "Cum as you are" erna draaien
Nog steeds vanuit T2quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Zwaai vanuit E![]()
We worden de hele campus over gestuurd vandaag
quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:14 schreef ConscienceNL het volgende:
Ramon kreeg een plakje worst mee bij de slager![]()
![]()
![]()
Ik ken het basisschool groep 8 musical dansje nogquote:
Geef toe, de beste man had een vreselijk goed onderbouwd punt.quote:
quote:
Ik zag Fran Healy (de zanger van Travis) vorig jaar nog als voorprogramma van Brandon Flowers in 013. Deed ie o.a. een aantal Travis liedjes.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daar hoor je ook niets meer van. Jammer
Sing was ook goed![]()
Ja, daar was ik dus te laat binnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zag Fran Healy (de zanger van Travis) vorig jaar nog als voorprogramma van Brandon Flowers in 013. Deed ie o.a. een aantal Travis liedjes.![]()
Nou, ik heb het speciaal voor jou gefilmd, kijk eens aan!quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, daar was ik dus te laat binnenIk wist niet dat hij kwam
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou, ik heb het speciaal voor jou gefilmd, kijk eens aan!
De ruimte is inderdaad... beperkt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan zit je wel héél dicht tegen die monitor aan...
Die laatste vond ik vroeger wel erg leukquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Cocker, Public, Jackson, Fatone of toch gewoon McIntyre?
Niks om je voor te schamen, ik ging er vroeger mee trouwen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Die laatste vond ik vroeger wel erg leuk![]()
Oeh, echt? Heeft ie die mooie krulletjes nog??quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen, ik ging er vroeger mee trouwen.En hij is sinds de vroege jaren '90 nog beter opgedroogd.
Mwoahhhh niet echt, en hij wordt eind dit jaar 40 dus het frisse is er een beetje vanaf. Maar hij mag er nog best wezen. http://www.joeymcintyre.com/quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, echt? Heeft ie die mooie krulletjes nog??
Vast welquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zou Paul deze morgenmiddag ook nog gaan draaien...?
Vast wel. Juist de onbekende happy- of early hardere hardcoren draait hij nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En zal Bart er weer lekker doorheen kletsen? Jammer dat maar een half uurtje is als ik Paul was had ik er een uur van gemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is idd al heel wat als hij bijv RMB-Spring draait.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:48 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vast wel. Juist de onbekende happy- of early hardere hardcoren draait hij niet
Buzz fuzz, Darkraver, Dano, Dana, Weirdo, King Matthew, Bass-D etcquote:Op dinsdag 25 september 2012 21:51 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Het is idd al heel wat als hij bijv RMB-Spring draait.
Absoluut doablequote:Op dinsdag 25 september 2012 20:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoahhhh niet echt, en hij wordt eind dit jaar 40 dus het frisse is er een beetje vanaf. Maar hij mag er nog best wezen. http://www.joeymcintyre.com/
Literatuuronderzoek, zit allerlei wetenschappelijke artikelen door te lezen. Word je best gaar vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Rustig trouwens. Waar is iedereen joh?
Interessant!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Literatuuronderzoek, zit allerlei wetenschappelijke artikelen door te lezen. Word je best gaar van
Op zich wel erg interessant, we gaan er ook op afstuderenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Interessant!![]()
Waar gaat het over?
Ohja dat is dan wel tof. Kan je het ook weer icm je werk gebruikenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Op zich wel erg interessant, we gaan er ook op afstuderen![]()
Het onderwerp wordt iets met autisme in combinatie met communicatie via social media, een heet hangijzer op m'n werk. Veroorzaakt veel conflicten
Wetenschappelijke artikelen, o zo nuttig maar ontzettend droog en saai geschrevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Literatuuronderzoek, zit allerlei wetenschappelijke artikelen door te lezen. Word je best gaar van
Ik was bij ADO'20 - Almere City. En nu ben ik licht aangeschoten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:53 schreef Pino112 het volgende:
Rustig trouwens. Waar is iedereen joh?
Dat is wel de bedoeling, ja! We hopen met een aanbeveling te komen, voor 15 mei. Dat wordt stressen rond m'n verjaardagquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat is dan wel tof. Kan je het ook weer icm je werk gebruiken
Klopt inderdaadquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wetenschappelijke artikelen, o zo nuttig maar ontzettend droog en saai geschreven
Ik zit me bezig te houden met wat voorbereidingen voor m'n lessen. Het boek dat we gebruiken vind ik aan alle kanten erg mager en soms ronduit warrig (en is de begeleidende docent ook met me eens), dus ik zit wat extra werk te verrichten zodat m'n kinders de taaltoets gaan halen
Feestweek van Heemskerk is er niets bij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was bij ADO'20 - Almere City. En nu ben ik licht aangeschoten.
Hahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was bij ADO'20 - Almere City. En nu ben ik licht aangeschoten.
Altijd voor een onderwerp kiezen waar je zelf ook interesse in hebt inderdaad, scheelt al wat motivatiewerkquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt inderdaad![]()
Het scheelt wel dat we een onderwerp hebben gevonden dat aardig actueel is en ook interessant genoeg is om in te duiken![]()
Jammer eigenlijk, dat je eigenlijk geen goed boek hebt liggen dat helder is geschreven... Kan zo veel onduidelijkheid schelen
Ado'20 hoorde natuurlijk gewoon te winnen van Almere City (quote:
Niets overschrijdt de feestweek. Dat weet jij ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Feestweek van Heemskerk is er niets bij.
Lachend. Hele 2e helft met 10 man gespeeld wegens (terechte) rode kaart voor de keeper en dat hele Almere City heeft niet één kans gecreëerd en weet je nog van 2-1 naar 4-1 uit te lopen.quote:
PEC Zwollequote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef borisz het volgende:
Hopelijk valt de loting mee straks. Dan kom ik wellicht kijken op De Vlotter. Al hoop ik ook dat Telstar niet faalt in Zeeland morgen.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Je wil ruzie met Timo?
*pakt popcorn*
Ik weet eigenlijk niet of we nu weer automatisch thuisvoordeel hebben, dat houdt nl. een keertje op. Maar ach, we hebben ook wel eens uit van Haarlem gewonnen en het Utrecht verdomd lastig gemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:20 schreef borisz het volgende:
Hopelijk valt de loting mee donderdag. Dan kom ik wellicht kijken op De Vlotter. Al hoop ik ook dat Telstar niet faalt in Zeeland morgen.
Eindelijk een film waarover ik kan meepratenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
ik keek in het kader van 90s request weer een 90s film: True Lies. heerlijke over de top actie met Schwarzenegger
yup, die zorgt voor een geweldig over de top slot. prachtig. had em al eens gezien en de 2e keer is ie nog steeds vermakelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Eindelijk een film waarover ik kan meepraten![]()
(met die straaljager,toch?)
Telstar en Beker is geen combo. Gaan er dan weer eens uit tegen Bokjeveen. Achilles '29 was vorig jaar te sterk. Ook zelden een leuke loting thuis. Grunn een paar jaar geleden was een uitzondering.quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of we nu weer automatisch thuisvoordeel hebben, dat houdt nl. een keertje op. Maar ach, we hebben ook wel eens uit van Haarlem gewonnen en het Utrecht verdomd lastig gemaakt.
Volgens mij heb ik die een keer of 5 gezien! M'n ex was/is nogal fan van dat genre (Schwarzenegger/Seagal/Norris/Stallone), veel van meegekregenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, die zorgt voor een geweldig over de top slot. prachtig. had em al eens gezien en de 2e keer is ie nog steeds vermakelijk
fan ben ik niet,. ben meer horror en thriller kijker. maar af en toe hersenloze actie kan ik prima hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die een keer of 5 gezien! M'n ex was/is nogal fan van dat genre (Schwarzenegger/Seagal/Norris/Stallone), veel van meegekregen
Als ik moet kiezen, dan toch liever actie...quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fan ben ik niet,. ben meer horror en thriller kijker. maar af en toe hersenloze actie kan ik prima hebben
ik had eigenlijk hier heen gewild in het Halloweenweekend: https://www.facebook.com/(...)Show/120916991298023quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen, dan toch liever actie...![]()
Of eigenlijk helemaal geen films, ik heb geen zittend gat
quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:43 schreef CindieY het volgende:
Pfoe, bijna 12 uur alweer. Tijd om gauw m'n bed in te duiken!
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:45 schreef 3rdRock het volgende:
en ik ga ook mijn bed in. morgen van half 8 tot ca. half 7 voor m'n werk op pad....voordeel is dat ik de rest van de week kortere dagen kan maken
trusten
Slaap lekker, mop!quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook maar slapen, fijne avond nog allen!![]()
Joh, geniet er lekker van! Je kan de hele nacht nog slapenquote:Op dinsdag 25 september 2012 23:48 schreef Sersjee het volgende:
An sich zou ik best willen gaan slapen, maar de adrenaline giert nog door m'n lijf...
* Sersjee stuitert door z'n riante appartement
Welke?quote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef Sersjee het volgende:
Sowieso één goede plaat in de 3na12...
Haha inderdaad!quote:Op woensdag 26 september 2012 00:00 schreef Sersjee het volgende:
Sowieso één goede plaat in de 3na12...
Same herequote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, ik ging slapen. Loopt altijd uit.
Ik vond het, gezien de omstandigheden (vrolijke biertjes), nog aardig meevallenquote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Sersjee het volgende:
Normaal klink ik overigens niet zó verrot.
quote:Op woensdag 26 september 2012 00:05 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, ik ging slapen. Loopt altijd uit.
Slaap lekkerquote:
Zeg, ik spring zo in de auto om je naar bed te schoppen, kan me niet schelen dat je 3 koppen groter bentquote:Op woensdag 26 september 2012 00:11 schreef Pino112 het volgende:
Oké, nog 1 post.
Wat een verdomd lekkere 3na12! Stuk voor stuk topplaten!
Nu écht slapen![]()
KOM HIER DAN HÈ!!111quote:Op woensdag 26 september 2012 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg, ik spring zo in de auto om je naar bed te schoppen, kan me niet schelen dat je 3 koppen groter bent
ik was al een half uur uit bedquote:Op woensdag 26 september 2012 07:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ging je nu naar bed of uit bed?
Hehequote:Op woensdag 26 september 2012 07:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik was al een half uur uit bed
Dacht dat bejaarden altijd vroeg wakker werden?quote:
Diemen-Zuid? Want je ziet er lekker uit?quote:Op woensdag 26 september 2012 07:16 schreef 3rdRock het volgende:
goedemorgen
zo op naar Diemen voor een dagje kalibreren![]()
![]()
jonguhquote:Op woensdag 26 september 2012 08:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dacht dat bejaarden altijd vroeg wakker werden?
Zoals altijd... Ik mag hem nietquote:Op woensdag 26 september 2012 09:01 schreef J83 het volgende:
Het is weer meer gelul dan muziek bij Giel, gaap
Yup.quote:Op woensdag 26 september 2012 07:15 schreef Cee het volgende:
Heb ik de legendarische Sersjee op de radio gemist?
Wat? Wanneer was dat?quote:
Bij de 3NA12.quote:
Ah, ik dacht zojuistquote:Op woensdag 26 september 2012 09:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Bij de 3NA12.
Heb het net even beluisterd en ik klink lang niet zo verrot als ik dacht. Dat valt dan weer mee.
Het is geen Radio 10 Gold...quote:Op woensdag 26 september 2012 09:40 schreef Qunix het volgende:
Zou wel tof zijn... Een week "British invasion" of Oldies (50's, 60's)
Dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weekje 70s en 80s zou wel een goede muzikale opvoeding voor de 3FM-kiddo's zijn.
Vast, maar die zijn al vertrokken richting de buren voordat je "Kinks" kunt zeggen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Weekje 70s en 80s zou wel een goede muzikale opvoeding voor de 3FM-kiddo's zijn.
Doe dan eind '60 en tot halverwege '70quote:Op woensdag 26 september 2012 09:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vast, maar die zijn al vertrokken richting de buren voordat je "Kinks" kunt zeggen.
quote:Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Vast, maar die zijn al vertrokken richting de buren voordat je "Kinks" kunt zeggen.
Ja, van The Beatles alleen al zou je een hele week moeten maken. Op alle radiostations.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe dan eind '60 en tot halverwege '70
De jaren 80 was natuurlijk tergend kut (afgezien van Queen en MJ) En die disco van eind '70 en doorgetrokken tot de jaren '80 was natuurlijk helemaal om te huilen
En daarna een week Call me maybe. Op alle radiostations.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, van The Beatles alleen al zou je een hele week moeten maken. Op alle radiostations.
quote:Op woensdag 26 september 2012 10:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, van The Beatles alleen al zou je een hele week moeten maken. Op alle radiostations.
Begint de dementie al toe te slaan?quote:
Ik neem een Fruittella denk ikquote:Op woensdag 26 september 2012 10:55 schreef CindieY het volgende:
Even heel 90's een boterham met veel te veel hagelslagmix smikkelen
Wat zei ik dan?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Begint de dementie al toe te slaan?
krijg je dikke billen vanquote:Op woensdag 26 september 2012 10:55 schreef CindieY het volgende:
Even heel 90's een boterham met veel te veel hagelslagmix smikkelen
99 % van jouw gedachten bestaan uit dingen omtrent vrouwen?quote:
Nee, ik wil ook zo'n boterham met teveel hagelslag want dat is lekkerquote:Op woensdag 26 september 2012 11:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
99 % van jouw gedachten bestaan uit dingen omtrent vrouwen?
Ben ik niet met je eensquote:Op woensdag 26 september 2012 11:25 schreef alors het volgende:
[..]
beter dan het origineel, mag ik dan zeggen?![]()
Live versies misschien wel, maar deze opname doet mij meer dan de album versie met Freddie.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens
Niemand overtreft de stem van Freddy...
Ja, daar kan ik me ook wel in vinden.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:27 schreef alors het volgende:
[..]
Live versies misschien wel, maar deze opname doet mij meer dan de album versie met Freddie.
Van een hele week Queen word ik ook niet vrolijk. Een uurtje overleef ik misschien nog net, maar dat is het wel.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En vergeet MJ en Queen (Hans) natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |