Meer '90 bands in dat straatje: Travis, Fastball, Oceans Colour Scene, Remy Zero, Semisonic, Sloan, Tonic, Wallflowers, Apples in Stereo, Barenaked Ladies, Eels, Pinback, Ben Folds (Five), The Prayer Boat etc. etc.quote:Op maandag 5 november 2012 09:33 schreef Norrage het volgende:
Ook starsailor is een fijn bandje zeg, dat Love is Here is echt schitterend. Goede tips die "new acoustic movement" van jullie. Ben nu fan van I am Kloot, Starsailor, Badly Drawn boy en ik was al fan van McRae en Kings of Convenience. Is er nog meer?
The Beesquote:Op maandag 5 november 2012 10:00 schreef Z het volgende:
Doves, Elbow, Ocean Colour Scene, Stereophonics, The Beta Band (!), The Bees (), Ed harcourt?
Dit was een inkopper die ik niet kon laten lopen...quote:
Heb er helaas nog niks van vernomen, maar zou wel weer eens tijd worden. En dan moet Summer Breeze er natuurlijk op.quote:Op maandag 5 november 2012 16:39 schreef Z het volgende:
Als die uitkomt zal ik 'm zeker beluisteren. Komt er wat nieuws aan? Ik verwacht er niet al te veel van natuurlijk
Ik vond het een ijzersterk concert. Een uurtje knallen, ze waren er zelf ook wel content mee leek het. Wat bedoel je met 'die mensen daar'? Ik heb voor het eerst in mijn concerthistorie tegen iemand gezegd dat ze moesten stoppen met praten, ik werd er helemaal gek van (kan je na gaan, bij Liars, behoorlijke bak herrie).quote:Op maandag 5 november 2012 23:24 schreef emokid het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch niet geweest naar Liars. Had geen zin in die mensen daar. Was het nog wat?
Tofquote:Op maandag 5 november 2012 23:44 schreef Z het volgende:
[..]
Ik vond het een ijzersterk concert. Een uurtje knallen, ze waren er zelf ook wel content mee leek het. Wat bedoel je met 'die mensen daar'? Ik heb voor het eerst in mijn concerthistorie tegen iemand gezegd dat ze moesten stoppen met praten, ik werd er helemaal gek van (kan je na gaan, bij Liars, behoorlijke bak herrie).
Wat is het subbacultcha klimaat? Ik wilde laatst ook naar zon concert, maar goed dat ik dat niet gedaan heb?quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef emokid het volgende:
[..]
TofIk heb ze eerder gezien, anders was ik er gewoon. Ik bedoel dat inderdaad, maar ook gewoon het subbacultcha klimaat, waar ik eerlijk gezegd niet dood gevonden wil worden.
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Maar goed, ze programmeren leuke bandjes op leuke locaties dus het is een soort noodzakelijk kwaad ...quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef emokid het volgende:
[..]
TofIk heb ze eerder gezien, anders was ik er gewoon. Ik bedoel dat inderdaad, maar ook gewoon het subbacultcha klimaat, waar ik eerlijk gezegd niet dood gevonden wil worden.
Een beetje vervelend alt hip (hipsters). Bij Diiv was het veel erger dan vanavond.quote:Op maandag 5 november 2012 23:53 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat is het subbacultcha klimaat? Ik wilde laatst ook naar zon concert, maar goed dat ik dat niet gedaan heb?
Volgende keer moeten we een biertje doen. Heb je nog concerten die clashen met die van mij? Zie mijn last.fm events.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:01 schreef Z het volgende:
[..]
Ik begrijp precies wat je bedoeld. Maar goed, ze programmeren leuke bandjes op leuke locaties dus het is een soort noodzakelijk kwaad ...
Met Z wil je wel een biertje doen maar afgelopen Animal Collective niet met mij?quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:03 schreef emokid het volgende:
[..]
Volgende keer moeten we een biertje doen. Heb je nog concerten die clashen met die van mij? Zie mijn last.fm events.
Bedenk mij nu pas dat dat eigenlijk een ideaal moment was geweest. Ik was echter met een hele groep en dan is het allemaal wat lastiger.quote:Op dinsdag 6 november 2012 08:06 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met Z wil je wel een biertje doen maar afgelopen Animal Collective niet met mij?Voortrekkerij!
Ja, ik ben meestal ook met groepen en zo, gaat het toch lastiger. Excuus aanvaard hoorquote:Op dinsdag 6 november 2012 10:49 schreef emokid het volgende:
[..]
Bedenk mij nu pas dat dat eigenlijk een ideaal moment was geweest. Ik was echter met een hele groep en dan is het allemaal wat lastiger.Bij Yo La Tengo! en anders eerder wel.
Ik vind het behoorlijk tegenvallenquote:
Je schreef eerder toch dat je lid van Subbacultcha bent?quote:Op maandag 5 november 2012 23:48 schreef emokid het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |