SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Hoeft niet bang te zijn voor een baan later iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
Ik was toch al tandartsassistente?
In het echt wel, helaas. Onzeker werkveld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoeft niet bang te zijn voor een baan later idd
Geneeskunde is niets voor mij inderdaad. De wetenschap achter geneeskunde (biomed.) echter wel.quote:
Ik weet niet waarom, maar als jij dat zo zegt zie ik gelijk allemaal rare rollenspellen voor mequote:
Jij bent gewoon verpest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als jij dat zo zegt zie ik gelijk allemaal rare rollenspellen voor me
ja typ dit in op google: aanhoudende pijn keel hals hoofdquote:
quote:
MR took it to a whole new levelquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bah, bij dokter-dingen denk ik meteen aan eendenbekken en zo, brrr,Als T. dat bij mij voor zou stellen zou ik hem subtiel duidelijk proberen te maken dat ik dat niet helemaal de bedoeling vind.
Helemaal niet!quote:
Maar..quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef Muisraket het volgende:
Jij + onschuld in één zin zonder een ontkennend woord = impossibru.
quote:
verwijs hem/haar door naar dit topic zodat we hem/haar kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw voordat mensen denken 'huh, T.? Wie de F is dat?' Ik ben sort-of aan het daten met iemand die met die letter begint.
Alleen helaas geen Bosschenaar.
Heeft geen FOK! volgens mij. En het is een hem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
verwijs hem/haar door naar dit topic zodat we hem/haar kunnen beoordelen
Nope, het is geen teringlijer. Dacht eerst van welquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
T is vast van Teringlijer (of trut, bij MR witte da nie hè)
No worries Thijs, ik ben er nog
Schijndel!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft geen FOK! volgens mij. En het is een hem.
[..]
Nope, het is geen teringlijer. Dacht eerst van wel, maar het is echt een Skêndelse schat.
Maar nu ga ik echt iets doen voordat ik écht een 3 haal voor dit tentamen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
T is vast van Teringlijer (of trut, bij MR witte da nie hè)
No worries Thijs, ik ben er nog
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft geen FOK! volgens mij. En het is een hem.
[..]
Nope, het is geen teringlijer. Dacht eerst van wel, maar het is echt een Skêndelse schat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw voordat mensen denken 'huh, T.? Wie de F is dat?' Ik ben sort-of aan het daten met iemand die met die letter begint.
Alleen helaas geen Bosschenaar.
Grapje MR, kei leuk!quote:
Dat jij dit nog weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef shifto het volgende:
Oh wacht, dat ging eerst niet omdat ze elkaar verkeerd begrepen, toen gingen we samen friesland zombies moorden en was alles weer goed
Jwzquote:
ctrl + F5?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Hier werkt automatische updates niet.
Wat is dit
Oh dan zit het nog vers in het geheugenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Jwzdaarbij heb ik die film pas een half jaar geleden voor t eerst gezien ofzo
[..]
ctrl + F5?
Ben op mijn werk, zal ik maar niet doen hequote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben op mijn werk, zal ik maar niet doen he
Kerel ik weet net hoe ik de computer aan krijg, laat staan dat ik moet gaan rebootenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo niet?Kan toch zeggen dat ie dom doet en dingen blijven hangen. Dat je hem dan uit frustratie reboot
Nee maar herstart is geen reboot toch? Want dan gaat alles eraf enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
Start > herstart?Of denk ik nu te simpel
Nee reboot is engels voor herstartquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar herstart is geen reboot toch? Want dan gaat alles eraf enzo.
Ja slimmerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee reboot is engels voor herstartJij doelt op format
Ict nerdjequote:
Ja soms als je denkt dat iemand niet dommer kan zijn..quote:
Oh nog maar 4,5 uur doen alsof je werktquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:46 schreef shifto het volgende:
Zit toch zeker een uur eten op kosten van de baas tussen
Exactly!quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh nog maar 4,5 uur doen alsof je werkt
Luister thuis wel. Dit gaat mogelijk je doorbraak zijn.quote:
Daar hou ik vanquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoeft niet, je vind het kut
Seks is vies iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:38 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Iets kut vinden natuurlijk, ransaap
Handje in tha house!quote:
Lolque?quote:
quote:
quote:
Ja. Tentamen voorbij en allerlei leuke mensen weer zien, frick yeah.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest he¿
Moet trouwens voor dit vak iets leren dat herkenbaar is door AT-rich regions. Krijg daar altijd vreemde associaties bij.quote:
Hahaquote:Op woensdag 26 september 2012 08:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Moet trouwens voor dit vak iets leren dat herkenbaar is aan AT-rich regions. Krijg daar altijd vreemde associaties bij.
Wel als ze allemaal een beweegverslaving hebben waardoor ze elkaar in de weg zitten... Of allemaal in koor 24/7 'Hoi Thijsje!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Haha
Een ruimte vol met A_T's, zou dat eens vervelend zijn
Wel als er alleen maar Thijsjes in de kamer staan.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Dat zeg ik nooit, hoogstens 'Hoi Muisje'
Klonen van jezelf hè, da's anders.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik ga een beetje 'hoi Thijsje' tegen mezelf lopen zeggen
GMTA. Wtf. En ik dacht dat ik gek in mijn hoofd wasquote:
quote:Morguhhhh
Laat ze maar lullen, ze horen nu gewoon het halve verhaal, dan zou ik ook een wtf-moment hebben.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oh, nou zijn wij blijkbaar weer gek MR
En toch blijf ik Jeroom stukken beter vindenquote:Op woensdag 26 september 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
Heb jij ook vlinders in je buik?
Nee, pizza.
Ik blijf zo hard lachen om dat plaatje, niet normaal
Wat ga je doen in Utrecht? Naar F.?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:29 schreef bijdehand het volgende:
Maarja nu ga ik naar Utrecht ofzo doeidoei
Ik moest echt een eeuw nadenken hoe ze ook alweer heette, het eerste wat ik dacht was 'dat meisje met die tanden.'quote:Op woensdag 26 september 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
We moeten hier echt met namen gaan praten ipv al die letters... Lijkt wel een opsporingsbericht af en toe
Tis nou ook niet alsof veel andere mensen dit allemaal lezen, laat staan weten wie we bedoelen
Als je dat al niet meer kunt onderscheiden, moet je iets minder blowen denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:42 schreef shifto het volgende:
Ja maar ik kan de Tjes niet meer van de Fjes, niet meer van de Sjes onderscheiden enzo. Een naam blijft meer plakken voor toekomstige referentie
Volgens mij is dat gewoon een feit dat namen beter blijven hangen dan alleen letters.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je dat al niet meer kunt onderscheiden, moet je iets minder blowen denk ik.
Het. zijn. er. 3. gvd.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon een feit dat namen beter blijven hangen dan alleen letters.
Waarom zou je deze pagina uit willen printen?quote:Op woensdag 26 september 2012 12:26 schreef BarrieButsers het volgende:
fuck hij print zo deze pagina uit maar geen idee bij welke printer en waar in dit gebouw![]()
![]()
Ja NIET dat ging per ongeluk weet ik veel. Ik ben al 5 printers afgegaan en toen tot de conclusie gekomen dat het geen doen is om er achteraan te gaan.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:27 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Waarom zou je deze pagina uit willen printen?
Aww.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja NIET dat ging per ongeluk weet ik veel. Ik ben al 5 printers afgegaan en toen tot de conclusie gekomen dat het geen doen is om er achteraan te gaan.
Ik ga stuk!!!quote:Op woensdag 26 september 2012 12:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja NIET dat ging per ongeluk weet ik veel. Ik ben al 5 printers afgegaan en toen tot de conclusie gekomen dat het geen doen is om er achteraan te gaan.
Jaartje/1,5quote:Op woensdag 26 september 2012 13:52 schreef Muisraket het volgende:
Barrie, dit weet jij vast wel. Wat is de gemiddelde wachttijd voor een (studenten)kamer in Den Bosch? Ken 3839 mensen die in Den Bosch studeren, maar ik spreek hen allemaal niet meer.
Omdat mijn leven in Amsterdam zou beginnen. Ik had hier niets. Maar toen liep alles anders, ontmoette ik opeens juist allerlei mensen hier en alleen maar kutmensen in Amsterdam. Maar ik dacht: fuck dat shit, ivm toekomstige stage, school en werk is A'veen veul makkelijker, ik verkas gewoon daarheen. Dus daar heb ik me ook ingeschreven.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:17 schreef BarrieButsers het volgende:
Waarom heb je je niet op je 18de ingeschreven, had je hem nu kunnen chillen in een studentencrib.
Wat ik overigens echt afraad want wat een puinzooi is het daar in die gebouwen maar dat terzijde.
Particulier misschien ja?
Zoals ik zei, dat is afhankelijk van je dienstbare opstellingquote:Op woensdag 26 september 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Omdat mijn leven in Amsterdam zou beginnen. Ik had hier niets. Maar toen liep alles anders, ontmoette ik opeens juist allerlei mensen hier en alleen maar kutmensen in Amsterdam. Maar ik dacht: fuck dat shit, ivm toekomstige stage, school en werk is A'veen veul makkelijker, ik verkas gewoon daarheen. Dus daar heb ik me ook ingeschreven.
Particulier zal zowel qua wachttijd als qua geld wel niet te doen zijn, vrees ik...
Lol Utrecht en Amsterdam zijn dé woningnood steden.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef BarrieButsers het volgende:
En even heel dom, Utrecht? Of iets in die buurt. Oke niet het meest ideaal maar wel op afstand van zowel den bosch als amsterdam (denk ik..)
Sta je wel hier ingeschreven? Zo nee, misschien dan toch doen (1ste jaar is gratis daarna iets van 20 euro) dan kan je altijd over een jaar of 3 nog voor iets redelijks in aanmerking komen.
Een appartement of een huis ofiets? Particulier is helemaal duur ja, of je moet net mensen kennen ofzo, maarja wat voor geluk heb je dan.
Voel me op dit moment niet zo geweldig door nogal wat dingen, dus ik waardeer je grap even niet. Kun je niet weten natuurlijk, dus ik reken het je niet aan of zo, maar dan weet je dat.quote:Op woensdag 26 september 2012 14:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Zoals ik zei, dat is afhankelijk van je dienstbare opstelling![]()
mwuahaha,
Mwuahahahahahha,
MWUAHAHAHAHAHAHAHA
Ja daar heb je wel gelijk in. Wel kut johquote:Op woensdag 26 september 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Lol Utrecht en Amsterdam zijn dé woningnood steden.Maar wel lief dat je meedenkt.
Ik ga me ook wel inschrijven denk ik, áls het al kan. Maar daar heb ik de komende tijd dus alsnog niets aan.
[..]
Voel me op dit moment niet zo geweldig door nogal wat dingen, dus ik waardeer je grap even niet. Kun je niet weten natuurlijk, dus ik reken het je niet aan of zo, maar dan weet je dat.
Hoeveelste worden jullie dan steeds?quote:Op woensdag 26 september 2012 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Woonservice is rampzalig..
Sta nu al bijna 3 jaar ingeschreven en kom nog niet eens in aanmerking voor een appartement.
En straks is het voor niks geweest, want als VV over een half jaar een baan heeft, is ons inkomen te hoog om uberahupt nog sociaal te mogen uren
Ik had 3½ jaar wachttijd. Maar had op zich wel geluk, want ik was 5e volgens de site (ervoor telkens 44 of 23 o.i.d.), maar toen ik kwam bezichtigen stond ik volgens hun op 2quote:Op woensdag 26 september 2012 14:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Woonservice is rampzalig..
Sta nu al bijna 3 jaar ingeschreven en kom nog niet eens in aanmerking voor een appartement.
En straks is het voor niks geweest, want als VV over een half jaar een baan heeft, is ons inkomen te hoog om uberahupt nog sociaal te mogen uren
Ah kijk, dus wij verdienen net teveel op het moment dat we aan de beurt zijnquote:Op woensdag 26 september 2012 14:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik had 3½ jaar wachttijd. Maar had op zich wel geluk, want ik was 5e volgens de site (ervoor telkens 44 of 23 o.i.d.), maar toen ik kwam bezichtigen stond ik volgens hun op 2Niks gezegd uiteraard
Rosmalen sowieso best veel whaha.quote:Op woensdag 26 september 2012 13:59 schreef Muisraket het volgende:
Fuuuuu. En er zijn geen speciale dingen voor studenten o.i.d.? De wijk maakt me niet enorm veel uit namelijk, aangezien ik niet op Avans, KW1C of de HAS zit natuurlijk.
Nogmaals: het was compleet onlogisch tot...een week geleden of zo om me in Den Bosch in te schrijven. Daarnaast was en is het niet mogelijk voor mij om me in te schrijven voor een studentenkamer in Den Bosch aangezien Vught een zelfstandige gemeente is en ik niet in Den Bosch studeer.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:11 schreef BarrieButsers het volgende:
Je kan je beter op je 16e inschrijven voor een studentenkamer. En daarna op je 19de ofzo laten omzetten. Dan heb je al drie jaar. 2 jaar meer dan wat je normaal hebt als je op je 18de hebt. Maarja achteraf
Rosmalen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Rosmalen sowieso best veel whaha.
Vervelende situatie raketjequote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nogmaals: het was compleet onlogisch tot...een week geleden of zo om me in Den Bosch in te schrijven. Daarnaast was en is het niet mogelijk voor mij om me in te schrijven voor een studentenkamer in Den Bosch aangezien Vught een zelfstandige gemeente is en ik niet in Den Bosch studeer.
Misschien scheelt het dat het in de Graafse Wijk ligt.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
AT hoe ben je aan dat appartement gekomen?
Oh mochten jullie eruit gaan en MR wilt niet, PM mij dan maar![]()
Voor die prijs i.c.m. grootte kom je bekant niks tegen.
Niets aan te doen Barrietje.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vervelende situatie raketje
Nja het oude bejaardentehuis staat leeg dus ze verhuren die kamers voor een habbekrats.quote:
Ja zelfs daar kom ik dingen tegen waarbij de prijs absurd is. Zelfs via de woningsstichting. En het is redelijk te doen vanaf het centrum dus qua dat betreft vind ik die wijk nog zo gek nog niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat het in de Graafse Wijk ligt.
Sta voor een appartement nog te kort ingeschreven en particulier is geen doen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niets aan te doen Barrietje.Vind het wel heel lief dat je meedenkt.
Hoe staat het met jouw woningstatus?
Precies, ik vind de ligging ook wel prima. Maar hoezo is particulier zo lastig?quote:Op woensdag 26 september 2012 18:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zelfs daar kom ik dingen tegen waarbij de prijs absurd is. Zelfs via de woningsstichting. En het is redelijk te doen vanaf het centrum dus qua dat betreft vind ik die wijk nog zo gek nog niet.
[..]
Sta voor een appartement nog te kort ingeschreven en particulier is geen doen.
Dat valt nog wel mee idd. En inderdaad, hoe groter, hoe meer je moet schoonmakenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:16 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ik betaal 380 voor een 2kamer appartement van 40m2 .
Bepaald klein en ik kan wel groter huren, maar de toegevoegde waarde daarvan zie ik niet als ik binnen een jaar wil gaan kopen. Dan geef ik mn geld wel aan andere dingen uit en spaar ik nog wat(hoewel dat niet echt wil lukken
).
Qua prijs valt het trouwens nog flink mee, ik heb zolderkamers aangeboden zien worden voor meer dan 700eu.
Niet elke huisbaas is even chill, je hebt volgens mij in grote lijnen wel dezelfde rechten, maar of je overal je recht krijgt verschilt nogal per huisjesmelker.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, ik vind de ligging ook wel prima. Maar hoezo is particulier zo lastig?/noob
Haha, het schoonmaken maakt me bijzonder weinig uitquote:Op woensdag 26 september 2012 18:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee idd. En inderdaad, hoe groter, hoe meer je moet schoonmaken
[..]
Niet elke huisbaas is even chill, je hebt volgens mij in grote lijnen wel dezelfde rechten, maar of je overal je recht krijgt verschilt nogal per huisjesmelker.
No problem, zal het onthoudenquote:Op woensdag 26 september 2012 18:21 schreef BarrieButsers het volgende:
AT hoe ben je aan dat appartement gekomen?
Oh mochten jullie eruit gaan en MR wilt niet, PM mij dan maar![]()
Voor die prijs i.c.m. grootte kom je bekant niks tegen.
Prijzen.quote:Op woensdag 26 september 2012 18:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Precies, ik vind de ligging ook wel prima. Maar hoezo is particulier zo lastig?/noob
Maar daar mogen alleen Mohmi en ik in zekerquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nja het oude bejaardentehuis staat leeg dus ze verhuren die kamers voor een habbekrats.
Wel het betere deel van de Graafsewijk, vlakbij Hintham, andersquote:Op woensdag 26 september 2012 18:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat het in de Graafse Wijk ligt.
Dat is wel een slimme optiequote:Op woensdag 26 september 2012 18:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
No problem, zal het onthouden
Ik werd benaderd door de huurbaas trouwens (!!)
Had een advertentie op marktplaats gezet, dat ik woonruimte zocht. De meest onmogelijke aanbiedingen gekregen, zoals dus de eerder genoemde zolderkamer. Maar ook iemand die een volledige woning aanbood voor 700 eu. Maar bij navraag lag dat ergens in het buitengebied. *ja het is maar 15 autominuten naar de stad*. Ja godver, ik wil lopen naar de stad, lul
Nee, pizzaquote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
Godverdegodverdegodver. Morgen theorie examen, nu crasht mn cd-rom en mn pc constantIk ga zo maar slapen voordat ik iets stuk maak waar ik morgen spijt van heb.
Gvd
Aww.quote:Op woensdag 26 september 2012 22:38 schreef MohMi het volgende:
Godverdegodverdegodver. Morgen theorie examen, nu crasht mn cd-rom en mn pc constantIk ga zo maar slapen voordat ik iets stuk maak waar ik morgen spijt van heb.
Gvd
Je zou het hier nooit over hebbenquote:Op woensdag 26 september 2012 23:49 schreef bijdehand het volgende:
Serieus elk meisje waarmee ik afspreek begint wel een keer te janken, wtf
Ja maar bij jou had ik te weinig glijmiddel gebruikt dus dat telt niet. Maar die andere meisjes huilen zonder dat ze mijn piemel hebben aanschouwdquote:Op donderdag 27 september 2012 00:01 schreef shifto het volgende:
[..]
Je zou het hier nooit over hebben![]()
Nee het ligt allemaal aan hunzelf maar die uitbarstingen komen dan als ik erbij ben ofzo. Alsof ik trauma-opwekkend ben.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:10 schreef shifto het volgende:
Dan is het jammer jaJe zou bijna denken dat het aan jou ligt..
Of ze vertrouwen je heel erg, weten dat je op een volwassen en fijne manier met emoties van anderen om kan gaan en troost als een baas.quote:Op donderdag 27 september 2012 00:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee het ligt allemaal aan hunzelf maar die uitbarstingen komen dan als ik erbij ben ofzo. Alsof ik trauma-opwekkend ben.
Ik ben regelmatig op 3FM, zondag nog, maar zojuist nietquote:Op donderdag 27 september 2012 08:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hoorde ik jouw naam nou langskomen op 3fm, mohmi?
Oh God, toch niet zo'n drugsgebruikende 'kijk mij stoer zijn, ik ben er brak van'-kras persoonquote:Op donderdag 27 september 2012 08:22 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ogod toch niet zon blije 'laat ik de radio eens opbellen' persoon
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Oh God, toch niet zo'n drugsgebruikende 'kijk mij stoer zijn, ik ben er brak van'-kras persoon
Ja, of gewoon weer de friendzone...quote:Op donderdag 27 september 2012 07:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Of ze vertrouwen je heel erg, weten dat je op een volwassen en fijne manier met emoties van anderen om kan gaan en troost als een baas.
En vrouwen zijn gewoon labiel.
Ik hoorde toch echt jouw naam langskomen hoorquote:Op donderdag 27 september 2012 08:18 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig op 3FM, zondag nog, maar zojuist niet
Zo ben jij dan weer.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Altijd handig om misbruik van te maken
Vond je bij F. niet erg toch?quote:Op donderdag 27 september 2012 08:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, of gewoon weer de friendzone...
Hear hearquote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Altijd handig om misbruik van te maken
Jij bent al helemaaaaal een manipulatieve bitch.quote:
Sssssstquote:Op donderdag 27 september 2012 09:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jij bent al helemaaaaal een manipulatieve bitch.
Wel als dat betekent dat ze gaan huilenquote:
Jepjep.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:37 schreef shifto het volgende:
[..]
Sssssst![]()
Hoe ist met den muis? Beter als gister?
Kan ik me iets bij voorstellen. Sorry handje.quote:Op donderdag 27 september 2012 09:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel als dat betekent dat ze gaan huilen
Maar als alleen jij het bent kan ik het nog wel hendelen. Maar dit is gewoon de tigste keerquote:Op donderdag 27 september 2012 09:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Sorry handje.
Oh god, vrouwquote:Op donderdag 27 september 2012 09:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
en een te grote bak met pralinémousse
Dan spul is lékker.quote:
Hahaquote:Op donderdag 27 september 2012 09:38 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jepjep.Niets wat lieve mensen, Scrubs en een te grote bak met pralinémousse (
![]()
![]()
) niet kunnen fixen.
Behalve mijn tentamen dan, lol. Ben pas net over de helft met samenvatten, heb vanavond les en morgenochtend tentamen._!
Ik moest er ook om lachenquote:
Nog wezen skaten de afgelopen tijd?quote:Op donderdag 27 september 2012 09:43 schreef Muisraket het volgende:
Maar serieus, meestal als ik me kut voel ga ik gewoon naar buiten en/of bewegen, maar kwam nu niet echt uit. Vandaar die wijvenmodus.
Nie zo gay, maak gewoon iets fucking lekkersquote:Op donderdag 27 september 2012 10:54 schreef AapO het volgende:
[..]
perhaps, maar ik ben vatsig aant worden, dus alles wat vet is valt af
gebakken aidsquote:Op donderdag 27 september 2012 10:56 schreef shifto het volgende:
[..]
Nie zo gay, maak gewoon iets fucking lekkersAl die shit die ik gisteren doorstuurde was trouwens vet gezond
Alleen veul vleesch
![]()
oh lol die was idd van mijquote:Op donderdag 27 september 2012 09:09 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt jouw naam langskomen hoor
Was een liedje en daarna vertelde Giel dat het door ene Mohmi uit den bosch was aangevraagd of in jouw 90's playlist stond ofzo. Dat je dat liedje jaren geleden ooit bij het Glazen huis had gehoord en blabla
Nope, beetje bij ingeschoten.quote:Op donderdag 27 september 2012 10:21 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nog wezen skaten de afgelopen tijd?
En welke les ben je met Evy?
quote:Op donderdag 27 september 2012 11:07 schreef MohMi het volgende:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat erg zeg. Dan huren ze maar iemand in, geld zat.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:05 schreef BarrieButsers het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)Den-Bosch-dreigt.ece
zelfs ik zou die shit niet doen, dat zegt wat pvdquote:Op donderdag 27 september 2012 15:34 schreef shifto het volgende:
Hele dag geen kut te doen, is het nu ineens druk
Collega (nieuw) mailt even een administrator wachtwoord aan een klantKan alles overal aanpassen gvd
Het is nooit verkeerd om rond te blijven kijken aangezien je persoonlijke situatie ook verandert in de loop der jaren. Kijk dan vooral naar de verschillende soorten spaarrekeningen is mijn tip; daar valt meer voordeel in te halen dan alleen de rentequote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Even vraagje. Bij jullie bank he blijft die rente de laatste tijd gelijk? Zit bij abn maar al maanden zakt de rente. Nog even en het is nog voordeliger om alles in een sok te douwen. -_-
Serieus?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Van het weekend eens kijken ja.
Ik zit bij Visa. Voordeel is dat je al je spaargeld gewoon op de kaart kan zetten, je maandelijks je rente krijgt uitbetaald en je aankopen met die kaart zijn verzekerd voor een bepaalde tijd volgens mijquote:Op donderdag 27 september 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
Even vraagje. Bij jullie bank he blijft die rente de laatste tijd gelijk? Zit bij abn maar al maanden zakt de rente. Nog even en het is nog voordeliger om alles in een sok te douwen. -_-
Welke Visa uitgever heb jij?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zit bij Visa. Voordeel is dat je al je spaargeld gewoon op de kaart kan zetten, je maandelijks je rente krijgt uitbetaald en je aankopen met die kaart zijn verzekerd voor een bepaalde tijd volgens mij
Wat bedoel je?quote:
Dan zit je bij de bestequote:
Ja, ons pap zit daar ook bij en die zei ook dat dat de beste is. Via de ANWB klinkt ook zo dubieus vind ik altijdquote:Op donderdag 27 september 2012 23:01 schreef MohMi het volgende:
[..]
Dan zit je bij de besteIk heb bij een andere uitgever gewerkt, tegen ICS konden we nooit op. Ik heb zelfs ooit wel eens een klant geadviseerd zijn kaart op te zeggen en naar ICS te gaan
Tja, je moet eerlijk zijn, toch?
Handje!quote:
Goed hoor, en met uwes? Bevalt je nieuwe baan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Handje!
Wie geht's?
Beetje druk op m'n nieuwe baan, vandaar de weinige aanwezigheid hier
Jazekers, wel een toffe omgeving om te werken zo'n ziekenhuis. Wordt alleen nog wel eens voor een student aangezien aangezien ik in het UvA gebouw werk (heb wat rare blikken gehad toen ik beveiligde deuren in ging).quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Goed hoor, en met uwes? Bevalt je nieuwe baan?
Zie je er nog zo jong uit of denken ze dat je een seniorenstudie doet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jazekers, wel een toffe omgeving om te werken zo'n ziekenhuis. Wordt alleen nog wel eens voor een student aangezien aangezien ik in het UvA gebouw werk (heb wat rare blikken gehad toen ik beveiligde deuren in ging).
Veel nieuwe dingen alweer geleerd (en dat is ook tof) en nu uitpuffen... 12 uur van huis is toch ff weer wennen als het 4 dagen achter elkaar is.
hoop voor je dat het beter is dan mijn kokenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:21 schreef shifto het volgende:
Zo, goedemorgen!
Maar tot 12u werken vandaagVanavond een date waar voor mij gekookt word.
En dan weeeeeeeeeeeeekend!!!!
Het koken vind ik niet zo heel boeiendquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:53 schreef AapO het volgende:
[..]
hoop voor je dat het beter is dan mijn koken
Medische opleiding daar dus studenten van rond de 30 zijn niet zo heel vreemdquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zie je er nog zo jong uit of denken ze dat je een seniorenstudie doet?Moet je 4 dagen werken per week of normaal 5?
Daar is weekend ook voor bedoeld. 4x9 lijkt mij ook fijner dan 5x7,5 hoor. En een grijze C2B, waar gaat de wereld heenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Medische opleiding daar dus studenten van rond de 30 zijn niet zo heel vreemd
Nu maar hopen dat m'n grijze haar een beetje door zet, ben ik daar ook weer vanaf
en 4x9 is standaard voor mij, dus elke week lang weekend.
betekend vooral dat ik de vrijdag bezig ben met wassen draaien, huis schoonmaken enzo zodat we het weekend vrij hebben voor leuke dingen.
Beste uitvinding sinds het wiel.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef BarrieButsers het volgende:
4 dagen wat langer en daardoor langer weekend![]()
Uitvinding van de eeuw.
Nou wat overdrevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beste uitvinding sinds het wiel.
Tja, de leeftijd + het gepieker over m'n pa helpen allebei niet echt meequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Daar is weekend ook voor bedoeld. 4x9 lijkt mij ook fijner dan 5x7,5 hoor. En een grijze C2B, waar gaat de wereld heen
Beter grijs dan kaal ja. Als ik ooit kaal word dan scheer ik alles erafquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Tja, de leeftijd + het gepieker over m'n pa helpen allebei niet echt mee
Aan de andere kant ben ik liever grijs dan kaal
weet gelukkig dat ik met een gemillimeterde kop er nog steeds goed uitzie... zo heb ik ook een paar jaar rondgelopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Beter grijs dan kaal ja. Als ik ooit kaal word dan scheer ik alles erafMaar dat gaat hopelijk nog ff duren
Toen ik mijn haar liet millimeteren vonden alle jonge mensen dat tof en alle oude mensen totaal nietquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
weet gelukkig dat ik met een gemillimeterde kop er nog steeds goed uitzie... zo heb ik ook een paar jaar rondgelopen.
Ik had de look van die knakker van Breaking Bad, alleen dan een jaar of 14 terugquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Toen ik mijn haar liet millimeteren vonden alle jonge mensen dat tof en alle oude mensen totaal nietZo mooi. Ik lijk dan op een oost-europese moordenaar dus die look siert me wel
Jesse?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik had de look van die knakker van Breaking Bad, alleen dan een jaar of 14 terug
geen idee, die hoofdrolspeler?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
geen idee, die hoofdrolspeler?
heb 1 aflevering gezien en besloten dat het niets was, dus ken echt geen namen verder.
Was een perfect moment geweest om ff te voelenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef bijdehand het volgende:
Ik had woensdag met een meisje afgesproken, en toen vertelde ze allemaal haar cupmaat enzo () en toen zei ik dat ik dacht dat ze kleiner waren en er niet echt op had gelet, en nu gaat ze volgende week een stakker shirt aantrekken zodat ik ze beter kan zien. Wtf is er mis met mij
Zou wel tof zijn als het je scheten ging bijhouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:36 schreef shifto het volgende:
Ik gebruik nu zo'n tooltje voor iets en het heet fart.exe
Doet hele andere dingen dan je zou verwachten
Sociaal van drquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef bijdehand het volgende:
Ik had woensdag met een meisje afgesproken, en toen vertelde ze allemaal haar cupmaat enzo () en toen zei ik dat ik dacht dat ze kleiner waren en er niet echt op had gelet, en nu gaat ze volgende week een stakker shirt aantrekken zodat ik ze beter kan zien. Wtf is er mis met mij
idiot, als ze dat soort dingen zeggen, dan snap je de hint toch wel ?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:39 schreef bijdehand het volgende:
Find And Replace Textquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als het je scheten ging bijhouden.
Misschien toen nog niet, maar nu volgende week strakker shirt moet ie toch zeker wel ff zn move makenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:45 schreef AapO het volgende:
[..]
idiot, als ze dat soort dingen zeggen, dan snap je de hint toch wel ?
Oh dat is iets totaal anders jaquote:
Ofnietquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:45 schreef AapO het volgende:
[..]
idiot, als ze dat soort dingen zeggen, dan snap je de hint toch wel ?
moest ze janken ? :/ nogo, toen ze zei van mijn cup maat is... had de piemel er al in moeten zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:50 schreef shifto het volgende:
Ik snap nu ook waarom ze moest janken!Ze voelde zich niet geliefd omdat BDH niet toesloeg wanneer ze zo graag wilde
True, maar sommige jonge grasshoppers moeten nog wat ballen groeienquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:50 schreef AapO het volgende:
[..]
moest ze janken ? :/ nogo, toen ze zei van mijn cup maat is... had de piemel er al in moeten zitten
quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef shifto het volgende:
Je zal nu maar al klaar zijn met werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |