SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking about thinking of you. ♫
Hoeft niet bang te zijn voor een baan later iddquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
Ik was toch al tandartsassistente?
In het echt wel, helaas. Onzeker werkveld.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoeft niet bang te zijn voor een baan later idd
Geneeskunde is niets voor mij inderdaad. De wetenschap achter geneeskunde (biomed.) echter wel.quote:
Ik weet niet waarom, maar als jij dat zo zegt zie ik gelijk allemaal rare rollenspellen voor mequote:
Jij bent gewoon verpest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:05 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar als jij dat zo zegt zie ik gelijk allemaal rare rollenspellen voor me
ja typ dit in op google: aanhoudende pijn keel hals hoofdquote:
quote:
MR took it to a whole new levelquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:10 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bah, bij dokter-dingen denk ik meteen aan eendenbekken en zo, brrr,Als T. dat bij mij voor zou stellen zou ik hem subtiel duidelijk proberen te maken dat ik dat niet helemaal de bedoeling vind.
Helemaal niet!quote:
Maar..quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef Muisraket het volgende:
Jij + onschuld in één zin zonder een ontkennend woord = impossibru.
quote:
verwijs hem/haar door naar dit topic zodat we hem/haar kunnen beoordelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw voordat mensen denken 'huh, T.? Wie de F is dat?' Ik ben sort-of aan het daten met iemand die met die letter begint.
Alleen helaas geen Bosschenaar.
Heeft geen FOK! volgens mij. En het is een hem.quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
verwijs hem/haar door naar dit topic zodat we hem/haar kunnen beoordelen
Nope, het is geen teringlijer. Dacht eerst van welquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
T is vast van Teringlijer (of trut, bij MR witte da nie hè)
No worries Thijs, ik ben er nog
Schijndel!?!?!?!?!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft geen FOK! volgens mij. En het is een hem.
[..]
Nope, het is geen teringlijer. Dacht eerst van wel, maar het is echt een Skêndelse schat.
Maar nu ga ik echt iets doen voordat ik écht een 3 haal voor dit tentamen.
Gelukkigquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:19 schreef shifto het volgende:
[..]
T is vast van Teringlijer (of trut, bij MR witte da nie hè)
No worries Thijs, ik ben er nog
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heeft geen FOK! volgens mij. En het is een hem.
[..]
Nope, het is geen teringlijer. Dacht eerst van wel, maar het is echt een Skêndelse schat.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Muisraket het volgende:
Oh btw voordat mensen denken 'huh, T.? Wie de F is dat?' Ik ben sort-of aan het daten met iemand die met die letter begint.
Alleen helaas geen Bosschenaar.
Grapje MR, kei leuk!quote:
Dat jij dit nog weetquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:27 schreef shifto het volgende:
Oh wacht, dat ging eerst niet omdat ze elkaar verkeerd begrepen, toen gingen we samen friesland zombies moorden en was alles weer goed
Jwzquote:
ctrl + F5?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:03 schreef BarrieButsers het volgende:
Hier werkt automatische updates niet.
Wat is dit
Oh dan zit het nog vers in het geheugenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Jwzdaarbij heb ik die film pas een half jaar geleden voor t eerst gezien ofzo
[..]
ctrl + F5?
Ben op mijn werk, zal ik maar niet doen hequote:
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben op mijn werk, zal ik maar niet doen he
Kerel ik weet net hoe ik de computer aan krijg, laat staan dat ik moet gaan rebootenquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:19 schreef shifto het volgende:
[..]
Hoezo niet?Kan toch zeggen dat ie dom doet en dingen blijven hangen. Dat je hem dan uit frustratie reboot
Nee maar herstart is geen reboot toch? Want dan gaat alles eraf enzo.quote:Op dinsdag 25 september 2012 12:22 schreef shifto het volgende:
Start > herstart?Of denk ik nu te simpel
Nee reboot is engels voor herstartquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:24 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee maar herstart is geen reboot toch? Want dan gaat alles eraf enzo.
Ja slimmerdquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Nee reboot is engels voor herstartJij doelt op format
Ict nerdjequote:
Ja soms als je denkt dat iemand niet dommer kan zijn..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |