abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117263938
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ben jij ook Brabo, HSG?
Nee, maar er zijn nog wel wat echte Hagenezen aanwezig in het Westen hoor.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117264163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:23 schreef lexgauw007 het volgende:

[..]

Je haalt er allemaal dingen bij die er niets mee te maken hebben. Lees even terug en probeer, in plaats van je gelijk te halen, wat zorgvuldiger te lezen voortaan. c_/
Don James leest alleen zijn eigen teksten zorgvuldig.
pi_117264215
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:22 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ik kan lezen, maar je kan dus niet nu al zeggen dat dat inbrekersrisico is, als je niet weet wat er is gebeurd. Als ik op een zebrapad, terwijl ik een groen licht heb en goed heb uitgekeken, oversteek en ik wordt doodgereden door iemand die met 200km/uur door de stad scheurt, is dat dan ook maar gewoon het risico van de voetganger?
Een vergelijking van niets natuurlijk. Die man was wel degelijk in het huis van het slachtoffer. Even nadenken Don.
pi_117264384
Wat een geestelijke armoede is het hier als men verkeer, gewapende roofovervallen, voetgangers en collega's bij de koffieautomaat bij inbraak als voorbeeld gaat slepen

Maar ga s.v.p. door voor het vermaak.
pi_117264417
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ah, je hebt het al gevonden.

Wat denk je dat "noodzakelijk" voor betekenis heeft? En denk je dat er geen grens zit aan de overschrijding daarvan?
Ja overigens kan je ook artikel 40 nog gebruiken, maar als Piet de inbrekers met kogels had doorzeefd had het een ander verhaal geweest, maar dat is hier niet aan de orde.

Piet verdedigt hier zijn diertjes en wellicht zijn vrouw.
pi_117264525
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:26 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ben jij ook Brabo, HSG?
Buiten dat verkies ik op elke dag Brabant + Limburg boven ALLE noordelijke provincies, met :r Drenthe :r als dieptepunt in NL.

Is het in Brabant en Limburg tenminste nog gezellig w/ ipv dat zure gedoe van die boertjes in het Noorden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_117264563
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:48 schreef Dr.Nikita het volgende:
Wat een geestelijke armoede is het hier als men verkeer, gewapende roofovervallen, voetgangers en collega's bij de koffieautomaat bij inbraak als voorbeeld gaat slepen

Maar ga s.v.p. door voor het vermaak.
Vooral die koffieautomaat is een hele sterke. De koffie dan c_/
  woensdag 26 september 2012 @ 09:56:11 #258
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_117264578
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:13 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Nog niet nee, ik mag hopen dat de politie kan werken zonder de druk van de media en politiek om deze zaak van doodslag grondig te onderzoeken.
Het geweld zou alleen gepast gebruikt mogen worden. Als ik een aanrijding krijg omdat er geen voorrang verleend werd, en uiteindelijk die man zijn nek omdraai omdat er een gevecht uitbrak ben ik ook schuldig.
Dat juichen over het doden van een ander mens is best wel misselijkmakend eigenlijk.
Wie juicht?
Laffe huichelaar
pi_117264604
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Wie juicht?
Ik heb ook niemand zien juichen :N
pi_117264631
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb ook niemand zien juichen :N
Nee alleen niemand (bijna dan) treurt om de omgekomen inbreker.
pi_117264646
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:39 schreef Lavenderr het volgende:
Don James leest alleen zijn eigen teksten zorgvuldig.
Kennelijk niet goed genoeg :')
quote:
10s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik wordt schrijven en huilen over hoogopgeleiden :')
..
pi_117264687
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja overigens kan je ook artikel 40 nog gebruiken, maar als Piet de inbrekers met kogels had doorzeefd had het een ander verhaal geweest, maar dat is hier niet aan de orde.

Piet verdedigt hier zijn diertjes en wellicht zijn vrouw.
Art. 40 Sr heeft hier echt hélemaal niks mee te maken! :') En je ontwijkt mijn vragen..
pi_117264701
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Dat zou ook wel wat overdreven zijn nietwaar. Maar juichen is wat anders.
Hij had daar in de eerste plaats niet moeten zijn, dan was dit niet gebeurd.
pi_117264756
quote:

[..]

Ik treur niet om een crimineel die gedwarsboomd wordt tijdens het uitvoeren van zijn/haar criminele activiteiten waardoor er uiteindelijk geen strafbaar feit begaan wordt.

Oftewel: Treuren om een inbreker die tijdens uitoefening van zijn vak neergeslagen wordt? Hell no.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_117264788
quote:

[..]

Ik moet altijd heel hard huilen om totaal onbekende misdadigers die tijdens een misdaad (waarbij ze het slachtoffer ook aardig te grazen nemen) komen te overlijden.
pi_117264842
Wat voor een halfzachte moet je zijn om te treuren om deze inbreker? Werkelijk dan verdien je niets minder dan een ferme vuistslag in je maag. Als een inbreker in je woonkamer staat kun je er tegenwoordig rustig vanuit gaan dat je in levensgevaar bent. Volledig neutraliseren, ongeacht wat de consequenties zijn.
pi_117264849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik moet altijd heel hard huilen om totaal onbekende misdadigers die tijdens een misdaad (waarbij ze het slachtoffer ook aardig te grazen nemen) komen te overlijden.
Ik ook niet, maar mensen zeggen hier dat er hier gejuicht wordt om het doden van een mens en dat is niet zo.
pi_117264875
quote:
4s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:06 schreef HyperViper het volgende:
Wat voor een halfzachte moet je zijn om te treuren om deze inbreker? Werkelijk dan verdien je niets minder dan een ferme vuistslag in je maag. Als een inbreker in je woonkamer staat kun je er tegenwoordig rustig vanuit gaan dat je in levensgevaar bent. Volledig neutraliseren, ongeacht wat de consequenties zijn.
Aldus de man die zichzelf bevend als een rietje opsluit in de panic room wanneer de deurbel gaat :')
pi_117264881
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef DonJames het volgende:

[..]

Art. 40 Sr heeft hier echt hélemaal niks mee te maken! :') En je ontwijkt mijn vragen..
Ik ontwijk niets en aangezien er vrijwel zeker meerdere inbrekers waren kan je dat wel mee laten wegen in de zelfverdeding.

Maar als er bij jou wordt ingebroken, wat doe je dan ? Je gaat onder het bed liggen en dan maar hopen dat ze daar niet kijken ?
pi_117264920
quote:
4s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:06 schreef HyperViper het volgende:
Dat zou niet slim zijn, want op de inbreker die in je huis staat zijn de bepalingen van noodweer gek genoeg niet eens van toepassing. De enige bevoegdheid die je dan feitelijk hebt is aanhouding.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_117264922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Aldus de man die zichzelf bevend als een rietje opsluit in de panic room wanneer de deurbel gaat :')
Wat een onwerkelijk gevoel voor humor etaleer je hier zeg. Precies in lijn met de zwakzinnigheid die je dit hele topic al tentoonstelt. Chapeau.
pi_117264923
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Ja, want inbrekers bellen meestal aan |:(
pi_117264941
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Dat zou niet slim zijn, want op de inbreker die in je huis staat zijn de bepalingen van noodweer gek genoeg niet eens van toepassing. De enige bevoegdheid die je dan feitelijk hebt is aanhouding.
Alsof de wet er toe doet in een situatie als deze. Dan ga ik toch een maandje brommen? Prima.
pi_117264968
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:09 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

"Ik houd u aan in de naam der wet" . Zie je het gebeuren?
pi_117264979
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 10:10 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Alsof de wet er toe doet in een situatie als deze. Dan ga ik toch een maandje brommen? Prima.
Pas dan maar op met die minimumstraffen die sommige partijen in willen gaan voeren.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')