Ik zie ook mogelijkhedenquote:Op woensdag 26 september 2012 08:23 schreef slacker_nl het volgende:
Mijn eerste loop voor 2013 is geboekt:
[copy-paste]
20 januari 2013 - Kids first Crosscup AV ALMERE '81
• slacker_nl - 8km
[/copy-paste]
En ben even aan het overleggen met iemand voor de Groeten uit Schoorlrun, die omgeving is werkelijk prachtig, dus daar wil ik gewoon een keertje gelopen hebben en ze hebben een 10km. Ik zie mogelijkheden.
quote:Op woensdag 26 september 2012 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Stap 1: wakker zijn (lichamelijk....)![]()
Uitstekende keuze, meneer Hovvquote:Op woensdag 26 september 2012 09:04 schreef DeHovenier het volgende:
Vandaag maar 'ns hardloopschoenen kopen
Jaja, toen was ik al ongeveer onderweg!quote:Op woensdag 26 september 2012 08:58 schreef GotC het volgende:
[..]![]()
Hup hup! Dat is gewoon uitslapen!
quote:
Wat versta je onder een pyramide loopje?quote:Op woensdag 26 september 2012 09:30 schreef Shravani het volgende:
Ik moest een pyramide loopje doen vanmorgen, maar kreeg hoestbuien (nogal verkouden) en na een paar rochel sessies, maar een rustig dribbel rondje van gemaakt...
Pyramide op en af lopen.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat versta je onder een pyramide loopje?
7 min. langzaam (2) 5 min. iets sneller (2) 3 min. wedstrijd tempo (2) 5 min. iets langzamer(2) 7 min. langzaamquote:Op woensdag 26 september 2012 09:35 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Wat versta je onder een pyramide loopje?
Aha op die fietsquote:Op woensdag 26 september 2012 09:44 schreef Shravani het volgende:
[..]
7 min. langzaam (2) 5 min. iets sneller (2) 3 min. wedstrijd tempo (2) 5 min. iets langzamer(2) 7 min. langzaam
Lekker hoorquote:Op woensdag 26 september 2012 09:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jaja, toen was ik al ongeveer onderweg!
5k in 29.29 (5.53min/km) http://www.endomondo.com/workouts/noqEX9tU4OY
Niet de meest soepele 5k ooit, maar ach.. voor 'n vroege ochtend best tevree! En ik voel me niet zo schuldig meer dat ik gisteren niet gegaan ben!
Misschien zien we je daar weer danquote:Op woensdag 26 september 2012 09:19 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Op 21 oktober loop ik samen met m'n familie de Amsterdam Marathon (de 8 km dan), dus dan moet ik goed voor de dag komen
dat begint een aardige club met fokkers te wordenquote:
Temperatuur en alles waren iig goed, dat was wel fijnquote:
Ik loop ook het minst fijn in de ochtenden...quote:Op woensdag 26 september 2012 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Temperatuur en alles waren iig goed, dat was wel fijn![]()
maar ik blijf toch echt een (na)middagloper
![]()
Gewoon de hele tijd met nog half open ogen, beetje tranen..quote:Op woensdag 26 september 2012 10:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik loop ook het minst fijn in de ochtenden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |