SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.amazon.de/One-(...)id=1348555175&sr=8-2
Jij, toeval en WoW. Dat kan niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoor! Heb hem ook niet gekocht ofzo, gingen er ook niet heen daarvoor, het was gewoon toeval dat we het tegen kwamen!
Toch wel! Maar t was dus vooral leuk omdat ik diegene waar ik hier mee ben dus 7 jaar geleden op een wow meet ontmoet hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij, toeval en WoW. Dat kan niet.
The same thing we do every day Reintji, TRY TO TAKE OVER THE WORLD!!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:22 schreef Reintji het volgende:
Wat staat er op het program vandaag Shar?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 09:22 schreef Reintji het volgende:
Wat staat er op het program vandaag Shar?
Dit!!! Maar dan beginnen bij londenquote:Op dinsdag 25 september 2012 09:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
The same thing we do every day Reintji, TRY TO TAKE OVER THE WORLD!!!
Thnx man!quote:
Groen bloed? Ik was zelf even aan het zoeken, dus niet over nagedacht. namco moet ik nog even mailen, misschien weet hij of er een speciale Duitse versie is met herdershonden en zoquote:Op dinsdag 25 september 2012 10:24 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx man!
Alleen ben ik stiekem wel een beetje huiverig voor de combinatie Duitsland en games
Ik had nog niet naar anders shops uitgeweken. Nu is het niet een bloederige game maar ik ben eerder bang voor nasynchronisatie en zulks.quote:Op dinsdag 25 september 2012 10:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Groen bloed? Ik was zelf even aan het zoeken, dus niet over nagedacht. namco moet ik nog even mailen, misschien weet hij of er een speciale Duitse versie is met herdershonden en zo
Nou inderdaad zeg!!quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:13 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
John Stamos en Lori Loughlin zijn vampieren. Kan niet anders.
die komen binnenkort weer in amsterdam, november dacht ik?quote:Op dinsdag 25 september 2012 15:51 schreef SocialDisorder het volgende:
Electric Six blijft lekker om naar te luisteren.
Always online DRMquote:Op woensdag 26 september 2012 08:27 schreef Altron het volgende:
Mogguh ,
Damn Pheno , heb gelijk zin om SimCity te spelen na je preview gelezen te hebben...
Dat is dan natuurlijk wel weer kut...quote:Op woensdag 26 september 2012 08:30 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Always online DRM
Thanks, ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:27 schreef Altron het volgende:
Mogguh ,
Damn Pheno , heb gelijk zin om SimCity te spelen na je preview gelezen te hebben...
En Origin.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:30 schreef SocialDisorder het volgende:
nieuwe Deadmau5
[ afbeelding ]
[..]
Always online DRM
Mja, geen idee of dat er in blijft komen. Aan de andere kant, alleen bij launch kut, als de servers doodgaan. Voor de rest vond ik het leuk spelen en het idee van buurtsteden wel tof.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:28 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat is dan natuurlijk wel weer kut...
Maar goed , de game zelf lijkt me wel tof.
Owh de online functies zijn ook fuckawesome. Maar het idee dat ik straks m'n vakantie-adres moet gaan uitzoeken op beschikbaarheid van WiFi/interwebs omdat ik wil kunnen gamen is gewoon angstaanjagend.quote:Op woensdag 26 september 2012 11:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, geen idee of dat er in blijft komen. Aan de andere kant, alleen bij launch kut, als de servers doodgaan. Voor de rest vond ik het leuk spelen en het idee van buurtsteden wel tof.
waarom?quote:
Ze kenne niet dansenquote:
maar wat moet je met een Phil Collins in je huiskamer? Zit alleen maar te mekkeren over een land van verwarring en dat Jezus hem kent en zo.quote:Op woensdag 26 september 2012 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
GENESIS DOES WHAT NINTENDO'NT!
Ik voelde hem laatst komen in de lucht, 's nachts...quote:Op woensdag 26 september 2012 13:00 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
maar wat moet je met een Phil Collins in je huiskamer? Zit alleen maar te mekkeren over een land van verwarring en dat Jezus hem kent en zo.
hij schreeuwde om zijn Mama en dat het geen zoon van hem was?quote:Op woensdag 26 september 2012 13:26 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik voelde hem laatst komen in de lucht, 's nachts...
Nou dat is een groovy soort van liefdequote:Op woensdag 26 september 2012 13:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
hij schreeuwde om zijn Mama dat geen zoon van hem was?
zoals?quote:
Castlequote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
zoals?
Ik ben net weer helemaal bij met True Blood en een aantal andere.
Ik zoek nog iets leuks.
The Wirequote:Op donderdag 27 september 2012 10:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
zoals?
Ik ben net weer helemaal bij met True Blood en een aantal andere.
Ik zoek nog iets leuks.
BB moet je zeker aan beginnen!quote:Op donderdag 27 september 2012 12:34 schreef Fallen het volgende:
Thanks. Breaking Bad eigenlijk nooit aan begonnen, heb ergens nog wel wat afleveringen liggen.
HIMYM ben ik wel een beetje klaar mee...
Maar de rest zal ik eens bekijken. Wellicht zit daar nog wat aardigs tussen. In elk geval is Haven ook weer begonnen zag ik.
BB ftw inderdaadquote:Op donderdag 27 september 2012 12:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
BB moet je zeker aan beginnen!
Ik vind rugby een leukere sport.quote:
quote:
Feels good mang.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:16 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Niet eens een caption nodig..
quote:
Moet naar tandarts zoquote:Op donderdag 27 september 2012 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Kom maar hierheen ik maak wel koffie!
Ik vond die film niet zo heel leukquote:Op donderdag 27 september 2012 16:36 schreef SocialDisorder het volgende:
fucking hell waarom is Kung Fu Panda 30 euro op BluRay?
ik vond hem wel erg vermakelijk, maar ik ga er geen drie tientjes voor aftikken.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vond die film niet zo heel leuk
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Gebruikers die een printerkabel doorknippen omdat hij in de weg zit en dan bellen dat de printer niet werkt!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gesprek ookquote:
Ambtenarenquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het gesprek ook!
"ja het papier in de printer zat vast, dus ik maakte hem open en die kabel zat in de weg zo kon ik het papier er niet uit krijgen"
WATTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!!!!
"ja toen ik de kabel doorknipte kreeg k het papier er wel uit maar nu werkt de printer helemaal niet meer"
[ afbeelding ]
Heeft niets met ambtenaren te maken, gewoon kansloze mensen die te dom zijn voor deze wereldquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ambtenaren
Heb je niet gezegd dat plakband wel eens zou kunnen helpen.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
Gebruikers die een printerkabel doorknippen omdat hij in de weg zit en dan bellen dat de printer niet werkt!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:53 schreef Solique het volgende:
[..]
Ambtenaren
Heb je niet gezegd dat plakband wel eens zou kunnen helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Djehoetie / Jehuty -
Kosten op haar verhalen want dit soort acties slaan eigenlijk nergens op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft niets met ambtenaren te maken, gewoon kansloze mensen die te dom zijn voor deze wereld
Als ze de servicedesk gebeld hadden die haar wel geholpen, nu is er een nieuwe printer besteld en monteur dus dat gaat meer dan 1000 euro wordenwat mij betreft mogen ze dr ontslaan want ze vind ook dat ze aaaaaaaaaaaaaaaaaabsoluut juist gehandeld heeft en dat het niet haar schuld is
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:09 schreef Altron het volgende:
[..]Dat inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Rekening gaat naar hun afdelingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Kosten op haar verhalen want dit soort acties slaan eigenlijk nergens op.
[..]
Dat inderdaad
Mooiquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Rekening gaat naar hun afdeling
Yea want normaal is schade gewoon IT budget maar dit mogen ze gelukkig lekker daar heen sturenquote:
Niet meer dan logisch, slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yea want normaal is schade gewoon IT budget maar dit mogen ze gelukkig lekker daar heen sturen
Kansloze actie!
een nieuwe printer bestellen en een monteur omdat een kabel is door geknipt.. tering wat inefficientquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:56 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heeft niets met ambtenaren te maken, gewoon kansloze mensen die te dom zijn voor deze wereld
Als ze de servicedesk gebeld hadden die haar wel geholpen, nu is er een nieuwe printer besteld en monteur dus dat gaat meer dan 1000 euro wordenwat mij betreft mogen ze dr ontslaan want ze vind ook dat ze aaaaaaaaaaaaaaaaaabsoluut juist gehandeld heeft en dat het niet haar schuld is
Goed planquote:
Moet wel, zijn speciale printers, worden ook niet door ons beheerd dus er moet wel een monteur bijkomen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:18 schreef mschol het volgende:
[..]
een nieuwe printer bestellen en een monteur omdat een kabel is door geknipt.. tering wat inefficient
(en dan heb ik het nog niet over die ultra super domme actie van die doos)
quote:
Hier ook binnenquote:
Misschien, heb nog niets op de planning staan maar dat wijzigt de laatste tijd zo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet, vanavond maar even proberen.Ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Sharana_LV het volgende:
Bij teamleider budget aangevraagd om naar Artis te gaan met de IT-ers, maar hebben de Heineken experience geboekt, benieuwd naar zijn gezicht dinsdag
OMG SPOILERS!quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef Poit het volgende:
http://www.riptapparel.com/
Breaking Bat
Walther White is Bane?quote:
Mehquote:Op vrijdag 28 september 2012 15:49 schreef Poit het volgende:
http://www.riptapparel.com/
Breaking Bat
quote:
Die ik heb bedoel je? Die is echt awesome inderdaadquote:Op vrijdag 28 september 2012 16:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Het shirt van spirited away is veel toffer!
Ja ofc diequote:Op vrijdag 28 september 2012 16:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Die ik heb bedoel je? Die is echt awesome inderdaad
quote:
Ja, dat wilde ik nog helemaal niet weten, ik ben net aan Breaking Bad begonnen.quote:
SPOILER ALERT!quote:
quote:
Slapenquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef MrManuel het volgende:
[..]
-
Goedeavond, weet iemand iets wat ik zou kunnen gaan doen vanaaf?
Net als Ricko tijdens het spelen van DayZ !quote:
Antwoorden die je in dit topic kunt verwachten:quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:32 schreef MrManuel het volgende:
[..]
-
Goedeavond, weet iemand iets wat ik zou kunnen gaan doen vanaaf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 21:03:22 ]
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:19 schreef AQuila360 het volgende:
Sharrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
quote:Op vrijdag 28 september 2012 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Antwoorden die je in dit topic kunt verwachten:
1. Je moeder
2. De moeder van al je vrienden
3. En hun zusjes
4. GamenSharana, ik ben niet zo van de moeders..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyways, het werd film + gamen
[i]~ The impossible is easy![/i]
jij hoeft toch alleen te zittenquote:Op zondag 30 september 2012 00:14 schreef Fallen het volgende:
Gaar! Werken was veel vandaag. Nu naar huis. Moe. En dat terwijl werk wel leuk en gezellig was. Maar mehn, druk als hel!!
Kijk ff die wacke filmpje!quote:Op zondag 30 september 2012 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil ook slapen maar nog aan t werk
Nice! Wat ga je doen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:21 schreef Pheno het volgende:
Goedemorgen, dagje naar amsterdam, omdat het kan.
Aah... lekker mee met de hypequote:
Ik ook nog blij met m'n ''ouwe'' HTC HD2quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat de iPhone 5 afzeiken ook een beetje een hype geworden is.
Anyways, als je abbo toch afloopt en je een nieuwe uit mag zoeken vind ik het niet zo heel raar dat je de nieuwste pakt, maar iedereen die snel hun 4 verkopen voor een 5 begrijp ik niet echt. Maar uiteindelijk moeten mensen lekker doen waar ze blij van worden
Ik ben nog steeds blij met mijn htc trouwens, aangezien de navigatie in mijn hoofd zo bagger slecht is heb ik vanochtend met die google maps navigatie naar het werk gefietst
Ik heb nu de One-V van mijn werk gehad, die is ook fijn! Maar ik vond mijn Samsung Ace ook prima werken, beetje jammer dat hij geen bier lustquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ook nog blij met m'n ''ouwe'' HTC HD2
Oh ik hoor ze genoeg hoorquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik hoor echt nooit een MacFag over Android zeiken. Op de een of andere manier zijn het alleen de Fandroids die hun onzekerheid over hun gekozen hardware dienen te uitten
Telefoons
quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:58 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik hoor echt nooit een MacFag over Android zeiken. Op de een of andere manier zijn het alleen de Fandroids die hun onzekerheid over hun gekozen hardware dienen te uitten
Telefoons
Ik zeik helemaal niets af , had niet voor niets een knipoog smiley erachter gezet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 09:06 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik denk dat de iPhone 5 afzeiken ook een beetje een hype geworden is.
Anyways, als je abbo toch afloopt en je een nieuwe uit mag zoeken vind ik het niet zo heel raar dat je de nieuwste pakt, maar iedereen die snel hun 4 verkopen voor een 5 begrijp ik niet echt. Maar uiteindelijk moeten mensen lekker doen waar ze blij van worden
Ik ben nog steeds blij met mijn htc trouwens, aangezien de navigatie in mijn hoofd zo bagger slecht is heb ik vanochtend met die google maps navigatie naar het werk gefietst
Oh maar het was ook niet direct naar jou bedoeld hoor, daarom had ik je ook niet gequotequote:Op maandag 1 oktober 2012 10:03 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Ik zeik helemaal niets af , had niet voor niets een knipoog smiley erachter gezet.
Het boeit me werkelijk helemaal niets.
Een iPhone , een HTC een Samsung , het maakt me echt niets uit.
Iedereen koopt maar lekker wat ie zelf wil.
Veel plezier er iig mee Pheno
KRIJGENquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu de One-V van mijn werk gehad, die is ook fijn! Maar ik vond mijn Samsung Ace ook prima werken, beetje jammer dat hij geen bier lust
Maar ik vind alles sowieso prima wat ik krijg, het is toch gratis dus mag niet zeuren
Np shar !quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Oh maar het was ook niet direct naar jou bedoeld hoor, daarom had ik je ook niet gequote
okayokayoakyoakyaokyaoykaqoykaoykaoykaokyoakyoakyoaokayquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:03 schreef Altron het volgende:
[..]
[..]
Ik zeik helemaal niets af , had niet voor niets een knipoog smiley erachter gezet.
Het boeit me werkelijk helemaal niets.
Een iPhone , een HTC een Samsung , het maakt me echt niets uit.
Iedereen koopt maar lekker wat ie zelf wil , zelf heb ik niet zoveel met een iPhone , vind zelf m'n HTC One-x fijner dan een iPhone/Samsung etc. , vandaar ook m'n keus.
Veel plezier er iig mee Pheno
deze is gratis, dus waarom zou ik dat aanbod afslaan?quote:Op maandag 1 oktober 2012 08:56 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah... lekker mee met de hype
M'n zwagertje heeft er ook één.
Was er totaal niet van onder de indruk , gewoon een uitgerekte 4 met een paar nieuwe dingetjes.
HOARD ALL ZEH FREE STUFFquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
deze is gratis, dus waarom zou ik dat aanbod afslaan?
vanwege Henk & Ingrid!quote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zou ik hem ook niet afslaanquote:Op maandag 1 oktober 2012 10:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies en die verdienen het ook wel eens om een gratis iPhone 5 te krijgen. Pheno koopt maar een Nokia 920 ofzo.quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef Fallen het volgende:
Henk&Ingrid kopen wat bij de Telfortshop in de aanbieding is en wat de verkoper ze verteld dat goed is (en zelf het meeste aan verdient).
Leeg de safari-cache eens?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:45 schreef SuperFruitig het volgende:
Als ik een ul float werkt het local wel in Safari, maar zodra het ding online staat niet?!?!?!
DE FUCK IS DEZE
okay... Stom!quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Al triljard keer gedaan
Heb het maar anders opgelost. Nu werkt het. Vage shit.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef Reintji het volgende:
Gezellig Spanks, zure gezichten en half lege glazen. Topfuif!De katerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was als een vierde, vijfde en zesde gespreksgenoot in de camper... Echt gruwelijk, zes liter bier is ook niet normaal te verwerken dus heel de zaterdag was basically verpest
Maar het was de moeite waard!Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
haydenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
"Hee Spanky, hoe was Oktoberfest?!"
"Nou jongens, zo ongeveer!"
[ afbeelding ]
Jeetje die heeft t niet echt naar dr zin zegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
Nu je het zegt, ik had d'r gezicht nog niet gezien!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje die heeft t niet echt naar dr zin zeg
gezicht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had d'r gezicht nog niet gezien!
Wat je moet doen is bovenaan de pagina beginnen en dan heeeeeeel langzaam naar beneden scrollen, dan zie je een gezicht wat een gegeven moment weer verdwijntquote:
Ik zou toch mijn best doen om haar op te vrolijken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jeetje die heeft t niet echt naar dr zin zeg
"Save the cheerleader, save the world."quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:33 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik had d'r gezicht nog niet gezien!
Ah cool!! Da's echt zo'n game die ik wel wilde spelen maar niet wilde kopenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:18 schreef koei het volgende:
Poit! Volgende week bulletstorm gratis bij PS+!!! Die is echt tof! (en niet zo heel lang, dus uit te spelen)
Ik zat net nog een trailer te kijken op Steam en leek mee zeer leuk!quote:First things first, as of tomorrow Plus members get free access to Hell Yeah! Wrath of Dead Rabbit.
Hell Yeah maakt z'n naam waar, het eerste wat ik uitkraamde na het zien van die trailer was HELL YEAH!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:03 schreef Poit het volgende:
WAT IS DEZE!!
[..]
Ik zat net nog een trailer te kijken op Steam en leek mee zeer leuk!
PSN+ goodness
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:03 schreef Poit het volgende:
WAT IS DEZE!!
[..]
Ik zat net nog een trailer te kijken op Steam en leek mee zeer leuk!
PSN+ goodness
Hell Yeah is te gek. Gespeeld op de E3.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hell Yeah maakt z'n naam waar, het eerste wat ik uitkraamde na het zien van die trailer was HELL YEAH!
Deed me sterk denken aan de awesomeness die Earthworm Jim is.
Niet beroofd toen je voor de Experience stond?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:40 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo, weer thuis![]()
Vandaag tof personeelsfeestje gehad, eerst de heineken experience, dan uit eten en daarna casino, zo gezellig
Ik moest het helaas vertellen want als het uitje niet goedgekeurd zou worden zouden we gedoe met het budget krijgen. Maar hij vond jrt erg leuk!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 06:08 schreef Reintji het volgende:
Ha hoe viel de verrassing bij je chef Shar?
Nee hoor!!!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet beroofd toen je voor de Experience stond?
Huh? Verrassing? Heb ik weer iets gemist?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:23 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik moest het helaas vertellen want als het uitje niet goedgekeurd zou worden zouden we gedoe met het budget krijgen. Maar hij vond jrt erg leuk!
we hadden personeelsuitje en teamleider dacht dat we naar artis gingen maar hadden heineken experience geboekt en daarna dus eten en casinoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:44 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Huh? Verrassing? Heb ik weer iets gemist?
37,50 voor drie absoluut niet rare PSX gamesquote:
KOMT DOOR DIE SWAGquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
37,50 voor drie absoluut niet rare PSX games
Ik heb exact die drie gekocht voor 3 euro op de rommelmarkt afgelopen zondag_____
quote:
puur cosmetisch dat krasje.quote:
godver, die yosti woont in apeldoorn ?quote:
Dude je kijkt die shit? Shame on you!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
godver, die yosti woont in apeldoorn ?
Is wel een stuk toffer dan Artis!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
we hadden personeelsuitje en teamleider dacht dat we naar artis gingen maar hadden heineken experience geboekt en daarna dus eten en casino
Daarom! Was echt heel leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is wel een stuk toffer dan Artis!
het staat in de titel lieve schatquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude je kijkt die shit? Shame on you!
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:23 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit in de geschiedenis van de mensheid keken zoveel ogen tegelijk naar hetzelfde.
quote:
Nope ergens in de buurt van Westerhaar..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
godver, die yosti woont in apeldoorn ?
Volgens mij is Aq gewoon zichzelf hier op FOK aan het pluggenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope ergens in de buurt van Westerhaar..
Waarom onthoud ik zulke dingen
hehe ook goedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is Aq gewoon zichzelf hier op FOK aan het pluggen
quote:
Dafuqquote:
Leek me ook al wat aan de dure kant jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
37,50 voor drie absoluut niet rare PSX games
Ik heb exact die drie gekocht voor 3 euro op de rommelmarkt afgelopen zondag_____
heyquote:
Mwah, nog steeds die klotescriptie, ben hem echt heel erg zat maar vind de motivatie niet om er echt hard aan te trekken...quote:
Laatste jaar HBO'tje. Volgend jaar aan de master beginnen. In Utrecht wonen is awesome.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mwah, nog steeds die klotescriptie, ben hem echt heel erg zat maar vind de motivatie niet om er echt hard aan te trekken...
Jij?
In Leiden ligt ook zo'n skelet in het museum van het LUMC, best creepy idd.... arme mensen, langzaamaan verbotten je spieren, steeds minder kunnen bewegen, uiteindelijk stikken omdat je borstkas vastgegroeid is...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:37 schreef SocialDisorder het volgende:
http://science.howstuffwo(...)uman-biology/fop.htm
fucked up!
Neem mee is tof als kapstok!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:51 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In Leiden ligt ook zo'n skelet in het museum van het LUMC, best creepy idd.... arme mensen, langzaamaan verbotten je spieren, steeds minder kunnen bewegen, uiteindelijk stikken omdat je borstkas vastgegroeid is...
Nou maar hopen dat hij er niet op een kruising mee kapt!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:24 schreef AQuila360 het volgende:
Net m'n ouwe trouwe starlet bij de APK opgehaald en wederom in perfecte staat
Haha dat was een andere autoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij er niet op een kruising mee kapt!
Ah check!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Haha dat was een andere auto
Letterlijk met deze wagen nog nooit iets gehad! Die starlets zijn onverwoestbaar! En er zit natuurlijk weinig in wat kapot kan gaan maar dan nog :p
Sweet!quote:
quote:
quote:
yup.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Wauw, Prometheus was dom. Like letterlijk dom.
dat is al een jaar oud Barabasquote:
Ik moet hem nog steeds kijken maar heb er niet echt haast mee, hoor merendeels gezeik over de film.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:14 schreef SuperFruitig het volgende:
Wauw, Prometheus was dom. Like letterlijk dom.
Ja sorry, ik liep inderdaad rond in de buurt...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een weer! Zelfs mijn ondergoed is nat!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja sorry, ik liep inderdaad rond in de buurt...
Heb je weer zo'n bui?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:11 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een weer! Zelfs mijn ondergoed is nat!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:04 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja sorry, ik liep inderdaad rond in de buurt...
SORRYquote:
quote:
hiiiiquote:
Dat is wel lekker! Ik heb ook genoeg dagen dat ik tot het einde van het jaar elke dag een dag minder zou kunnen werken maar denk niet dat ik het ga doen, kijk nog wel even. Pak met mijn verjaardag nog wel weekje vrij denk ikquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:58 schreef AQuila360 het volgende:
Tot het einde van het jaar nog maar 2 weken 4 dagen werken de rest allemaal 3
Let wel ff goed op of je ze mee kunt nemen want dat is nu ook weer anders ofzo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is wel lekker! Ik heb ook genoeg dagen dat ik tot het einde van het jaar elke dag een dag minder zou kunnen werken maar denk niet dat ik het ga doen, kijk nog wel even. Pak met mijn verjaardag nog wel weekje vrij denk ik
Ik heb nu nog vijf weken vakantie open staan die ik of op kan nemen of mee mag nemen naar volgend jaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Let wel ff goed op of je ze mee kunt nemen want dat is nu ook weer anders ofzo?
Heb hierna nog iets van 4 dagen over die ik meeneem want heb nog maar contract t/m juni en dan moet ik weg dus hoef geen dagen te sparen voor de vakantie volgend jaar.
Of uitbetalen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb nu nog vijf weken vakantie open staan die ik of op kan nemen of mee mag nemen naar volgend jaar
Mag niet meer bij de gemeente. Sowieso ben ik liever een week vrij dan dat het uitbetaald wordtquote:
Ik voorheen niet maar nu ook wel ja!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mag niet meer bij de gemeente. Sowieso ben ik liever een week vrij dan dat het uitbetaald wordt
Ja dat dus, niets beters dan in je bed liggen meuren als het heel koud is buitenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik voorheen niet maar nu ook wel ja!
Maar als je nog zo veel hebt dan zou ik wel wat meer opnemen is ook wel lekker omdat de winter er weer aankomt!
Dik pak sneeuw en dan kun je blijven liggen!!
Aanvragen dus shar!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat dus, niets beters dan in je bed liggen meuren als het heel koud is buiten
Ik vraag sowieso die week vrij waar ik in jarig ben, de rest wacht ik nog even mee met wat het weer gaat doenquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik vraag sowieso die week vrij waar ik in jarig ben, de rest wacht ik nog even mee met wat het weer gaat doenstraks is het in januari of februari opeens freaking koud!
vuile hebbert!quote:
quote:7 oktober aanstaande ga ik samen met Kevin naar de jaarbeurs in Utrecht om de nieuwste games te testen op Firstlook 2012. We zullen de camera meenemen en vanaf daar verslag doen van wat we allemaal te zien krijgen. Zelf ben ik natuurlijk erg benieuwd naar de Wii U die daar speelbaar is. We zijn van plan veel games te previewen maar we weten niet of we overal aan toe komen. Het is dus ook afhankelijk van de hoeveelheid content die we hebben hoeveel specials er uiteindelijk zullen verschijnen. Vorig jaar hadden we 2 specials over de Firstlook en ik verwacht er nu toch minstens 3 te hebben. Als je zelf naar de Firstlook wilt dan kan dat. Er zijn alleen nog kaarten beschikbaar voor de zondag. Wil je kaarten kopen of de volledige lijst van games en standhouders bekijken? Ga dan naar
Dagelijkse kost imo. Maar ik blijf bij te weinig kant ondergoed en te veel geslaapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha, waar komt die flashback opeens vandaan?
Heee ik moest van jou kanten ondergoed aan, ik mocht niet eens naakt slapenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dagelijkse kost imo. Maar ik blijf bij te weinig kant ondergoed en te veel geslaap
en te veel ER ZIT EEN KAT ZIE JE HEM ZIE JE HEM HIJ ZIT DAAR DAAR
Ja ja stelletje internetheldinnen. Grote mond, niks daar...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Heee ik moest van jou kanten ondergoed aan, ik mocht niet eens naakt slapen![]()
DIE KAT JApotver dat was ik alweer vergeten
mijn katten die door muren kunnen lopen
Ik blijf de grazia opmerking het beste vinden![]()
Dat vrouwen geen bloemetjes poepen maar grazia's want die lagen overal bij de wcquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ja ja stelletje internetheldinnen. Grote mond, niks daar...
Wat was dat mat die Grazia ook alweer?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat vrouwen geen bloemetjes poepen maar grazia's want die lagen overal bij de wc![]()
Je bent naakt aan het werk?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef Sharana_LV het volgende:
Goedemorgen!
Mijn kleding hangt in de serverruimte te drogen, lang leve de airco daarwat een weer zeg
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
collega's gaan vanavond naar lan party voor een weekend dus ik heb hun handdoeken gepikt
Que?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
collega's gaan vanavond naar lan party voor een weekend dus ik heb hun handdoeken gepikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |