m'n lichaam speelt vals.. ik vind het helemaal niet leukquote:
Geen idee. Dat weet jij vast beter te vertellenquote:
Gerrumquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n lichaam speelt vals.. ik vind het helemaal niet leuk
Gepaard met spookgedachtes ook?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n lichaam speelt vals.. ik vind het helemaal niet leuk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Dat weet jij vast beter te vertellen.
que?quote:
zoals?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gepaard met spookgedachtes ook?
Nice!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Pak en een paar schoenen rijker, verder niets.
Zoals...quote:
Brabants.quote:
Pak is niet zoveel spannends aan, gewoon standaard antraciet, twee knoops, met een extra pantalon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice!
Wat voor schoentjes en wat voor pak? Vers van het rek of langer geleden laten (ver)maken?
ja dat klopt wel aardig ja.. chaos/kermis in m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals...
Een theorie verzinnen en halverwege je theorie opeens van de hak op de tak aan iets anders denken... Constant door... En je kunt je gedachten niet stil krijgen...
ah zo.. gracias danquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brabants.
Ach Arme. 'ch erme. Germe. Gerrum.
Heb je dat vaak? Ook achter elkaar enzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat klopt wel aardig ja.. chaos/kermis in m'n hoofd
ADD'er meldtquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals...
Een theorie verzinnen en halverwege je theorie opeens van de hak op de tak aan iets anders denken... Constant door... En je kunt je gedachten niet stil krijgen...
bipolair eh, dus erg vaak jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je dat vaak? Ook achter elkaar enzo?
Mooi. Van Lier's kan je je geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Pak is niet zoveel spannends aan, gewoon standaard antraciet, twee knoops, met een extra pantalon.
Ik heb wel ergens voor niet duur van Lier's op de kop kunnenn tikken.
Ik ben er blij mee.
Geen probleemquote:
quote:
Slik jij ook Pretpillen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bipolair eh, dus erg vaak ja
Zelfde kleur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi. Van Lier's kan je je geen buil aan vallen.
Welke kleur is je extra pantalon?
Ik vind zelf een beige bij een navy of een midgrey bij een antraciet erg mooi. Iets minder formeel.
niet meer.. t gaat redelijk goed zonderquote:
Ah, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfde kleur.
Maar, ik draag pantalons negen van de tien keer zonder jasje eigenlijk, zit me altijd dwars in de auto.
En straks van het voorjaar koop ik er nog wel een licht(ere) grijze bij.
Kan ik weer ff vooruit.
Medicijnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet meer.. t gaat redelijk goed zonder
Ik ehm, zit op de laagste dosis, vraag me af hoe je moet afbouwen... Wil het weer even aankijken zonder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet meer.. t gaat redelijk goed zonder
eens, maar ik had ze destijds wel echt nodig.. iets met lesser of 2 evilsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Medicijnen
Eigen kracht
Ik voel je
Zwart heb ik geeneens meer, die laatste zwarte pantalon die ik had was gewoon helemaal af.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook natuurlijk.
Een pantalon met een slank gesneden overhemd kan amper fout gaan. Hoewel, zwart op zwart vind ik niet zo fijn.
maar goed dat ik niet meelees en niets weet van een uitspraak over dertien in dozijnpakken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Pak is niet zoveel spannends aan, gewoon standaard antraciet, twee knoops, met een extra pantalon.
Ik heb wel ergens voor niet duur van Lier's op de kop kunnenn tikken.
Ik ben er blij mee.
alleen afbouwen op advies van je huisartsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm, zit op de laagste dosis, vraag me af hoe je moet afbouwen... Wil het weer even aankijken zonder...
En ik flip dan wel wat sneller op bepaalde dingen... Maarja die controle meot ik maar even zelf zien te krijgen...
Ja, ook dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens, maar ik had ze destijds wel echt nodig.. iets met lesser of 2 evils
maar ben blij het zonder af te kunnen ja
Ik doe er weinig extra's mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef JJH het volgende:
Doe ik trouwens nog wat extra's met leren zolen GS?
Op gewoon meepoetsen met blanke schoensmeer na?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar goed dat ik niet meelees en niets weet van een uitspraak over dertien in dozijnpakken.
Oké, dan weet ik dat.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik doe er weinig extra's mee.
Schoenen vooral goed inspuiten, daarna blanke lak, maar de onderkant poets ik niet.
Het zijn geen dames-louboutins.
ik nu ook (AD dan).. maar destijds MOEST het gewoon ffquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, ook dat is herkenbaar
Ik zie meer voor- dan nadelen aan niet meer aan de Ritalin zijn.
Moet wel oppassen, ik draag pantalons redelijk hoog en heb lange benen, dus dan lijkt mijn torso helemaal minimaalquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Zwart heb ik geeneens meer, die laatste zwarte pantalon die ik had was gewoon helemaal af.
quote:
De psychiater denkt dat 37.5 mg tekort is voor mij.... En daar heeft hij gelijk in maar ik heb het gehad... Zit nu 9 maanden aan de pretpillen en het heeft me wellicht wat inzichten gegeven... Maar de toegevoegde waarde is voor mij nu weg.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
alleen afbouwen op advies van je huisarts
have fun/slaap fijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
Ik geloof dat ik in bed verwacht word.
Goede nacht allemaal en tot morgen.![]()
Mja.. Goed dat je dat weet en daarnaar hebt gehandeld dusquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik nu ook (AD dan).. maar destijds MOEST het gewoon ff
Ik meestal op de heup.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet wel oppassen, ik draag pantalons redelijk hoog en heb lange benen, dus dan lijkt mijn torso helemaal minimaal.
A man's got to do what a man's got to doquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
quote:
Haha, zo zie je maar weer, smaken verschillenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik meestal op de heup.
Zit gewoon het lekkerst.
Hoezoquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]ik weet dat t stom is maar ik blijf jouw shopgedrag stom vinden
Nee hoor, ik verwacht jr nog nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:50 schreef JJH het volgende:
waffer jurkquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
PAKKEN.Morgenavond weer. Mijn man in pak en ik in jurk.
Dat weet ik nog niet.quote:
naaaisquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet.Wil mijn nieuwe schoenen aan, beetje mintgroen en hak dusseh daar maar op aanpassen of gewoon zwart.
Wat voor pakquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef Tamashii het volgende:
PAKKEN.Morgenavond weer. Mijn man in pak en ik in jurk.
Ja, wel zin in. Maar is maar een uurtje of 2 en dan weer naar huis. Dus ga ook niet overdressed. Hoop ik dan.quote:
250 euro, geen complete outfit en wel een baby onderweg... Voor 250 euro Kan ik 2 complete outfits kopen.... Plus pak was hij niet perse nodig imo want jasje draagt hij bijna nooitquote:
er gaat weinig spannends gebeuren hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
A man's got to do what a man's got to do
ik verwacht pics ehquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, wel zin in. Maar is maar een uurtje of 2 en dan weer naar huis. Dus ga ook niet overdressed. Hoop ik dan.
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:55 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
so push your fingers in, come on and touch my frightened heart. bring your quiet mouth closer, come apart..
i want to smash through, smash trough this moment 'til it's gone.. just wanna haaaaave you, that's all, that's all, that's all
Zolang je baby nog te eten heeft, een paar luiers om in te poepen en een bedje om in te slapen, komt dat wel goed. Neem aan dat je hubbie een netto-betaler is aan het huishoudenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
250 euro, geen complete outfit en wel een baby onderweg... Voor 250 euro Kan ik 2 complete outfits kopen.... Plus pak was hij niet perse nodig imo want jasje draagt hij bijna nooiten mijn hormonen maken van die cocktail een bommetje
ik zing m altijd uit volle borst mee, vooral dat stukjequote:
but nothing wrong with the pleasurequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik vind vingeren nog vrij onschuldig. Wel.
Je kent mij.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou, ik vind vingeren nog vrij onschuldig. Wel.
Hehehe, ik vind het altijd zo fijn wanneer de dame er merkbaar van genietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
but nothing wrong with the pleasure
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehe, ik vind het altijd zo fijn wanneer de dame er merkbaar van geniet
Iets veel geilers is er gewoon niet.
de babykamer is nog niet klaar... We hebben nog bijna niets voor de kleine.. plus hij Kan straks als de kleine er is niet zo blijven shoppenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zolang je baby nog te eten heeft, een paar luiers om in te poepen en een bedje om in te slapen, komt dat wel goed. Neem aan dat je hubbie een netto-betaler is aan het huishouden.
slaap lekker biAtchquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:57 schreef Tamashii het volgende:
Welterusten schatjes. Om 6 uur zal ik weer posten in de morgen.
Agree to agree.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de babykamer is nog niet klaar... We hebben nog bijna niets voor de kleine.. plus hij Kan straks als de kleine er is niet zo blijven shoppen
Tis meer zodat ik niet mijn standaart riedeltje vertel mbt jouw post (Als je me snapt)quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nou eh, niet zo goed ofzo.
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat je bedoelt, nee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis meer zodat ik niet mijn standaart riedeltje vertel mbt jouw post (Als je me snapt)
thank god dat ik dan niet so denk anders hadden we geen boodschappen in huisquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet hij het nu nog even doen.
Zo irrationeel zijn mannen.
Dat komt vanzelf goed johquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de babykamer is nog niet klaar... We hebben nog bijna niets voor de kleine.. plus hij Kan straks als de kleine er is niet zo blijven shoppen
Jij vindt vingeren onschuldig, ik zou daar heel veel moed voor bij elkaar moeten verzamelen, laat ik het daarop houden... Voor mij is het een grote stap.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik geen idee wat je bedoelt, nee.
Tsja, de een heeft wat meer lef dan de ander ofzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vindt vingeren onschuldig, ik zou daar heel veel moed voor bij elkaar moeten verzamelen, laat ik het daarop houden... Voor mij is het een grote stap.
dat WEET ik ook dat is de joy van hormones ... Boos, verdrietig, alle emoties versterkt happy happy happy freaking time ...quote:
vingerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij vindt vingeren onschuldig, ik zou daar heel veel moed voor bij elkaar moeten verzamelen, laat ik het daarop houden... Voor mij is het een grote stap.
arme jjhquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat WEET ik ook dat is de joy van hormones ... Boos, verdrietig, alle emoties versterkt happy happy happy freaking time ...
Jij koopt nooit iets geks?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thank god dat ik dan niet so denk anders hadden we geen boodschappen in huis
Wat meer ervaring denkquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, de een heeft wat meer lef dan de ander ofzo?
Dat is wel prettig ja. Voor de vrouw.quote:
absoluutquote:
Slaap zacht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu ga ik ook, want ik sla op hol, laterrrrrrr allemaal![]()
Truston Rockjonquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
en nu ga ik ook, want ik sla op hol, laterrrrrrr allemaal![]()
Blame it on moeder aarde/god/jhwh/allah.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
absoluutIedereen vindt dat.. gelukkig heb ik er Verder absoluut geen last van alleen jjh heeft dat... Wat fijn dat hij dik en opgezet en jankerig en pijnlijk wordt
als ik iets geks koop dan is het lingerie van onder de 50 euroquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij koopt nooit iets geks?
Jeetje, dan is het wel erg, JJH.
Ik zeg niet dat het voor jou niet zwaar is he.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
absoluutIedereen vindt dat.. gelukkig heb ik er Verder absoluut geen last van alleen jjh heeft dat... Wat fijn dat hij dik en opgezet en jankerig en pijnlijk wordt
Jij hebt het nog nooit gedaan duh.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Geen enkele andere hobbyquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik iets geks koop dan is het lingerie van onder de 50 euro
Dit, al snap ik het van haar kant ook wel. Denk ikquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het voor jou niet zwaar is he.
Maar kan me voorstellen dat die arme jongen de helft van de tijd zich van geen kwaad bewust is als jouw hormonenbom ploft, en hij dan ook niks goed kan doen.
Ik voel zijn pijn
Nope op mannen omdat het Kanquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blame it on moeder aarde/god/jhwh/allah.
Okee nu begin je op mij te lijken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jajajaja![]()
Kword nog ongelukkig van het woord vingeren.
Ook dat, maar we moeten solidair zijn naar ons geslacht hequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit, al snap ik het van haar kant ook wel. Denk ik
Kvind dit tamelijk onschuldig...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
KT, blijf jij zo negatief doen of wat?
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee nu begin je op mij te lijken.
Mannen kunnen er niets aan doen dat zwangerschap geen pretje is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope op mannen omdat het Kan
Nope.. ik had een schoenentic, maar cheap ass schoenen van 30 euro ofzoquote:
Loefquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit gedaan duh.
Natuurlijk is dat anders voor jou.
Ik vind haar oprecht niet mooi. Sorry.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:08 schreef GSbrder het volgende:
Onderwerpchanger:
Rate this:
[ afbeelding ]
Te dikke tieten.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:08 schreef GSbrder het volgende:
Onderwerpchanger:
Rate this:
[ afbeelding ]
Een goede reden om geen kinderen te willen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar kan me voorstellen dat die arme jongen de helft van de tijd zich van geen kwaad bewust is als jouw hormonenbom ploft, en hij dan ook niks goed kan doen.
Ik voel zijn pijn
Maar het is toch niet zo dat jullie elk dubbeltje om hoeven te draaienquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Nope.. ik had een schoenentic, maar cheap ass schoenen van 30 euro ofzo
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik voel zijn pijn
Die slechte oude tijd.quote:
5.9 / 10.0quote:
we zijn niet rijk lets keep it at thatquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar het is toch niet zo dat jullie elk dubbeltje om hoeven te draaien?
Obey your God.quote:
Kom kom, het komt allemaal wel goed met jou en JJHquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
we zijn niet rijk lets keep it at that
De laatste keer dat ik coitus had met een vrouw functioneerde alles nog naar behoren, dus ik geloof dat ik hooguit een andere smaak heb dan jij, plain-jane-fetisjistquote:
Oohja, dat is natuurlijk ook nog een optie.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik coitus had met een vrouw functioneerde alles nog naar behoren, dus ik geloof dat ik hooguit een andere smaak heb dan jij, plain-jane-fetisjist. Ze heeft wat weg van Georgina Verbaan.
oh dat wel maarquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kom kom, het komt allemaal wel goed met jou en JJH.
Nee, jij vind haar lelijkquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oohja, dat is natuurlijk ook nog een optie.
Verbaan is lelijk
Would hit so hard.quote:
Voor wat precies?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:13 schreef kingtoppie het volgende:
Blegh, die hoef ik dan niet....
Toch maar geen pintje met guitar...
Loef jij nog tijd?
Brofist.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou haar verzuipen in zaad.
Nee want jij krijgt Alison Brie wel je bed in. Stop met dromen jongen eet je pizza.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen woorden maar daden.. Oh.. Wacht..
Alizee is blankquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met getinte dames
Ik weet tenminste wel wat ik ermee moet...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt Alison Brie wel je bed in. Stop met dromen jongen eet je pizza.
Ze had vanavond geen tijd, whatsappte ze mequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want jij krijgt Alison Brie wel je bed in. Stop met dromen jongen eet je pizza.
Niet op dit uur nee, een andere keer graag.quote:
Je bent zelf ook niet al te positief heb ik de indruk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wel wat ik ermee moet...
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:18 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent zelf ook niet al te positief heb ik de indruk.
Je piemel er in stoppen zo moeilijk kan het ook weer niet.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik weet tenminste wel wat ik ermee moet...
Ik zal het haar doorgevenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die mag vanavond wel even langskomen
Ik zou het vooral niet op eigen houtje doen, maar alles met de HA overleggen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:19 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vraag me echt af hoe je moet stoppen met AD... Gewoon stoppen met slikken en door de afkickverschijnsellen heenbikkelen?
Wie?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Je piemel er in stoppen zo moeilijk kan het ook weer niet.
Moet ik me nu rot voelen omdat ik maagd ben want het lukt niet zo goed.
Zeg haar dat ik een groot fan ben van haar in Community.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze had vanavond geen tijd, whatsappte ze me
Ik kan bijna zeggen dat ik de helft van m'n leven maagd wasquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:19 schreef GSbrder het volgende:
Niemand hoeft zich rot te voelen dat ze maagd zijn.
Dat was ik ook een hele poos. Komt wel goed schatjes.
Die hoort ze al te vaak, je moet echt met wat beters komenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg haar dat ik een groot fan ben van haar in Community.
Dat heb ik al meer gehoord....quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou het vooral niet op eigen houtje doen, maar alles met de HA overleggen.
Als je de kans nog hebt om in te grijpen. Ik zou het niet doen man.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat heb ik al meer gehoord....
Ik wil daar niet op wachten en als het de verkeerde kant op gaat grijp ik wel in...
Ik voel me eigenlijk ook niet kut omdat ik maagd ben, ik voel me kut omdat ik een enorme barriere voel om dat uberhaupt te kunnen doorbreken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:19 schreef GSbrder het volgende:
You dissapoint me.quote:
En toch, als je eenmaal een meisje hebt, gaat het op volautomatisch.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk ook niet kut omdat ik maagd ben, ik voel me kut omdat ik een enorme barriere voel om dat uberhaupt te kunnen doorbreken.
Daar ging het niet over, je komt over alsof je neerkijkt op heloef omdat hij maagd is oid.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
KT, je posts worden alleen maar onzinniger.. Ik heb sowieso al een hele andere smaak dan de meesten hier.. Al dat magere doet me niet echt veel...
Dat ik haar een van de mooiste vrouwen op aard vind dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die hoort ze al te vaak, je moet echt met wat beters komen
Waarom maak je het tot een issuequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik voel me eigenlijk ook niet kut omdat ik maagd ben, ik voel me kut omdat ik een enorme barriere voel om dat uberhaupt te kunnen doorbreken.
Nee, want dan had ik wel een stap ondernomen already.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch, als je eenmaal een meisje hebt, gaat het op volautomatisch.
Je hebt een vriendin?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee, want dan had ik wel een stap ondernomen already.
Hoe vol wil je ze hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb sowieso al een hele andere smaak dan de meesten hier.. Al dat magere doet me niet echt veel...
Howd you mean?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je de kans nog hebt om in te grijpen. Ik zou het niet doen man.
Ik voel me ook totaal niet rot hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:19 schreef GSbrder het volgende:
Wil jij wel een pintje doen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom maak je het tot een issue?
Hoe meer je er mee bezig zal zijn, hoe groter die barrière wordt.
Wat denk je wat er gebeurt wanneer jij totaal van het pad raakt? Dan denk jij echt niet met je volle verstand om een AD te pakken. Daarbij is die medicatie niet bedoeld voor "af en toe", maar om op een bepaalde waarde in jouw bloed te blijven.quote:
Ik kijk niet neer op Heloef omdat hij maagd is, juist niet.. En dat weet Heloef zelf ook..quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, je komt over alsof je neerkijkt op heloef omdat hij maagd is oid.
Daarom zeg ik tegen je dat je ook naar jezelf moet kijken of jij niet zelf ook een beetje negatief aan het doen bent....
En dat is de instelling Heloef.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me ook totaal niet rot hoor.
Daarom snap ik die onzin van Joof ook niet.
Ik heb die 'barriere' ook zij het denk ik wat milder. Maar op de een of andere manier kan ik me er totaal niet druk over maken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Sure. Hoelaat kan je in Brabant zijnquote:
Der is een meisje die wel een aantal keer over de vloer is geweest hier... En waar ik minstens iets mee had kunnen proberen.quote:
Jij snaptquote:
Ook mooiquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij snapt
Lola, Knetter, MsMessy etc.. Dat is meer mijn soort vrouw
Yeah i know...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt wanneer jij totaal van het pad raakt? Dan denk jij echt niet met je volle verstand om een AD te pakken. Daarbij is die medicatie niet bedoeld voor "af en toe", maar om op een bepaalde waarde in jouw bloed te blijven.
Jawel, dan ga je van 100 naar 90, naar 80 enz. Niet van 100 naar 0.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah i know...
Daarom is dat afbouwen ook iets wat ik niet precies snap.... Want dan kan dat niet....
Vrouwelijke rondingen ftwquote:
Het heeft lang geduurd voor dat ik me er niet meer voor schaamde. Ik bazuinde het wel altijd rond, maar dat was meer om te laten zien hoe zielig ik wel niet was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat is de instelling Heloef.
Just let it go and it will come your way.
Er gewoon lekker relaxed onder zijn
Ik heb 150mg geslikt zit op 37.5... 25% dus eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jawel, dan ga je van 100 naar 90, naar 80 enz. Niet van 100 naar 0.
Ik had het even over figuurlijke cijfers he. Ik zou met dat soort medicatie gewoon geen risico nemen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb 150mg geslikt zit op 37.5... 25% dus eigenlijk.
Er is nog wel een heel scala aan vrouwelijke vormen daartussen natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vrouwelijke rondingen ftw
Niet van die ribbenkasten op pootjes..
Dat is het punt, ik neem geen risico als ik weet wat het afbouwplan is zogezegd...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik had het even over figuurlijke cijfers he. Ik zou met dat soort medicatie gewoon geen risico nemen.
Niks om je voor te schamen kerel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurd voor dat ik me er niet meer voor schaamde. Ik bazuinde het wel altijd rond, maar dat was meer om te laten zien hoe zielig ik wel niet was.
Ik weet het ome Royco, ik weet het.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks om je voor te schamen kerel.
Kloptquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is nog wel een heel scala aan vrouwelijke vormen daartussen natuurlijk.
Ik ben gewoon bang dat ik iets mis wat ik niet wil missen.... En dat het een erg groot deel uitmaakt van het leven zogezegd...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarom maak je het tot een issue?
Hoe meer je er mee bezig zal zijn, hoe groter die barrière wordt.
Ook al blijf je maagd tot je 30e, dan kan je het alsnog 50 jaar doenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat ik iets mis wat ik niet wil missen.... En dat het een erg groot deel uitmaakt van het leven zogezegd...
Maar misschien is mijn leven wel te klein dat ik er zo op gefocust ben.
Heel goed my young padawanquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het ome Royco, ik weet het.
Ik zie het als iets waar ik zelf verantwoordelijk voor ben...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook al blijf je maagd tot je 30e, dan kan je het alsnog 50 jaar doen.
Je mist enerzijds wel iets, anderzijds eigenlijk ook weer niets.
10 keer? Cue zeker?quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)
10 keer, wow. Als ik dat zou doen valt hij er af.
Dit. Ik dacht altijd: ik ben nu jong, 18 jaar ik moet nu toch elke week andere sletjes neuken? Maar aan het eind van je leven maakt het niet uit of je nou op je 18de of 23ste ontmaagd wordt. Dat is allemaal zo irrelevant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ook al blijf je maagd tot je 30e, dan kan je het alsnog 50 jaar doen.
Je mist enerzijds wel iets, anderzijds eigenlijk ook weer niets.
dat valt best meequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:37 schreef heloef het volgende:
Hoe vaak masturbeer jij? (vrouw)
10 keer, wow. Als ik dat zou doen valt hij er af.
Seks is vaak liefde. Liefde komt voort uit eigen liefde.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:39 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het als iets waar ik zelf verantwoordelijk voor ben...
Ik wil niet wachten tot mijn 30e, hell, ik denk dat ik een stuk gelukkiger kan worden gun ik mezelf een pleziertje... Voel ik me wat vrijer en voel ik minder barrieres.... Dus ook mbt seks.
fappen en slapen liefiequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:41 schreef kingtoppie het volgende:
Knettert wijze vrouw...
Wat moet ik doen?
Ik ken er twee die ik wel 10 keer op een dag zie masturberen. Maar ik denk dat dat ze niet zijn.quote:
Goed adviesquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen en slapen liefie
Je hebt de typische activiteiten van een gezonde hollandse knul wel treffend weten te verwoordenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen en slapen liefie
Nee bij jou begrijp ik dat wel. Voor mij is het echt een hoog aantal.quote:
Heb al genoeg gefapt voor de rest van mijn leven... Maar dat maakt verder niet zoveel uit, heb nu geen zin om te fappen (zonder porno) Met zou het wel lukken.. Maarja beetje obsessief voelt dat aan...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fappen en slapen liefie
Jij fapt 20x per dag anders heb je daar niet genoeg aan voor de rest van je leven.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb al genoeg gefapt voor de rest van mijn leven... Maar dat maakt verder niet zoveel uit, heb nu geen zin om te fappen (zonder porno) Met zou het wel lukken.. Maarja beetje obsessief voelt dat aan...
Ik vind mezelf een harstikke lieve jongen, vind het triest dat ik zo gebroken ben...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Seks is vaak liefde. Liefde komt voort uit eigen liefde.
Zoek dat laatste en het komt uiteindelijk wel tot seks.
Neh, ben een porn addict zou ik haast zeggen....quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:45 schreef GSbrder het volgende:
Je kan nooit genoeg gefapt hebben voor de rest van je leven.
Maar het past wel weer in het rijtje zelfkwelling en -kastijding wat een gevolg is van te weinig liefde voor jezelf.
Door de mooie dingen in jezelf te zien.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een harstikke lieve jongen, vind het triest dat ik zo gebroken ben...
De vraag is meer, hoe fix ik mezelf.
je fapt teveel als je leven eronder leidt, als je enkel nog kunt denken aan Wanneer kun je weer, dat je doorgaat TOT het zeer doet en dan nog even Verder. Trust me.. jij hebt niet genoeg gefaptquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb al genoeg gefapt voor de rest van mijn leven... Maar dat maakt verder niet zoveel uit, heb nu geen zin om te fappen (zonder porno) Met zou het wel lukken.. Maarja beetje obsessief voelt dat aan...
Secondenlijm.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind mezelf een harstikke lieve jongen, vind het triest dat ik zo gebroken ben...
De vraag is meer, hoe fix ik mezelf.
Ik zie genoeg mooie dingen in mezelf, dat is het hele punt niet...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Door de mooie dingen in jezelf te zien.
Ik weet het, moeilijker gezegd dan gedaan en ik heb nooit echt diep in de put gezeten, dus het klinkt wat laconiek en te gemakkelijk uit mijn mond.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ben een porn addict zou ik haast zeggen....
Trust me.. Ik heb wel eens van 3 uur smiddags tot 12 uur snachts gefapt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je fapt teveel als je leven eronder leidt, als je enkel nog kunt denken aan Wanneer kun je weer, dat je doorgaat TOT het zeer doet en dan nog even Verder. Trust me.. jij hebt niet genoeg gefapt
Lekker tochquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trust me.. Ik heb wel eens van 3 uur smiddags tot 12 uur snachts gefapt.
schat pm mij morgen even. Ik help je wel uit die illusiequote:Op dinsdag 25 september 2012 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Neh, ben een porn addict zou ik haast zeggen....
pm mij morgen.. ik ken het, ben erop onderzocht en ken de signalen. Jij praat jezelf vooral veel aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Truste.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, ik ga mijn opa gedenken (lees: janken dat ik hem na 2 jaar nogsteeds erg mis) en dan slapen
Weltrusten enzo
Moet je ook niet zulke gekke afspraken maken met Fera.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk dagelijks, spreek met fera af om te proberen een maand geen porno te kijken en faal de dag erop.
Ik kon eens 5 uur lang niet klaarkomen. Jezus, Vesuvius was er niks bij op het eind.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
schatje was jij mij maar eens 3 dagen dan pas weet je Wat verslaving zou kunnen inhoudenquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kijk dagelijks, spreek met fera af om te proberen een maand geen porno te kijken en faal de dag erop.
Zeker, zeker, ik noem het gewoon ''kunst''quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef GSbrder het volgende:
Kwaliteitsschuilnaam gebruik ik ook voor mijn map.
Mijn pr0n mapje heette gewoon zooi en iedereen kon er bij, maar niemand keek er ooit inquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, zeker, ik noem het gewoon ''kunst''
De tijd nog meegemaakt dat het in een verborgen map op de huiscomputer stond.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zeker, zeker, ik noem het gewoon ''kunst''
Kon je je zus niet om hulp vragen? Oh wacht, dat is iets te twisted...quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De tijd nog meegemaakt dat het in een verborgen map op de huiscomputer stond.
Thuis komen op de middelbare en dan balen dat een ouder of zus thuis was zodat je niet je gang kon gaan.
ik bedoel meer dat ik je Kan helpen de juiste personen te krijgen. Er zijn onderzoeken voor en als het echt zo erg is als je zegt dan krijg je libidoverlagers. Ik was mede door het hoge libido in de knup en het Kan oorzaak zijn van depressie etc.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geloof je gelijk als jij zegt dat jij het veel erger had...
Zodra je leven ergens onder leidt en je zelf moeite hebt om het te veranderen kan je spreken van een verslaving dacht ik.
Axure Library > Installationquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:50 schreef GSbrder het volgende:
Kwaliteitsschuilnaam gebruik ik ook voor mijn map.
Wincestquote:Op dinsdag 25 september 2012 01:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kon je je zus niet om hulp vragen? Oh wacht, dat is iets te twisted...
die hormonen zijn er. Of je nou porno kijkt of niet. Ik vond als 12 jarige mn fiets al erotisch een briesje langs mn rok. Ik fantaseerde veel, deed oneerbare voorstellen was agressief, labiel en paranoïdequote:Op dinsdag 25 september 2012 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gaat het echt om libido? Ik zou dan toch ook prima gewoon de hand aan mezelf kunnen slaan dagelijks?.. Ik bedoel...
Maar het moge duidelijk wezen dat je veel met je chemische huishouding aan het knoeien bent als je (helemaal als man) steeds aan het masturberen bent...
Komt bij kijken dat je van porno ook nog nare effecten hebt...
Misschien gaat het wel een stuk beter als ik geen porno kijk... Krijg je hoger testosteron levl van enzo.
quote:Top 100 voor reeks "SEX SC" van 24-09-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 364 Vinniiee
02 237 AldoTheApache
03 229 Fera
04 212 LovelyLady
05 185 JJH
06 150 kingtoppie
07 102 JijHebtGeenRokje
08 097 Cryothic
08 097 Knetterkrankjorum
10 094 Dr.Sexy
11 087 Kaneelstokje
12 086 Jofunu-kun
13 081 Tamashii
14 076 -_Guitarist_-
15 056 goldfinger1963
16 054 Samzz
17 042 fietsie
18 039 Faxie
19 037 MeneerLogica
19 037 heloef
21 036 TheGirlNextDoor
22 031 Royco1
23 023 Grijsbaard
24 013 Koen66
25 011 twi
26 010 TheClown1
26 010 gewoonmezelf87
26 010 tijnbrein
29 009 Nixx-
30 008 kiekjesdief
31 006 Tom_Joad
32 004 sararaats
33 003 DevilsWhore
34 002 Clayton1
35 001 Knofl00k
35 001 Tally
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
iemand die mij even gerust kon stellen.quote:
Rokje?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
iemand die mij even gerust kon stellen.
Godverdomme wat haat ik jou plaatje man. Heb er nu geen moeite meer mee maar IT is de enige film waar ik vroeger nachtmerries van kreeg. Keek hem toen ik 6 was in me eentje in het donker.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:09 schreef TheClown1 het volgende:
goedemorgen allemaal.....donkere wolken boven het noorden...
lol mijn buurvrouw zei precies hetzelfde. we zouden een tijdje terug horrorfilms gaan kijken. haar man, zij, mijn vrouwtje en ik. ik had van alles gedownload en iedereen wilde it wel opnieuw kijken behalve zij hahahahaquote:Op dinsdag 25 september 2012 08:13 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Godverdomme wat haat ik jou plaatje man. Heb er nu geen moeite meer mee maar IT is de enige film waar ik vroeger nachtmerries van kreeg. Keek hem toen ik 6 was in me eentje in het donker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |