m'n lichaam speelt vals.. ik vind het helemaal niet leukquote:
Geen idee. Dat weet jij vast beter te vertellenquote:
Gerrumquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n lichaam speelt vals.. ik vind het helemaal niet leuk
Gepaard met spookgedachtes ook?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
m'n lichaam speelt vals.. ik vind het helemaal niet leuk
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee. Dat weet jij vast beter te vertellen.
que?quote:
zoals?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gepaard met spookgedachtes ook?
Nice!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Pak en een paar schoenen rijker, verder niets.
Zoals...quote:
Brabants.quote:
Pak is niet zoveel spannends aan, gewoon standaard antraciet, twee knoops, met een extra pantalon.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nice!
Wat voor schoentjes en wat voor pak? Vers van het rek of langer geleden laten (ver)maken?
ja dat klopt wel aardig ja.. chaos/kermis in m'n hoofdquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals...
Een theorie verzinnen en halverwege je theorie opeens van de hak op de tak aan iets anders denken... Constant door... En je kunt je gedachten niet stil krijgen...
ah zo.. gracias danquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brabants.
Ach Arme. 'ch erme. Germe. Gerrum.
Heb je dat vaak? Ook achter elkaar enzo?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja dat klopt wel aardig ja.. chaos/kermis in m'n hoofd
ADD'er meldtquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoals...
Een theorie verzinnen en halverwege je theorie opeens van de hak op de tak aan iets anders denken... Constant door... En je kunt je gedachten niet stil krijgen...
bipolair eh, dus erg vaak jaquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Heb je dat vaak? Ook achter elkaar enzo?
Mooi. Van Lier's kan je je geen buil aan vallen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Pak is niet zoveel spannends aan, gewoon standaard antraciet, twee knoops, met een extra pantalon.
Ik heb wel ergens voor niet duur van Lier's op de kop kunnenn tikken.
Ik ben er blij mee.
Geen probleemquote:
quote:
Slik jij ook Pretpillen?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bipolair eh, dus erg vaak ja
Zelfde kleur.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mooi. Van Lier's kan je je geen buil aan vallen.
Welke kleur is je extra pantalon?
Ik vind zelf een beige bij een navy of een midgrey bij een antraciet erg mooi. Iets minder formeel.
niet meer.. t gaat redelijk goed zonderquote:
Ah, dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelfde kleur.
Maar, ik draag pantalons negen van de tien keer zonder jasje eigenlijk, zit me altijd dwars in de auto.
En straks van het voorjaar koop ik er nog wel een licht(ere) grijze bij.
Kan ik weer ff vooruit.
Medicijnenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet meer.. t gaat redelijk goed zonder
Ik ehm, zit op de laagste dosis, vraag me af hoe je moet afbouwen... Wil het weer even aankijken zonder...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:46 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet meer.. t gaat redelijk goed zonder
eens, maar ik had ze destijds wel echt nodig.. iets met lesser of 2 evilsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Medicijnen
Eigen kracht
Ik voel je
Zwart heb ik geeneens meer, die laatste zwarte pantalon die ik had was gewoon helemaal af.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ah, dat kan ook natuurlijk.
Een pantalon met een slank gesneden overhemd kan amper fout gaan. Hoewel, zwart op zwart vind ik niet zo fijn.
maar goed dat ik niet meelees en niets weet van een uitspraak over dertien in dozijnpakken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Pak is niet zoveel spannends aan, gewoon standaard antraciet, twee knoops, met een extra pantalon.
Ik heb wel ergens voor niet duur van Lier's op de kop kunnenn tikken.
Ik ben er blij mee.
alleen afbouwen op advies van je huisartsquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ehm, zit op de laagste dosis, vraag me af hoe je moet afbouwen... Wil het weer even aankijken zonder...
En ik flip dan wel wat sneller op bepaalde dingen... Maarja die controle meot ik maar even zelf zien te krijgen...
Ja, ook dat is herkenbaarquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
eens, maar ik had ze destijds wel echt nodig.. iets met lesser of 2 evils
maar ben blij het zonder af te kunnen ja
Ik doe er weinig extra's mee.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:47 schreef JJH het volgende:
Doe ik trouwens nog wat extra's met leren zolen GS?
Op gewoon meepoetsen met blanke schoensmeer na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |